Mαζικές παραβιάσεις και περίπλοκα σενάρια προσβολής σκαφών επιφανείας σε τουρκική TASMO
Ο μεγάλος αριθμός σχηματισμών που σήκωσε χθες η τουρκική Αεροπορία στο Αιγαίο, σε αεροναυτική άσκηση ρουτίνας, προβλημάτισε τους επιτελείς του ΑΤΑ.
Χθες «σηκώθηκαν» οι περισσότεροι σχηματισμοί μετά τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου και εκτελέστηκαν σενάρια τα οποία είχαν να εκτελεστούν εδώ και πολύ καιρό: Εναέριες προσβολές σκαφών επιφανείας και παροχής υποστήριξης σε ελαφρά πυραυλοφόρα σκάφη.
Συγκεκριμένα χθες 28 αεροσκάφη βρέθηκαν στον αέρα μοιρασμένα σε 8 σχηματισμούς ενώ δύο αεροσκάφη έδρασαν μεμονωμένα.
Θυμίζουμε πως η συνήθης τακτική της τουρκικής Αεροπορίας τον τελευταίο καιρό αφορά 14 ή και λιγότερα αεροσκάφη μοιρασμένα σε δύο σχηματισμούς και όχι και σε οκτώ(!) όπως στη σημερινή περίπτωση.
Το ότι υπήρξε αυτή τη φορά διαφορετική διάταξη φυσικά δεν ήταν τυχαίο, ούτε και αφορούσε στιγμιαία έμπνευση κάποιου Τούρκου επιτελή. Αφορά ένα βαθύτερο σχεδιασμό τις ακριβείς στόχους του οποίου εναπόκειται στους έλληνες επιτελείς να διαπιστώσουν.
Από τα 28 αυτά αεροσκάφη πραγματοποίησαν 11 παραβάσεις του FIR Αθηνών και 13 παραβιάσεις του ΕΕΧ, ενώ έξι από αυτά ήταν οπλισμένα.
Εμπλοκές δεν σημειώθηκαν καθώς ο σκοπός της τουρκικής Αεροπορίας ήταν να διεξάγει τα σενάριά της χρησιμοποιώντας σχηματισμούς που απεικόνιζαν μικτά πακέτα αεροσκαφών δοκιμάζοντας νέες τακτικές προσβολής σκαφών επιφανείας στο νότιο και κεντρικό Αιγαίο.
Μέσω των προσομοιώσεων αυτών η τουρκική Αεροπορία εκτός του ότι δηλώνει την παρουσία της παραβιάζοντας τα ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα στον αέρα, πραγματοποιεί τις δικές της δοκιμές αντίδρασης του ελληνικού δικτύου αεράμυνας αλλά κυριότερα του σύνθετου χαρακτήρα των δικών της εναέριων ομάδων από όπου εξάγει τα δικά της συμπεράσματα.
Χθες «σηκώθηκαν» οι περισσότεροι σχηματισμοί μετά τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου και εκτελέστηκαν σενάρια τα οποία είχαν να εκτελεστούν εδώ και πολύ καιρό: Εναέριες προσβολές σκαφών επιφανείας και παροχής υποστήριξης σε ελαφρά πυραυλοφόρα σκάφη.
Συγκεκριμένα χθες 28 αεροσκάφη βρέθηκαν στον αέρα μοιρασμένα σε 8 σχηματισμούς ενώ δύο αεροσκάφη έδρασαν μεμονωμένα.
Θυμίζουμε πως η συνήθης τακτική της τουρκικής Αεροπορίας τον τελευταίο καιρό αφορά 14 ή και λιγότερα αεροσκάφη μοιρασμένα σε δύο σχηματισμούς και όχι και σε οκτώ(!) όπως στη σημερινή περίπτωση.
Το ότι υπήρξε αυτή τη φορά διαφορετική διάταξη φυσικά δεν ήταν τυχαίο, ούτε και αφορούσε στιγμιαία έμπνευση κάποιου Τούρκου επιτελή. Αφορά ένα βαθύτερο σχεδιασμό τις ακριβείς στόχους του οποίου εναπόκειται στους έλληνες επιτελείς να διαπιστώσουν.
Από τα 28 αυτά αεροσκάφη πραγματοποίησαν 11 παραβάσεις του FIR Αθηνών και 13 παραβιάσεις του ΕΕΧ, ενώ έξι από αυτά ήταν οπλισμένα.
Εμπλοκές δεν σημειώθηκαν καθώς ο σκοπός της τουρκικής Αεροπορίας ήταν να διεξάγει τα σενάριά της χρησιμοποιώντας σχηματισμούς που απεικόνιζαν μικτά πακέτα αεροσκαφών δοκιμάζοντας νέες τακτικές προσβολής σκαφών επιφανείας στο νότιο και κεντρικό Αιγαίο.
Μέσω των προσομοιώσεων αυτών η τουρκική Αεροπορία εκτός του ότι δηλώνει την παρουσία της παραβιάζοντας τα ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα στον αέρα, πραγματοποιεί τις δικές της δοκιμές αντίδρασης του ελληνικού δικτύου αεράμυνας αλλά κυριότερα του σύνθετου χαρακτήρα των δικών της εναέριων ομάδων από όπου εξάγει τα δικά της συμπεράσματα.
Την επομενη φορα σκοπευουν να μας βομβαρδισουν??
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΜ