Ρεπούση ή Νίμιτς: Ποιός είναι ο δάσκαλος τίνος;
Μία απορία που την έχουμε όλοι...
Φίλος αναγνώστης άφησε ένα σχόλιο και θεώρησα καλό να το δημοσιεύσω, προκειμένου να μην χαθεί στα "ψιλά". Παρατηρήστε τις απορίες του και αναρωτηθείτε με την σειρά σας, τι πράγματι συμβαίνει;
Το σχόλιο
Διαβάζω……..Αναφορικά με τις συζητήσεις με τρίτα μέρη, ο κ. Νίμιτς υποστηρίζει ότι όλα αυτά τα χρόνια ένας αριθμός κυβερνήσεων έχουν ζητήσει να συζητήσουν μαζί του το στάτους των διαπραγματεύσεων. «Εντούτοις, αυτές οι συζητήσεις έχουν σκοπό να βοηθήσουν τις άλλες κυβερνήσεις να καταλάβουν την κατάσταση και δεν επηρεάζομαι από τις απόψεις καμίας συγκεκριμένης κυβέρνησης, και καμία κυβέρνηση δεν έχει προσπαθήσει ποτέ να επηρεάσει τις ιδέες που παρουσιάζω στα μέρη ή την πορεία των συζητήσεων», καταλήγει στην ανακοίνωσή του.
Και έχω τις ίδιες απορίες που έχεις και εσύ. Ας τις απαριθμήσω.
1. Ποια κράτη θέλησαν να συζητήσουν μαζί του?
2. Με ποια κράτη έχει συζητήσει ως τώρα?
3. Τι πάει να πει- …ένας αριθμός κυβερνήσεων έχουν ζητήσει να συζητήσουν μαζί του το στάτους των διαπραγματεύσεων….
4. Τι πάει να πει-. …«Εντούτοις, αυτές οι συζητήσεις έχουν σκοπό να βοηθήσουν τις άλλες κυβερνήσεις να καταλάβουν την κατάσταση
5. Τι θέλει να πει- ..και δεν επηρεάζομαι από τις απόψεις καμίας συγκεκριμένης κυβέρνησης,…
6. και το τελικό - ..και καμία κυβέρνηση δεν έχει προσπαθήσει ποτέ να επηρεάσει τις ιδέες που παρουσιάζω..
Από την πρώτη και δεύτερη απορία, μένη να μάθουμε ..ποια κράτη έχουν "σκράπα" κυβερνήσεις που δεν έχουν ιδέα από ιστορία (ένα το κρατούμενο)
Ή το πιθανότερο, ο αριθμός… των κυβερνήσεων που έχουν ζητήσει να συζητήσουν μαζί του το στάτους των διαπραγματεύσεων, να μην ήθελαν μόνο να ακούσουν αλλά και να πουν την άποψη τους. Γιατί όταν πάω στην γειτόνισσα να πιω καφέ πρωί -πρωί ή πάω να «μάθω» ή πάω να την «μάθω». Ο καφές είναι το πρόσχημα.
Το επιβεβαιώνει η απορία πέντε (5) στην οποία μας λέει ότι κάτι του λένε, κάτι ψελλίζουν… αλλά αυτός αγρόν ηγόραζε...
Η απορία έξη (6) είναι το κερασάκι στην τούρτα..
Έμεινε η τέσσερα(4): Από τον κ. Νίμιτς περιμένουν να μάθουν και να καταλάβουν την κατάσταση; Θα ήταν προτιμότερο να ρωτήσουν Ελλάδα και Σκόπια για την διαφορά τους και μετά να ανοίξουν και κανένα Βιβλίο-αν πραγματικά τόσο πολύ τους ενδιαφέρει.
Ο ίδιος ο κ. Νίμιτς δεν έχει "καταλάβει" ακόμα τις διαφορές μας με τους Σκοπιανούς, στους άλλους θα τις εξηγήσεις;
Τελικά, ποιός είναι ο δάσκαλος τίνος; Η Ρεπούση ή ο κ. Νίμιτς;
Φίλος αναγνώστης άφησε ένα σχόλιο και θεώρησα καλό να το δημοσιεύσω, προκειμένου να μην χαθεί στα "ψιλά". Παρατηρήστε τις απορίες του και αναρωτηθείτε με την σειρά σας, τι πράγματι συμβαίνει;
Το σχόλιο
Διαβάζω……..Αναφορικά με τις συζητήσεις με τρίτα μέρη, ο κ. Νίμιτς υποστηρίζει ότι όλα αυτά τα χρόνια ένας αριθμός κυβερνήσεων έχουν ζητήσει να συζητήσουν μαζί του το στάτους των διαπραγματεύσεων. «Εντούτοις, αυτές οι συζητήσεις έχουν σκοπό να βοηθήσουν τις άλλες κυβερνήσεις να καταλάβουν την κατάσταση και δεν επηρεάζομαι από τις απόψεις καμίας συγκεκριμένης κυβέρνησης, και καμία κυβέρνηση δεν έχει προσπαθήσει ποτέ να επηρεάσει τις ιδέες που παρουσιάζω στα μέρη ή την πορεία των συζητήσεων», καταλήγει στην ανακοίνωσή του.
Και έχω τις ίδιες απορίες που έχεις και εσύ. Ας τις απαριθμήσω.
1. Ποια κράτη θέλησαν να συζητήσουν μαζί του?
2. Με ποια κράτη έχει συζητήσει ως τώρα?
3. Τι πάει να πει- …ένας αριθμός κυβερνήσεων έχουν ζητήσει να συζητήσουν μαζί του το στάτους των διαπραγματεύσεων….
4. Τι πάει να πει-. …«Εντούτοις, αυτές οι συζητήσεις έχουν σκοπό να βοηθήσουν τις άλλες κυβερνήσεις να καταλάβουν την κατάσταση
5. Τι θέλει να πει- ..και δεν επηρεάζομαι από τις απόψεις καμίας συγκεκριμένης κυβέρνησης,…
6. και το τελικό - ..και καμία κυβέρνηση δεν έχει προσπαθήσει ποτέ να επηρεάσει τις ιδέες που παρουσιάζω..
Από την πρώτη και δεύτερη απορία, μένη να μάθουμε ..ποια κράτη έχουν "σκράπα" κυβερνήσεις που δεν έχουν ιδέα από ιστορία (ένα το κρατούμενο)
Ή το πιθανότερο, ο αριθμός… των κυβερνήσεων που έχουν ζητήσει να συζητήσουν μαζί του το στάτους των διαπραγματεύσεων, να μην ήθελαν μόνο να ακούσουν αλλά και να πουν την άποψη τους. Γιατί όταν πάω στην γειτόνισσα να πιω καφέ πρωί -πρωί ή πάω να «μάθω» ή πάω να την «μάθω». Ο καφές είναι το πρόσχημα.
Το επιβεβαιώνει η απορία πέντε (5) στην οποία μας λέει ότι κάτι του λένε, κάτι ψελλίζουν… αλλά αυτός αγρόν ηγόραζε...
Η απορία έξη (6) είναι το κερασάκι στην τούρτα..
Έμεινε η τέσσερα(4): Από τον κ. Νίμιτς περιμένουν να μάθουν και να καταλάβουν την κατάσταση; Θα ήταν προτιμότερο να ρωτήσουν Ελλάδα και Σκόπια για την διαφορά τους και μετά να ανοίξουν και κανένα Βιβλίο-αν πραγματικά τόσο πολύ τους ενδιαφέρει.
Ο ίδιος ο κ. Νίμιτς δεν έχει "καταλάβει" ακόμα τις διαφορές μας με τους Σκοπιανούς, στους άλλους θα τις εξηγήσεις;
Τελικά, ποιός είναι ο δάσκαλος τίνος; Η Ρεπούση ή ο κ. Νίμιτς;
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...