Εναλλακτική λύση για λιμάνι ψάχνουν τα Σκόπια στο Μαυροβούνιο
Το λιμάνι Μπαρ δίνει καλύτερες τιμές
Το λιμάνι στο Μπαρ του Μαυροβουνίου καθίσταται ανταγωνιστικό του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, όπου οι επιχειρηματίες της ΠΓΔΜ τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζουν συνεχώς προβλήματα, αναφέρεται σε δημοσίευμα του εβδομαδιαίου, οικονομικού περιεχομένου, περιοδικού των Σκοπίων, «Kapital».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, στο Εμπορικό Επιμελητήριο της ΠΓΔΜ έχει προβληθεί η νέα εμπορική σιδηροδρομική σύνδεση Σκοπίων - Μπαρ, η οποία θα ξεκινήσει να λειτουργεί από τις 10 Οκτωβρίου του 2008, μία φορά την εβδομάδα. Η απευθείας διασύνδεση των Σκοπίων με το λιμάνι του Μαυροβουνίου είναι αποτέλεσμα της συμφωνίας και της συνεργασίας των σιδηροδρομικών διευθύνσεων της Σερβίας, του Μαυροβουνίου και της ΠΓΔΜ.
Η εναλλακτική αυτή λύση είναι εξαιρετικά σημαντική για τις εταιρείες της ΠΓΔΜ, καθώς, εξαιτίας των συχνών φετινών απεργιών των εργαζομένων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, υπέστησαν σοβαρές ζημίες. Η ΠΓΔΜ, μέσω του λιμένα της Θεσσαλονίκης, εισάγει ετησίως 396.000 τόνους διάφορα εμπορεύματα, ενώ εξάγει 78.000 τόνους, ανέφεραν εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου της ΠΓΔΜ.
Κατά τον κ. Άντριγια Ραντοσίνοβιτς, εκπρόσωπο του λιμένα του Μπαρ στο Μαυροβούνιο, «οι τιμές των υπηρεσιών θα είναι κατά 200 με 300 ευρώ χαμηλότερες από αυτές του λιμένα της Θεσσαλονίκης».
Το λιμάνι στο Μπαρ του Μαυροβουνίου καθίσταται ανταγωνιστικό του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, όπου οι επιχειρηματίες της ΠΓΔΜ τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζουν συνεχώς προβλήματα, αναφέρεται σε δημοσίευμα του εβδομαδιαίου, οικονομικού περιεχομένου, περιοδικού των Σκοπίων, «Kapital».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, στο Εμπορικό Επιμελητήριο της ΠΓΔΜ έχει προβληθεί η νέα εμπορική σιδηροδρομική σύνδεση Σκοπίων - Μπαρ, η οποία θα ξεκινήσει να λειτουργεί από τις 10 Οκτωβρίου του 2008, μία φορά την εβδομάδα. Η απευθείας διασύνδεση των Σκοπίων με το λιμάνι του Μαυροβουνίου είναι αποτέλεσμα της συμφωνίας και της συνεργασίας των σιδηροδρομικών διευθύνσεων της Σερβίας, του Μαυροβουνίου και της ΠΓΔΜ.
Η εναλλακτική αυτή λύση είναι εξαιρετικά σημαντική για τις εταιρείες της ΠΓΔΜ, καθώς, εξαιτίας των συχνών φετινών απεργιών των εργαζομένων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, υπέστησαν σοβαρές ζημίες. Η ΠΓΔΜ, μέσω του λιμένα της Θεσσαλονίκης, εισάγει ετησίως 396.000 τόνους διάφορα εμπορεύματα, ενώ εξάγει 78.000 τόνους, ανέφεραν εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου της ΠΓΔΜ.
Κατά τον κ. Άντριγια Ραντοσίνοβιτς, εκπρόσωπο του λιμένα του Μπαρ στο Μαυροβούνιο, «οι τιμές των υπηρεσιών θα είναι κατά 200 με 300 ευρώ χαμηλότερες από αυτές του λιμένα της Θεσσαλονίκης».
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...