Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Μία καλή συναλλαγή και τίποτε άλλο...

Στις δύσκολες ημέρες που ζούμε, ο καθένας από εμάς προσπαθεί να βρει τρόπους προκειμένου να ανταπεξέλθει στα έξοδα. Και είμαστε ακόμη στην αρχή. Έτσι κι εγώ, λόγω οικονομικής στενότητας, πριν μερικές ημέρες βγήκα στους δρόμους για να επισκεφθώ μερικούς ευκατάστατους φίλους προκειμένου να τους ζητήσω να με διευκολύνουν στην δύσκολη αυτή συγκυρία.
Επισκέφθηκα λοιπόν έναν καλό φίλο, καλοκρατούμενο στα οικονομικά του, με μερικές πολυκατοικίες, που δηλώνει "εισοδηματίας". Του είπα το πρόβλημά του, τον καημό μου και του ζήτησα την βοήθειά του. Βλέπετε, κινδύνευε το σπίτι μου και η επιχείρησή μου. Όταν φτάσαμε στο προκείμενο, με ρώτησε για το ποσό που χρειαζόμουν. Του το είπα, το σκέφθηκε και... τελικά μου έγνεψε χαμογελώντας καταφατικά, λέγοντάς μου: "Φυσικά θα σε βοηθήσω. Άνθρωποι είμαστε όλοι μας και στην ανάγκη φαίνονται οι φίλοι..." Έβαλε το χέρι στην τσέπη, έβγαλε το σεβαστότατο ποσό, μου το έδωσε και κυριολεκτικά με γλίτωσε από το να φαλιρήσω. Είχε δίκιο. Οι καλοί φίλοι στο πρόβλημα φαίνονται...
Σήμερα τον επισκέφθηκα και του έκανα μία επαγγελματική πρόταση. Του είπα πως του δίνω τα χρήματα που μου δάνεισε, για να αγοράσω τις πολυκατοικίες του...! Και δέχθηκε... Έτσι εγώ τώρα δεν χρωστάω, αφού έχω έσοδα από πολυκατοικίες και σκέφτομαι μάλιστα να πουλήσω αργότερα και μερικές (ίσως τις μισές) για να έχω και μία ευχέρεια στο ρευστό...
Κάπως έτσι έγιναν τα πράγματα και με την Πειραιώς, που "αγόρασε" την Αγροτική και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο... Δηλαδή, τί κάπως έτσι; Ακριβώς έτσι. Και όχι τίποτε άλλο, αλλά σκέφτομαι αύριο να πάω να πάρω ένα μεγάλο δάνειο από την Εθνική Τράπεζα και στη συνέχεια με το δάνειο αυτό να αγοράσω στη συνέχεια την ίδια την τράπεζα που με δάνεισε. Γιατί το λέω αυτό; Μα, και η Πειραιώς πήρε 700 εκατ. € δάνειο από το ΤΤ και του τα έδωσε για να το αγοράσει!!!
Και μέσα σε όλα αυτά, έχω και τον Χατζηνικολάου, να δηλώνει σοβαρότατα μέσα από το δελτίο ειδήσεων του προπαγανδιστικού καναλιού που εργάζεται, πως το ευρώ σήμερα ανέβηκε, επειδή έγινε η πρόταση αγορά από την Πειραιώς προς την Αγροτική και το ΤΤ!!! Νίκο, δεν σε ξέρω, δεν με ξέρεις, αλλά μην το συνεχίζεις, επειδή σε χαλάει, δεν το αντέχεις ρε παιδί μου... Σε κάνει κομμάτια!!!
Καταλάβαμε τώρα πως και ποιοί παίζουν με την οικονομία της χώρας και την κατάντησαν "junk" (σκουπίδι);
Αναγνώστης

Υ.Γ.: Απορία: Οι διαφημίσεις των τριών τραπεζών πόσο καιρό παίζουν σε όλα τα κανάλια; Έτσι, για να υπολογίσουμε με πόση διαφήμιση δημιουργείται ευνοϊκό κλίμα στις εξαγορές και τις αποκρατικοποιήσεις...







Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. Κωμωδία με τίτλο:
    Το δώρο.

    Η αλλιώς η μετατροπή κρατικής-περιουσίας του λαού στην νέα μορφή διακυβέρνησης της νέας αταξίας πραγμάτων.

    Είναι μια μεταφορά-δώρο οικονομικής και πολιτικής δύναμης από το έθνος κράτος στην "εταιρεία".

    Πόσο δίκιο είχαν οι αρχαίοι Έλληνες που ονόμαζαν τα κόμματα εταιρείες.

    http://to84nhsi84tou84hliou.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]