Περί «επίδειξης»
O επιμελούμενος την «Πολιτική Προστασία» των Ελλήνων υφυπουργός κ. Ν. Χαρδαλιάς θέλησε να προστατεύσει πολιτικώς τους Ελληνες χαρακτηρίζοντας ως «επίδειξη» του συναδέλφου του, υφυπουργού Μετανάστευσης κ. Γ. Κουμουτσάκου, το γεγονός ότι ο τελευταίος πήγε στην Εκκλησία την ημέρα της Ύψωσης του Τιμίου Σταυρού και στο τέλος συμμετείχε στη Θεία Κοινωνία.
Από τον Δημήτρη Κ. Σέργιο
Φαίνεται ότι ο κ. Χαρδαλιάς αποκλείει την περίπτωση να ήταν η συμμετοχή του συναδέλφου του στο κορυφαίο θρησκευτικό Μυστήριο οτιδήποτε άλλο πλην «επίδειξης»! Ιδίως σε μια εορτή όπως είναι αυτή της Υψωσης του Τ. Σταυρού. Ακόμα και μέσα στις σημερινές συνθήκες… Οπότε η χώρα αντιμετωπίζει καταιγίδα πρωτοφανών κινδύνων. Ενώ πρακτοράκια του «επίσημου συζητητού» μας Ερντογάν γκρεμίζουν σταυρούς σε ναούς της πρώην βυζαντινής επικράτειας που γίνονται τζαμιά ή σε βραχώδεις ακτές νησιών μας, πετάνε από ψηλά κουβάδες με μπογιά σε απλωμένες ελληνικές σημαίες επί υψωμάτων κατοικημένων νησιών, μαγαρίζουν εκκλησίες σε πόλεις και χωριά μας, απαιτούν ανέγερση τζαμιών όπου θέλουν, κοντεύοντας να αντικαταστήσουν λόγω πολυπολιτισμικών ονειρώξεων της ευρωπαϊκής ηγεσίας τον εδώ πληθυσμό… Αραγε, αρχαιότερους του κ. Κουμουτσάκου Ευρωπαίους «πολιτικούς ηγέτες», όπως τον βασιλιά στο Βυζάντιο Μεγ. Κωνσταντίνο και τη μητέρα του Αγία Ελένη, που ύψωσαν σε Παγκόσμια Τιμή τον Σταυρό του Χριστού, θα τους βάφτιζε ωσαύτως ο κ. Χαρδαλιάς «επιδεικτικούς»; Σώσον, Κύριε, τον λαόν σου! Είναι γνωστό ότι η ανώτατη λατρευτική πράξη στον Χριστιανισμό είναι ένα Δείπνο. Δεν ονομάσθηκε τυχαία στην ιστορική πορεία της Λατρείας ο (κατά γενικότερη ορολογία) «Βωμός» της Χριστιανικής Θρησκείας ως «Αγία Τράπεζα». Ο Βωμός δηλαδή αυτός είναι ένα Τραπέζι Δείπνου. Στο οποίο δεν επιτρέπεται να καθίσει ΚΑΝΕΝΑΣ μόνος του, ούτε καν ο Πατριάρχης. Πρέπει να είναι Κοινό Τραπέζι πολλών! Μπορεί να εμβαθύνει λίγο ο αναγνώστης σ’ αυτό;
Ο κ. Χαρδαλιάς βλέπει τη μετοχή σε αυτό το Δείπνο ως «επίδειξη». Ξέρετε, η νοοτροπία αυτή είναι κατεστημένη λογική στον νου σχεδόν όλων των ηγετών στη Δύση. Λένε: «Η θρησκεία είναι προσωπική υπόθεση. Δεν αφορά την Κοινωνία». Ελα, όμως, που το Υπέρτατο Μυστήριο του Χριστιανισμού ονομάζεται Θεία Κοινωνία… Όχι, ας πούμε, «Θεία Μοναξιά, Θεία Αυτονόμηση, Θεία Αυτορρύθμιση, Θείος Ατομισμός, κάτι, τέλος πάντων, που να παραπέμπει σε είδος προσωπικής αυτο-αναγωγής στα θεία. Απαιτεί μια -δύσκολη- κοινή ανάβαση των ανθρώπων, χέρι χέρι, στο ύψος που καλεί ο Θεός. Αυτό είναι και το αγιογραφικό μήνυμα που αναρτάται στην είσοδο των Ναών: «Εν Εκκλησίαις Ευλογείτε τον Θεόν», να λατρεύετε δηλαδή τον Θεό, πρωτίστως από κοινού… Αλλωστε, διαψεύδει την παρατήρηση του κ. Χαρδαλιά η ανθρώπινη Ιστορία. Στις λατρείες και όλων των λοιπών θρησκειών είναι κοινή η συμμετοχή Ηγετών και Λαού.
Όμως, το σύνθημα «η θρησκεία είναι προσωπική υπόθεση, μην την… επιδεικνύετε!» εκτός από διαστρεβλωτικό είναι και υποκριτικό. Διανύουμε εποχή στην οποία γνήσιες «προσωπικές επιλογές» έχουν καταστεί ταυτοχρόνως ατζέντες άσκησης δημόσιας εξουσίας! Πρόσφατα άλλος κυβερνητικός, εγκατεστημένος στο Μαξίμου ως κεντρικός οικονομικός σύμβουλος, ο Ν. Πατέλης, απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους ανήγγειλε ότι εκπροσωπεί στην κυβέρνηση επισήμως τους… «διεμφυλικούς» («ΛΟΑΤΚΙ»), όπως και ότι στην κυβέρνηση κάνουν το ίδιο «άλλοι δύο» (!) χωρίς να τους κατονομάσει… Ομόγνωμοί του κάνουν «παρελάσεις υπερηφάνειας» σε κεντρικές λεωφόρους εξευτελίζοντας πάγκοινα σεβάσματα υπό την προστασία των εισαγγελέων, χωρίς ισχύ ούτε των διατάξεων περί «δημόσιας αιδούς»… Και στιγματίζεται για «επίδειξη προσωπικών πεποιθήσεων» ο κ. Κουμουτσάκος επειδή πήγε στην Εκκλησία και μετέλαβε!
Newsbreak
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...