Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Με "πραξικόπημα" Βαρθολομαίου, ο Ελπιδοφόρος είναι ο νέος Αρχιεπίσκοπος Αμερικής, αλλά…


Πραξικόπημα του Βαρθολομαίου, ο οποίος αποφασίζει και διατάσσει ως απόλυτος άρχων της Ορθοδοξίας!
Παμψηφεί η εκλογή του Προύσης Ελπιδοφόρου, χωρίς να ληφθεί υπόψη πως η ομογένεια ήθελε άλλον ιεράρχη ο οποίος είχε και καταστατικά το δικαίωμα εκλογής
Ο Βαρθολομαίος «αποκεφάλισε» τον Δημήτριο για θέματα διαχείρισης και όχι πνευματικά και πραξικοπηματικά τοποθέτησε τον δικό του άνθρωπο
Αναμένονται ισχυρές αναταράξεις από την ομογένεια, ενώ ήδη υπάρχουν ψίθυροι για τους χειρισμούς Βαρθολομαίου που δεν σέβεται ούτε τις υπογραφές του...

Γράφει ο Γεωργίου Μιχαήλ 

Βγήκε καπνός από το Φανάρι, το οποίο αγνόησε τις εκκλήσεις του Αρχιεπισκοπικού Συμβουλίου της Αρχιεπισκοπής Αμερικής, για διαβούλευση πριν την απόφαση.
Η Αγία και Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Θρόνου εξέλεξε παμψηφεί Αρχιεπίσκοπο Αμερικής τον Μητροπολίτη Προύσης Ελπιδοφόρο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ανθυποψήφιοί του ήταν ο Μητροπολίτης Αργεντινής και ο Μητροπολίτης Σουηδίας.

Μόλις στα 52 του χρόνια ο Μητροπολίτης Προύσης Ελπιδοφόρος είναι ο νέος Αρχιεπίσκοπος Αμερικής. Θεωρείται ένας από τους έμπιστους ανθρώπους του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, έχει ένα εντυπωσιακό βιογραφικό.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί πως ο νέος αρχιεπίσκοπος Βορείου και Νοτίου Αμερικής, Ελπιδοφόρος, είναι ένθερμος υποστηρικτής της θρησκευτικής παγκοσμιοποίησης – ένωσης των Εκκλησιών…


Ο Βαρθολομαίος αγνόησε επιδεικτικά τις προειδοποιήσεις και τις αντιδράσεις της ομογένειας

Από τις 12:01 πμ του Σαββάτου 11 Μαΐου 2019, ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος έχει αποχωρήσει από τα καθήκοντά του και είναι πλέον Αρχιεπίσκοπος Γέρων πρώην Αμερικής, έχοντας συμπληρώσει σχεδόν 20 χρόνια ποιμαντορίας στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής, την μεγαλύτερη επαρχία του Οικουμενικού Θρόνου, γράφει η ομογενειακή εφημερίδα Greek News, η οποία σημείωνε και τα εξής:
Ο διάδοχός του θα εκλεγεί από την Ιερά Σύνοδο του Οικουμενικού Πατριαρχείου, η οποία φαίνεται να βιάζεται να το πράξει σήμερα (Σάββατο). Ωστόσο, αν αυτό γίνει σήμερα, θα παραβιαστεί το καταστατικό της Αρχιεπισκοπής Αμερικής και οι Ομοιόμορφοι Κανονισμοί λειτουργίας της, δύο κείμενα με νομική βαρύτητα που έχει εγκρίνει το ίδιο το Οικουμενικό Πατριαρχείο.

Το Φανάρι ειδοποίησε την Πέμπτη το Αρχιεπισκοπικό Συμβούλιο να στείλει μέχρι τις 7 το πρωί της Παρασκευής κατάλογο με πέντε ονόματα υποψηφίων, για να τα λάβει υπόψη η Σύνοδος. Κι ενώ το καταστατικό κι οι κανονισμοί όντως μιλούν για πέντε ονόματα, θέτουν εκτός από το εύλογο χρονικό διάστημα κι άλλους όρους, μεταξύ άλλων και την σύσταση επιτροπής που θα μεταβεί στο Φανάρι για να συζητήσει το θέμα με την Ιερά Σύνοδο.

Πολύ ορθώς το Αρχιεπισκοπικό Συμβούλιο ζήτησε παράταση χρόνου και έννομη διαδικασία εκλογής σύμφωνη με το καταστατικό. Και υπενθύμισε επίσης ότι βάση του καταστατικού τοποτηρητής πρέπει να είναι ο αρχαιότερος τη τάξη μητροπολίτης, ο Βοστώνης Μεθόδιος.

Η επιστολή του Αρχιεπισκοπικού Συμβουλίου είναι διατυπωμένη με άπειρο σεβασμό προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο, αλλά και τους κανονισμούς της Ιεράς Αρχιεπισκοπής που το ίδιο ενέκρινε και τους Νόμους της Πολιτείας της Νέας Υόρκης. Δεν υπάρχει καμιά κρυφή ατζέντα και καμιά σκοπιμότητα. Μία έννομη και κανονική διαδικασία είναι η καλύτερη εγγύηση και της ενότητας και της προστασίας της Αρχιεπισκοπής και της Μητρός Εκκλησίας.

Δεν πιστεύω ασφαλώς ότι σε περίπτωση που το Οικουμενικό Πατριαρχείο αγνοήσει τους νόμους και την έκκληση του Αρχιεπισκοπικού Συμβουλίου και των μελών της Επαρχιακής Συνόδου, ότι θα βρεθεί κάποιος να προσβάλει στα δικαστήρια την εκλογή, όμως η πικρία και μόνο που θα προκληθεί είναι ό,τι χειρότερο για το νέο Αρχιεπίσκοπο που θα έλθει να ποιμάνει τους Έλληνες Ορθοδόξους της Αμερικής. Ο ίδιος θα πρέπει να παρακαλέσει τον κ.κ. Βαρθολομαίο και τα μέλη της Συνόδου να σεβαστούν τους νόμους και τους κανονισμούς που οι ίδιοι ενέκριναν.

Ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος αποχωρεί αφήνοντας πίσω μια ενωμένη Αρχιεπισκοπή, παρά τις προσπάθειες πολλών να προκαλέσουν εκκλησιαστική κρίση τα τελευταία χρόνια. Η ειρήνευση και η ενότητα ήταν η καλύτερη κληρονομιά που αφήνει. Ας αξιοποιήσουμε τα τάλαντά του, δίνοντάς τα ως προίκα στο διάδοχό του.
Αυτά κατεγράφησαν πριν την εκλογή του Ελπιδοφόρου, ανθρώπου του Βαρθολομαίου, ο οποίος επέλεξε να λειτουργήσει πραξικοπηματικά, τοποθετώντας τον «δικό του άνθρωπο» και αγνοώντας τόσο την Πατριαρχική του υπογραφή όσο και το ποίμνιο – πιστούς της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Αρχιεπισκοπής Βορείου και Νοτίου Αμερικής…

Πρέπει να σημειωθεί πως με βάση το άρθρο 12 του Καταστατικού της Αρχιεπισκοπής Βορείου και Νοτίου Αμερικής, αυτός που θα οριστεί από τον Οικουμενικό Πατριάρχη πρέπει να είναι το αρχαιότερο τη τάξει μέλος της Επαρχιακής Ιεράς Συνόδου – εν προκειμένω ο Μητροπολίτης Βοστόνης Μεθόδιος – και στην περίπτωση που δηλώσει αδυναμία ο αμέσως επόμενος.
Το επίμαχο άρθρο 13 αναφέρεται σε πιθανότητα μετάβασης αντιπροσωπείας στο Φανάρι για διαβουλεύσεις. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, στη συνεδρίαση του Αρχιεπισκοπικού Συμβουλίου έγινε αναλυτική ενημέρωση, τόσο για το καταστατικό, όσο και για τι προνοούν οι «ομοιόμορφοι κανονισμοί» οι οποίοι διέπουν τη λειτουργία της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αμερικής και έχουν εγκριθεί και από την Πολιτεία της Νέας Υόρκης, αλλά και το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Σ’ αυτούς αναφέρεται ρητώς ότι «μία ειδική αντιπροσωπεία θα οριστεί για να επιδώσει προσωπικά την γνωμοδότηση στην Ιερά Σύνοδο του Οικουμενικού Πατριαρχείου». Οι κανονισμοί – που αποτελούν συμπλήρωμα του καταστατικού – προνοούν ακόμη το ποιοι θα αποτελούν την επιτροπή αυτή – που είναι επταμελής – ενώ ταυτόχρονα ορίζει ότι «θα πρέπει να δώσει εντός 10 ημερών αναφορά στο Αρχιεπισκοπικό Συμβούλιο για το περιεχόμενο των συνομιλιών της με το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τα αποτελέσματά τους».

Κανένα από αυτά τα καίρια άρθρα δεν τηρήθηκε από τον κ.κ. Βαρθολομαίο...

Το βιογραφικό του νέου αρχιεπισκόπου Αμερικής

Ὁ νέος Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Ἐλπιδοφόρος (Λαμπρυνιάδης) ἐγεννήθη τὸ ἔτος 1967 ἐν Μακροχωρίῳ Κωνσταντινουπόλεως.
Ἐφοίτησεν εἰς τὸ Τμῆμα Ποιμαντικῆς τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ἐξ οὗ ἀπεφοίτησεν ἀριστεύσας τὸ ἔτος 1991.

Τὸ ἔτος 1993 ὡλοκλήρωσε τὰς μεταπτυχιακὰς αὐτοῦ σπουδὰς εἰς τὴν Φιλοσοφικὴν Σχολὴν τοῦ Πανεπιστημίου Βόννης ὑποβαλὼν ἐπὶ τούτῳ διατριβὴν ὑπὸ τὸν τίτλον «Οἱ ἀδελφοὶ Νικόλαος καὶ Ἰωάννης Μεσαρίτης».

Εἰς διάκονον ἐχειροτονήθη τὸ ἔτος 1994 ἐν τῷ Π. Πατριαρχικῷ Ναῷ, διορισθείς, ἐν συνεχείᾳ, Κωδικογράφος τῆς Ἁγίας καὶ Ἱερᾶς Συνόδου. Τὸ ἑπόμενον ἔτος 1995 διωρίσθη Ὑπογραμματεὺς τῆς Ἁγίας καὶ Ἱερᾶς Συνόδου.

Μεταξὺ τῶν ἐτῶν 1996-1997 ἐφοίτησεν εἰς τὴν Θεολογικὴν Σχολὴν τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ ἐν Μπαλαμὰντ Λιβάνου, ἔνθα ἐβελτίωσε τὴν γνῶσιν τῆς ἀραβικῆς γλώσσης.

Τὸ ἔτος 2001 ὑπέβαλε διδακτορικὴν διατριβὴν εἰς τὴν Θεολογικὴν Σχολὴν τοῦ Α. Π. Θεσσαλονίκης ὑπὸ τὸν τίτλον: «Ἡ ἔναντι τῆς Συνόδου τῆς Χαλκηδόνος στάσις τοῦ Σεβήρου Ἀντιοχείας» καὶ ἀνηγορεύθη διδάκτωρ τῆς Θεολογίας μὲ τὸν βαθμόν «ἄριστα».

Τὸ ἔτος 2004 προσεκλήθη ὡς ἐπισκέπτης καθηγητὴς εἰς τὴν Θεολογικὴν Σχολὴν τοῦ Τιμίου Σταυροῦ Βοστώνης, ἔνθα ἐδίδαξεν ἐπὶ ἓν ἑξάμηνον.

Τὸν Μάρτιον τοῦ ἔτους 2005, προτάσει τῆς Α. Θ. Παναγιότητος, προήχθη ὑπὸ τῆς Ἁγίας καὶ Ἱερᾶς Συνόδου εἰς Ἀρχιγραμματέα αὐτῆς, χειροτονηθεὶς εἰς Πρεσβύτερον ὑπὸ τοῦ Πατριάρχου ἐν τῷ Π. Πατριαρχικῷ Ναῷ.

Τὸ ἔτος 2009 ἡ Θεολογικὴ Σχολὴ Θεσσαλονίκης ἐξέλεξεν αὐτὸν ὁμοφώνως ὡς Ἀναπληρωτὴν Καθηγητὴν τῆς Συμβολικῆς καὶ τῶν Διορθοδόξων καὶ Διαχριστιανικῶν Σχέσεων, ὑποβαλόντα, μεταξὺ ἄλλων, δύο ὑφηγεσίας ὑπὸ τοὺς τίτλους: «Ὁ θεσμὸς τῆς Συνάξεως Ἱεραρχῶν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου (1951-2004)» καὶ «Οἱ ἐνενήντα πέντε Θέσεις τοῦ Λουθήρου. Ἱστορικοθεολογικὴ θεώρηση – Κείμενο – Μετάφραση – Σχόλια».

Τὸν Μάρτιον τοῦ ἔτους 2011 ἐξελέγη ἐν ἐνεργείᾳ Μητροπολίτης Προύσης, ἐνῷ τὸν Αὔγουστον τοῦ αὐτοῦ ἔτους διωρίσθη Ἡγούμενος τῆς ἐν Χάλκῃ Ἱερᾶς Πατριαρχικῆς καὶ Σταυροπηγιακῆς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος.

Διετέλεσεν ὀρθόδοξος γενικὸς γραμματεὺς τῆς Διεθνοῦς Μικτῆς Ἐπιτροπῆς ἐπὶ τοῦ Θεολογικοῦ Διαλόγου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μετὰ τῆς Παγκοσμίου Λουθηρανικῆς Ὁμοσπονδίας καὶ μέλος Πατριαρχικῶν Ἀντιπροσωπειῶν κατὰ τὰς Γενικὰς Συνελεύσεις τοῦ Συμβουλίου Εὐρωπαϊκῶν Ἐκκλησιῶν καὶ τοῦ Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν, γραμματεὺς τῆς ἐν Σόφιᾳ συνελθούσης Μείζονος καὶ Ὑπερτελοῦς Συνόδου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τοῦ ἔτους 1998, τῆς ἐν Κων/πόλει συνελθούσης Μείζονος καὶ Ὑπερτελοῦς Συνόδου τοῦ ἔτους 2005, τῆς ἐν Γενεύῃ συνελθούσης Διηυρυμένης Συνόδου τὸ ἔτος 2006 καὶ τῆς ἐν Κων/πόλει συνελθούσης Συνάξεως τῶν Προκαθημένων τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν τοῦ ἔτους 2008.

Τέλος ο Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος είναι μέλος τῆς Ἐπιτροπῆς Πίστεως καὶ Τάξεως τοῦ Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν.

Κάτι δεν πάει καθόλου καλά στο Φανάρι και στο Πατριαρχείο. Και την ευθύνη γι αυτό δεν την έχει το ποίμνιο, που καλείται να πληρώνει τα έξοδα του Πατριάρχη και των ανθρώπων που τον περιβάλλουν...


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]