Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Είμαστε μέτοχοι!!!


Της Μαρίας Πολύζου*
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΤΟΧΟΙ !!! 
Πού ακούστηκε η ανακεφαλαιοποίηση μιας Α.Ε, μιας Ανώνυμης ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ Εταιρίας, όπως είναι οι τράπεζες, να γίνεται μέσω φορολογίας από το λαό μιας Χώρας;;;;
Εγώ, αν θέλω να “ανακεφαλαιοποιήσω”, χρηματοδοτήσω με άλλα λόγια, την ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ μου ΕΤΑΙΡΙΑ έχω τρεις τρόπους για να το κάνω: ΕΙΤΕ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΟΥ ΝΑ ΡΙΞΩ ΠΑΛΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΟΥ, ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΑΥΞΗΣΗΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ -ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΑΑ- ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΝΕΟΥ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ (ΑΝ ΕΧΩ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΤΩ)!
[για να μην αναφέρω την τέταρτη εκδοχή: να κλείσω το "μαγαζί" και να πάω σπίτι μου εφόσον δεν μπορώ να αξιοποίησω μία από τις παραπάνω τρεις δυνατότητες χρηματοδότησης]!
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΜΩΣ (τα κόμματα), ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΕΙ (ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ ΔΗΛΑΔΗ), ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΖΕΣΤΟ ΧΡΗΜΑ, ΜΕΣΩ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ, ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ (ΣΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΟΛΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΣΕ ΝΕΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ), ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ “ΜΑΓΑΖΙΑ”!
ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕ ΤΟ ΕΣΤΗΣΑΝ ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΥΠΕΡΟΓΚΑ ΠΟΣΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΥΠΟΘΗΚΕΥΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΞΟΦΛΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΝΙΚΕΣ (!) ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΦΟΡΤΩΣΑΝ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΙΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΟΥΣ!
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΟΥΡΕΨΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΟΥΡΕΨΑΝ “ΧΡΕΟΣ”, ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΜΑΖΕΥΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ!
ΕΧΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ;;;
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΤΟΧΟΙ !!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ !!!
ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΙ !!!
Για το λόγο αυτό, ΘΕΛΩ να παραλάβω το χαρτοφυλάκιό μου με τον αριθμό μετοχολογίου μου ΤΩΡΑ !!! ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ, ΤΩΡΑ!!!
*Μαρία Πολύζου
Ανεξάρτητοι Έλληνες
Πολιτευτής Ν. Μαγνησίας
Μέλος Τομέα Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων 
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]