Οι Αμερικανοί «καίνε» τον Τσοχατζόπουλο
Το όνομα του προφυλακισμένου στον Κορυδαλλό πρώην υπουργού Αμύνης και πρωτοκλασάτου στελέχους του ΠΑΣΟΚ, Ακη Τσοχατζόπουλου, περιλαμβάνει σε πολλά σημεία η έκθεση του γνωστού αμερικανικού δικηγορικού γραφείου, Debevoice & Plimpton, για το μεγάλο «εξοπλιστικό σκάνδαλο» της αγοράς των προβληματικών γερμανικών υποβρυχίων.
Στην έκθεση, μεταξύ των άλλων, στελέχη της γερμανικής εταιρίας κατασκευής των υποβρυχίων, Ferrostaal AG, «καρφώνουν» στις καταθέσεις τους Ελληνες μεσάζοντες, αλλά και τον κ. Τσοχατζόπουλο, που τους είχε συστήσει. Ανάμεσα στις άλλες καταθέσεις, στέλεχος της εταιρίας θέλοντας να δείξει το μεγάλο ενδιαφέρον της εταιρίας για να πουλήσει τα υποβρύχια στην Ελλάδα, αλλά και τις μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν, πρόσθεσε: «Εμείς ενδιαφερόμασταν σφόδρα για επαφές με συγκεκριμένους ανθρώπους, όπως ήταν ο Μπέλτσιος (σ.σ.: εμπλεκόμενος στην υπόθεση). Μάλιστα, ο υπουργός Αμύνης Τσοχατζόπουλος μάς σύστησε τον κ. Μπέλτσιο σαν κάποιο που γνωρίζει πολύ κόσμο και που θα μπορούσε να φανεί χρήσιμος στα σχέδιά μας». Να σημειωθεί ότι τόσο ο κ. Μπέλτσιος όσο και αρκετά άλλα πρόσωπα βρίσκονται στο μικροσκόπιο των ερευνών της Δικαιοσύνης.
Να σημειωθεί ακόμα πως, σύμφωνα με την Εισαγγελία του Μονάχου, μεταξύ 2000-2007 δόθηκαν πάνω από 62 εκατ. ευρώ για μίζες. Πολλά από αυτά τα στοιχεία επιβεβαιώνονται με τα δεδομένα που παρατίθενται στην έκθεση της Debevoice. Κατά την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, πάντως, «φέρεται να καταβλήθηκε για δωροδοκίες ποσοστό 4,5% επί του κοστολογίου (τζίρου) του έργου, το οποίο ανέρχεται στο ποσό των 72-83 εκατ. ευρώ».
Στη Ferrostaal, όταν ήταν υπουργός Αμύνης ο Ακης Τσοχατζόπουλος, με απευθείας ανάθεση δόθηκε η «δουλειά» για 4 υποβρύχια (τρία και μία option) Τ-214. Η απόφαση ελήφθη αρχικά από το ΚΥΣΕΑ της 24ης/7/1998 και επιβεβαιώθηκε στη συνέχεια στο ΚΥΣΕΑ της 15ης/12/1998. Οριστικοποιήθηκε στις 26/7/1999 στη συνεδρίαση του ίδιου οργάνου, μέλος του οποίου ήταν και ο πρώην πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου ως υπουργός Εξωτερικών. Το εντυπωσιακό είναι ότι ο συγκεκριμένος νέος τύπος υποβρυχίου θα κατασκευαζόταν και θα δοκιμαζόταν για πρώτη φορά. Μάλιστα, όπως κατ’ επανάληψη καταγγέλθηκε, το «Παπανικολής» έγερνε (!).
Ιδιαιτέρως ενδιαφέρον είναι πως τον Φεβρουάριο του 2000 για πρώτη φορά καταγγέλθηκε στη Βουλή το σκάνδαλο. Η σκανδαλώδης αγορά συνοδεύτηκε από την απευθείας ανάθεση κατασκευής τους στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, σε συνεργασία με τα Ναυπηγεία HDW του Κίελου της Γερμανίας.
Ακρως σημαντικό είναι ότι τότε υπό τον έλεγχο της HDW πέρασε ο Σκαραμαγκάς. Είναι ολοφάνερο ότι η εξέλιξη του ιδιοκτησιακού καθεστώτος των Ναυπηγείων και τα υποβρύχια αποτελούν «συγκοινωνούντα δοχεία». Παρ’ όλα αυτά, στο τέλος του 2010, μεσούσης της οικονομικής κρίσης, ο κατόπιν υπουργός Οικονομικών και τότε υπουργός Αμύνης, κ. Βενιζέλος, υπέγραψε την αναθεώρηση της αρχικής σύμβασης του 2000.
Θανάσης Αργυράκης στον Ελεύθερο Τύπο
Τώρα τι ψάχνετε τα ήδη πασίγνωστα !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει όλη η λιστα και σχεδόν όλοι οι μπλεκόμενοι.
Οι λοιποί συνεργοί στη ληστεία και στη τελειωτική διάλυση και ξεπούλημα των ναυπηγείων,ΚΥΣΕΑ, υπουργοί ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, εργατοπατέρες και λοιποί "ενδιάμεσοι" και "διαχειριστές" θα παραμείνουν για πολύ ακόμα στο απυρόβλητο ?
Παρόλο του ότι έχουν δοθεί τόσα χρήματα από το Ελληνικό Δημόσιο (+ μίζες) ακόμη δεν έχουμε παραλάβει τα υπόλοιπα υποβρύχια.
Τι θα γίνει τουλάχιστον με αυτό θέμα...μην ανησυχείται το χειρίζονται οι κυβερνήτες μας, μάλιστα έγινε και υφυπουργός ο τότε ναυαρχούκος.....
ΑΚΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΤΟ ''ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ '' ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΤΟ SERVICE ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΦΕΔΡΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥΣ Η ΛΑΘΡΟΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΠΡΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΞΩ ΑΚΗ ΜΟΥ ΟΠΟΥ ΣΕ ΒΡΟΥΝ ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ, ΟΙ ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΑΠΑΤΗΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ , ΘΑ ΣΕ “ΣΤΑΜΑΤΗ” ΣΟΥN … ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΞΕΣΚΙΣΟΥΝ ΝΤΥΜΕΝΟ … Η ΓΥΜΝΟ ...!!!
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΠΙΣΩ, ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΗΣΑΜΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ, ΟΜΩΣ!!! ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΝΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφή