Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Κύριε υπουργέ, γιατί επιλέξατε να με αφήσετε αγράμματη;


Θέλω τα βιβλία μου

Κ. υπουργέ είμαι η 12χρονη Μαρία φέτος είμαι μαθήτρια της Α’ γυμνασίου. Θέλω να διδαχθώ την δική σας παιδεία όταν ήταν ΕΛΛΗΝΑΣ υπουργός στο δικό σας πόστο.

Θέλω την ιστορία του τόπου μου !

Θέλω να μου διδάξουν οι δάσκαλοι μου όπως διδαχθήκατε κι εσείς για τις επαναστάσεις, για τις νίκες και τον ηρωισμό του ελληνικού έθνους των προγόνων μου…

Θέλω την γεωγραφία μου και τον χάρτη της Ελλάδος μου οριοθετημένο…

Θέλω να διδαχθώ την φιλοσοφία, την ρητορία, την μυθολογία των Αρχαίων Ελλήνων.

Γιατί Κ. υπουργέ με θέλετε αγράμματη;

Γιατί Κ. υπουργέ ενώ εσείς διδαχθήκατε στο σχολείο σας άλλα πράγματα εμάς μας τα αλλάζετε λόγω της παγκοσμιοποίησης και της νέας τάξης πραγμάτων που εσείς επιλέξατε;

Ποιόν ρωτήσατε Κ. υπουργέ; μόνο τον εαυτό σας;

Εμένα όχι;

Από που πήρατε αυτό το δικαίωμα;

ΔΕΝ με νοιάζει Κ. υπουργε το χρέος που εσείς σκοπίμως δημιουργήσατε για δικούς σας συμφεροντολογικούς λόγους…

Εμένα με σεφτήκατε ;

Υπολογίσατε ότι εγώ με την γέννηση μου και όλα τα παιδάκια χρωστάμε στο κράτος 30.000 ευρώ;

Θέλω το σχολείο μου!!!

Με τις καλύτερες προδιαγραφές και τους δασκάλους μου χαρούμενους στην τάξη και όχι προβληματισμένους από τις τεράστιες περικοπές μισθών που τους κάνετε.

Το δικό σας χρέος δεν θα το πληρώσουν οι δικοί μου δάσκαλοι ούτε εγώ να το πληρώσετε εσείς και οι 300 εκλεγέντες της βουλής.

Τα c.d και τις φωτοτυπίες να τα δώσετε στο δικό σας παιδί…

ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ!!!

Υ/Γ: Ευχαριστώ την γιαγιά μου για την φιλοξενία στην ιστοσελίδα της.

Με εκτίμηση κ. υπουργέ της διαφθοράς και τις ΔΕΚΑΡΑΣ.

Πηγή

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

2 σχόλια :

  1. Kαι μόνο το γεγονός ότι έκανες αυτές τις σκέψεις που έκανες, γλυκό μου κοριτσάκι, σημαίνει ότι είσαι από καλή μαγιά και δεν έχεις να φοβάσαι. Η γιαγιά, που φιλοξένησε το γράμμα σου, και όλοι οι άλλοι που σε νοιάζονται θα φροντίσουν να πας καλά.

    Αλλά όταν θα μεγαλώσεις να μην ξεχάσεις αυτό που ένιωσες τώρα και να φροντίζεις πάντα να στηρίζεις το δίκιο και το καλό όλων, όπως πρέπει σε κάθε καλή Ελληνίδα.

    Εσένα και όλα τα άλλα Ελληνόπουλα που υφίστανται την εγκληματική αδιαφορία των πολιτικών αυτή τη στιγμή, για να κάνουν κάποιοι κάπου αμύθητες περιουσίες, θα σας παρακολουθούμε και θα σας στηρίζουμε όσο μπορούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. maraki mhn agxwnesai..etc ki alliws h istoria pou grafetai sta vivlia mas pseftikh einai... aloiwmenh.. ta 8rhskeftika politikopoihmena kai ratsistika... kai ta ma8hmatika koukla mou den xreiazontai gia na gineis kalos an8rwpos...xreiazontai gia na ma8eis na ekmetallevesai ton kosmo...opws kanoun aftoi pou se afhnoun xwris vivlia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]