Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Σας φτύνω στα μούτρα επειδή δεν θα ζω για να φτύσω τους τάφους σας


Είμαι κάτω από 55 ετών. Ανώτερος Αξιωματικός ε.α και φτύνω στα μούτρα σας. Αλήτες...

Εχω τιμηθεί με όλα τα μετάλια και τα παράσημα και με εύφημο μνεία για τις υπηρεσίες μου, δεν έχω τιμωρηθεί ποτέ μου και έχω υπηρετήσει σε όλο τον κόσμο.

Έχω υπηρετήσει 22 χρόνια στην ειδική μονάδα ΧΩΚ και ήμουνα παντού και πάντα... Και στην κρίση των Ιμίων ενεργοποίησα τους Πυραύλους ΧΩΚ.

Στα 39 μου έπαθα έμφραγμα και υπεβλήθηκα σε εγχείρηση ανοικτής καρδιάς.

Από τότε υπηρέτησα σε υπηρεσία γραφείου αποφάσισα να παραιτηθώ στα 50 μου με σκοπό να φροντίσω την υγεία μου...

Επειδή σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία τα μοσχεύματα έχουν ορισμένο χρόνο ζωής δεν πρόκειται να φτάσω στην ηλικία των 55 ετών, άρα φτύνω τώρα στα μούτρα σας γιατί δεν προλαβαίνω να φτύσω στους τάφους σας.

Λυπάμαι μόνο που από τους Αξιωματικούς του Κέντρου Επιχειρήσεων. Είμαι ο μόνος στην ζωή από τους( 3) τρεις συμμαθητές μου στην ίδια υπηρεσία έχουν πεθάνει οι δύο σε ηλικία 40 χρονών και φέτος πέθανε και ο αντικαταστάτης μου σε ηλικία 35 ετών όλοι από το έμφραγμα και όλοι από το υψηλό στρες.

Λυπάμαι μόνο που δημιούργησα οικογένεια με τρία παιδιά και τα τρία επιστήμονες και άνεργα!

Λυπάμαι που τόσα χρόνια ήμουν δίκαιος και τίμιος, λυπάμαι που για τα χάλια της Πατρίδος μου εσείς οι πολιτικοί είστε οι μοναδικοί υπεύθυνοι και την πληρώνουμε μόνο εμείς.

Λυπάμαι που με υποχρέωσαν να πληρώνω τα ταμεία σας και δεν μπορώ να εισπράξω τα χρήματα ούτε καν τις εισφορές μου (λόγω αδυναμίας πληρωμής ΜΤΣ ΒΕΑ) και δεν μπορώ να βοηθήσω τα παιδιά μου.

Επειδή αυτοί που διορίσατε τα φάγανε και δεν τιμωρήθηκαν ΠΟΤΕ!

Λυπάμαι που τόσα χρόνια δεν σας πήγα στα δικαστήρια γιατί επί 30 χρόνια με υπολογισμένα 10 χρόνια υπηρεσίες και πέραν του ωραρίου, νυχτερινά και αργίες δεν πήρα ούτε μια δραχμή... υπερωρία ενώ οι πλασματικές υπερωρίες πάνε σύννεφο παντού.

Υ.Γ: Επειδή δεν ήμουνα ποτέ ζήτουλας θα ψάξω για μαύρη εργασία να βοηθήσω την οικογένεια μου για να μην φτάσω στο σημείο να σκοτώσω κάποιον πολιτικό ανεύθυνο.

Παραθέτω τα προσόντα μου αν κάποιος, μπορεί να με χρειαστεί.

Γνωρίζω Αγγλικά, γνωρίζω υπολογιστές γνωρίζω από ασυρμάτους, γνωρίζω όλα των ειδών τα όπλα ατομικά και ομαδικά, μπορώ να σκοτώσω από 300 μ. απόσταση με μια σφαίρα, μπορώ να αναχαιτίσω ολόκληρο σμήνος αεροσκαφών και ελικοπτέρων, μπορώ να ανατινάξω οποιοδήποτε κτίριο, μπορώ να κάνω υποκλοπές τηλεπικοινωνιών, μπορώ να κάνω παρεμβολές, μπορώ να κάνω ότι δολιοφθορά μπορείτε να φανταστείτε.

Έχω ειδική εκπαίδευση στους υπολογιστές με ότι αυτό συνεπάγεται...

Το μόνο μειονέκτημα μου ειναι ότι αγαπώ την Πατρίδα μου

Μακρυγιάννης Χρήστος
Ανώτερος Αξιωματικός ε.α

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

9 σχόλια :

  1. χρησιμοποιησε τα προσοντα σου για να μας απαλλαξεις απο τα εβραιοκοπροσκυλα της βουλης.
    τιμη σε αυτους που στην ζωη τους εταξαν να φυλαττουν Θερμοπυλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί βρε άνθρωπέ μου δεν πηγαίνεις να ανατινάξεις το κτίριο της βουλής εν πλήρη συνεδρεία και να στείλεις όλα τα .. υποκείμενα στην κόλαση; Δεν βλέπεις ότι ακόμη και τώρα κοιτάζουν το λαό ανάλγητα και υπεροπτικά; Ακόμη και τώρα το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να μη χάσουν τα προνόμιά τους.! Είναι άνθρωποι αυτοί; Πρέπει να στήσουν μόνοι τους αγχόνες στο Σύνταγμα και να κρεμαστούν μόνοι τους αν θέλουν να εξιλεωθούν. Ακόμη και αυτοί που αισθάνονται αθώοι να αυτοπυρποληθούν έξω από τη βουλή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαι λίγα τους λέει. Είναι φανερό ότι έχουν πιάσει όλα τα πόστα, για να μην μπορέσει αυτή η χώρα να έχει αυτοδιάθεση και να πάει μπροστά. Νοείται χώρα ανεξάρτητη δίχως ένοπλες δυνάμεις να την προστατεύουν και δίχως νέους ανθρώπους να την πάνε μπροστά; Κοιτάξτε γύρω σας να δείτε τι γίνεται. Θα μας υποχρεώσουν να διαλέξουμε ανάμεσα στο να πιούμε το δηλητήριο που μας ετοίμασαν ή να πάρουμε το δρόμο για τα ξένα, αφήνοντας πίσω ηλικιωμένους που θα πεινάνε και τις ορδές των λαθρομεταναστών που οι ίδιοι έμπασαν μέσα, να τριγυρνούν έδώ κι εκεί, δουλεύοντας ή σκοτώνοντας για ένα κομμάτι ψωμί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΧΡΗΣΤΟ.ΕΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΩ. ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΝΑ ΦΤΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΩ ΣΑΛΙΟ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥ ΠΙΑΣΩ ΤΑ 55.
    ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπιζω να μην ακουσης την προσταγη της οργης.Αλλα της ορθροφροσυνης,οπως αλλωστε εχεις διδαχθης.
    Οι κατοχικες μερες του '40 που ζουμε σε λιγο θα τις νοσταλγουμε!
    Στο απολυτο ΧΑΟΣ που ακολουθη,ο λαος μας θα σε χρειαστη.
    Καλο αγωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευγε κ.Χρηστο επισης και εγω...δινω τον εαυτο μου για υπηρεσιες υπερ πατριδος και οχι για πουλημενους..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΟΥΣΑΝ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΙΔΑΡΟ ...
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕ ΤΟΥΣ ΦΤΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ !!!!
    ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΟ ΣΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ... ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ !!!!

    ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΣΕ ΟΤΙ ΠΙΑΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ, ΕΙΣΤΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΚΑΙ ΠΑΧΥΔΕΡΜΑ ....
    ΔΙΑΠΛΕΚΕΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΜΑΣ ΜΙΑ ΖΩΗ, ΝΟΜΙΖΑΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΜΑΣ .... ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΜΗΛΟΥ ΝΟΗΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ.
    ΠΙΑΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΙΔΟΣ !!!!!!! (ΕΝΩ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ).
    ΔΕ ΣΑΣ ΦΤΑΝΕΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ, (ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΠΙΑ ΑΠΟΤΥΧΑΤΕ) ΚΑΙ ΔΕ ΔΙΚΑΖΕΣΤΕ ΟΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ,
    ΔΕ ΣΑΣ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΑΣ, ΤΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΣΑΣ, ΤΑ ΒΟΛΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΣΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΜΟΙΩΝ ΣΑΣ, ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΧΡΥΣΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ,
    ΔΕ ΣΑΣ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΕΗ ΣΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ (!?!,
    ΔΕ ΣΑΣ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΞΑΠΛΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ,
    .... ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΕΣ !!!!!!

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΣΟ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟ ............

    ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ, ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ "ΜΑΥΡΟ" ΧΡΗΜΑ,
    ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ, ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΣΑ ΤΑ (ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΑ) ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ !!!!!!

    ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΜΑΣ, ΑΥΤΟ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ, ΑΥΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΦΤΙΑΞΑΝ !!!!
    ΜΑΣ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ !!!!!
    ΜΑΣ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟ ΜΑΣ ΤΟ ΠΛΟΥΤΟ !!!!
    ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΡΠΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΤΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΜΑΣ, ΝΑ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ, (ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΣΩΝ ΚΑΙ ΤΟΣΩΝ ΚΛΕΜΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΧΡΥΣΟ, ΜΕΧΡΙ ΔΑΝΕΙΑ, ΜΕΧΡΙ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΒΑΛΕΙ Ο ΝΟΥΣ).
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ... ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΛΕΨΑΝ, ΟΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΣΤΗ ΚΑΛΥΒΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΥΟΥΝ !!!!
    ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ !!!!
    ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΑΣ !!!!
    ΜΑΣ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ, ΜΑΣ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ, ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ, ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ, ΜΑΣ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ !!!!!
    ΠΟΙΟΙ ?!?!?
    ΟΙ ΑΡΠΑΓΕΣ !!!!
    ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ, ΟΙ ΣΦΑΓΕΙΣ ΒΡΕΦΩΝ, ΟΙ ΑΠΛΗΣΤΟΙ, ΟΙ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ, ΟΙ ΤΡΩΓΛΟΔΥΤΕΣ, ΟΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ, ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ....
    ΑΥΤΟΙ ......
    ΑΥΤΟΙ,
    ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κυριε Μακρυγιαννη ευχομαι ο στρατος και τα στελεχη του που δεν ειναι κομματοσκυλα αλλα πατριωτες να σταθουν διπλα στο λαο και επιτελους να παρουν την Ελλαδα μας στα χερια τους....δεν ξερω εαν θα ειναι χουντα η δολοφονιες των μασωνων ανθελληνων πολιτικων,αλλα επιτελους καντε κατι....καλη δυναμη και υγεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριοι.... Αντε να πιείτε τα καφεδάκια σας τώρα.....
    Τόσα χρόνια δεν βλέπατε την κατάντια των ενόπλων δυνάμεων; Ποιός ευθύνεται για την "ραγιάδικη" συμπεριφορά των υψηλοβάθμων Στρατηγών;; Αφού τα βλέπατε εδώ και 30 χρόνια γιατί δεν κάνατε τίποτα να τα αλλάξετε;;
    Τώρα που θίγονται οι συντάξεις σας κλαίτε;;
    Σας λυπάμαι διότι είμαι σίγουρος οτι τα κελεύσματά σας δεν είναι για τη σωτηρία της Πατρίδας αλλά για το άδειασμα της τσέπης σας.
    Σας λυπάμαι γιατί εσείς αφήσατε τα ηνία των ενδόξων ενόπλων δυνάμεων να τα ελέγχουν ανώτατοι αξιωματικοί "γλύφτες" και τσιράκια των πολιτικών, σας λυπάμαι γιατί ακόμα και τώρα δεν έχετε καταλάβει οτι τα ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ για ΑΝΑΤΡΟΠΗ της σημερινής ΧΟΥΝΤΑΣ δεν θα πρέπει να είναι οικονομικά αλλά ΕΘΝΙΚΑ.
    Αυτό που σας μένει να καταλάβετε είναι οτι δεν έχετε ΠΛΕΟΝ τίποτα να χάσετε....Αλλά είπαμε....Είσαστε ραγιάδες.....

    Πραγματικά σας λυπάμαι........

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]