Η αδύναμη μνημονιακή κυβέρνηση "χάνει" την Θράκη!
- Αυθαίρετο σύστημα τουρκικής παιδείας στήνουν στη Θράκη οι τουρκοπράκτορες της Άγκυρας
- Η απόλυτη ενοχική σιωπή των ενόχων από την αδύναμη κυβέρνηση Παπανδρέου
- ‘‘ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ’’ από το δήμο Αρριανών! Κύριε Περιφερειάρχη, Άρη Γιαννακίδη, θα αντιδράσετε; Ποια η στάση των Γ. Πεταλωτή και του Ε. Στυλιανίδη;
Μια κίνηση η οποία μόνο ως ωμός εκβιασμός μπορεί να θεωρηθεί απέναντι στην ευάλωτη σημερινή πολιτική ηγεσία που έχει ανάγκη από ψήφους. Στόχος είναι να εκπαραθυρωθούν τα Ελληνικά και να θεσπιστεί με το έτσι θέλω η δίγλωσση εκπαίδευση στη μειονότητα (Ελληνικά – Τουρκικά) σε ΟΛΕΣ τις εκπαιδευτικές βαθμίδες!
Συγκεκριμένα, πληροφορηθήκαμε ότι με τις υπ’ αρ. 115/2011, 116/2011, 117/2011 και 118/2011 αποφάσεις του, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αρριανών αποφάσισε στη συνεδρίασή του της 1ης Ιουνίου 2011 ΟΜΟΦΩΝΑ τη μη συγχώνευση των σχολικών επιτροπών του ενιαίου πλέον τουρκόφωνου Δήμου Αρριανών (που θυμίζουμε περιλαμβάνει τον πρώην Δήμο Φιλύρας, τον πρώην Δήμο Αρριανών, την πρώην Πομακική Κοινότητα Οργάνης και την πρώην Πομακική Κοινότητα Κέχρου) και συνακόλουθα τη μη συγκρότηση των Διοικητικών Συμβουλίων των καινούριων σχολικών επιτροπών, τόσο για την πρωτοβάθμια όσο και για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, παρά τα όσα επιβάλλονται από το ν. 3582/2010.
Το γεγονός έχει ζωτική σημασία, κυρίως για τους Πομάκους κατοίκους της πρώην Κοινότητας Οργάνης, οι οποίοι δέχονται ένα νέο μαχαίρωμα του τουρκικού εθνικισμού, καθώς οι σχολικές επιτροπές αυτές αφορούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τα Δημόσια Ελληνόφωνα Νηπιαγωγεία που λειτουργούν στους Πομάκικους οικισμούς Κύμη και Άνω Βυρσίνη, αλλά και το Δημόσιο Γυμνάσιο που λειτουργεί στην Οργάνη. Το σκεπτικό είναι ενδεικτικό της πρόθεσης της νέας δημοτικής αρχής, καθώς δε προχωρά στη συγχώνευση και συγκρότηση των επιτροπών με το εκβιαστικό σκεπτικό ότι το πρόγραμμα των σχολείων αυτών δεν είναι δίγλωσσο! Φυσικά όταν μιλάν για δίγλωσσο εννοούν Ελληνικό και Τουρκικό. Να θυμίσουμε στο σημείο αυτό ότι στην πρώην Κοινότητα Οργάνης είχαν την τύχη να ιδρυθούν και να λειτουργήσουν απρόσκοπτα τα μοναδικά δημόσια Ελληνόφωνα νηπιαγωγεία σε μειονοτικά χωριά, και αυτό μετά από την επιθυμία και τις τεράστιες προσπάθειες των Πομάκων κατοίκων τους (Κύμη και Άνω Βυρσίνη) και παρά τον πόλεμο των τουρκοφρόνων, τόσο των τότε τοπικών αρχόντων, όσο, και, κυρίως του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ. Α. Χατζηοσμάν, ο οποίος πρωτοστάτησε στον αγώνα κατά των δημόσιων Ελληνόφωνων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων στην περιοχή (βλ. Ζαγάλισα τεύχος 36, Δεκέμβριος 2009).
Αλλά και ο έτερος, μειονοτικός βουλευτής κ. Α. Ιλχάν (τότε βουλευτής της ΝΔ και σήμερα συνοδοιπόρος της κ. Μπακογιάννη), σύμφωνα με τους κατοίκους της Οργάνης, φέρεται να υποσχόταν, σε συνεργασία με τους τότε κοινοτάρχες, τη μετατροπή του δημόσιου Ελληνόφωνου γυμνασίου Οργάνης σε μειονοτικό.
Οι συγκεκριμένες αποφάσεις ελήφθησαν κατόπιν πολλών αναβολών, με πρόσχημα την ... περαιτέρω διερεύνηση του θέματος σε συνεννόηση με την τοπική κοινωνία. Ως ΖΑΓΑΛΙΣΑ αναρωτιόμαστε: πότε και με ποιους διαβουλεύτηκε η νέα δημοτική αρχή το εκπαιδευτικό μέλλον των παιδιών της μειονότητας; Γιατί κανένας από τους Πομάκους κατοίκους της Οργάνης δεν ενημερώθηκε σχετικά και δεν έχει ερωτηθεί για το θέμα; Γνώριζαν, αλήθεια, οι Πομάκοι τοπικοί σύμβουλοι που ήταν παρόντες στις συνεδριάσεις τι αποφασίζονταν και τα κρυφά παιχνίδια που για άλλη μια φορά παίζονται στην πλάτη των Πομάκων κατοίκων της Οργάνης και του Κέχρου;
Από όσο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, ο νέος δήμαρχος Αρριανών, ΣΕΡΗΦ Ιμπραχήμ, δυσκολεύεται να ανταπεξέλθει στο έργο του, λόγω της πολυπλοκότητας του Καλλικράτη, αλλά και της δικής του αδυναμίας, καθώς είναι τελειόφοιτος μόνο του μειονοτικού δημοτικού, ενώ τα Ελληνικά του είναι χαμηλότατου επιπέδου. Αυτό που επιθυμεί, λοιπόν και για τη νεολαία της μειονότητας είναι να έχει τη δική του εκπαιδευτική τύχη; Απορούμε, όμως, γιατί και οι μορφωμένοι σύμβουλοι, γιατροί, πολιτικοί μηχανικοί κ.ά., δε σκέφτηκαν ότι έτσι καταδικάζουν τη νεολαία στην αμορφωσιά και στην ημιμάθεια; Εκτός αν θέλουν να έχουν αυτοί και μόνο την πρωτοκαθεδρία και το πάνω χέρι για να μπορούν να ελέγχουν τους φτωχούς και αμόρφωτους μουσουλμάνους, και ιδιαίτερα εμάς τους Πομάκους.
Οι σχολικές επιτροπές είναι αρμόδιες για τη διαχείριση των πιστώσεων που τους διατίθενται για την κάλυψη των δαπανών λειτουργίας των αντίστοιχων σχολείων (θέρμανσης, φωτισμού, ύδρευσης, τηλεφώνου, αποχέτευσης, αγοράς αναλώσιμων υλικών κ.λπ.), η αμοιβή καθαριστριών, η εκτέλεση έργων για την επισκευή και συντήρηση των αντίστοιχων σχολείων και του κάθε είδους εξοπλισμού τους, η εισήγηση προς τις αντίστοιχες διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τον εφοδιασμό από τον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων των αντίστοιχων σχολείων με έπιπλα και εξοπλιστικά είδη και από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων με βιβλία για τις αντίστοιχες σχολικές βιβλιοθήκες, η διαχείριση των εσόδων από την ενδεχόμενη εκμετάλλευση των σχολικών κυλικείων, καθώς και η λήψη κάθε άλλου μέτρου που κρίνεται αναγκαίο για τη στήριξη της διοικητικής λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
Η μη συγχώνευση και συγκρότηση των απαιτούμενων σχολικών επιτροπών στον τουρκόφωνο Δήμο Αρριανών, θέτει σε άμεσο κίνδυνο την ομαλή λειτουργία των δημόσιων Ελληνόφωνων σχολείων και του Ελληνόφωνου γυμνασίου Οργάνης, με στόχο το κλείσιμό τους. Να σημειώσουμε, επιπλέον, ότι το δημόσιο γυμνάσιο Οργάνης είναι το μοναδικό δευτεροβάθμιο ίδρυμα σε ολόκληρο το Δήμο Αρριανών, τον μεγαλύτερο σε έκταση Δήμο του νομού, καθώς κι ότι, εκτός από τους κατοίκους με Πομακική καταγωγή πλήττονται επίσης, και οι Ρωμά κάτοικοι του Δήμου, οι οποίοι διαμένουν στον οικισμό του Αράτου, καθώς ο Άρατος, μετά την Οργάνη, είναι το μοναδικό χωριό (και με μειονοτικούς κατοίκους) στο οποίο λειτουργούν δύο δημόσια Ελληνόφωνα νηπιαγωγεία και ένα δημόσιο Ελληνόφωνο δημοτικό σχολείο.
Αναρωτιόμαστε (και θα παρακολουθήσουμε στενά) ποιά στάση θα κρατήσει ο περιφερειάρχης κ. Άρης Γιαννακίδης, σε όσα ανθελληνικά και αντιεκπαιδευτικά συνέβησαν στο τουρκόφωνο Δημοτικό Συμβούλιο Αρριανών, καθώς οι σχετικές αποφάσεις θα περάσουν από τον έλεγχό του. Θα ενδώσει (και πάλι;) στα αιτήματα των τουρκοφρόνων και της Άγκυρας, καταστρατηγώντας κάθε έννοια δικαίου ή θα αναλάβει τις ευθύνες του;
(ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
Oι χριστιανοί Θρακιώτες έχουν γίνει μειονότητα στον τόπο τους και παλεύουν με απίστευτες αντιξοότητες. Κι εμείς τι κάνουμε γι' αυτό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην υπόλοιπη Ελλάδα ελάχιστοι γνωρίζουν τις πραγματικές διαστάσεις αλλά και τις επιπτώσεις του προβλήματος, αφού νανουρίζονται καθημερινά μπροστά σε πρωινά ντοκιμαντέρ για την ένταξη των λαθρομεταναστών στην Ελλάδα, μεσημεριανά ξεκατινιάσματα επώνυμων, απογευματινές σαπουνόπερες και διαγωνισμούς ταλέντων της πλάκας, βραδυνά τούρκικα σήριαλ, αθλητικά λάιβ και τραπεζώματα επώνυμων (συχνά αυτών που ξεκατινιάστικαν το μεσημέρι) που λικνίζονται μπροστά στις κάμερες.
Είμαστε σοβαροί; Δηλαδή είναι σαν να λέμε ότι το εθνικό μας φρόνημα και οι εθνικές μας ανησυχίες εκδηλώνονται στην καλύτερη περίπτωση όταν:
1. παίζει η εθνική και παίρνουμε σβάρνα τους δρόμους με σημαίες και βαράμε κόρνες ή...
2. κερδίσουμε στη Γιουροβίζιον.
Εκεί καταντήσαμε και δεν ντρεπόμαστε; Χάνουμε τη Θράκη λίγο λίγο και αργότερα θα χάσουμε κι άλλες μικρές πατρίδες με τα μυαλά που κουβαλάμε.
Να πω και το άλλο. Πώς και κάναμε σημαία μόνο το οικονομικό μας πρόβλημα στο Σύνταγμα, και οργανωμένα πλέον δεν πληρώνουμε διόδια και δεν χρωστάμε, αλλά για το μαζικό χαϊβάνιασμα του ελληνικού λαού δεν μας καίγεται καρφάκι; Αρχίσαμε αντίστροφα τον αγώνα ή μου φαίνεται; Καιρός ν' αρχίσουμε μια εκστρατεία με σλόγκαν "Κλείστε την τηλεόραση και ανοίξτε τα μάτια σας να δείτε λίγο τριγύρω σας. Χάνουμε την Ελλάδα".
Δυστυχώς φίλε μου τι περιμένεις από ένα λαό που έχει κάνει ίνδαλμά του την Ανίτα Πάνια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρης