Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο: Το άντρο των ανίκανων!
Πληροφορίες, διασταυρωμένες, από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και συγκεκριμένα από την Πολυτεχνική Σχολή της Ξάνθης, σκιαγραφούν ένα σκηνικό που μάλλον "μυρίζει" πάρα πολύ, όζει για την ακρίβεια και εκθέτει τις ό,ποιες προσπάθειες επιβολής αξιοκρατίας, διαφάνειας και ανόρθωσης του τριτοβάθμιου συστήματος εκπαίδευσης που προσπαθεί να επιβάλει στην χώρα η υπουργός Παιδείας κυρία Διαμαντοπούλου.
Μαθαίνουμε για διδακτικό προσωπικό που φέρεται αλλοπρόσαλλα προς τους φοιτητές, αλλά και προς τους συναδέλφους...
Μαθαίνουμε για δημιουργίες "τσιφλικιών", αλλά και για διδάσκοντες που διαμένουν μόνιμα σε άλλες χώρες...
Μαθαίνουμε για προσπάθειες επιβολής κλίματος αναξιοκρατίας (π.χ. σύζυγος να διορίζει την σύζυγο στον "τομέα" του)...
Μαθαίνουμε για οικογενειοκρατίες αλλά και για καταστάσεις που χρήζουν παρέμβασης ειδικών ψυχολόγων - ψυχαναλυτών...
Μαθαίνουμε για ψυχολογικούς πολέμους που στήνονται για να κόψουν σταδιοδρομίες και να οδηγήσουν στην εθελουσία έξοδο ικανότατους ακαδημαϊκούς...
Μαθαίνουμε μέχρι και για... διδακτορικά που γίνονται απόντων των συμμετεχόντων σε αυτά, οι οποίοι προτιμούν να παραμένουν στις χώρες διαμονής τους...
Επειδή δεν έχουμε καμία διάθεση να προλάβουμε το υπουργείο και να υποκαταστήσουμε το έργο των αρμοδίων της κυβέρνησης, κάνουμε μία έκκληση για έρευνα σε βάθος, προκειμένου να αποακατασταθεί η τάξη, προκειμένου να πάψουν να πληρώνονται αδρότατα άνθρωποι που δεν μετέχουν των ακαδημαϊκών τους υποχρεώσεων ή να εξέλθουν από το πανεπιστήμιο άνθρωποι που δεν αντιλαμβάνονται καν την έννοια της λέξης "εκπαίδευση".
Θα κλείσω, την παρέμβαση αυτή, με δύο απορίες προς την ίδια την κυρία Διαμαντοπούλου: Είναι δυνατόν ακαδημαϊκός να βρίσκεται εκτός χώρας κατά το μεγαλύτερο διάστημα του διδακτικού έτους και ταυτόχρονα να πληρώνεται κανονικά; Είναι δυνατόν να αποδέχεται τόσο το υπουργείο όσο και η Πανεπιστημιακή κοινότητα, δημιουργία αναστάτωσης και διασποράς ψευδών ειδήσεων (προς ίδιον φυσικά όφελος) από πανεπιστημιακούς προς πανεπιστημιακούς;
Απορία άλλη δεν καταθέτω, προς στιγμήν. Εάν χρειασθεί θα επανέλθω, με ονόματα και πάρα πολλά στοιχεία που επιβεβαιώνουν απηυδισμένοι ακαδημαϊκοί της Πολυτεχνικής Σχολής Ξάνθης...
Κωνσταντίνος
ΥΓ: Μήπως θα έπρεπε να γίνονται κάποιοι "ποιοτικοί" έλεγχοι στους ακαδημαϊκούς; Μήπως θα έπρεπε να ελέγχονται οικονομικά σε άτακτα χρονικά διαστήματα; Μήπως θα έπρεπε όμως -κυρίως- να ελέγχονται τακτικά για το σε ποιά ακριβώς ψυχολογική ισορροπία (ή ανισορροπία) βρίσκονται; Εάν επιβάλλεται ο διανοητικός έλεγχος όσων οπλοφορούν, γιατί να μην επιβάλλεται και σε όσους "εκπαιδεύουν"; Είναι δυνατόν λαμπροί επιστήμονες να "ταυτίζονται" με παρείες του πνεύματος;
κι ομως σε πεισμα ολης αυτης της καμαριλας..
ΑπάντησηΔιαγραφήβγαινουν επιστημονες!και καποιοι εχουν το θρασος,
να μενουν εδω και να συνεχιζουν την δημιουργια!
στην χωρα που απαγορευσε, ακομα και το χαμογελο!
ελλαδα,η αποδειξη οτι υπαρχει θεος!
Τα ζητήματα που έθιξες είναι ακριβώς αυτά που θα έπρεπε να απασχολούν οποιαδήποτε κυβέρνηση σέβεται τους πολίτες αλλά και τον εαυτό της. Εκεί, στην παιδεία, θα έπρεπε να διοχετεύεται χρήμα και φαιά ουσία, αφού μόνο με την βελτίωση της παιδείας μπορεί να αλλάξει μια χώρα προς το καλύτερο. Στην παιδεία και όχι σε εξοπλισμούς, σε στολές ρομποκόπ για τη δημιουργία αστυνομικού κράτους, σε κάρτες φακελλώματος υψηλής τεχνολογίας και σε αποστολές στο Αφγανιστάν. Αν νοιάζονται έστω και λίγο για το μέλλον αυτής της χώρας, ας μας το αποδείξουν έμπρακτα. Αλλά θα πρέπει τώρα να προσπαθήσουν πάρα πολύ μετά από τόσα χρόνια αδράνειας και κλεψιάς των εισοδημάτων μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς τα ίδια επικρατούν και σε άλλα πανεπιστήμια, όταν τα λες γίνεσαι γραφικός, αλλά η πασοκίλα λυμαίνεται τον χώρο των πανεπιστημίων. Για να επιβιώσει κάποιος άξιος πρέπει να είναι τόσο αναγνωρισμένος στο εξωτερικό ώστε να αναγκαστούν να κρατήσουν τα προσχήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στα φυσιολογικά τους οι παραδόσεις μόνο επιστημονικό πνεύμα δεν έχουν αλλά μάλλον εισαγωγή στην ιδεολογία των κρατούντων, όσο για τα συγγράμματα... Δίκαια λένε μεταξύ τους οι φοιτητές: μάθημα δαπέδου και εξετάσεις επιπέδου.