Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Ο Ρέππας σκέφτεται την επιστράτευση...!

  • Η ιδιόμορφη δημοκρατία Παπανδρέου - ΔΝΤ ετοιμάζεται να επιστρατεύσει φορτηγά, βυτιοφόρα και τους... οδηγούς τους!
  • "Φύλλο πορείας επιστράτευσης" παίρνει η Δημοκρατία, από την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ

Το λογικό αδιέξοδο που έχει φτάσει η κυβέρνηση Παπανδρέου, μετά την μονόπλευρη τοποθέτησή της στο θέμα των αδειών χρήσης επαγγελματικών φορτηγών και βυτιοφόρων, φαίνεται πως θα τερματιστεί μέσω της... επιστράτευσης! Ο κύριος υπουργός Μεταφορών κύριος Ρέππας, σε off the record ερώτηση που δέχθηκε από δημοσιογράφους στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, για το εάν προτίθεται να προχωρήσει σε "δυναμικά μέτρα" και σε μία πιθανή επιστράτευση κατά των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων οχημάτων, δεν απάντησε ούτε με ναι, ούτε με όχι.
Η στάση του κυρίου Ρέππα δείχνει να συνάδει πλήρως με την γενικότερη κυβερνητική πολιτική και διαχείριση της δημοκρατίας και του Συντάγματος της χώρας, αφού με το πρόσχημα της εθνικής ανάγκης, δύναται η κυβερνηση να προχωρήσει σε επιστράτευση οχημάτων και προσωπικού (οδηγοί), οποιαδήποτε στιγμή κριθεί απαραίτητο. Βέβαια, το λόγο ίσως θα έπρεπε να έχει η Ελληνική Βουλή, αλλά αυτά είναι "ψιλά γράμματα" για τους υπαλλήλους του ΔΝΤ, που δίνουν αναφορές σε "φούφουτους".
Γεγονός είναι πως κατά τις τελευταίες απογευματινές ώρες της Δευτέρας (27.7.2010) υπήρχε διάχυτη η αίσθηση -σε όσους συνάντησαν τον κύριο Ρέππα- πως η επιστράτευση είναι ίσως θέμα ωρών. Εξάλλου, όλα σχεδόν τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ, αλλά και ιστολόγια, αναμασούσαν την "πιθανότητα" από το μεσημέρι της ίδιας ημέρας. Η δημοκρατία στην Ελλάδα μπορεί να μην πέθανε, μπορεί να μην νοσεί, αλλά υπό συνθήκες ΠΑΣΟΚ-ΔΝΤ μάλλον θα επιστρατευθεί, χάνοντας και την τελευταία(;) πιθανότητα διάσωσης της από τον επερχόμενο διασυρμό.

Στο πνεύμα της επιστράτευσης και ο Γ.Γ. του υπουργείου Υποδομών, Χάρης Τσιόκας
Τη διάθεση της κυβέρνησης να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια διαλόγου εξέφρασε ο Χάρης Τσιόκας, μιλώντας στον Real Fm, χωρίς, ωστόσο, να αποκλείσει, εμμέσως πλην σαφώς, το ενδεχόμενο πολιτικής επιστράτευσης -εάν αυτό χρειαστεί- των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης και βυτιοφόρων.
O γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών, επεσήμανε χαρακτηριστικά ότι η κυβέρνηση βρίσκεται σε διαρκή διάλογο με τους απεργούς και ελπίζει στην εξεύρεση λύσης.
Σημείωσε, ωστόσο, πως, σε αντίθετη περίπτωση, «το κράτος πρέπει να λειτουργήσει συντεταγμένα», καθώς, όπως ανέφερε, δεν είναι δυνατόν η οικονομία και ο τουρισμός της χώρας να συνεχίσουν να πλήττονται σε μία τόσο κρίσιμη για τον τόπο περίοδο.

Το άλλοθι Ρέππα έρχεται από τον Σύνδεσμο Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος (ΣΕΕΠΕ)
"O Σύνδεσμος των Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών, εκφράζει την έντονη αγωνία του για τις τελευταίες εξελίξεις στην αγορά και ιδιαίτερα με τις απεργιακές κινητοποιήσεις των Μεταφορέων που έχουν δημιουργήσει σοβαρές ελλείψεις καυσίμων στην αγορά.
Με αφορμή αναφορές στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σχετικά με...τις δυνατότητες των Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών να εξυπηρετούν την αγορά καυσίμων χρησιμοποιώντας τα Ιδιόκτητα Βυτιοφόρα Αυτοκίνητα, θα θέλαμε να δηλώσουμε τα εξής:
Δυστυχώς, οι Εταιρίες Εμπορίας Πετρελαιοειδών ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ Ι.Χ. ΒΥΤΙΟΦΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ που απαιτούνται για να εξυπηρετήσουν τόσο το καταναλωτικό κοινό όσο και τους κρίσιμους τομείς της πραγματικής οικονομίας όπως οι Εποχιακές Βιομηχανίες, ο Τουρισμός, τα τουριστικά σκάφη κλπ.
Οι μέχρι σήμερα διαχρονικές αποφάσεις του Υπουργείου Μεταφορών, απαγορεύουν ή θέτουν περιορισμούς στο νόμιμο και συνταγματικό δικαίωμα των Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών να αποκτούν τις αναγκαίες άδειες κυκλοφορίας Ιδιωτικής Χρήσης βυτιοφόρων αυτοκινήτων για τη κάλυψη των δραστηριοτήτων τους.
Παρά τις παλαιότερες και πρόσφατες επανειλημμένες προσπάθειες του Συνδέσμου μας προς το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την επίλυση αυτών των σημαντικών και χρονιζόντων προβλημάτων, δυστυχώς αυτό δεν επιτεύχθηκε.
Πέραν όμως των ως άνω αντισυνταγματικών περιορισμών και απαγορεύσεων, από χθες το πρωί, παρακωλύεται - από ορισμένους κατόχους Δ.Χ. αυτοκινήτων- η διακίνηση καυσίμων με Ι.Χ. βυτιοφόρα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να μην μπορεί ούτε στοιχειωδώς να εξυπηρετηθεί η αγορά.
Θέλουμε να τονίσουμε ότι λόγω των παραπάνω ιδιαίτερα δυσμενών συνθηκών, οι Εταιρίες-Μέλη του Συνδέσμου μας - παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες όλου του προσωπικού τους και τα ελάχιστα Ι.Χ. βυτιοφόρα αυτοκίνητα που διαθέτουν - αδυνατούν να καλύψουν τις ανάγκες της αγοράς σε καύσιμα.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Η απελευθέρωση έκδοσης αδειών κυκλοφορίας Ι.Χ. Βυτιοφόρων αυτοκινήτων, η ελεύθερη χρήση και αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων κάθε Εταιρίας θα ενισχύσουν τον εκσυγχρονισμό και την ανταγωνιστικότητα προς όφελος της οικονομίας και του καταναλωτικού κοινού.
Για το λόγο αυτό ο Σύνδεσμός μας έχει επανειλημμένα ζητήσει από την Πολιτεία την άμεση ανάκληση όλων των αποφάσεων οι οποίες απαγορεύουν ή θέτουν περιορισμούς στο νόμιμο και συνταγματικό δικαίωμα των Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών και συγκεκριμένα:
Να προωθηθεί η άμεση και πλήρης απελευθέρωση έκδοσης αδειών κυκλοφορίας Ι.Χ. βυτιοφόρων αυτοκινήτων μεταφοράς υγρών καυσίμων που χορηγούνται στις Εταιρίες Εμπορίας Πετρελαιοειδών προκειμένου να καλύπτουν τις ανάγκες τους. Να ορισθεί ότι η άδεια κυκλοφορίας των Ι.Χ. βυτιοφόρων αυτοκινήτων ισχύει για τις μεταφορές όλων των προϊόντων που διακινεί κάθε Εταιρία Εμπορίας ώστε, να μπορεί να αξιοποιεί τα βυτιοφόρα της ανάλογα με τις ανάγκες της. Δηλαδή να μπορεί, κάθε Εταιρία, με τα ίδια βυτιοφόρα να διακινεί θέρμανση το χειμώνα και το καλοκαίρι να διακινεί καύσιμα στα μικρά αεροδρόμια, τις μαρίνες, κλπ.
Υπενθυμίζουμε ότι κάθε άδεια κυκλοφορίας ανήκει στο Νομικό Πρόσωπο και όχι σε κάποια άδεια Εμπορίας.
Πληροφοριακά και προς επίρρωση του αιτήματός μας σας γνωρίζουμε τα εξής:
1. Η Επιτροπή Ανταγωνισμού με την αριθμόν 418/V/2008 απόφασή της - για την ενίσχυση του ανταγωνισμού - προτείνει στην παράγραφο για τη Διακίνηση των πετρελαιοειδών «…την πλήρη άρση των περιορισμών στην έκδοση νέων αδειών Ι.Χ. βυτιοφόρων αυτοκινήτων…».
2. Το Συμβούλιο της Επικρατείας τον Νοέμβριο του 2009 με την αριθμόν 3536/2009 Απόφασή του (Δ΄ Τμήμα) έκρινε ότι, και οι διατάξεις που καθορίζουν το μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό Φ.Ι.Χ. βυτιοφόρων που επιτρέπεται να διαθέτουν οι Εταιρίες Εμπορίας Πετρελαιοειδών για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους είναι αντισυνταγματικές, στο μέτρο που οι εταιρίες μας εμποδίζονται να αποκτήσουν, «...με βάση την επιχειρηματική τους κρίση και την οικονομική τους δυνατότητα, όσα βυτιοφόρα οι ίδιες κρίνουν ότι θα τους εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη και αυτόνομη διακίνηση των προϊόντων τους».
3. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απέστειλε τον Ιανουάριο του 2009 αιτιολογημένη γνώμη προς την Ελληνική Κυβέρνηση για άρση όλων των ως άνω περιορισμών χωρίς να λάβει όμως απάντηση. Έτσι, τον Οκτώβριο του 2009 παρέπεμψε τη χώρα μας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο".
Κωνσταντίνος
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]