Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

"Θα έρθει καιρός που θα κυβερνάνε τα άλαλα και τα μπάλαλα" Πατροκοσμάς

Του Δημήτρη Νατσιού
Επισκίασε σε τοπικό επίπεδο την προεκλογική «περί όνου σκιάς» διαμάχη, η εκδημία του μακαριστού επισκόπου Πολυανής και Κιλκισίου κυρού Απόστολου. Αναπαύτηκε ο γέροντας Μητροπολίτης μας, ας έχουμε την ευχή του. Είναι σίγουρο ότι ο νεοεκλεγείς θα φέρει ελπίδα, θα καταστεί «λύχνος» της χηρεύουσας πια Μητροπόλεως.
Εν όψει όμως της επικείμενης εκλογικής διαδικασίας και της διαφαινόμενης παλινόρθωσης γνωστών εκκλησιομάχων, που στρατωνίζονται στο κόμμα του κ. προσεχώς πρωθυπουργού, οφείλουμε να υπενθυμίσουμε και να γνωστοποιήσουμε κάποια «άλαλα και μπάλαλα» ( «θα ‘ρθει καιρός που θα διευθύνουν τον κόσμο τα άλαλα και τα μπάλαλα» έλεγε ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, εννοώντας τους «ανθρωποθεούς» της σήμερον, που μεταθέτουν την πάσαν ελπίδα τους στην τεχνική), που ονειροφαντάζονται οι… λεγάμενοι.
Έχω μπροστά μου μια συνέντευξη, την οποία έδωσε ο πρώην υπουργός – επί εποχής του σημιτέικου – και υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Σηφουνάκης, στον ραδιοφωνικό σταθμό City. Την συνέντευξη αποδελτίωσε και δημοσίευση ο ιστότοπος «Ρομφαία» (24ωρο πρακτορείο εκκλησιαστικών ειδήσεων), απ’ όπου και τα κάτωθι παραθέματα. Θυμίζω ότι ο κυρ-Σηφουνάκης, διέπρεψε ως πρωτοπαλίκαρο του Σημίτη την περίοδο της μάχης των ταυτοτήτων. Με πρωτοφανή λύσσα και μένος απύθμενο ο εν λόγω πολιτικός Σηφουνάκης, είχε επιτεθεί κατά του αειμνήστου αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου, του λαού που υποστήριζε την αναγραφή και τα τιμαλφή του και γενικά κατά της Εκκλησίας. Και αυτό είτε λόγω αφέλειας, για να μοριοδοτηθεί από το εκσυγχρονιστική θλιβερή παρένθεση είτε γιατί εμφορείται από νεοταξικά ιδεολογήματα. Αμφισβήτησε ο Σηφουνάκης ευθέως την ιστορικά αποδεδειγμένη και αποδεκτή από πολλούς σοβαρούς ιστορικούς θέση (Σβορώνος, Βακαλόπουλος, Παπαρρηγόπουλος) ότι ο Ελληνισμός συντηρήθηκε και διαφυλάχθηκε, ως ζώσα συνείδηση, χάρις στην Εκκλησία. Το Γένος οφείλει την ταυτότητά του στην Εκκλησία. Όπως γράφει ο Τ .Λιγνάδης στο «καταρρέω», «η συχνότατη επωδός του Μακρυγιάννη πίστη και πατρίδα μου, ήταν για όλους εκείνους που μας παρέδωσαν αυτό τον τόπο ως τζιβαϊρικόν πολυτίμητο, ένα δίδυμο αλλά αδιαίρετο χρέος ιστορικής υπάρξεως».
Τέλος πάντων, το θέμα – κακώς – ξεχάστηκε, ξεχάστηκε και ο αποτυχών να εκλεγεί στις προηγούμενες εκλογές κ. Σηφουνάκης. Προφανώς επειδή οσμίστηκε εξουσία και πρωθυπουργία του κ. «να αναπτυχθεί η ανάπτυξη» καταθέτει πάλι τα νεοταξικά διαπιστευτήριά του και επανέρχεται στη γνωστή του εκκλησιομαχία. Ίσως ελεηθεί με κάποιο υπουργείο, τέτοιες απόψεις επιβραβεύονται.
Αποκάλυψε, λοιπόν, ο κ. Σηφουνάκης πως αν, «λαού θέλοντος», όπως με αφόρητη κοινοτoπία διαλαλεί ο κ. «μηδέν στο πηλήκιο» - εξαίρετος αυτοπροσδιορισμός – το ΠΑΣΟΚ λάβει αυτοδύναμη εξουσία θα:
Πρώτον: Θα καταργήσει τον Αγιασμό κατά την έναρξη εκάστης νέας κοινοβουλευτικής περιόδου. (Γιατί όχι και στα σχολεία εν ευθέτω χρόνω; Το πολυπολιτισμικό μοντέλο δεν «σηκώνει» τέτοια θρησκόληπτα κατάλοιπα).
Δεύτερον: Θα καταργηθεί η παρουσία του ράσου, Μητροπολιτών και λοιπών κληρικών, στις διάφορες εκδηλώσεις του κράτους. Δηλαδή, να μην συμμετέχει η Εκκλησία στις εθνικές γιορτές, γιατί, κατά τους εκκλησιομάχους, δεν πρόσφερε τίποτε στους αγώνες του Έθνους. Οι 11 πατριάρχες, οι 100 και πλέον επίσκοποι, οι 7.000 ιερείς που μαρτύρησαν την περίοδο της θηριώδους Τουρκοκρατίας. Οι δεκάδες επίσκοποι και ιερείς που κράτησαν άσβηστη την ψυχή του Ελληνισμού την περίοδο του Μακεδονικού Αγώνα. Οι χιλιάδες κληρικοί που, από το χρέος μη κινούντες, πότισαν με το αίμα τους την Μικρασία. Οι εκατοντάδες που σκαρφάλωναν στις αετοράχες της Πίνδου, παρηγορώντας και εμψυχώνοντας τον στρατό μας, δίνοντας πολλές φορές και τη ζωή τους στον κοινό αγώνα. Οι αναρίθμητοι που ευλογούσαν τα όπλα τα ιερά των αγωνιστών της ΕΟΚΑ, οι σκιές όλων αυτών δεν έχουν δικαίωμα στη μνήμη. Δεν θα επιτρέπεται να δοξολογούμε τον Θεό μας μες στις εκκλησιές μας, για το θαύμα της Επανάστασης του ’21 ή του Έπους του ’40. Βεβαίως θα καταργηθούν και οι παρελάσεις μαθητών και του φιλοχρίστου ημών στρατού – μεταξικό κατάλοιπο τσιρίζουν τα εκσυγχρονιστήρια – και θα γίνονται, όπως πρότεινε ένα απολειφάδι του προοδευτισμού, διάφορα δρώμενα. (Ας γίνονται καρναβαλικές «πολιτιστικές» εκδηλώσεις. Γι’ αυτές ουδείς διαφωνεί. Αναβιβάζουν, εξάλλου, το πνευματικό επίπεδο του λαού).
Τρίτον: Θα ενεργοποιηθεί ο νόμος που ορίζει ότι οι γονείς υποχρεούνται εντός οκτώ ημερών από την γέννηση του παιδιού τους, να προσέρχονται στο Ληξιαρχείο και να δηλώνουν το όνομά του. Το μυστήριο της βαπτίσεως δεν θα έχει κανένα ρόλο για το κράτος ως προς την ονοματοδοσία των παιδιών. Καταφέρθηκε μάλιστα και εναντίον των κληρικών, οι οποίοι εφαρμόζοντας τους κανόνες της Εκκλησίας, δεν αναγνωρίζουν το πολιτικό αυτό πράγμα, που κακώς ονομάζεται γάμος και αρνούνται ακολούθως να βαπτίσουν τα παιδιά των «αστεφάνωτων». Και γιατί ενοχλείται από τον γάμο και την βάπτιση; Μα γιατί η νεοταξική λίγδα θέλει να κόψει σύρριζα τους εναπομείναντες δεσμούς του λαού μας με την Εκκλησία του. Να καταντήσει ο λαός άθυρμα στα χέρια κάθε νοητού ή αισθητού θηρίου, να λησμονήσει το ασκητικό – θυσιαστικό πνεύμα της Ορθοδοξίας και να κατατρύχεται από την γάγγραινα της ευδαιμονοθηρίας. Διαβάζω ένα πρόσφατο κείμενο του Οικουμενικού Πατριάρχη: Η αλαζονική Νέα Τάξη «μας μετατρέπει εις δούλους των ακόρεστων αναγκών μας και μας οδηγεί εις τον μηδενισμόν και τον κυνισμόν. Δεν είναι τυχαίον ότι ως συλλογική νεύρωσις της ευδαιμονιστικής εποχής εχαρακτηρίσθη η απουσία νοήματος ζωής, το λεγόμενον υπαρξιακόν κενόν». Και βέβαια, θα συμπληρώναμε, τα «κενά» αυτά μπαζώνονται, στην πολύβουη εποχή μας, με κάθε είδους ψυχοφθόρα σκουπίδια και ανθρωποκτόνες ουσίες.
Αυτές, εν ολίγοις, είναι οι θέσεις του μεταλλαγμένου αυτού κόμματος για την Εκκλησία, οι οποίες δεν προβάλλονται για ευνόητους λόγους. Ακούγονται μόνον οι κραυγές για την οικονομία, «η τρομοκρατία της αγοράς», που βραχυκυκλώνουν την κρίση των πολιτών. Τίποτε για την Παιδεία, φούσκες μόνο εκτοξεύονται ετοιμόρροπες σαν τα οράματά τους. Και από κοντά ο εκσυγχρονιστικός μισελληνισμός- και οι εκκλησιομάχοι εκτελεστές του - ακονίζει μαχαίρια, υποστηριζόμενος από παγερόκωλα υπεροπτικά παπαγαλάκια της τηλοψίας, που δεν κρύβουν τον ενθουσιασμό τους για την παλινόρθωση της ασημαντότητας.
Έλεγε με θλίψη ο Σεφέρης: «Ως τώρα όλοι βαλθήκαμε να καταβροχθίσουμε την Ελλάδα∙ η στάθμη αυτής της τροφοδοσίας ολοένα κατεβαίνει∙ σε λίγο θ’ αρχίσει να μας τρώει εκείνη». Και νομίζω λέγοντας τροφοδοσία, δεν εννοούσε ο ποιητής πίτσες και σουβλάκια. Μιλάει για άρτους που τρέφουν την ψυχή, που δεν πολλαπλασιάζονται πια, γιατί ξεχνούν κάποιοι πολιτικοί, που υψώνουν χέρι και κεφάλι στην Εκκλησία, ότι μπορούν να μιλάνε και να ενεργούν ελεύθεροι τώρα, επειδή κάποτε υπήρξαν Διάκοι, Χρυσόστομοι και Πατροκοσμάδες…
Νατσιός Δημήτρης δάσκαλος-Κιλκίς

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

14 σχόλια :

  1. Ένα κουβα για να ξεράσω, τέτοια υποκρισία και ψέμα δεν το αντέχω! Οι νεκροθάφτες του Ελληνισμού, οι προσκυνημένοι σε σκοταδιστικές ανατολίτικες θρησκείες, αυτοί που έκαναν τα πάντα να σταματήσουν την επανάσταση του 21, αυτοί που βρίζουν και καταριούνται ότι είναι Ελληνικό στα βρωμερά τροπάριά τους, μας παρουσιάζονται σαν προστάτες του Ελληνισμού!
    Το σκοτάδι του μεσαιωνισμού τέλειωσε, πάρτετο χαμπάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δέν είσαι(ό 11:33)μόνο ανθέλλην αλλά είσαι συνάμα καί γελοίος,γιά νά μή σέ πιάση ή γλώσσα μου καί σέ στολίση μέ τίποτα χειρότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο σκοταδι και στο μεσαιωνα δηλαδη και η υπολοιπη χριστιανικη Ευρωπη?Ζοοrle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάντε μπέεεεε και ακολουθήστε τον ποιμένα σας...
    Και κάτω από την μασχάλη για να σας οδηγεί στο ανθελληνικός σας μένος την Π.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στη Σουηδία που ζεις, δεν έχουν χριστιανικές εκκλησίες; Τώρα, αν κάποιοι λατρεύουν και τον Όντιν, δικαίωμά τους.

    Πιάσε να διαβάσεις ελληνική ιστορία από βιβλία σοβαρά και όχι ρεπουσοφυλλάδες και δεις αν και τι ρόλο έπαιξε η Εκκλησία στην Επανάσταση του '21 και σε όλους τους αγώνες του έθνους μας.
    Εμείς είμαστε Χριστιανοί, μάθαμε να πιστεύουμε και να ζούμε, για να το πω απλοϊκά, με τον Χριστό, την Παναγία και τους Αγίους. Ζούμε στον τόπο αυτόν τον μαρτυρικό και προσπαθούμε το καλύτερο γι αυτόν. Δεν χρειαζόμαστε τις υποδείξεις του κάθε σαλταρισμένου, που από την ασφάλεια του σπιτιού του στην Σουηδία, μας κοιτά αφ' υψηλού. Αϊ σιχτίρ, όρνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί βρίζεις αδελφέ μου? τελειώσανε τα επιχειρήματα?
    Την Ελληνική ιστορία την γνωρίζω απείρως καλύτερα από σένα για αυτό έχω διαφορετική, εμπειριστατωμένη και υπεύθυνη γνώμη.
    Ο χώρος δεν επιτρέπει για μεγάλα ιστορικά ανοίγματα, αλλα άμοιρε γενίτσαρε για ρίξε μια ματιά στην εβραϊκή μυθολογία που προσκυνάς, εννοώ την Π.Δ., με τις κατάρες κατά τον Ελλήνων, και ξύπνα επιτέλους από τον λήθαργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μία έγκυρη προσέγγιση του φαινομένου της νεοειδωλολατρείας στα πορίσματα συνεδρίου για την νεοειδωλολατρεία:

    http://orthodoxnet.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=34

    τί καθόμαστε και συζητάμε για δαύτους; Νομίζω καλύτερα να μη δημοσιεύονται τα σχόλιά τους που είναι υβριστικά για την πίστη των Ελλήνων. Ας τους αφήσουμε να ανακυκλώνονται στα δικά τους site.
    Δοκίμασε μήπως κανείς να ανοίξει συζήτηση μαζί τους σε δικό τους site. Είναι το ίδιο με το να προσπαθήσεις να ανοίξεις λογική συζήτηση στο φόρουμ του indymedia. Δεν πρόκειται να δημοσιευθεί καμμία αντίθετη γνώμη. Αφού οι νεοειδωλολάτρες και το indymedia έχουν το ίδιο αφεντικό.
    Και εμείς δημοσιεύουμε ακόμη και βρισιές τους για την πίστη μας. Νομίζω ότι αυτό δεν είναι δημοκρατία αλλά κατάργησή της και υποβαθμίζουν το κύρος του ιστολογίου.

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αδελφοί υπομονή θα έλθει καιρός, που θα χωρισθεί η ήρα από το σίτο και αυτός ο καιρός είναι πολύ κοντά πλέον. Ας προσευχόμαστε και για τη φώτιση των πλανημένων. Δε χρειάζεται να τους αποπαίρνουμε, διότι τους πορώνουμε περισσότερο έτσι.

    ΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ που μου επιτρέπεται να έχω αντίθετη γνώμη, σε άλλους καιρούς, τους αντιφρονούντες τους ρίχνατε στην πυρά! Επίσης και το όνομα Έλλην, Ελληνικό, απαγορευόταν διά τις ποινής του θανάτου, σήμερα είστε εσείς οι Έλληνες και εμείς που δεν προσκυνήσαμε στον θεό τις ερήμου είμαστε ειδωλολάτρες!

    Αν αντιλαμβάνεστε την αλήθεια ως ύβρι, ε τότες είστε σκεπτόμενα πρόβατα, το να θαυμάζεις ένα γλυπτό είναι ειδωλολατρία, το να προσκυνάς μια κακόγουστη ζωγραφιά με ένα στραβομύτη ξερακιανό εβραίο είναι OK! Μα τι διάολο κάλο έχετε στο μυαλό σας?

    Ο φόβος τις κόλασης σας έχει παραλύσει την σκέψη, μπορείτε και να σκοτώσετε για να εξασφαλίσετε εισιτήριο στον παράδεισο! Αλλα μεταλλαγμένε Έλληνα δεν έχεις την τόλμη ούτε έναν διαλογισμό να δεχθείς, γιατί δεν έχετε λογικά επιχειρήματα παρά αφορισμούς και κατάρες, αλλα ο μεσαίωνας τελειωσε!

    ΟΥΚ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΕΙΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρός τους διαχειριστές:
    Διαβάζοντας το δεσμό που παρέθεσα ανωτέρω, καταλαβαίνουμε ποὐ υπάρχει δημοκρατία και πού ολοκληρωτισμός και ξένη υποκίνηση εναντίον του Ελληνικού έθνους.
    Διαλεκτική και πρακτικές τύπου indymedia φανερώνει κοινούς ποιμένες και χρηματοδότες. Πάντοτε τα ολοκληρωτικά καθεστώτα (ναζισμός, κομμουνισμός, Ιερά Εξέταση κ.λπ.) θανάτωναν Χριστιανούς. Θανάτωναν τους Χριστιανούς επειδή δεν προσκυνούσαν (και δεν προσκυνούν) το ολοκληρωτικό τους καθεστώς με τα είδωλά του.
    Ας κρατήσουν την 'αλήθεια' τους και ας μας αφήσουν να προσκυνούμε την Αλήθεια που είναι Πρόσωπο.

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παναγιώτη, διάβασα και τα σχόλια αλλά και τον δεσμό που παράθεσες προς ενημέρωση όλων μας και σε ευχαριστώ θερμά γι αυτό. Ο χριστιανισμός διώχθηκε και ανέδειξε αγίους. Στις ημέρες μας οι διώξεις πλέον δεν γίνονται άμεσα αλλά έμμεσα. Και καταλαβαίνεις τι εννοώ. Τα λεγόμενα του Πατροκοσμά σαφέστατα δεν έχουν σχέση με τα λεγόμενα κάποιων σχολιαστών, οι οποίοι έχουν μία δική τους, διαφορετική άποψη. Η διαφορετικότητα είναι δικαίωμα, όσο ενοχλητικό και αν τελικά γίνεται αυτό. Το να διαγράφω τα σχόλια που δεν μου είναι αρεστά (προσωπικά) θα ενδυναμώσουν και θα στηρίξουν αυτού του είδους τα λεγόμενα και τους ισχυρισμούς. Όπως ο λόγος, έτσι και η κρίση, είναι δικαίωμα όλων μας. Έτσι, ο καθένας εκτίθεται (έστω και ανώνυμα) όταν παραθέτει τις απόψεις του και κρίνονται, αν όχι ο ίδιος λόγω ανωνυμίας, τα ίδια τα λεγόμενά του. Παραμένοντας σε θέσεις για τις οποίες υπάρχουν ιστορικές αποδείξεις μπορούμε να νιώθουμε ήσυχοι. Αρκεί να ανησυχούμε για τα προσωπικά μας "μελλούμενα". Δε νομίζω πως διαθέτουμε (εσύ ή εγώ) τη δύναμη ψυχής και πίστης, που θα μας επιτρέψει να ανησυχούμε και για τους άλλους. Κάποτε, συζητώντας με έναν αγιορίτη γέροντα του εξέφρασα μία ανησυχία για κάποιον συνάνθρωπο. Γύρισε και μου είπε: Εσύ είσαι τακτοποιημένος; Όχι, του απάντησα. Ε, τότε τακτοποίησε πρώτα τον εαυτό σου και όταν θα έχεις σωθεί και βρεις χρόνο, ανησύχησε και για τους άλλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κωνσταντίνε, αρχικά να εκφράσω τον σεβασμό στο ιστολόγιό σου και ότι είναι ένα από τα 5 ή 6 ιστολόγια που παρακολουθώ συστηματικά και το έχω συστήσει σε πολλούς φίλους που με ρώτησαν.
    Φυσικά το 'πρόσεχε σεαυτώ' του Μ. Βασιλείου αλλά και του ευαγγελίου είναι η μεγαλύτερη υποχρέωσή μας.
    Δεν μπορώ όμως να καταλάβω πως το ότι δεν έχουμε σωθεί ακόμη στα σίγουρα, μας αποκλείει από το να ενδιαφερόμαστε για το τί γίνεται δίπλα μας.
    Ο σεβασμός στην διαφορετικότητα του άλλου δεν νομίζω ότι μπορεί να επιτρέπει κάθε παρεκτροπή. Και ο ΣΥΡΙΖΑ την διαφορετικότητα των λαθρομεταναστών προβάλλει και στηρίζει χωρίς να ενδιαφέρει τί θα γίνει ο τόπος μας. Τα δικαιώματα των Σκοπιανών για αυτοπροσδιορισμό υπερασπίζεται και ας αυτοί αλλοιώνουν την ιστορία μας.
    Δικό σου είναι το ιστολόγιο και εσύ αποφασίζεις αν θα 'κόψεις' σχόλια ή όχι και σε τι επίπεδο θέλεις να το κρατήσεις. Μία σύσταση μόνο έκανα. Αν θέλεις την λαμβάνεις υπόψη ή όχι. Μακάρι να μπορούσα είχα ένα ιστολόγιο και τότε σίγουρα δεν θα δημοσίευα τέτοια σχόλια.

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παναγιώτη, από την πρώτη στιγμή ανησύχησα κι εγώ, όπως κι εσύ, για κάποια σχόλια, στα οποία ήμουν κάθετα αντίθετος. Μετά από πολύ σκέψη και συζήτηση, κατέληξα στο συμπέρασμα πως όλοι έχουν δικαίωμα να εκφράζονται, αρκεί να σέβονται τους υπόλοιπους. Σαφέστατα ο αυτοπροσδιορισμός σε ζητήματα εθνικότητας είναι κατ' εξοχήν επιθετικός, αλλά μπορεί να χαρακτηριστεί ως ενδιαφέρουσα περίπτωση γιατί έτσι γνωρίζεις τα επιχειρήματα του "απέναντι"...
    Σε ζητήματα πίστης, δεν είναι το ίδιο και το κατανοώ απόλυτα. Αλλά, σκέφτηκα εάν στην ίδια περίπτωση κάποιος πνευματικός άνθρωπος (και φυσικά όχι εγώ λόγω σοβαρότατων ελλείψεων) θα "έκοβε" έναν τέτοιο ομιλητή... Προσωπικά, είμαι πολύ κοντά στο να αποφασίσω πως τα όρια έχουν ξεπεραστεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κωνσταντίνε, το ότι πραγματικά προβληματίζεσαι με κάνει να βλέπω το ιστολόγιό σου (και το πρόσωπό σου) με περισσότερο σεβασμό, ανεξάρτητα από την τελική απόφαση που θα πάρεις.
    Την ίδια συζήτηση έκανα και σε άλλο πατριωτικό ιστολόγιο πολύ μεγαλύτερης επισκεψιμότητας από το δικό σου (αλλά όχι και αξίας κατά τη γνώμη μου, αν θέλεις προσωπικά μπορώ να σου στείλω τη συζήτηση). Εκεί κατέληξα να μήν σχολιάσω ξανά για κανένα θέμα αφού ο σεβασμός της διαφορετικότητας μπήκε πάνω από την ευπρέπεια.

    Και φυσικά πνευματική πρόοδο δεν μπορεί να έχει κανένας Χριστιανός χωρίς πνευματικό οδηγό. Το άκουσα από το στόμα του π. Παϊσίου του Αγιορείτου.

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]