Το επεισόδιο στην Νέα Μανωλάδα δεν είναι ρατσισμός - Το ζήτημα είναι η ζωοκλοπή
Του Σπύρου Χατζάρα
Προσοχή! Μην μασάτε! Το επεισόδιο στην Νεα Μανωλάδα δεν είναι ρατσισμός. Το θέμα είναι η ζωοκλοπή. Οι λαθρομετανάστες ρημάζουν τα κοπάδια.Οι Τσομπάνηδες κακοποίησαν τους ζωοκλέφτες ,και όχι τους «λαθρομετανάστες από το Μπαγκλαντές».Όταν οι πεινασμένοι Έλληνες κτηνοτρόφοι διαμαρτύρονται για την ζωοκλοπή, που επανεμφανίστηκε στη χώρα μας, μαζί με τους λαθρομετανάστες, τα χουντοκάναλα και «οι αριστεροί εκδότες», δεν έχουν να πουν και να γράψουν τίποτα.
Εάν εφαρμοζόταν στην Μανωλάδα ο μουσουλμανικός νόμος ,η σαρία (Sharia 'شريعة) για τους ζωοκλέφτες, ειτε θα τους έκοβαν τα χέρια, είτε θα τους κρεμούσαν.
Τα χουντοκάναλα και οι εφημερίδες της φασιστικής παγκοσμιοποίησης λύσσαξαν διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα:
«Κου Κλουξ Κλαν» στη Μανωλάδα είδε η Ελευθεροτυπία. «Λυντσάρισμα στη Νέα Μανωλάδα» είδε η ΑΥΓΗ που γράφει: «Σκηνές ωμής βίας και αναβίωσης πρακτικών απονομής “δικαίου” που θυμίζουν αμερικάνικο Νότο εκτυλίχθηκαν το μεσημέρι της Πέμπτης στη Νέα Μανωλάδα, με δύο αγρότες σε ρόλο τιμωρού και θύματα δύο μετανάστες». Η κοινή προπαγάνδιστική γραμμή είναι ολοφάνερη. Πουθενά η λέξη κλέφτης. «Κακοποίηση μεταναστών στη Νέα Μανωλάδα Ηλείας» βλέπει και το tvxs.gr του προστατευμένου του freedom House.
Αλλοι τίτλοι: «Αρρωστημένα ρατσιστικά πάθη στη Νέα Μανωλάδα», «Κτηνωδία κτηνοτρόφων στη Μανωλάδα σε βάρος μεταναστών», «ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΓΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΜΑΝΩΛΑΔΑΣ», «Θερμοκήπιο» αγριότητας η αντιμεταναστευτική πολιτική».
Για την ζωοκλοπή δεν γράφει και δεν μιλάει κανείς.
Πρόσφατη είδηση από την ξεχασμένη Ελλάδα (τα χουντοκάναλα και οι αριστεροί εκδότες δεν την πρόβαλαν).
«Η επανεμφάνιση των κλεφτοκοτάδων» . Τα πράγματα άρχισαν να αγριεύουν μια και το φαινόμενο της ζωοκλοπής έχει επιστρέψει ξανά στις μέρες μας. Άγνωστοι(λαθρομετανάστες) παραβίασαν την πόρτα του ενός σπιτιού και έκλεψαν οχτώ κότες από το κοτέτσι!
Ζωοκλοπή: Ένα μελανό σημείο για τον τόπο μας
Με αφορμή τα όλο και περισσότερα κρούσματα ζωοκλοπών που εμφανίζονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα στο Χωριό μας αλλά και στην ευρύτερη περιοχή του Ξηρομέρου, και έχουν ως θύματα χωριανούς και συμπατριώτες μας, που αγωνίζονται να επιβιώσουν συντηρώντας λίγα ζωντανά κάτω από ιδιαιτέρως αντίξοες συνθήκες, που όλοι μας γνωρίζουμε, έχοντας ως κύριο εισόδημά τους «το διάφορο» από τα λιγοστά πρόβατα, χοίρους ακόμη και κότες που εκτρέφουν, η Εφημερίδα μας καταπιάνεται ειδησεογραφικά με το θέμα, για να το αναδείξει, επισημαίνοντας ότι αποτελεί μάστιγα και μελανό σημείο αναφοράς και οπισθοδρόμησης για τον τόπο μας.
Τα τελευταία χρόνια έχουν ενταθεί τα φαινόμενα ζωοκλοπών στην περιοχή μας αλλά και στο Χωριό μας. Ένα Χωριό που μέχρι πρότινος ήταν παράδειγμα προς μίμηση και σημείο αναφοράς για τους φιλοπρόοδους ανθρώπους του.
Όμως τα πράγματα αλλάξανε, και στον τόπο μας (Ξηρόμερο) συμβαίνουν πράγματα πρωτόγνωρα, όπου συχνά - πυκνά γινόμαστε μάρτυρες συμβάντων που εκθέτουν την τοπική μας κοινωνία, καταμαρτυρώντας με το χειρότερο τρόπο έκπτωση ηθικών αξιών.
Πριν από κάποια χρόνια στα χωριά μας, άμα είχε ο ένας… είχε και ο άλλος. Οι χωριανοί στήριζαν ηθικά αλλά και υλικά τον ανήμπορο χωριανό που είχε ανάγκη.
Όλοι μαζί, προσέφεραν αφιλοκερδώς εθελοντική εργασία για να στηρίξουν τον πληγέντα από “ανημπόρια” συγχωριανό.
Πάμπολλα τα παραδείγματα που και μεις ζήσαμε και από αυτά διδαχθήκαμε .
Τώρα φτάσαμε σε σημείο στα ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ, να μην μπορούμε να αφήνουμε στα σπίτια μας, τα παραθύρια μας ανοικτά, και οι εναπομείναντες στις πατρογονικές εστίες γηραιοί κατά το πλείστο χωριανοί και συμπατριώτες μας, οι οποίοι διατηρούν λιγοστά πρόβατα για την επιβίωσή τους, να πέφτουν απανωτές φορές θύματα των ζωοκλεφτών, οι οποίοι αποδεκατίζουν χωρίς έλεος ως “λύκοι” τα κοπαδάκια, επιφέροντας χωρίς άλλο πρωτίστως ηθική ζημιά στον παθόντα, γιατί είναι γνωστό σε όλους μας ότι, οι πατεράδες μας γεννήθηκαν, μεγάλωσαν και πεθαίνουν με τα πρόβατά τους, θεωρώντας αυτά κομμάτι της οικογένειας και την πράξη αυτή καθ’ αυτή ατιμωτική !
Άπειρες φορές, τα ζώα αυτά μεγάλωναν στα σπίτια μας με τα ρωγοβύζια, γεγονός που καταδεικνύει το δέσιμο της οικογένειας με τα ζωντανά.
Παράλληλα μ΄αυτό η ζωοκλοπή επιφέρει καίριο οικονομικό πλήγμα στην οικογένεια, γιατί έτσι ή άλλως, είναι το μοναδικό πλέον εισόδημά της, μετά την “απόσυρση” του καπνού.
Και περιμένοντας το Πάσχα να πουλήσεις τα αρνιά στον χασάπη για να εξοικονομήσεις «τα προς το ζειν», πας στο μαντρί και βλέπεις ότι σε πρόλαβαν οι ζωοκλέφτες …
Η Αστυνομία στην προκειμένη περίπτωση παρά τις όποιες αποσπασματικές της προσπάθειες δεν έχει καταφέρει να πατάξει κατ’ ελάχιστο την μορφή αυτή του εγκλήματος, και απλά…. καταγράφει τα όποια συμβάντα φτάνουν στο Α.Τ. Κατούνας, προς απογοήτευση των παθόντων που αισθάνονται παντελώς απροστάτευτοι και ανυπεράσπιστοι.
Η Εφημερίδα μας επισημαίνει ότι, η μορφή αυτή του εγκλήματος είναι εξόχως επικίνδυνη και γεννά από μόνη της ανεξέλεγκτες καταστάσεις με απρόβλεπτες συνέπειες που μπορεί να έχουν οδυνηρά αποτελέσματα.
Οι πράξεις αυτές υποβαθμίζουν τις πατροπαράδοτες ηθικές μας αξίες, επιφέροντας καίριο πλήγμα στη συνοχή της μικρής μας κοινωνίας.
Παράλληλα προσβάλλουν βάναυσα τους περήφανους Ξηρομερίτες, αμαυρώνοντας με τον χειρότερο τρόπο την εικόνα του τόπου μας.
Εκτιμώντας ότι η κατάσταση είναι σοβαρότερη από αυτή που διαφαίνεται, θέτουμε σε προβληματισμό συνολικά την κοινωνία μας, αναλαμβάνοντας στο ακέραιο και τις δικές μας ευθύνες που μας αναλογούν.
ΥΓ. Ν. 1300/1982 (ΦΕΚ 129Α / 13.10.1982 περί ζωοκτονίας και ζωοκλοπής .. Ζωοκλοπή. Με φυλάκιση τουλάχιστον δύο ετών και χρηματική ποινή 20.000 έως 1.000.000 δραχμών, τιμωρείται η κλοπή ίππων, όνων, ημιόνων, βοοειδών, βουβαλοει-δών, αιγοπροβάτων, χοίρων και κυψέλων μελισσών ή του περιεχομένου τους.
Πηγή
Οι κομμουνιστες προσπαθουν παντα να εκμεταλλευτουν τετοια φαινομενα για να προσπαθουν να δημιουργησουν διασταση αποψεων και ρηγματα στην κοινωνια. Αναφερονται μονο στην μιση αληθεια,προβαλλουν αποσπασματικα γεγονοτα και οποιος τολμα να τους αντιμιλα ειναι φασιστας και ακραιος.
ΑπάντησηΔιαγραφή