Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Θέλω να γίνω κι εγώ λαθρομετανάστης στην Ελλάδα

Να γίνουμε όλοι λαθρομετανάστες! Πάμε…

Μαθαίνοντας τις τελευταίες εξελίξεις και τους σχεδιασμούς του υπουργού Προστασίας του (ξένου) Πολίτη, αισθάνομαι επιτακτικά την ανάγκη να μεταβληθώ σε λαθρομετανάστη.
Όχι, δεν θέλω να γίνω λαθρομετανάστης στην Βραζιλία, στην Ουγκάντα, στα Σκόπια, στην Βουλγαρία ή στην Αλβανία.
Πρέπει να γίνω λαθρομετανάστης στην Ελλάδα, γιατί έχω κι εγώ δικαιώματα, σαν πολίτης, να ζητήσω να γίνω κάτι που δεν είμαι, κάτι καλύτερο από αυτό που είμαι, κάτι που θα μου δώσει μέλλον στον τόπο που ζω και στον οποίο θέλω να ζήσω πλέον ως λαθρομετανάστης.
Τα δικαιώματα των πολιτών του κόσμου, είναι σαφέστατα λιγότερα από τα δικαιώματα των λαθρομεταναστών, οι οποίοι δικαιούνται να ζήσουν καλύτερα από όλους, να τους χορηγηθούν ευκολίες περισσότερες από τους άλλους, να τους δοθεί ασφάλιση, υγειονομική περίθαλψη, εργασία (και όχι απασχόληση), αλλά και σπίτι.
Εγώ είμαι ένας άνεργος Έλληνας πολίτης μέσα στην ίδια μου την χώρα. Χωρίς σπίτι και χωρίς κανένα μέλλον. Κι αυτό συμβαίνει επειδή ο υπουργός Προστασίας του (ξένου) Πολίτη δεν προστατεύει εμένα, αλλά τους λαθρομετανάστες!
Γιατί να μην έχω κι εγώ, όχι σαν άνθρωπος, αλλά σαν λαθρομετανάστης, μία ευκαιρία να ζήσω καλύτερα και να μου λύσει ο υπουργός τα προβλήματά μου;
Γιατί να μην μπορώ να αισθάνομαι ασφαλής, υπό την πλήρη προστασία της αστυνομίας, η οποία θα φοβάται μην πέσω και χτυπήσω και κατηγορηθούν αστυνομικοί με αποτέλεσμα να χάσουν την δουλειά τους και να προσληφθώ εγώ στη θέση τους;
Γιατί να μην εξασφαλίσω την σύνταξή μου σε ένα κράτος στο οποίο δεν έχω προσφέρει τίποτε άλλο από προβλήματα κι αυτό μου γυρίζει και το άλλο μάγουλο (όπως ο κάθε καλός χριστιανός) και μάλιστα με «αποζημιώνει»| με 2.000 ευρώ;
Γιατί να μην μπορώ να γίνω κι εγώ ένας λαθρομετανάστης μέσα σε όλους τους άλλους και να εξασφαλίσω έτσι καλύτερο τρόπο ζωής από τους ηλίθιους ντόπιους, από τους Έλληνες, που πληρώνουν φόρους για να γεύομαι τις φροντίδες του κράτους ενώ οι ίδιοι κοντεύουν να γίνουν φτωχότεροι και από τον φτωχότερο λαθρομετανάστη;
Πού μπορώ να απευθυνθώ ώστε να πολιτογραφηθώ ως Πακιστανός, Αφγανός, Ιρακινός, Ιρανός ή ότι άλλο χρειαστεί για να με προσέξει ο υπουργός, ο πρωθυπουργός, τα ΜΜΕ, οι διάφοροι ψυχοπονιάρηδες σύλλογοι και σωματεία και να μου δώσουν την ευκαιρία να γίνω χαλίφης στη θέση του χαλίφη, του Έλληνα πολίτη δηλαδή;
Ποια πόρτα πρέπει να χτυπήσω για να βγάλω μία κάρτα εισόδου που θα με νομιμοποιεί ως λαθρομετανάστη;
Μήπως θα πρέπει να βγαίνω τα βράδια και να συχνάζω σε παράξενα στέκια, όπου ψάχνουν για λίγη ζεστασιά κάποιοι επώνυμοι;
Μήπως θα πρέπει να τρέχω σε πορείες φονταμενταλιστών μουσουλμάνων και να απειλώ τις περιουσίες και τις ζωές των Ελλήνων πολιτών;
Μήπως θα πρέπει να γνωρίσω ανθρώπους που εργάζονται μεθοδικά για την καταστροφή της Ελλάδας;
Μήπως θα πρέπει να δηλώσω πολιτικός πρόσφυγας, πεινασμένος και ατιμασμένος, για να με λυπηθεί ο υπουργός Προστασίας του (ξένου) Πολίτη ή ο άλλος υπουργός που με θέλει να ψηφίσω στις επόμενες δημοτικές εκλογές;
Μήπως άραγε θα πρέπει να πουλάω παράνομα cd, να εκδίδω στην πορνεία κάποιες αλλοδαπές ή να εμπορεύομαι διάφορες «σκόνες»;
Πρέπει να γίνω λαθρομετανάστης κατεπειγόντως...
Πείτε μου, κάποιος από όλους εσάς, που πρέπει να πάω; Είναι η ευκαιρία μου να πάρω όλα όσα ποτέ δεν ονειρεύτηκα, αλλά εδώ, στην Ελλάδα, μου τα προσφέρουν μόνο αν είμαι λαθρομετανάστης. Και τα καλύτερο από όλα είναι πως τα προσφέρουν μόνο στους λαθρομετανάστες, ως αποκλειστική «υπηρεσία»…
Θέλω να γίνω κι εγώ λαθρομετανάστης στη χώρα που με γέννησε, με πούλησε και με αγόρασε, στη χώρα που με εξευτέλισε και αφού με εκμεταλλεύτηκε με πέταξε σαν στυμμένη λεμονόκουπα στα σκουπίδια.
Θέλω να γίνω λαθρομετανάστης στον τόπο που οι προγονοί μου αγωνίστηκαν να κρατήσουν δικό τους, αλλά σήμερα κάποιοι άλλοι τον παραδίδουν ελέω ψήφων και… «ανθρωπισμού» στους «δυστυχείς» λαθρομετανάστες…
Θέλω κι εγώ μία ευκαιρία, έστω και σαν λαθρομετανάστης. Θέλω την ευκαιρία που δεν μου δόθηκε ποτέ, σε όλα τα χρόνια που ήμουν Έλληνας πολίτης… Είναι άραγε τόσο κακό να θέλω να εξασφαλιστώ δηλώνοντας λαθραίος μέσα στην ίδια μου την πατρίδα;
Κύριε πρωθυπουργέ, κύριε υπουργέ Προστασίας του (ξένου) πολίτη, αιτούμαι της επίσημης μεταβολής μου από έλληνα πολίτη σε λαθρομετανάστη. Το αιτούμαι επειδή η χώρα μου, η πατρίδα μου, η κυβέρνησή μου με κυνηγάει και σκοπεύει στην ολοκληρωτική εξαφάνισή μου.
Η ικανοποίηση του αιτήματός μου πρέπει να είναι άμεση, για να μπορέσω επιτέλους να νιώσω την έννοια της δημοκρατίας σε αυτό το κράτος, αλλά και για να απολαύσω πλέον την ισότητα και την ισονομία μεταξύ των πολιτών, που τόσο πολύ έχω στερηθεί λόγω των λατρευτών σας λαθρομεταναστών…
Αφήστε με να πάψω να είμαι ένα δυστυχισμένο κορόιδο, ένας χωρίς μέλλον έλληνας και κάντε με επιτέλους έναν ευτυχισμένο και με λαμπρό μέλλον λαθρομετανάστη μέσα στο ίδιο μου το σπίτι...
Κωνσταντίνος

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

15 σχόλια :

  1. Κωσταντίνε, όταν θα έχεις απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά... πές μου και εμένα! Είμαι άμεσα ενδιαφερόμενος! Είδικά για την χορήγηση πολιτικού ασύλου στην Ελλάδα, μιας και ως Έλληνας διώκομαι στην πατρίδα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να προσθέσω επίσης ότι για άλλη μια φορά μας χάρισες ένα εκπληκτικό κείμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξερεις οτι δεν ειναι ετσι.
    Εστειλες το μηνυμα σου, αλλα καλο ειναι να μην υπερβαλλουμε σε επικινδυνα πλαισια :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ισως μια κινηση πολιτων με μια προσφυγη σε ολα τα οργανα της ευρωπαικης ενωσης κατα τις ελληνικης κυβερνησης για μεροληψια και ρατσισμο κατα των ελληνων πολιτων η κατι τετοιο τελος παντων που θα ταραξει λιγο τα νερα,μιας και μας εχουν στη μπουκα οι ευρωπαιοι για την οικονομια.Καποιος πρεπει να μας οργανωσει,Τι λες κωνσταντινε γιαυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ pasoles, μακάρι να μπορούσα να εκφράσω την άποψή μου ελεύθερα. Δυστυχώς, είμαι έλληνας πολίτης και στερούμαι αυτού του δικαιώματος. Αν ήμουν κουκουλοφόρος ή λαθρομετανάστης θα μιλούσα ελεύθερα επειδή θα με κάλυπτε το σύστημα των ΜΜΕ και της κυβέρνησης. Πέρα από την πλάκα όμως, πρόσωπα υπάρχουν για να αγωνιστούν υπέρ των συμφερόντων μας. Αλλά τα έχουν βάλει "κάτω από το χαλάκι" και στρέφουν -επιδέξια- την προσοχή μας στο σόου που έχουν στήσει για να μας αποβλακώσουν και για να μας ανασκολωπίσουν, χωρίς διαμαρτυρίες. Κάποτε ένιωθα έλληνας υπερήφανος και καυχιόμουν γι αυτό. Σήμερα ντρέπομαι για τα χάλια τους, επειδή αυτοί είναι οι εκπρόσωποί μου, που με ανταλλάσσουν για μία καρέκλα!!! Ας κοιτάξουμε όλοι μας κάτω από το χαλάκι λοιπόν και θα βρούμε τις απαντήσεις που ψάχνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε μου Γιαννιδάκη, να στείλω αρχικά τα χαιρετίσματά μου στην λεβεντομάνα Κρήτη. Κυριολεκτικά με ξάφνιασες όταν διάβασα πως υπερβάλω σε επικίνδυνα πλαίσια. Εγώ υπερβάλω άραγε και όχι ο δυστυχής στο πνεύμα υπουργός ο οποίος τολμάει να λέει πως σκέφτεται στις επόμενες δημοτικές εκλογές να βάλει τους λαθρομετανάστες να ψηφίσουν; Εγώ υπερβάλω, όταν άλλος υπουργός μας ανακοινώνει εν ψυχρώ πως θα προσλάβει λαθρομετανάστες ως αστυνομικούς - μεταφραστές; Μας τελείωσαν οι έλληνες αδελφέ μου; Η αποδόμηση που γίνεται τόσο γρήγορα (γιατί βιάζονται τόσο άραγε;) είναι ορατή δια γυμνού οφθαλμού και υπερβάλω εγώ και μάλιστα επικίνδυνα; Και γιατί παραβιάζεται το Σύνταγμα στο οποίο σαφέστατα αναγράφεται πως δικαίωμα πρόσληψης στα σώματα ασφαλείας και στον στρατό έχουν μόνο έλληνες πολίτες, εκτός εάν υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις... Εάν συντρέχει ειδική περίπτωση, γιατί ο λαλίστατος υπουργός δεν μας την λέει για να γνωρίζουμε κι εμείς; Αλήθεια, γιατί ο ίδιος ο υπουργός δεν είπε τίποτε προεκλογικά για τις προθέσεις του; Και σε πορνείο να πήγαινε, θα πη...σε ανάλογα με τα όσα θα δήλωνε και θα πλήρωνε. Εδώ άλλα λέει, άλλος πληρώνει τον λογαριασμό και άλλος πη.άει; Με συγχωρείς για το λεξιλόγιο, αλλά ο δικός μου ο πισινός δεν είναι για τα γούστα τους; Ας τα βρούνε αυτά στους λαθρομετανάστες που τόσο πολύ λατρεύουν. Όχι σε μένα πλέον... Και εάν εγώ γίνομαι επικίνδυνος, πόσο επικίνδυνοι γίνονται άραγε αυτοί που παίρνουν τέτοιες αποφάσεις και ξεχνάνε την "επανάσταση για το κοράνι" (που ήταν φωτοτυπία και το γνώριζαν; Στο κάτω - κάτω, να το θέσω απλά: Γιατί να μένουν άνεργοι (αλλά και ανασφαλείς) οι Έλληνες πολίτες για να καλοπερνάνε αυτοί που έρχονται εδώ ακάλεστοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κωνσταντίνε συγχαρητήρια γιά τό άρθρο σου το οποίο δανειζόμενος-το, από τόν φίλο τον Γιαννιώτη το ανάρτησα και στήν δικιά μου σελίδα.
    Ηδη σε καποιο σχόλιο στου Γιννιώτη το είχα θέση και εγώ ως πρόθεση ωστε νά πάω στο Τιμπουκτού και να επιστρέψω ως λαθρομετανάστης με αλλο διαβατήριο, αλλά εσύ έγραψες ... χιχιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mpravo re Kwstantine, kala ta les. Ala blepeis, eime sa to palio tragoudi:"sth ksenitia ei'Ellhnas kai sth Ellada ksenos". Isos an skhsw to diabatirio mou, na mporesw na dhlosw ki'egw la8reos, kai meta na mou dosoun to dikeoma pshfou, dikeoma prostasia, asfalias k.l.p. Giati twra ws monimos katikos eksoterikou den mporw na milhso. Oxi mono ege bebaia, oloi mas oi "eksoterikou". Pantos, otan er8h auth h mera pou 8a ksupnhoun oloi kai bgoun sto dromo, na ksereis oti oloi emeis 8a eimaste mazi sas. Giati emeis eimaste parapanw Ellhnes ap, tous politikanthdes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ..ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΑΩ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ.ΕΙΜΑΙ 19 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑ ΝΔ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ Ο ΤΖΕΦΡΙ..ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΕΣ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!ΕΙΜΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ, ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ ΜΟΥ ΓΛΩΣΣΑ..ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΠΑΣΩ ΟΛΟΥΣ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ!ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΕ ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ;ΗΤΑΝ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ .. ΑΝ ΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΛΛΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πραγματικά είναι ν’απορεις . Αν είχαν δήξει το ίδιο πάθος και για τους έλληνες πολίτες τόσα χρόνια δεν θα είμαστε σε αυτό το χάλι . Να είσαι καλά Κωνσταντίνε δεν υπερβάλεις καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλε Κωνσταντίνε σε πιθανή επιστράτευσή μου όταν πάρω όπλο στο χέρι πού θα πρέπει να το στρέψω πρωτίστως; Στον εχθρό εκτός των πυλών ή σ΄αυτόν που με προβοκάρει πισώπλατα;
    Ρωτάω γιατί όλα αυτά τα βλέπω σαν εχθρικές ενέργειες και στο στρατό που πήγα έμαθα ότι για να πολεμάω μπροστά πρέπει νά χω καλυμμένα τα νώτα μου.
    Ρητορική η ερώτηση αλλά τι προβλέπεται από την επίσημη νομοθεσία του Ελληνικού κράτους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εσύ θα κοιτάξεις μπροστά σου. Άλλοι είναι για να προσέξουν τα νώτα σου... Να είσαι σίγουρος γι αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κωνσταντίνε, μπράβο για την αγωνιστικοτητά σου! Παλαιότερα δεν συμφωνούσα μαζί σου αλλα βλέπω ότι το κακό έχει παραγίνει και δεν εχει τελος.....Ακόμα και το σχολιο μου στο opengov.gr δεν το αναρτήσανε οι κάφροι, μόνο κατόπιν επίσημης διαμαρτηρίας μου.

    Δεν παει αλλο αυτή η κατασταση, έχω ζήσει παρα πολά χρόνια στο εξωτερικό, ως παιδί μεταναστών (νομιμων φυσικά), αλλα καμία σχεση με αυτό που βιώνουμε στην πατρίδα μας σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]