Γιατί έπεσε το ελικόπτερο στα Ίμια;
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Στις 19 Νοέμβριου του 2005, ο γνωστός Τούρκος δημοσιογράφος- ερευνητής, Tutkun Akbaş, αναφερόμενος στην μεγάλη κρίση των Ιμίων και στο περιστατικό της πτώσης του ελληνικού ελικοπτέρου με τα τρία τραγικά θύματα, αποκάλυψε στην ιστοσελίδα της τουρκικής εφημερίδας, «Habertürk», ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα του ελικοπτέρου είχαν καταρρεύσει και αυτό προκάλεσε την πτώση του. Οι ισχυρισμοί του Τούρκου δημοσιογράφου σίγουρα είναι και μια ομολογία από τουρκικής πλευράς, η οποία δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχει τύχει της ανάλογης έρευνας για τα πραγματικά αιτία του θανάτου των ηρωϊκών, υποπλοίαρχου Χριστόδουλου Καραθανάση, υποπλοίαρχου Παναγιώτη Βλαχάκου και του αρχικελευστή, Έκτορα Γιαλοψού.
Την εποχή εκείνη η Διοίκηση του τουρκικού Στόλου βρίσκονταν στο Gölcük από όπου και μεταφέρθηκε στην Σμύρνη μετά τον σεισμό του 1999 και την καταστροφή της βάσης που στα ερείπια της θάφτηκαν περί τα 200 στελέχη του τουρκικού στόλου. Από το Gölcük δόθηκε η εντολή το βράδυ στις 30 Ιανουαρίου με το κωδικό νούμερο, D-346. Σήμανε συναγερμός σε όλη την περιοχή του Αιγαίου, στον ναύσταθμο του Aksas, στο Κέντρο Εκπαίδευσης στην Φώκαια ενώ στην Άγκυρα το Εθνικό Συμβούλιο συνεδρίαζε σε συνεχή βάση και από εκεί δόθηκε η εντολή να αποβιβαστούν στην δεύτερη Ίμια οι Τούρκοι κομάντος.
Ο Tutkun Akbaş, που παρουσίασε την έρευνα του και στο γνωστό ομώνυμο τουρκικό τηλεοπτικό κανάλι, Habertürk, υποστήριξε ότι οι Τούρκοι εκείνη την βραδιά από το «Κέντρο Πολεμικών Επιχειρήσεων» στον ναύσταθμο του Aksas, κοντά στην περιοχή των Ιμίων, παρακολουθούσαν τις ελληνικές κινήσεις. Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις του, η Τουρκία είχε πρόσφατα προμηθευτεί τελευταίου τύπου συστήματα ηλεκτρονικής παρακολούθησης και παρεμβολών γερμανικής παραγωγής και με την βοήθεια «ειδικών» Γερμανών συμβούλων τα είχε εγκαταστήσει σε ένα εδικό ναρκαλιευτικό πλοίο που είχε εξοπλιστεί την πιο προηγμένη τεχνολογία στον τομέα της ηλεκτρονικής παρακολούθησης και των ηλεκτρονικών παρεμβολών. Εκεί έφτασε η κωδική διαταγή, D-346, με οδηγίες για την ηλεκτρονική επιχείρηση.
Την δεδομένη κρίσιμη στιγμή είχαν εκπέμψει ισχυρές ηλεκτρονικές παρεμβολές στην περιοχή της κρίσεως. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Τούρκου δημοσιογράφου, το ειδικό αυτό ναρκαλιευτικό είχε την δυνατότητα ακόμα και τις ραδιοφωνικές επικοινωνίες μεταξύ των ελληνικών πλοίων να τις καταγράφει. Οι παρεμβολές αυτές, όπως αναφέρεται, μπλόκαραν το ελληνικό σύστημα επικοινωνιών ενώ επηρέασαν και τις επικοινωνίες μεταξύ των ίδιων των τουρκικών δυνάμεων και του Κέντρου. Μεταξύ των άλλων είχαν μπλοκαριστεί, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Τούρκου δημοσιογράφου-ερευνητή και τα συστήματα εκτόξευσης των πυραύλων που βρίσκονταν και στους δυο στόλους. Το μπλοκάρισμα είχε προγραμματιστεί να διαρκέσει μέχρι τις 5 η ώρα το πρωί. Ακόμα και οι τηλεφωνικές επικοινωνίες είχαν μπλοκαριστεί σύμφωνα με τον Τούρκο δημοσιογράφο.
Οι παρεμβολές αυτές προκάλεσαν, όπως ισχυρίστηκε ο Tutkun Akbaş, το μπλοκάρισμα των ηλεκτρονικών συστημάτων του ελληνικού ελικοπτέρου, με αποτέλεσμα στην συνέχεια την πτώση του. Τουρκική ομολογία;
Yunanistan kardak’ ta elektonik harple felç oldu = Κατέρρευσε το ηλεκτρονικό πολεμικό σύστημα της Ελλάδας στα Ίμια.
Πηγή nikosxeiladakis
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Δημοσιογράφος - Συγγραφέας - Τουρκολόγος
Στις 19 Νοέμβριου του 2005, ο γνωστός Τούρκος δημοσιογράφος- ερευνητής, Tutkun Akbaş, αναφερόμενος στην μεγάλη κρίση των Ιμίων και στο περιστατικό της πτώσης του ελληνικού ελικοπτέρου με τα τρία τραγικά θύματα, αποκάλυψε στην ιστοσελίδα της τουρκικής εφημερίδας, «Habertürk», ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα του ελικοπτέρου είχαν καταρρεύσει και αυτό προκάλεσε την πτώση του. Οι ισχυρισμοί του Τούρκου δημοσιογράφου σίγουρα είναι και μια ομολογία από τουρκικής πλευράς, η οποία δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχει τύχει της ανάλογης έρευνας για τα πραγματικά αιτία του θανάτου των ηρωϊκών, υποπλοίαρχου Χριστόδουλου Καραθανάση, υποπλοίαρχου Παναγιώτη Βλαχάκου και του αρχικελευστή, Έκτορα Γιαλοψού.
Την εποχή εκείνη η Διοίκηση του τουρκικού Στόλου βρίσκονταν στο Gölcük από όπου και μεταφέρθηκε στην Σμύρνη μετά τον σεισμό του 1999 και την καταστροφή της βάσης που στα ερείπια της θάφτηκαν περί τα 200 στελέχη του τουρκικού στόλου. Από το Gölcük δόθηκε η εντολή το βράδυ στις 30 Ιανουαρίου με το κωδικό νούμερο, D-346. Σήμανε συναγερμός σε όλη την περιοχή του Αιγαίου, στον ναύσταθμο του Aksas, στο Κέντρο Εκπαίδευσης στην Φώκαια ενώ στην Άγκυρα το Εθνικό Συμβούλιο συνεδρίαζε σε συνεχή βάση και από εκεί δόθηκε η εντολή να αποβιβαστούν στην δεύτερη Ίμια οι Τούρκοι κομάντος.
Ο Tutkun Akbaş, που παρουσίασε την έρευνα του και στο γνωστό ομώνυμο τουρκικό τηλεοπτικό κανάλι, Habertürk, υποστήριξε ότι οι Τούρκοι εκείνη την βραδιά από το «Κέντρο Πολεμικών Επιχειρήσεων» στον ναύσταθμο του Aksas, κοντά στην περιοχή των Ιμίων, παρακολουθούσαν τις ελληνικές κινήσεις. Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις του, η Τουρκία είχε πρόσφατα προμηθευτεί τελευταίου τύπου συστήματα ηλεκτρονικής παρακολούθησης και παρεμβολών γερμανικής παραγωγής και με την βοήθεια «ειδικών» Γερμανών συμβούλων τα είχε εγκαταστήσει σε ένα εδικό ναρκαλιευτικό πλοίο που είχε εξοπλιστεί την πιο προηγμένη τεχνολογία στον τομέα της ηλεκτρονικής παρακολούθησης και των ηλεκτρονικών παρεμβολών. Εκεί έφτασε η κωδική διαταγή, D-346, με οδηγίες για την ηλεκτρονική επιχείρηση.
Την δεδομένη κρίσιμη στιγμή είχαν εκπέμψει ισχυρές ηλεκτρονικές παρεμβολές στην περιοχή της κρίσεως. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Τούρκου δημοσιογράφου, το ειδικό αυτό ναρκαλιευτικό είχε την δυνατότητα ακόμα και τις ραδιοφωνικές επικοινωνίες μεταξύ των ελληνικών πλοίων να τις καταγράφει. Οι παρεμβολές αυτές, όπως αναφέρεται, μπλόκαραν το ελληνικό σύστημα επικοινωνιών ενώ επηρέασαν και τις επικοινωνίες μεταξύ των ίδιων των τουρκικών δυνάμεων και του Κέντρου. Μεταξύ των άλλων είχαν μπλοκαριστεί, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Τούρκου δημοσιογράφου-ερευνητή και τα συστήματα εκτόξευσης των πυραύλων που βρίσκονταν και στους δυο στόλους. Το μπλοκάρισμα είχε προγραμματιστεί να διαρκέσει μέχρι τις 5 η ώρα το πρωί. Ακόμα και οι τηλεφωνικές επικοινωνίες είχαν μπλοκαριστεί σύμφωνα με τον Τούρκο δημοσιογράφο.
Οι παρεμβολές αυτές προκάλεσαν, όπως ισχυρίστηκε ο Tutkun Akbaş, το μπλοκάρισμα των ηλεκτρονικών συστημάτων του ελληνικού ελικοπτέρου, με αποτέλεσμα στην συνέχεια την πτώση του. Τουρκική ομολογία;
Yunanistan kardak’ ta elektonik harple felç oldu = Κατέρρευσε το ηλεκτρονικό πολεμικό σύστημα της Ελλάδας στα Ίμια.
Πηγή nikosxeiladakis
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Δηλαδή τι θελει να μας πει ο κος Χειλαδακης οτι οι Τουρκοι το 2005 ειχαν τεχνολογια αμερικανικη τελευταιου τυπου;. Πολυ πρακτορίστικη , εκφοβιστική και σκοπουμενη αμάσητη αναδημοσιευση. Τούρκικος δακτυλος βρωμαει κυριε Χειλαδάκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο ένα προπαγανδιστικό άρθρο της ΜΙΤ. Δεν το σχολιάζω περισσότερο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κύριος Χειλαδάκης λέει ότι παρεμβλήθηκε άγνωστη τεχνολογία που "πάγωσε" τα συστήματα εκατέρωθεν. Ούτε τουρκική ήταν ούτε το άρθρο είναι της ΜΙΤ. Ας διαβάζουμε καλύτερα και, κυρίως, ολόκληρα τα άρθρα
ΑπάντησηΔιαγραφή"...Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις του, η Τουρκία είχε πρόσφατα προμηθευτεί τελευταίου τύπου συστήματα ηλεκτρονικής παρακολούθησης και παρεμβολών γερμανικής παραγωγής και με την βοήθεια «ειδικών» Γερμανών συμβούλων τα είχε εγκαταστήσει σε ένα εδικό ναρκαλιευτικό πλοίο που είχε εξοπλιστεί την πιο προηγμένη τεχνολογία στον τομέα της ηλεκτρονικής παρακολούθησης και των ηλεκτρονικών παρεμβολών..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πες μας εσύ που το διάβασες...
ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΟΥΤΕ FLIGHT BY WIRE EINAI ΟΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΠΙΡΡΕΑΣΘΕΙ Η ΠΤΗΣΗ ΟΙ ΠΑΡΕΜΒΟΛΕΣ ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΘΑ ΕΠΙΡΕΑΖΑΝ ΙΣΩΣ ΡΑΔΙΟΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή