Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Το παγκόσμιο δίλλημμα είναι πλέον ένα: Ελληνισμός ή βαρβαρότητα

Ο “πολιτισμένος κόσμος” στηρίζει πλέον απροκάλυπτα τις δολοφονικότερες μηχανές που έχουν δράσει στην ιστορία. Τον ναζισμό και τον ισλαμοφασισμό.
Τα μαντρόσκυλα της στυγνότερης μορφής ιμπεριαλισμού.

Στον βρόντο όλοι οι αγώνες για λευτεριά και δημοκρατία από τους βουλιμικούς – γενοκτόνους δυνάστες.

Πλήρης επαναφορά του παγγερμανισμού – παντουρανισμού στην βαρβαρότερη μορφή τους...
Με άφθονο χρήμα για να κρύβεται η πραγματικότητα από τα ΜΜ"Ε" των δημοκρατιών.
Με άφθονο χρήμα για να εξαγοράζονται και να ελέγχονται οι ντόπιες κυβερνήσεις.
Με άφθονο χρήμα για να εξοπλίζονται οι γενοκτόνοι – διαχρονικοί σφαγείς.
Από την Συρία στην Ουκρανία, από την Αίγυπτο στην Βενεζουέλα, ο αγώνας των γηγενών ενάντια στα στίφη των νεοιμπεριαλιστών πρέπει να είναι κοινός.

Δεν είναι τυχαίο ότι ο Ελληνισμός απετέλεσε διαχρονικό στόχο των εγκλημάτων αυτών των δολοφονικών συμμοριών. 
Ο Ελληνισμός άλλωστε σε όλες τους τις εκφάνσεις είναι η μεγάλη απειλή για τα μισάνθρωπα σχέδια των εξουσιαστών. 
Ο Ελληνισμός στάθηκε η έσχατη γραμμή ανάσχεσης του οθωμανισμού και του ναζισμού. Τόσο ιδεολογικά, όσο και στα πεδία των μαχών.
Ο Ελληνισμός υπήρξε προπύργιο πολιτισμού, κοινωνικής δικαιοσύνης και ανθρωπιάς ακόμα και στις σκοτεινότερες εποχές τις ανθρωπότητας. 
Φάρος άσβεστος, ακόμα και υπό κατοχή. 
olympiaΕφαλτήριο αγώνα που ενέπνεε τα έθνη απέναντι στους σφαγείς. 
Από τους γηγενείς της Νοτίου Αφρικής εως τους μαχητές του Τσε. 
Από την ηρωϊκή αντίσταση των Σέρβων εως τον θρίαμβο του προέδρου Μάο. 

Όπου υπήρξε αγώνας για ελευθερία και δικαιοσύνη, είχε πνοή Ελληνική.

Σήμερα που η ισχύς του χρήματος και οι ορδές της μισανθρωπίας αλώνουν τα έθνη χωρίς καν να προσπαθούν να κρύψουν την βάρβαρη φύση τους, το δίλλημμα είναι ένα. Ελληνισμός ή βαρβαρότητα.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

9 σχόλια :

  1. Με αφορμή το άρθρο, αναρωτιούνται κάποιοι τι είναι ελληνικός στοχασμός (γιατί αυτό απόμεινε από την πορεία του) και πως ορίζεται αυτός.
    Αν άνθρωποι που εχουν γεννηθεί εδώ πέρα και έχουν παει και σχολείο δεν έχουν την απάντηση και περιμένουν από τους άλλους για να τους πουν τότε ζήτω που καήκαμε.
    Τόνοι απο βιβλία γράφτηκαν για τις καλύτερες στιγμές του, σίγουρα δεν είναι αυτό που ζούμε σήμερα, οι δύο στις δέκα λέξεις των φιλοσοφικών κειμένων περιδιαβαίνει την αρετή και το μέτρο, ας ανοίξουν κανα βιβλίο και μη βλέπουν μονο πρωινάδικα και τουρκοσήριαλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιός θα ανοίξει ένα βιβλίο για τον ελληνικό στοχασμό?
    Αυτός που απο μικρό παιδί μεγάλωσε στο σπίτι του με το ιδανικό του big brother του fame story
    και μαθαίνοντας απο την οικογένειά του οτι επιτυχία στη ζωή είναι τα λεφτά (αποκτημένα με όποιονδήποτε τρόπο) και η καλοζωία?
    Αυτός που στο σχολείο του έμαθαν ότι οι έννοιες Πατρίδα ,έθνος,θρησκεία, οικογένεια, είναι σκοταδισμός ενώ η αμφισβήτηση όλων αυτών είναι προοδευτισμός?
    Αυτός που στην υπόλοιπη ζωή του θα προτιμήσει να είναι είλωτας στο τραπεζικό σύστημα δανειζόμενος προκειμένου να αγοράζει πράγματα που στην ουσία είναι περιττά ?
    Αυτός που πρωί - μεσημέρι - βράδυ έχει κολλήσει στην οθόνη της τηλεόρασης τρώγοντας όλα τα σκουπίδια που του πασάρουν τα πρωινάδικα, τα παπαγαλάκια της ενημέρωσης και έχοντας σχεδόν μάθει την τουρκική γλώσσα παρακολουθώντας όλα τα τουρκικά σήριαλ?
    Ας ξυπνήσουμε λοιπόν κι ας μην μεταδώσουμε τα δικά μας λάθη στα παιδιά μας κι ας προσπαθή-
    σουμε να τα κάνουμε να αγαπήσουν την ιστορία μας τον τρόπο σκέψης των αρχαίων Ελλήνων εμείς οι γονείς γιατί αν περιμένουμε αυτό το πράγμα απο το εκπαιδευτικό σύστημα και τα βιβλία του χαθήκαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως αγαπητέ, την μεγάλη ζημία της ξεθεμελίωσης και της αμφισβήτησης την κάνουν αυτοί που εκπαιδεύτηκαν με τις παλιές προδιαγραφές, οι παλιοί, οι μηδίσαντες!

      Διαγραφή
    2. Ονομάτησέ μου μερικούς απο αυτούς τους μηδίσαντες.

      Διαγραφή
    3. Είναι τόσοι πολλοί, σε όλα τα επίπεδα εκόντες άκοντες, αμέτρητοι... οι Δαρεικοί ένεκεν και οι μωροφιλοδοξίες των πάντοτε ευεπίφορων προθύμων.
      Μάλλον πιό εύκολο είναι να εντοπιστούν όσοι τις τελευταίες δεκαετίες, με πράξεις και παραλήψεις, επέτρεψαν στην αρχή και επέβαλαν στην συνέχεια στους Έλληνες να ντρέπονται για το εργατικό παρελθόν τους, αφού πρώτα τους καθοδήγησαν στο να εκμαυλιστούν και αυτοεξευτελιστούν, τα υπόλοιπα έρχονται μόνα τους.
      Η ιστορία, εκτός από ΙΣΤΟΡΙΑ, είναι και σκοπιμότητες, όταν οι λύκοι είναι γύρω από το μαντρί -τα πάντα είναι μαντριά- και μερικοί έχουν πηδήξει και μέσα, δεν δένεις τους ποιμενικούς.

      Διαγραφή
  3. Οι παραπάνω που μου αναφέρεις και μάλιστα οι πρωτοστάτες του μηδισμού (ανεξαρτήτως κόμματος, χρώματος και αρώματος) έχουν ήδη περατώσει αυτό που τους έβαλαν να κάνουν και στην θέση τους άφησαν νέους αντικαταστάτες.
    Φρόντισαν δε να θεσπίσουν νόμους οι οποίοι θα συνέχιζαν την διάβρωσητων Ελλήνων καθώς και κάποιους άλλους που θα τους προστάτευαν και θα τους άφηναν στο απυρόβλητο (π.χ. νόμος περί ευθύνης υπουργών).
    Οσο για την ΙΣΤΟΡΙΑ πάντα θα υπάρχουν ανακρίβειες και σκοπιμότητες (μιας και την επίσημη ιστορία την γράφει πάντα ο νικητής).
    Δεν δέχομαι όμως το στρογγύλεμα των ιστορικών γεγονότων ή την αποφυγή περιγραφής φρικαλεοτήτων στον όνομα της φιλίας μεταξύ των Λαών.
    Ρίξε μια ματιά στα βιβλία της ιστορίας της δεκαετίας του '70 (για κάποιους σκοταδιστική) .
    Στην Γ΄τάξη του δημοτικού το παιδί μάθαινε την ελληνική μυθολογία (ναί σαν παραμύθι)
    Στην Δ΄τάξη την ιστορία των αρχαίων ελληνικών χρόνων κι έτσι συνέχιζαν ομαλά ώσπου στο Γυμνάσιο και Λύκειο έχοντας μια πρώτη γεύση απο το δημοτικό αφομοίωναν πιο άνετα την αρχαία ελληνική γραμματεία.
    Βλέποντας τα σημερινά βιβλία ιστορίας αναρωτιέσαι αν απευθύνεται σε Έλληνες ? σε Γάλλους? σε Ρώσους?
    Την μάχη των Θερμοπυλών τα παιδιά την ξέρουν απο το έκτρωμα του αμερικανικού κινηματογρά-
    φου όπως και την Ιλάδα και τον μέγα Αλέξανδρο.
    Νιώθω απίστευτη ντροπή όταν ακούω ξένους να απαγγέλουν Όμηρο (και να κατανοούν άριστα τους στίχους) και τα δικά μας παιδιά νας τους κοιτούν με ύφος αγελάδας.
    Την ίδια ντροπή νιώθω βλέποντας ξένους τουρίστες να στέκονται πολλή ώρα μπροστά σε ένα έκθεμα θαυμάζοντάς το, ρωτώντας τους ξεναγούς τους, ενώ την ίδια στιγμή τα παιδιά ενός Λυκείου ασχολούταν με ότιδήποτε άλλο εκτός απο αυτό για το οποίο πήγαν εκεί.
    Για τα παραπάνω υπεύθυνοι και υπόλογοι είμαστε εμείς οι γονείς τους?
    Όμως για να διορθώσουμε την κατάσταση τι μπορούμε να κάνουμε?
    Όποιος πάρει μια πρωτοβουλία για αυτά αυτομάτως γίνεται ακροδεξιός ,σωβινιστήςκ.λ.π.
    Πρώτα απ' 'ολα θα πέσουν πάνω του τα ΜΜΕ, κι αμέσως μετά διάφοροι άλλοι "προοδευτικοί"
    (λόγου χάρη μια κυρία η οποία ήταν περήφανη που το βλαστάρι της ήταν μέλος τρομοκρατικής οργάνωσης και λήστευε τράπεζες) για να μην πούμε οτι την προσπάθειά του θα την καπηλευτούν
    και άλλοι για κομματικούς λόγους.
    Τέλος πάντων απο όπου και νατο πιάσεις βρωμάει.
    Παρεπιπτόντως ποιοί είναι οι δεμένοι ποιμενικοί στο μαντρί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω να σχολιάσω κάτι σε αυτά που παρατηρείς, στο τελευταίο σου ερώτημα η θέση μου είναι η εξής:
    Φύλακες είναι οι νόμοι, πριν από τους νόμους όμως ΚΑΠΟΙΟΙ πρέπει να τους ορίσουν ως... προπαρασκευαστικοί φύλακες, κάτι σαν πατέρες του έθνους δηλ, εκεί είναι το κουμπί, ποιοί και για ποιούς και γιατί, θέματα που απασχολούν από την Πλατωνική πολιτεία.
    Αυτός ο... ορισμός (κανονικά) σε έναν ώριμο λαό πρέπει να γίνει αποδεκτός με την γνωμοδότησή του και με συντριπτική πλειοψηφία, αλλιώς πάμε για άλλα "κόλπα".
    Έτσι όμως πέφτουμε στην γνωστή πάλη των τάξεων, που στην πράξη (με σύγχρονους όρους) μπορεί να παρουσιάζεται ως πάλη των οικογενειακών συνεχειών, των συντεχνιακών συνεχειών και πάει λέγοντας.
    Έχουμε όμως δύο άξονες συντεταγμένων, ο πρώτος το χριστιανικό "ο μη εργαζόμενος μηδέ εσθιέτω" (πρέπει να ορισθή τι σημαίνει εργαζόμενος) και το δεύτερο του Κλεοβούλου "Ο συ μισείς ετέρω μη ποιήσεις" (πρέπει να ορισθή τί σημαίνει και πόσο η αλληλεγγύη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά λοιπόν.
      Ευχαριστώ για την συζήτηση φίλε.
      Πολύ ενδιαφέρουσα.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
    2. Νάσαι καλά και εσύ αγαπητέ και πάντα νάχουμε καλή υγεία για να υπάρχει η διάθεση να το πολεμάμε.

      Διαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]