Σαλταδόροι
Σε ποιο κόμμα θα χωρέσει η Ελλάδα στις επόμενες εκλογές;
Ποιο φόρεμα πρέπει να φορέσει για να προσαρμοστεί στις φιέστες και στις εκδηλώσεις “πατριωτισμού”, “ευρωπαϊσμού” ή “εκδημοκρατισμού”;
Ποιοι θα είναι οι νταβατζήδες της που θα την σέρνουν από μπαλκόνι σε μπαλκόνι ή από κανάλι σε κανάλι;
Ποιοι θα είναι οι ξελιγωμένοι ψηφοφόροι πελάτες της που θα πάρουν μέρος στην συναλλαγή;
Ποιο φόρεμα πρέπει να φορέσει για να προσαρμοστεί στις φιέστες και στις εκδηλώσεις “πατριωτισμού”, “ευρωπαϊσμού” ή “εκδημοκρατισμού”;
Ποιοι θα είναι οι νταβατζήδες της που θα την σέρνουν από μπαλκόνι σε μπαλκόνι ή από κανάλι σε κανάλι;
Ποιοι θα είναι οι ξελιγωμένοι ψηφοφόροι πελάτες της που θα πάρουν μέρος στην συναλλαγή;
Μέσα σε 4 χρόνια άλλαξαν
όλα εκτός από ένα πράγμα. Το πάθος της
προεκλογικής περιόδου. Είτε οι εκλογές
είναι καλλικρατικές, είτε είναι
ευρωπαϊκές, είτε εθνικές ο νεοέλληνας
ψάχνει απεγνωσμένα κόμμα να πιαστεί
και αφού πιαστεί μπαίνει στην διαδικασία
να υποστηρίξει με νύχια και δόντια την
επιλογή του.
Ο νεοέλληνας μπορεί να έκοψε το πιάτο με το φαγητό του στα δύο για να βγάλει την εβδομάδα, αλλά όταν πρόκειται για εκλογές δίνει και το πιάτο του παιδιού του για να χορτάσει ο υποψήφιος σωτήρας. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που δίπλα στις οικογενειακές φωτογραφίες πάνω στο έπιπλο του σαλονιού του έχει και μία που αποθανατίζει την αγκαλιά με κάποιον υποψήφιο λεχρίτη, διότι το κόμμα φθάνει να είναι ακόμη και πάνω από την οικογένεια, πάνω από την χώρα. Διότι το κόμμα κατάφερε μέσα σε 100 χρόνια να είναι η ίδια η χώρα.
Ο νεοέλληνας μπορεί να έκοψε το πιάτο με το φαγητό του στα δύο για να βγάλει την εβδομάδα, αλλά όταν πρόκειται για εκλογές δίνει και το πιάτο του παιδιού του για να χορτάσει ο υποψήφιος σωτήρας. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που δίπλα στις οικογενειακές φωτογραφίες πάνω στο έπιπλο του σαλονιού του έχει και μία που αποθανατίζει την αγκαλιά με κάποιον υποψήφιο λεχρίτη, διότι το κόμμα φθάνει να είναι ακόμη και πάνω από την οικογένεια, πάνω από την χώρα. Διότι το κόμμα κατάφερε μέσα σε 100 χρόνια να είναι η ίδια η χώρα.
Πόσο θα ξεχειλώσει ή θα
συρρικνωθεί άραγε αυτή την φορά το
κορμί της Ελλάδας για να χωρέσει στα
προεκλογικά προγράμματα αποδεδειγμένων
προδοτών, εκκολαπτόμενων φιδιών και
ιλουστρασιόν άνοων ευρωπαϊστών;
Είμαστε έτοιμοι όλοι να ακούσουμε, τους επόμενους μήνες μέχρι και την αποφράδα ημέρα των εκλογών, τις μεγαλύτερες πολιτικές απρέπειες, τις περισσότερες ψεύτικες υποσχέσεις αλλά και να δούμε το όνομα “Ελλάδα” να φιγουράρει δίπλα σε ανδρείκελα που είδαν φως και μπήκαν για να σε σώσουν.
Θα είναι οι πρώτες εκλογές που στις ομιλίες όλων των χωριαταρέων αλλά και όλων των αρχοντοχωριάτηδων οι λέξεις “Ελλάδα” και "Πατρίδα” θα επαναλαμβάνεται πάνω από 50 φορές.
Σε αυτές τις εκλογές η Ελλάδα πουλάει καλά. Αντίθετα με όλες τις προηγούμενες εκλογές, που επαναλαμβανόταν το όνομα του κόμματος και η ιδεολογία λάστιχο, σε αυτές τις εκλογές οι επικοινωνιολόγοι δεν έχουν να ψάξουν για έξυπνα ή πρωτότυπα τσιτάτα.
Το προϊόν Ελλάδα έγινε τελικά το brand name πασπαλισμένο με μπόλικη σωτηρία, έγινε μονοπωλιακό είδος χωρίς τιμή.
Είμαστε έτοιμοι όλοι να ακούσουμε, τους επόμενους μήνες μέχρι και την αποφράδα ημέρα των εκλογών, τις μεγαλύτερες πολιτικές απρέπειες, τις περισσότερες ψεύτικες υποσχέσεις αλλά και να δούμε το όνομα “Ελλάδα” να φιγουράρει δίπλα σε ανδρείκελα που είδαν φως και μπήκαν για να σε σώσουν.
Θα είναι οι πρώτες εκλογές που στις ομιλίες όλων των χωριαταρέων αλλά και όλων των αρχοντοχωριάτηδων οι λέξεις “Ελλάδα” και "Πατρίδα” θα επαναλαμβάνεται πάνω από 50 φορές.
Σε αυτές τις εκλογές η Ελλάδα πουλάει καλά. Αντίθετα με όλες τις προηγούμενες εκλογές, που επαναλαμβανόταν το όνομα του κόμματος και η ιδεολογία λάστιχο, σε αυτές τις εκλογές οι επικοινωνιολόγοι δεν έχουν να ψάξουν για έξυπνα ή πρωτότυπα τσιτάτα.
Το προϊόν Ελλάδα έγινε τελικά το brand name πασπαλισμένο με μπόλικη σωτηρία, έγινε μονοπωλιακό είδος χωρίς τιμή.
Οι σημερινοί
πωλητές του προϊόντος Ελλάδα μέχρι χθες
πουλούσαν ή κρατούσαν σε υψηλά επίπεδα,
με την ενσυνείδητη σιωπή τους και το
ανάλογο κέρδος, το προϊόν κόμμα.
Στις αποθήκες όλων των κομμάτων ήταν στοιβαγμένη μια Ελλάδα που η τιμή της και η αξία της έπεφτε κατακόρυφα αφού ποτέ δεν μπήκε στα ράφια για τον καταναλωτή-ψηφοφόρο.
Επί 3 χρόνια τα κομματικά τους προϊόντα έληξαν στα ράφια αφού οι καταναλωτές ψηφοφόροι είχαν περισσότερη ανάγκη από ένα λίτρο γάλα να επιβιώσουν παρά από μία υπόσχεση που ήταν απλά αέρας.
Τώρα που έληξε το προϊόν η πολυεθνική άλλαξε το σχεδιασμό πωλήσεων. Κράτησε τα μεγάλα σούπερ μάρκετ να συνδιαλέγεται με την έδρα Βρυξέλλες και δημιούργησε μπακάλικα με “58”, με ΑΝΕΛ, με Χρυσή Αυγή, με ΔΗΜΑΡ, με κόμμα Κατσανέβα, κόμμα Αλαβάνου, κόμμα Τζουμάκα, κόμμα Λοβέρδου, κόμμα Πυρίσπορος Ελλάς, κόμμα Εξωκοινοβουλευτικών Αριστερών, κόμμα του κάθε πικραμένου.
Κάποτε λέγαμε “αγάπη μου, έλα να κάνουμε έναν Έλληνα”. Τώρα λέμε “μωρή, έλα να κάνουμε ένα κόμμα”.
Στις αποθήκες όλων των κομμάτων ήταν στοιβαγμένη μια Ελλάδα που η τιμή της και η αξία της έπεφτε κατακόρυφα αφού ποτέ δεν μπήκε στα ράφια για τον καταναλωτή-ψηφοφόρο.
Επί 3 χρόνια τα κομματικά τους προϊόντα έληξαν στα ράφια αφού οι καταναλωτές ψηφοφόροι είχαν περισσότερη ανάγκη από ένα λίτρο γάλα να επιβιώσουν παρά από μία υπόσχεση που ήταν απλά αέρας.
Τώρα που έληξε το προϊόν η πολυεθνική άλλαξε το σχεδιασμό πωλήσεων. Κράτησε τα μεγάλα σούπερ μάρκετ να συνδιαλέγεται με την έδρα Βρυξέλλες και δημιούργησε μπακάλικα με “58”, με ΑΝΕΛ, με Χρυσή Αυγή, με ΔΗΜΑΡ, με κόμμα Κατσανέβα, κόμμα Αλαβάνου, κόμμα Τζουμάκα, κόμμα Λοβέρδου, κόμμα Πυρίσπορος Ελλάς, κόμμα Εξωκοινοβουλευτικών Αριστερών, κόμμα του κάθε πικραμένου.
Κάποτε λέγαμε “αγάπη μου, έλα να κάνουμε έναν Έλληνα”. Τώρα λέμε “μωρή, έλα να κάνουμε ένα κόμμα”.
Όλοι αυτοί
που με τα μυαλά τους, την ιδιοτέλειά
τους, τις ύποπτες συναλλαγές τους έφεραν
τα πράγματα στο σήμερα, ή αυτόκλητα
θέλουν σώνει και καλά να σε σώσουν με
τα μυαλά τους, έρχονται να σου πουλήσουν
“Ελλάδα”.
Άλλαξαν κουστούμι και συσκευασία στο προϊόν, έγιναν πιο λαϊκοί αλλά εξευρωπαϊσμένοι, γνωρίζουν ότι σου πουλάνε τον ίδιο κοπανιστό αέρα που τον εξέλιξαν στα εργαστήρια δουλοπρέπειας με τον απόλυτο ποιοτικό έλεγχο της γερμανικής λογικής και σιγουριάς.
Γνωρίζουν πολύ καλά ότι το προϊόν ποτέ δεν περιείχε πραγματική Ελλάδα αλλά στο προεκλογικό γιουρούσι που είναι έτοιμοι να εφορμήσουν αυτή την φορά το προϊόν έχει άρωμα Ελλάδας. Εφόσον δεν καταλαβαίνεις το πραγματικό σκόρδο από την απομίμηση με άρωμα σκόρδου δεν υπάρχει κανένας λόγος για την πολυεθνική να αντικαταστήσει δια παντός το προϊόν.
Άλλαξαν κουστούμι και συσκευασία στο προϊόν, έγιναν πιο λαϊκοί αλλά εξευρωπαϊσμένοι, γνωρίζουν ότι σου πουλάνε τον ίδιο κοπανιστό αέρα που τον εξέλιξαν στα εργαστήρια δουλοπρέπειας με τον απόλυτο ποιοτικό έλεγχο της γερμανικής λογικής και σιγουριάς.
Γνωρίζουν πολύ καλά ότι το προϊόν ποτέ δεν περιείχε πραγματική Ελλάδα αλλά στο προεκλογικό γιουρούσι που είναι έτοιμοι να εφορμήσουν αυτή την φορά το προϊόν έχει άρωμα Ελλάδας. Εφόσον δεν καταλαβαίνεις το πραγματικό σκόρδο από την απομίμηση με άρωμα σκόρδου δεν υπάρχει κανένας λόγος για την πολυεθνική να αντικαταστήσει δια παντός το προϊόν.
Επειδή η
Ελλάδα ως πατρίδα δεν είναι προϊόν αλλά
ανάγκη επιβίωσης ακριβώς όπως το νερό
και αέρας θέλουν πάση θυσία να μην βγει
γραμμάριό της από τις αποθήκες τους.
Γνωρίζουν ότι αν ξεφύγει στην λαϊκή
αγορά μία ποσότητα αυθεντικής Ελλάδας,
τα μπακάλικα, τα σούπερ μάρκετ και η
πολυεθνική θα βάλουν λουκέτο λόγω
μηδαμινής ζήτησης των προϊόντων τους.
Όπως γνωρίζουν πολύ καλά ότι όσες πόρτες
ασφαλείας και να βάλουν στις αποθήκες
που κρατείται στοιβαγμένη, οι σαλταδόροι
της νέας εποχής θα βρίσκουν τρόπο να
σαλτάρουν για να κορέσουν την πείνα της
Ελευθερίας για μια πραγματική ζωή.
Πηγή Στον Τοίχο
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Ανοικτό κείμενο, με ελεύθερο "λογισμικό", αλλά και τροχιοδεικτικό, για να προβληματισθή ο καθένας στην κατ' ιδίαν νοητική διαδρομή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πραγματική Ελλάδα (ως διαχρονικό μήνυμα), προυποθέτει πάνω απ' όλα Λογική.
Αυτήν την Λογική, προκειμένου να γίνει πολιτική πεμπτουσία, αξίζει τον κόπο-θυσία να την υπερασπιζόμαστε ενίοτε με πολύ συναίσθημα... για να στεφανώνεται στο τέλος όμως η Λογική.
Κάποια στιγμή, επί τέλους, χρειάζεται να αναδειχθή η ΚΟΙΝΗ Λογική.
Ό,τι μας άφησε το παρελθόν, ακόμη και φαινομενικά παράλογο, ή αντιεπιστημονικό, σκοπεύει να υπηρετεί (άλλο εάν δεν το επιτυγχάνει ικανοποιητικά... ανθρώπινες αδυναμίες), κατά βάθος ανώτερες ισορροπίες ευ ζην που πηγάζουν από στρατηγικές λογικής... παρ' όλο που δεν ευτύχησαν στο απόλυτο πρωτότυπό τους.
Η σύγχρονη περιπέτεια της ανθρωπότητας αποδεικνύει του λόγου το αληθές... ξεφύγαμε, πολύ, πάρα πολύ.