Κρατική διατάραξη οικιακής ειρήνης
Ο Ελληνας την παρελθούσα τριετία, την περίοδο κατά την οποία εξελίσσεται η αχάριστη και αχρείαστη περιπέτεια του Μνημονίου και των μεταστάσεών του, υποχρεώθηκε να αλλάξει τρόπο ζωής - προς το πολύ χειρότερο. Μια που η Ιστορία αποτελεί αυτές τις ημέρες έναν από τους άξονες της επικαιρότητας, αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η υποχώρηση, η αλλαγή τρόπου ζωής, ήταν αδιανόητη για τους αρχαίους προγόνους μας. Οποιος τους ζητούσε κάτι τέτοιο γνώριζε καλά ότι θα έπρεπε να τους αντιμετωπίσει στο πεδίο της μάχης για να του... περάσει.
Με διάφορα τεχνάσματα «επικοινωνιακού» (δηλαδή προπαγανδιστικού) χαρακτήρα αυτό έγινε εφικτό. Η παραζάλη του λαού από τη ραγδαία φτωχοποίηση, την εξαθλίωση, την ξενοκρατία καλά κρατεί. Μέσα στα πολλά που έχασε ο πολίτης τούτης της χώρας ήταν και η ησυχία του, η γαλήνη, η αίσθηση της ασφάλειας. Αυτό φυσικά είχε ως «παράπλευρη» απώλεια τη διατάραξη της υγείας -σωματικής και ψυχικής- εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων, τη... διασπορά της κατάθλιψης και της απελπισίας και τις χιλιάδες αυτοκτονίες και απόπειρες αυτοκτονίας οι οποίες έχουν σημειωθεί εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.
Οι κρατικοί ιθύνοντες, ενώ γνωρίζουν καλά τι έχει συμβεί στην πατρίδα μας, ποιοι ευθύνονται και πώς μπορεί να αναστραφεί το κλίμα, κατά έναν ανεξήγητο τρόπο πράττουν ακριβώς τα αντίθετα από τα εθνικώς επιβεβλημένα! Οπως γράφει σήμερα η εφημερίδα μας, η Εφορία έχει στα σκαριά τη δημιουργία call centers, τηλεφωνικών κέντρων, που θα ενοχλούν τους οφειλέτες με κλήσεις και θα τους πιέζουν να αποπληρώσουν τα χρέη τους.
Διατάραξη οικιακής ειρήνης από το κράτος! Σαν να μην έφταναν οι τράπεζες που βομβαρδίζουν τους δανειολήπτες με τηλεφωνήματα, τώρα προκύπτει και η λαίλαπα του υπουργείου Οικονομικών...
Γαλήνη δεν θα υπάρχει πλέον πουθενά και για κανέναν. Κάθε κουδούνισμα της τηλεφωνικής συσκευής θα προκαλεί ραγδαία αύξηση του άγχους στα «θηράματα» ενός κράτους που εκτελεί εντολές των «δάνειων δυνάμεων» και κάθε λεκτική παρενόχληση θα παραβιάζει το τελευταίο οχυρό των πολιτών: το σπίτι τους.
Ντροπή!
Με διάφορα τεχνάσματα «επικοινωνιακού» (δηλαδή προπαγανδιστικού) χαρακτήρα αυτό έγινε εφικτό. Η παραζάλη του λαού από τη ραγδαία φτωχοποίηση, την εξαθλίωση, την ξενοκρατία καλά κρατεί. Μέσα στα πολλά που έχασε ο πολίτης τούτης της χώρας ήταν και η ησυχία του, η γαλήνη, η αίσθηση της ασφάλειας. Αυτό φυσικά είχε ως «παράπλευρη» απώλεια τη διατάραξη της υγείας -σωματικής και ψυχικής- εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων, τη... διασπορά της κατάθλιψης και της απελπισίας και τις χιλιάδες αυτοκτονίες και απόπειρες αυτοκτονίας οι οποίες έχουν σημειωθεί εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.
Οι κρατικοί ιθύνοντες, ενώ γνωρίζουν καλά τι έχει συμβεί στην πατρίδα μας, ποιοι ευθύνονται και πώς μπορεί να αναστραφεί το κλίμα, κατά έναν ανεξήγητο τρόπο πράττουν ακριβώς τα αντίθετα από τα εθνικώς επιβεβλημένα! Οπως γράφει σήμερα η εφημερίδα μας, η Εφορία έχει στα σκαριά τη δημιουργία call centers, τηλεφωνικών κέντρων, που θα ενοχλούν τους οφειλέτες με κλήσεις και θα τους πιέζουν να αποπληρώσουν τα χρέη τους.
Διατάραξη οικιακής ειρήνης από το κράτος! Σαν να μην έφταναν οι τράπεζες που βομβαρδίζουν τους δανειολήπτες με τηλεφωνήματα, τώρα προκύπτει και η λαίλαπα του υπουργείου Οικονομικών...
Γαλήνη δεν θα υπάρχει πλέον πουθενά και για κανέναν. Κάθε κουδούνισμα της τηλεφωνικής συσκευής θα προκαλεί ραγδαία αύξηση του άγχους στα «θηράματα» ενός κράτους που εκτελεί εντολές των «δάνειων δυνάμεων» και κάθε λεκτική παρενόχληση θα παραβιάζει το τελευταίο οχυρό των πολιτών: το σπίτι τους.
Ντροπή!
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...