Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Γιατί θα χρεοκοπήσουμε σε απλά ελληνικά

Κάντε ένα ταξίδι δια μέσου της Αθηνών – Πατρών και θα καταλάβετε…

Η εξήγηση είναι απλή….

1ον γιατί δεν ξέρουμε να οδηγούμε

2ον γιατί δεν έχουμε δρόμους

Και η ζωή έχει δείξει ότι εάν δεν ξέρεις να οδηγείς (κυριολεκτικά και μεταφορικά) δεν υπάρχει περίπτωση να σωθείς.

Και επίσης εάν δεν μπορείς να φτιάξεις ένα δρόμο της προκοπής πώς θέλεις «Καραμήτρο» να φτιάξεις οδικό χάρτη για την έξοδο από την κρίση.

Και για να εξηγούμε.

Το κομμάτι της Αθηνών – Κορίνθου είναι κατασκευασμένο με προδιαγραφές σύγχρονου αυτοκινητόδρομου – λέμε τώρα- και γι αυτό κοστίζει πανάκριβα 3,10 ευρώ ανά σταθμό διοδίου.

Ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος έχει αρχίσει και πετάει νερά και έχει επίσης και μπόλικα μπαλώματα. Αυτό δεν είναι τίποτα, όμως, μπροστά στην ανίκητη βλακεία του χρήστη.

Ο δρόμος διαθέτει τρεις λωρίδες και μια τέταρτη τη λεγόμενη έκτακτης ανάγκης. Το όριο ταχύτητας είναι 120 χιλιόμετρα. Ο ανίκητος ηλίθιος – και είναι η πλειοψηφία- ακυρώνει τον αυτοκινητόδρομο οδηγώντας στη μεσαία λωρίδα με 90 χιλιόμετρα! Ο ανίκητος ηλίθιος όταν πλησιάζεις δεν κάνει δεξιά αλλά φρενάρει και όταν του ανάβεις τα φώτα συνεχίζει να κοιμάται τον ύπνο του δικαίου. Ο ανίκητος ηλίθιος, τελικά, σε υποχρεώνει, να χρησιμοποιήσεις τη δεξιά λωρίδα για να μην σπας τα νεύρα κάθε 10 δευτερόλεπτα εκείνου που κινείται στην αριστερή γιατί έχει πατήσει λίγο γκάζι παραπάνω.

Το επόμενο κομμάτι, αυτό της Κορίνθου – Πατρών, είναι εικονική πραγματικότητα. Γέφυρες χάσκουν μισοτελειωμένες, οι μπουλντόζες και οι εκσκαφείς είναι εξαφανισμένοι. Το αντίτιμο παραμένει στα 3,10 ευρώ παρά το γεγονός ότι οι παλιές δυο λωρίδες κυκλοφορίας έχουν γίνει μια με τη χρήση κώνων. Οι εργολάβοι τα έχουν μαζέψει εδώ και μήνες και έχουν εξαφανιστεί με ελαφρά πηδηματάκια περιμένοντας να πέσει πρώτα ζεστό χρήμα για να βάλουν μπρος. Ο προγραμματισμός του έργου έχει πέσει έξω μερικά χρονάκια και δεν αποκλείεται να μείνει έτσι και για τις επόμενες δεκαετίες.

Και όταν ο ανίκητος ηλίθιος δίνει τη σκυτάλη στον «Καραμήτρο» δεν υπάρχει ελπίδα καμιά.

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

3 σχόλια :

  1. Οι ‘δρόμοι’ γιά τους οποίους μιλάς δεν είναι καν θέμα αστικού δικαίου. Είναι θέμα διεθνούς ποινικού δικαίου.

    Διότι η κατασκευή τους οδηγεί σε ελληνική γενοκτονία. Λέμε συχνά γιά τους Τούρκους, αλλά η ελληνική πολιτική τάξη φροντίζει με τους ελληνικούς δρόμους να συνδράμει ενεργά στην ελλάτωση του παγκόσμιου πληθυσμού του πλανήτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ....ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]