Νέο επιχειρησιακό κενό στο Αιγαίο, υπέρ των Τούρκων φυσικά…
Γιατί έπαψε να επιχειρεί στο Αιγαίο
η 353 Μοίρα του Πολεμικού Ναυτικού;
Του Νικόλαου Μακρή
Στις 22 Σεπτεμβρίου 2009, πραγματοποιήθηκε η τελευταία αποστολή επιτηρήσεως αεροσκάφους τύπου «Ρ-3Β ΟRION» του Πολεμικού μας Ναυτικού.
Αρχικώς, διαθέταμε έξι τέτοια αεροσκάφη, τα οποία παρελήφθησαν το 1996 από τα αποθέματα του αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού. Χάρις σε αυτά, οι Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας μας μπόρεσαν να διαδραματίσουν έναν στρατηγικό ρόλο όχι μόνον στο Αιγαίο Πέλαγος, αλλά και στην Ανατολική Μεσόγειο.
Ο ρόλος της επιτηρήσεως ενός μεγάλου μέρους της Μεσογείου Θαλάσσης –με 18 αποστολές μηνιαίως- προσέδιδε στην Ελλάδα μας, τον ζωτικό εκείνο χώρο, τον οποίο όχι μόνον χρειαζόμαστε για να επιβιώσουμε ως ανεξάρτητο κράτος, αλλά και που μας ανήκει ιστορικώς! Έναν χώρο, που η Τουρκία τον αμφισβητεί επιμόνως και καθημερινώς επί δεκαετίες…
Η παρουσία και η δράση αυτών των –έξι αρχικώς- αεροσκαφών, με βάση την Ελευσίνα, επέτρεπε στο ΝΑΤΟϊκό στρατηγείο της Νάπολης να έχει στην διάθεσή του κάθε στοιχείο για τα πλοία της περιοχής ευθύνης της 353 Μοίρας Ναυτικής Συνεργασίας (ΜΝΑΣ), συμβάλλοντας έτσι στον περιορισμό της τρομοκρατίας, του λαθρεμπορίου και της λαθρομετανάστευσης.
Δυστυχώς, όπως σας αναφέραμε ήδη, η τελευταία τέτοιου είδους αποστολή για την Ελλάδα, έγινε προ 25 ημερών περίπου. Επρόκειτο για μία αποστολή, εντός των πλαισίων της επιχειρήσεως «Active Endavοur» του ΝΑΤΟ, με την οποία εξήντλησε και τις τελευταίες τρεις ώρες πτήσεως που διέθετε βάσει των κανονισμών. Έκτοτε, καθηλώθηκε –κι αυτό με τη σειρά του- στο έδαφος, όπως είχε συμβεί σταδιακώς εδώ και χρόνια άλλωστε και με τα άλλα πέντε αεροσκάφη της Μοίρας, ελλείψει ανταλλακτικών!!!
Γνωρίζετε ποια χώρα καλύπτει έκτοτε το επιχειρησιακό κενό; Μα, η Τουρκία ασφαλώς!!! Προς το παρόν εκτελεί μία αποστολή εβδομαδιαίως με κάποιο από τα έξι δικά της αεροσκάφη Ναυτικής Συνεργασίας που διαθέτει, τύπου CN-235MP. Μάλιστα, βρίσκονται υπό παραγγελία (της Τουρκίας φυσικά) άλλα δέκα σύγχρονα αεροσκάφη, τύπου ATR-72ASW. Έτσι, οι Τούρκοι ήδη αποτυπώνουν τις κινήσεις κάθε εμπορικού πλοίου που πλέει στην ευρύτερη περιοχή, αλλά καταγράφουν επίσης και τις θέσεις των μονάδων του Στόλου μας! Το Στρατηγείο της Νάπολης δέχεται πληροφορίες μόνον από τους Τούρκους πλέον.. Δηλαδή, με απλά λόγια, το Αιγαίο έχει περάσει στην ευθύνη-χέρια της Άγκυρας και ταυτόχρονα έχει την πλήρη άνεση (κατόπιν εντολών του ΝΑΤΟ) να παρακολουθεί και τις κινήσεις των πολεμικών πλοίων της Ελλάδας…!
Γιατί απαξιώθηκε και εγκαταλείφθηκε η 353 ΜΝΑΣ;
Κάποιοι λένε ότι, τα πολλά ιλαροτραγικά που σημειώθηκαν τα τελευταία χρόνια στην συγκεκριμένη Μοίρα, συνέβησαν εξαιτίας κάποιων παραλείψεων που οφείλονταν τόσο στην έλλειψη ενδιαφέροντος για τον ρόλο της, αλλά και στην έλλειψη αεροπορικής νοοτροπίας των Επιτελικών Αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού!
Κάτι τέτοιο –από μόνο του- είναι απαράδεκτο στις ημέρες μας, λόγω του επαγγελματισμού αλλά και του εθνικού φρονήματος που διέπει το τεράστιο ποσοστό των στελεχών (όλων των βαθμίδων) του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας μας. Εμείς, μέσα από αυτήν εδώ την έπαλξη, έχουμε σοβαρότατους λόγους να πιστεύουμε πως όλα έγιναν, γίνονται και θα συνεχίσουν να γίνονται, -αν δεν τους βγάλουμε «όλα τα άπλυτα» κάποιων τελειωμένων προδοτών στη «φόρα»- βάσει σατανικού σχεδιασμού και υπολογισμού!
Η πατρίδα μας, εξαιτίας κάποιων δοσίλογων, απεμπόλησε –τυπικώς με δική της ευθύνη- μία σημαντικότατη στρατηγική συνεισφορά της σε ΝΑΤΟϊκό επίπεδο. Κάποιοι μάλιστα, επιθυμούσαν κάτι τέτοιο τόσο σφόδρα, που τον Οκτώβριο του 2008 απέρριψαν πρόταση εργοστασιακής συντηρήσεως για δύο από τα έξι αεροσκάφη –διαρκείας έξι μηνών και με ελαχιστότατο κόστος- η οποία θα προσέδιδε μία παράταση 3.000 ωρών πτήσεως στην 353 ΜΝΑΣ και την δυνατότητα καλύψεως του σημερινού επιχειρησιακού κενού για τουλάχιστον 40-45 μήνες. Έτσι, το Πολεμικό Ναυτικό θα μπορούσε να προχωρήσει κάπων «άνετα» στην αγορά νέων υπερσύγχρονων αεροσκαφών και να κλείσει αυτήν την ύπουλη «τρύπα» στα εθνικά μας θέματα.
Κάποιοι όμως, έχουν αναλάβει –εργολαβικώς- να το ξεπουλήσουν το Αιγαίο Πέλαγος πάση θυσία στους Τούρκους. Θα τον τεκμηριώσουμε αυτόν τον ισχυρισμό μας, στο επόμενο άρθρο μας, διότι –δυστυχώς- παρουσιάζονται επικίνδυνες κινήσεις, κοντά στα όρια της προδοσίας, εντός των κόλπων ακόμη κι αυτής της Πολεμικής μας Αεροπορίας!!! Άρα, δεν είναι απλώς ένα θέμα «νοοτροπίας» κάποιων Επιτελικών Αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού, αλλά αντιθέτως, κάτι πολύ πιο βαθύ –και ευρύτερο- εντός των τάξεων της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης αλλά και των περισσότερων Ανωτάτων Αξιωματικών κάθε κλάδου!!!
Δυστυχώς…
Πηγή
η 353 Μοίρα του Πολεμικού Ναυτικού;
Του Νικόλαου Μακρή
Στις 22 Σεπτεμβρίου 2009, πραγματοποιήθηκε η τελευταία αποστολή επιτηρήσεως αεροσκάφους τύπου «Ρ-3Β ΟRION» του Πολεμικού μας Ναυτικού.
Αρχικώς, διαθέταμε έξι τέτοια αεροσκάφη, τα οποία παρελήφθησαν το 1996 από τα αποθέματα του αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού. Χάρις σε αυτά, οι Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας μας μπόρεσαν να διαδραματίσουν έναν στρατηγικό ρόλο όχι μόνον στο Αιγαίο Πέλαγος, αλλά και στην Ανατολική Μεσόγειο.
Ο ρόλος της επιτηρήσεως ενός μεγάλου μέρους της Μεσογείου Θαλάσσης –με 18 αποστολές μηνιαίως- προσέδιδε στην Ελλάδα μας, τον ζωτικό εκείνο χώρο, τον οποίο όχι μόνον χρειαζόμαστε για να επιβιώσουμε ως ανεξάρτητο κράτος, αλλά και που μας ανήκει ιστορικώς! Έναν χώρο, που η Τουρκία τον αμφισβητεί επιμόνως και καθημερινώς επί δεκαετίες…
Η παρουσία και η δράση αυτών των –έξι αρχικώς- αεροσκαφών, με βάση την Ελευσίνα, επέτρεπε στο ΝΑΤΟϊκό στρατηγείο της Νάπολης να έχει στην διάθεσή του κάθε στοιχείο για τα πλοία της περιοχής ευθύνης της 353 Μοίρας Ναυτικής Συνεργασίας (ΜΝΑΣ), συμβάλλοντας έτσι στον περιορισμό της τρομοκρατίας, του λαθρεμπορίου και της λαθρομετανάστευσης.
Δυστυχώς, όπως σας αναφέραμε ήδη, η τελευταία τέτοιου είδους αποστολή για την Ελλάδα, έγινε προ 25 ημερών περίπου. Επρόκειτο για μία αποστολή, εντός των πλαισίων της επιχειρήσεως «Active Endavοur» του ΝΑΤΟ, με την οποία εξήντλησε και τις τελευταίες τρεις ώρες πτήσεως που διέθετε βάσει των κανονισμών. Έκτοτε, καθηλώθηκε –κι αυτό με τη σειρά του- στο έδαφος, όπως είχε συμβεί σταδιακώς εδώ και χρόνια άλλωστε και με τα άλλα πέντε αεροσκάφη της Μοίρας, ελλείψει ανταλλακτικών!!!
Γνωρίζετε ποια χώρα καλύπτει έκτοτε το επιχειρησιακό κενό; Μα, η Τουρκία ασφαλώς!!! Προς το παρόν εκτελεί μία αποστολή εβδομαδιαίως με κάποιο από τα έξι δικά της αεροσκάφη Ναυτικής Συνεργασίας που διαθέτει, τύπου CN-235MP. Μάλιστα, βρίσκονται υπό παραγγελία (της Τουρκίας φυσικά) άλλα δέκα σύγχρονα αεροσκάφη, τύπου ATR-72ASW. Έτσι, οι Τούρκοι ήδη αποτυπώνουν τις κινήσεις κάθε εμπορικού πλοίου που πλέει στην ευρύτερη περιοχή, αλλά καταγράφουν επίσης και τις θέσεις των μονάδων του Στόλου μας! Το Στρατηγείο της Νάπολης δέχεται πληροφορίες μόνον από τους Τούρκους πλέον.. Δηλαδή, με απλά λόγια, το Αιγαίο έχει περάσει στην ευθύνη-χέρια της Άγκυρας και ταυτόχρονα έχει την πλήρη άνεση (κατόπιν εντολών του ΝΑΤΟ) να παρακολουθεί και τις κινήσεις των πολεμικών πλοίων της Ελλάδας…!
Γιατί απαξιώθηκε και εγκαταλείφθηκε η 353 ΜΝΑΣ;
Κάποιοι λένε ότι, τα πολλά ιλαροτραγικά που σημειώθηκαν τα τελευταία χρόνια στην συγκεκριμένη Μοίρα, συνέβησαν εξαιτίας κάποιων παραλείψεων που οφείλονταν τόσο στην έλλειψη ενδιαφέροντος για τον ρόλο της, αλλά και στην έλλειψη αεροπορικής νοοτροπίας των Επιτελικών Αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού!
Κάτι τέτοιο –από μόνο του- είναι απαράδεκτο στις ημέρες μας, λόγω του επαγγελματισμού αλλά και του εθνικού φρονήματος που διέπει το τεράστιο ποσοστό των στελεχών (όλων των βαθμίδων) του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας μας. Εμείς, μέσα από αυτήν εδώ την έπαλξη, έχουμε σοβαρότατους λόγους να πιστεύουμε πως όλα έγιναν, γίνονται και θα συνεχίσουν να γίνονται, -αν δεν τους βγάλουμε «όλα τα άπλυτα» κάποιων τελειωμένων προδοτών στη «φόρα»- βάσει σατανικού σχεδιασμού και υπολογισμού!
Η πατρίδα μας, εξαιτίας κάποιων δοσίλογων, απεμπόλησε –τυπικώς με δική της ευθύνη- μία σημαντικότατη στρατηγική συνεισφορά της σε ΝΑΤΟϊκό επίπεδο. Κάποιοι μάλιστα, επιθυμούσαν κάτι τέτοιο τόσο σφόδρα, που τον Οκτώβριο του 2008 απέρριψαν πρόταση εργοστασιακής συντηρήσεως για δύο από τα έξι αεροσκάφη –διαρκείας έξι μηνών και με ελαχιστότατο κόστος- η οποία θα προσέδιδε μία παράταση 3.000 ωρών πτήσεως στην 353 ΜΝΑΣ και την δυνατότητα καλύψεως του σημερινού επιχειρησιακού κενού για τουλάχιστον 40-45 μήνες. Έτσι, το Πολεμικό Ναυτικό θα μπορούσε να προχωρήσει κάπων «άνετα» στην αγορά νέων υπερσύγχρονων αεροσκαφών και να κλείσει αυτήν την ύπουλη «τρύπα» στα εθνικά μας θέματα.
Κάποιοι όμως, έχουν αναλάβει –εργολαβικώς- να το ξεπουλήσουν το Αιγαίο Πέλαγος πάση θυσία στους Τούρκους. Θα τον τεκμηριώσουμε αυτόν τον ισχυρισμό μας, στο επόμενο άρθρο μας, διότι –δυστυχώς- παρουσιάζονται επικίνδυνες κινήσεις, κοντά στα όρια της προδοσίας, εντός των κόλπων ακόμη κι αυτής της Πολεμικής μας Αεροπορίας!!! Άρα, δεν είναι απλώς ένα θέμα «νοοτροπίας» κάποιων Επιτελικών Αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού, αλλά αντιθέτως, κάτι πολύ πιο βαθύ –και ευρύτερο- εντός των τάξεων της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης αλλά και των περισσότερων Ανωτάτων Αξιωματικών κάθε κλάδου!!!
Δυστυχώς…
Πηγή
Που ειναι ο Μεϊμαρακης τωρα για να δωσει εξηγησεις???
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τι προκειται να κανει ο Βενιζελος??
ΓΜ