Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Όνειρό μου, να μπω στην πολιτική

Τα "οράματα" των Ελλήνων πολιτικών...

Κάποτε, τα οράματα των Ελλήνων πολιτικών, μπορούσαν να αποτυπωθούν επάνω και σε μια απλή εικόνα... Μια εικόνα, που και οι... χίλες λέξεις ακόμη, θα ήταν πολύ λίγες, ώστε να αποδώσουν πλήρως και σε όλη του την έκταση, το μεγαλείο ενός οράματος.
Σήμερα, η λέξη "όραμα", έχει εκλείψει από το λεξιλόγιο των Ελλήνων πολιτικών.
Αντ' αυτού τη θέση του πήρε η λέξη "όνειρο".

Κρυφή σκέψη, όλων των νυν, αλλά και υποψηφίων νεοελλήνων πολιτικών.
Με την ίδια κοιμούνται και με την ίδια ξυπνάνε.
"...Όνειρό μου, να μπω στην πολιτική..."
Χωρίς όμως οράματα, χωρίς προγράμματα, χωρίς ιδέες, χωρίς διάθεση προσφοράς στην κοινωνία, χωρίς σκέψη για το μέλλον των Ελλήνων, αφού έτσι κι' αλλιώς το δικό μου και των επτά γενεών που θα με διαδεχθούν, θα το έχω ήδη εξασφαλισμένο, μπαίνοντας στην πολιτική.
"...Όνειρό μου, να μπω στην πολιτική..."
Για να κλέψω, να πλουτίσω, να αποκτήσω βίλες και πισίνες, πανάκριβα αυτοκίνητα, και καταθέσεις... ατελείωτες.
"...Όνειρό μου, να μπω στην πολιτική..."
Για να μπορέσω με την ασυλία μου να συκοφαντώ, να εξυβρίζω, να απειλώ, να εκδικούμαι, να εκβιάζω, να κοροϊδεύω και να ποδοπατώ τα όνειρα των ψηφοφόρων μου.
"...Όνειρό μου, να μπω στην πολιτική..."
Για να είμαι υπεράνω των Νόμων, υπεράνω θεσμών, υπεράνω...
Πόσο λυπάμαι και ντρέπομαι για λογαριασμό σας.
Πηγή


Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. Καλησπέρα Κωνσταντίνε.

    Στο χέρι μας είναι πιστεύω να απομονώσουμε αυτούς που μπαίνουν στη πολιτική σκεπτόμενοι έτσι.

    Στις 7 Ιουνίου έχουμε εκλογές. Στο χέρι μας είναι να τους τιμωρήσουμε.

    Ανεξαρτήτως κομματικής συνείδησης ας επιλέξουμε να ψηφίσουμε Έλληνες.

    Υπάρχουν διάσπαρτοι σε όλες τις κομματικές παρατάξεις πλην μιας.

    Προσωπικά πιστεύω πως είναι άτοπο πια να ασχολούμαστε με το ποιο κόμμα θα αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας. Γιατί όποιο και να είναι από τα δύο έχει δοκιμαστεί με όχι καλά αποτελέσματα.

    Οπότε εύχομαι να βρει ο Ελληνικός λαός μέσα στα ξερά τα όποια χλωρά και να τους δώσει τη δυνατότητα να μπούνε στη βουλή εις βάρος κάποιων που είναι υπάλληλοι ανθελλήνων.

    Εγώ νομίζω πως εδώ που φτάσαμε, πρέπει πια να ψηφίζουμε πρόσωπα και όχι κόμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]