Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Θράσος και όρια; Ασυμβίβαστο…



Έλειψα και έγινε ο… πανικός!


Πριν λίγες ημέρες δημοσίευσα τη γνώμη μου για το «ξεφτέλισμα» της ΠΑΜΚ Γκύζη και ένα δημοσίευμά της που αναδημοσίευσε με πολύ μεγάλη του ευχαρίστηση ο γνωστός Ντεντέ της Κομοτηνής. Δεν περίμενα, είναι γεγονός, πως τα θρασίμια έχουν ξεσαλώσει τόσο πολύ και τολμούν να μιλούν αντί να κρύβονται σε κάποιο λάκκο που οι ίδιοι θα είχαν σκάψει. Δεν τους αρκεί που δίνουν «όπλα» στους γνωστούς-αγνώστους των εθνικών μας συμφερόντων, οι οποίοι απειλούν μέχρι και την εδαφική ακεραιότητα της χώρας μας, αλλά τολμούν, να υβρίζουν και από πάνω!!!

Βέβαια, είναι συνήθως τακτική του καθωσπρεπισμού να τυρβάζει περί άλλων και δη περί τζουτζέδων όταν πιάνονται στα πράσα να αποδεικνύουν πως το εγκεφαλογράφημά τους διόλου δε διαφέρει από αυτό μίας ρίζας πατάτας, δείχνοντας απόλυτη ευθεία!!!

Παραθέτω το σχόλιο που άφησε ο φιλελεύθερος τζουτζές και έτζασε εις τα ενδότερα για να ασχοληθεί με τον φιλελευθερισμό του…

«Αγαπητέ Κωνσταντίνε (πράγματι, αυτοκρατορικό όνομα).
Το blog της ΠΑΜΚ ΓΚΥΖΗ φιλοξενεί αναρτήσεις από τα μέλη μιας παρέας που έχουν δώσει τα διαπιστευτήριά τους σε ανιδιοτελείς αγώνες για την ελευθερία και τα ατομικά δικαιώματα.
Δεν υπάρχουν ταμπού ούτε προκαταλήψεις στην έκφραση των απόψεών μας που δεν είναι ενιαίες, δεν υπακούουν σε καμία γραμμή, ούτε κομματική, ούτε "εθνική" και πολύ περισσότερο, δεν υπαγορεύονται από άλλα κέντρα και άλλες σκοπιμότητες.
Αν έχεις επιχειρήματα, πολύ ευχαρίστως να συμμετάσχεις σε διάλογο. Αλλιώς, πολύ φοβάμαι ότι δεν απέχεις πολύ από "κύμβαλον αλαλάζον".
Φιλικά, φιλελεύθερος τζουτζές, υπερήφανος φίλος της ΠΑΜΚ ΓΚΥΖΗ».

Δεν θα παραθέσω τίποτε άλλο… Αλλά η μικρότητα και ταυτόχρονα ο ιδεολογικός πανικός εκφράζονται και μόνο με την αναφορά επί του ονόματός μου…

Η σιωπή δεν τους αξίζει, αλλά και το χάσιμο χρόνου πληκτρολογώντας επί ευθειών εγκεφαλογραφημάτων είναι μεγάλη σπατάλη…

Όταν, καλά παιδάκια, θα μάθετε να σκέφτεστε πρώτα για την πατρίδα και έπειτα για το κόμμα και όταν επίσης μάθετε πως η λέξη συγνώμη είναι σπουδαία και αναβιβάζει όποιον εκ καρδίας την χρησιμοποιεί, τότε θα βρεθείτε στον δρόμο του φιλελευθερισμού, ειδάλλως ο φιλελευθερισμός σας θα μοιράζεται ανάμεσα στις πατάτες και διάφορα άλλα χρήσιμα που τα προσβάλλω χρησιμοποιώντας τα ως παράδειγμα για εσάς…

Κωνσταντίνος

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

7 σχόλια :

  1. Αξιολάτρευτε Κωνσταντίνε.
    Άλλο ένα μάθημα ελληνικής δωρεάν από τον φιλελεύθερο τζουτζέ.
    Το ευθύ εγκεφαλογράφημα, τα ευθέα εγκεφαλογραφήματα, των ευθέων εγκεφαλογραφημάτων. Όπως, δεν υπάρχει λέξη διατελώντες, μόνο διατελούντες.
    Είμαι οικουμενιστής αλλά ξέρω ελληνικά κύριε Κωνσταντίνε. Είσαι "έλληνας" αλλά δεν ξέρεις. Είσαι κακός κληρονόμος της ελληνικής παράδοσης και άσχετος της ελληνικής γραμματείας. Και πρέπει να φας πολύ ψωμάκι για να γίνεις έστω ένας τζουτζές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμ αυτό το θριαμβευτικό "ξεφτέλισμα";;;
    Ως κι ο Μπαμπινιώτης θα αυτοκτονούσε άμα το έβλεπε...
    Πολύ φοβάμαι ότι αυτός ο "φιλελεύθερος τζουτζές" έχει δίκιο... από "ελληνικά" μηδέν, παιδάκια!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kostasxan: Και κάτι ακόμη... Προτιμώ να πεθάνω της πείνας παρά να φάω εκείνο το ψωμάκι που θα με κάνει τζουτζέ.
    Και συγχαρητήρια για την τακτική σας... Η αλληλοϋποστήριξη είναι μεγάλη υπόθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kostasxan: Χαίρομαι για τις επισκέψεις σας και την επικοινωνία μας. Περισσότερο δε χαίρομαι που βρίσκεται γραμματικά λάθη και τίποτε άλλο να σχολιάσετε.
    Δέχομαι ευχαρίστως μαθήματα γραμματικής και συντακτικού.
    Εσείς; Είστε αλάνθαστοι στην γλώσσα αλλά λανθάνοντες ολίγον εις όλα τα άλλα;
    Και δεν είμαι Έλληνας εντός εισαγωγικών, όπως θα ήθελες αγαπητέ τζουτζέ... Τα εισαγωγικά μπορείς να τα χρησιμοποιείς ελεύθερα στους μετά εσού συναγελάζοντες. Και όσον αφορά την κακώς μεταφερόμενη παράδοση, εγώ προσπαθώ να την συνεχίζω και δεν την συνθλίβω, αλλά ούτε και την περιγελώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν κρίνω από τις διαφημίσεις που ανεβάζεις στο blog σου, δεν πεθαίνεις από την πείνα Παλαιολόγε μου, ούτε είσαι τζάμπα "Έλληνας".
    Επιμένω ότι έλληνες είναι οι μετέχοντες της ελληνικής παιδείας και όχι οι άσχετοι φωνασκούντες.
    Δυστυχώς, είσαι ο αντίποδας του Ντεντέ. Θλιβεροί αμφότεροι. Ο ένας με φέσι και ο άλλος με περικεφαλαία.
    Ενώ από την ποιότητα του blog σου φαίνεσαι ταλαντούχος άνθρωπος, χαραμίζεις το ταλέντο σου σε εθνικιστικά παραληρήματα.
    Αν αγαπάς την ελληνική παράδοση, μελέτησέ την, διδάξου απ' αυτήν, ανακάλυψε τον οικουμενικό της χαρακτήρα, αλλιώς θα είσαι πάντα ένα πουκάμισο αδειανό.
    Φιλικά, φιλελεύθερος τζουτζές.
    Υ.Γ. Αγαπάμε πολύ την Ξάνθη κι αυτό θα το διαπιστώσεις, ψάχνοντας παλιότερες αναρτήσεις στο blog της ΠΑΜΚ ΓΚΥΖΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επειδή τελικά γίνεται λόγος απλά για τον λόγο και όχι για την ουσία (έψαξα να βρω τις διαφημίσεις που ισχυρίζεσαι ότι "ανεβάζω" αλλά δυστυχώς δεν βρήκα) θα σε στεναχωρήσω καλέ μου τζουτζέ, αλλά πέρα από την μελέτη που ισχυρίζεσαι ότι χρειάζομαι (έτσι κι αλλιώς μελετώ την παράδοση και διδάσκομαι από αυτήν) άραγε κάνεις το ίδιο ή απλά υποδεικνύεις χωρίς καν να ενδιαφέρεσαι για τον "καθρέφτη" σου;
    Οι μετέχοντες στην Ελληνική παιδεία είναι εκείνοι που την υπερασπίζουν και δεν την ραπίζουν, ασχολούμενοι με λογίδρια και κατόπιν επαναπαύονται ισχυριζόμενοι ότι έχουν πράξει το χρέος τους...
    Το τζάμπα Έλληνας μάλλον θα το έχεις συνηθίσει από την ομήγυρη στην οποία μετέχεις, γιατί εάν εμένα αποκαλείς τζάμπα Έλληνα, τότε απλά εσύ είσαι ο φασίστας που κρεμάει τις ταμπελίτσες άκοπα...
    Ψάξε στον καθρέφτη σου, ίσως ο αντίποδας του Ντεντέ είναι εκεί μέσα, που δεν διστάζει να δείχνει τους άλλους ως υπεύθυνους ενώ για τον ίδιο... Εμένα μπορείς να με προσβάλεις, αλλά αυτά που εγώ νιώθω για τον τόπο μου, για την χώρα μου, για τους προγόνους μου και την ιστορία που έχουνε γράψει, θα σε παρακαλούσα πολύ να τα αφήνεις στην άκρη... απέχεις παρασάγγας από αυτά ασχέτως με τις ό,ποιες επικλήσεις σου... Όσο για την περικεφαλαία, είναι κληρονομιά μου... εσύ μάλλον προτιμάς το φέσι...
    Και επειδή αναφέρεις τον οικουμενικό χαρακτήρα της Ελληνικής παράδοσης, αν πρόσεξες ποτέ αυτά που (εγώ) γράφω, θα διέκρινες αρκετά... αν πρόσεξες... που δεν πρόσεξες... επειδή απλά ποτέ δεν παρεισφρύεις στην ουσία αλλά μένεις στα επιδερμικά χαρακτηριστικά... Ίσως να είναι και γενικότερη αυτή η στάση... πως να γνωρίζω κάτι για εσένα, αφού αγνοώ παντελώς την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα σου...
    Και για να κλείσω, προτιμώ να είμαι έστω και πουκάμισο αδειανό, παρά δανεικό και χιλιοφορεμένο...
    Ελπίζω από όλα όσα σου έγραψα να κατάλαβες τουλάχιστον το τελευταίο
    Φιλικά, Κωνσταντίνος (και όχι Παλαιολόγος, η ειρωνεία σου μπορεί να στρέφεται ΜΟΝΟ κατά πρόσωπο... και όχι πίσω από δυστυχείς, ανώνυμες γραμμές κειμένου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοίταξε Κωνσταντίνε. Μια κι έξω. Ούτε κρυβόμαστε, ούτε κρύβουμε τις αντιλήψεις μας, συνεπώς ξέρεις με ποιούς έχεις να κάνεις. Το ότι ξέρουμε καλά τη γλώσσα είναι αποτέλεσμα της αγάπης μας για τον τόπο μας και τον πολιτισμό του.
    Αυτό όμως δε σημαίνει ότι κοιτάμε μόνο προς τα πίσω και βαυκαλιζόμαστε με τις δάφνες των προγόνων. Θέλουμε μια Ελλάδα ανοιχτή στον Κόσμο που αν έχει κάτι να δώσει (και πιστεύουμε ότι έχει) θα το δώσει. Διαφορετικά μόνο θα πάρει.
    Εσύ προτιμάς το φοβικό κλείσιμο στο καβούκι που μας κάνει να φαινόμαστε πολύ μικροί σε όλους τους υπόλοιπους.
    Όσο για τις ειρωνείες και τα σχετικά, μάλλον θα πρέπει να ξαναδιαβάζεις τα κείμενά σου που είναι γεμάτα από τέτοια.
    Συμφωνώ ότι τα λόγια δεν λύνουν τα προβλήματα, όταν απευθύνονται σε ώτα μη ακουόντων.
    Επαναλαμβάνω τη συμβουλή: Μη χαραμίζεις τον εαυτό σου σε ανέξοδους λεονταρισμούς, πέταξε περικεφαλαίες, κράνη και παλάσκες και προβληματίσου πάνω σε σύγχρονα ζητήματα. Έτσι έκαναν και οι πρόγονοι, γι αυτό ήταν σπουδαίοι.
    Ο Πλάτωνας δεν αναμασούσε τη σκέψη των προσωκρατικών αλλά βρήκε νέο πεδίο προβληματισμού, μεταφέροντας το κέντρο βάρους από το Σύμπαν στον Άνθρωπο.
    Ο Αριστοτέλης δεν άραξε στον Πλάτωνα αλλά θεμελίωσε την επιστημονική σκέψη και μέθοδο.
    Εμείς τι κάνουμε; Επαναλαμβάνουμε κουραστικά πόσο σπουδαίους προγόνους έχουμε και τι παλικάρια ή φροντίζουμε να δουλέψουμε και να δημιουργήσουμε στη σύγχρονη εποχή, αυτό που κάνουν άλλοι που τόσο σνομπάρουμε;

    Φιλικά πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]