Έλληνες απατεώνες ξενοδόχοι…
Εισπράττουν χωρίς να παρέχουν!
Είμαι απόλυτα βέβαιος πως οι περισσότεροι από εσάς γνωρίζετε ήδη, σχεδόν, σε τι αναφέρομαι! Μόλις γύρισα από ένα μικρό τετραήμερο ταξίδι στην Πάργα και οι εντυπώσεις μου θα έλεγα πως είναι υπέροχες από τον τόπο, αισχρές όμως από το ξενοδοχείο στο οποίο διέμενα.
Δηλαδή, η λέξη ξενοδοχείο είναι τυπική και μόνο κατά το όνομα. Μάλιστα, στα χαρτιά, ο συγκεκριμένος χώρος είχε εκτιμηθεί και αξιολογηθεί, από τις αρμόδιες υπηρεσίες τουρισμού της χώρας μας, ως ξενοδοχείο τεσσάρων (4) αστέρων!!!!
Ίσως θα έπρεπε να είναι τεσσάρων θαυμαστικών, αλλά, για μία ακόμη φορά κατενόησα πλήρως την αισχροκέρδεια σε όλο της το μεγαλείο, από αυτούς που κλαίγονται και που παρακαλάνε παραπονούμενοι πως δεν τους προτιμά ο Έλληνας τουρίστας…
Για να πάρω τα γεγονότα από την αρχή, θα πρέπει να υπενθυμίσω (ακόμη και στον ίδιο μου τον εαυτό) πως έκλεισα ένα δίκλινο δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Πάργα…
Αλλά, όταν πήγα, τα πράγματα άρχισαν να εξελίσσονται διαφορετικά από αυτό που θα ήθελα…
Δεν υπήρχε τηλέφωνο στο δωμάτιο, για την ακρίβεια, ήταν χαλασμένο…
Δεν υπήρχε τίποτε στο μπάνιο πέρα από το χαρτί υγείας και υγρό σαπούνι για τα χέρια…
Το air-condition ήταν της δεκαετίας του ’80 και δεν υπερβάλω καθόλου, το οποίο παρήγαγε ένα ελαφρό αεράκι που δεν ήταν ούτε καν δροσερό…
Δεν υπήρχε υπηρεσία δωματίου και έπρεπε να πηγαίνω ο ίδιος να παραγγέλνω και να κουβαλάω στο δωμάτιό μου ό,τι ήθελα…
Ενώ υπήρχε πισίνα, δεν υπήρχε ναυαγοσώστης, αλλά επίσης δεν υπήρχε σερβιτόρος που να εξυπηρετεί τις ανάγκες των πελατών, οι οποίοι έπρεπε να αυτό-εξυπηρετούνται…
Φυσικά δεν υπήρχε προσωπικό πέρα από μία καμαριέρα (μόνο το πρωί), με αποτέλεσμα το βράδυ να κλείνει η είσοδος του «ξενοδοχείου» και να είμαστε όλοι οι ένοικοι αναγκασμένοι να μπαίνουμε λαθραία από πλάγια είσοδο και μέσα στα πλήρη σκοτάδια…
Το πρωινό γεύμα ήταν μέσα στην τιμή του δωματίου και πανάκριβο (17 ευρώ) και παρείχε ελάχιστα για τους περί 50-60 πελάτες… οι οποίοι εάν αργούσαν έπρεπε να φάνε τα «υπολείμματα»…
Επίσης, για να κλείνω με τα «προσόντα» του ξενοδοχείου, η τηλεόραση ήταν χαλασμένη και το σύστημα ήχου (ραδιόφωνο) επίσης χαλασμένο και χωρίς διακόπτες ενεργοποίησης…
Μετά από όλα αυτά, εγώ έπρεπε να διασκεδάζω… αλλά με τι; Με τα χάλια της ανύπαρκτης και υπερτιμημένης προσφερόμενης υπηρεσίας ή με τα δικά μου χάλια που πιάστηκα κορόιδο;
Τουλάχιστον οι άλλοι πελάτες (ήταν Άγγλοι, μεσήλικες και άνω ηλικιακά) διαμαρτυρήθηκαν στο πρακτορείο τους και σαφέστατα θα τους γίνει η σχετική έκπτωση… εγώ όμως που και πως μπορούσα να διαμαρτυρηθώ;
Μία οικογενειακή επιχείρηση ενοικίασης δωματίων, μετατράπηκε από έλληνες δαιμόνιους επιχειρηματίες και κάποια σχετική βοήθεια που πήραν, σε ξενοδοχείο 4 αστέρων!!!!
Αλίμονο, μετά από αυτό, ντρεπόμουν ως Έλληνας που βρισκόμουν σε εκείνον τον χώρο και έπρεπε να κοιτάζω στα μάτια τους Άγγλους πελάτες που με κοιτούσαν με απορία…
Κλείστε επιτέλους αυτά τα μαγαζάκια που υποτιμούν τη νοημοσύνη των πελατών τους και δυσφημούν τον τόπο μας… ή στην καλύτερη περίπτωση (για όλους) επανεξετάστε τους και αξιολογήστε τους όπως πρέπει… σε ξενοδοχεία Β` κατηγορίας με την ανάλογη χρέωση…
Κωνσταντίνος
Για να είναι πληρέστερη η ενημέρωσή σου σχετικά με την απαράδεκτη αυτή κατάσταση θα πρέπει να μας γνωστοποιήσεις ποιό είναι αυτό το κατάλυμα ωστε να το αποφύγουν όσοι ταξιδεψουν σε αυτό το μέρος.
ΑπάντησηΔιαγραφή