Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Βάλε μου πατάτες για μισό ευρώ!

Αυτή είναι η Ελλάδα της Ευρώπης;

Σήμερα έγινα μάρτυρας ενός, συγκλονιστικού για εμένα, περιστατικού. Στο μπακάλικο της γειτονιάς ένα μικρό κοριτσάκι, περίπου 6 χρόνων, ζήτησε πατάτες για μισό ευρώ! Η οικογένειά του παιδιού αυτού δεν έχει χρήματα για περισσότερο φαγητό!!!
Ρώτησα λοιπόν κι έμαθα πως πρόκειται για μία 5μελή οικογένεια, με τον πατέρα άνεργο, με την μάνα να καθαρίζει σκάλες και που έστειλε το μεγαλύτερό της παιδί να πάρει τα απαραίτητα της ημέρας… συνολικά, ένα (1) ψωμί και δύο πατάτες!!!
Αυτή είναι η πραγματικότητα που δεν βλέπουν, που δεν γνωρίζουν και που αρνούνται να συναντήσουν και να την πολεμήσουν οι σημερινοί μας πολιτικοί ηγέτες… Μία εικόνα τριτοκοσμική, μία εικόνα ντροπής και εξαθλίωσης… Μία εικόνα για την οποία κύριοι υπεύθυνοι είναι όλοι αυτοί που μας υπόσχονται ένα καλύτερο αύριο, αφού πρώτα έχουν εξασφαλίσει το δικό τους μέλλον αλλά (στις περισσότερες των περιπτώσεων) και το μέλλον των τρισέγγονών τους…
Ζητούν την ψήφο μου για να μπορεί αυτή η οικογένεια να πάρει τρεις πατάτες και να μας πούνε στη συνέχεια πως ανέβασαν την ποιότητα της ζωής μας κατά 50%; Ζητούν την ψήφο μου για να δυναμώσουν ακόμη περισσότερο, για να βγάλουν ακόμη περισσότερα, για να απομακρυνθούν από όλους εμάς ακόμη περισσότερο…
Θα γνωρίσουν την περιφρόνησή μου, την άρνησή μου, την απόρριψή μου και τίποτε περισσότερο…
Σε αυτές τις εκλογές εγώ θα τους αγνοήσω, θα τους τιμωρήσω με την χειρότερη γι αυτούς τιμωρία… θα τους δείξω πως είναι ανύπαρκτοι, ανάξιοι να με εκπροσωπούν, να μιλάνε εκ μέρους μου και να καρπώνονται οι ίδιοι τα οφέλη της δικής μου επιλογής…
Σε αυτές τις εκλογές αποφάσισα να τους βάλω στο περιθώριο και να τους αποδείξω πως μπορώ χωρίς αυτούς, πως έχω τη δύναμη να ψάξω για άλλους που ίσως να νοιαστούν περισσότερο… γι αυτή την οικογένεια που σήμερα αγόρασε 2 πατάτες και 1 ψωμί, για όλες τις οικογένειες που η ανεργία τους μαστίζει και για όλους εκείνους που δεν βλέπουν στο αύριο αλλά παλεύουν μόνο για το σήμερα…
Σε αυτές τις εκλογές αποφάσισα να «ξυπνήσω» και να στείλω το μήνυμα… Προτιμώ να πετάξω το δικαίωμά μου στο εκλέγειν παρά να στηρίξω όλους αυτούς που πλουτίζουν από το δικό μου δικαίωμα. Προτιμώ να στηρίξω ανθρώπους με όνειρα (ίσως άπιαστα) παρά να ενδυναμώσω ακόμη περισσότερο όλους αυτούς που μας εμπαίζουν, μας χλευάζουν και μας αγνοούν… Προτιμώ να σταθώ δίπλα σε ανθρώπους και όχι σε υπανθρώπους…
Προτιμώ να αποκτήσω δικαίωμα στο όνειρο παρά να ζω καθημερινά σε εφιάλτες…
Φτάνει πια…
Κωνσταντίνος



Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. Καί εγώ σέ αυτές τίς εκλογές δέν θά ψηφίσω,γιατί ψηφίζοντάς τους,τούς δίνω τήν ευκαιρία νά φιάξουν μιά καλή ζωή,δική τους καί τών παιδιών τους,καί νά εξασφαλίσουν καλά γεράματα.Καί όλα αυτά είς βάρος τού μέλλοντος τών δικών μου παιδιών,καί τών δικών μου γειρατιών.Καί τό σπουδαιότερο,έχουν παραδώσει τήν πατρίδα μου στά χέρια αλλοδαπών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]