Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Ποιός είναι αυτός ο Μαϊτρέγια που θα δώσει απ' ευθείας τηλεοπτική συνέντευξη σε ολόκληρο τον κόσμο;

Τι γίνεται εδώ;
Εκπλήρωση
προφητειών;


Τηλεοπτική συνέντευξη: Κάποιο από τα μεγάλα Αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα ζήτησε να πάρει συνέντευξη από τον Μαϊτρέγια, ο οποίος δέχτηκε. Η συνέντευξη αυτή θα γίνει σε τόπο και χρόνο της επιλογής του, χωρίς να έχει ανακοινωθεί ακόμα.
Σημαντική σημείωση: Το Share International ΔΕΝ θα γνωστοποιήσει από πριν την χρονική στιγμή της συνέντευξης. Μόλις έχουμε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με αυτήν, θα εκδώσουμε μία έκτατη ανακοίνωση στην αρχική ιστοσελίδα μας.
Ημέρα της Αναγγελίας
Ο Μαϊτρέγια θα προσκληθεί από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης για να μιλήσει απευθείας σε όλο τον κόσμο μέσω παγκόσμιας δορυφορικής σύνδεσης.
Σε αυτή την Ημέρα της Αναγγελίας, όσοι έχουν πρόσβαση, θα δουν το πρόσωπό του στην τηλεοπτική οθόνη. Η βιβλική ρήση «και όψεται αυτόν πάς οφθαλμός», θα πληρωθεί (πραγματοποιηθεί), με τον μόνο τρόπο με τον οποίο μπορεί να ολοκληρωθεί.
Θα δούμε το πρόσωπό του, αλλά δεν θα μιλήσει. Οι σκέψεις του, οι ιδέες του, η επίκλησή του προς την ανθρωπότητα για δικαιοσύνη, συμμοιρασιά, ειρήνη, και ορθές σχέσεις, θα μεταδοθεί σιωπηλά, με τηλεπάθεια. Ο καθένας από εμάς θα τον ακούσει ενδόμυχα, στην δική του γλώσσα. Με αυτό τον τρόπο θα ξανα-αναπαραστήσει σε παγκόσμια κλίμακα τα πραγματικά γεγονότα της Πεντηκοστής, που συνέβησαν 2000 χρόνια πριν.
Την ίδια στιγμή, η ενέργεια την οποία ενσαρκώνει η Χρηστική Αρχή, η ενέργεια της Αγάπης θα ρέει με τεράστια ισχύ στις καρδιές όλων των ανθρώπων. Έχει πει: «Θα είναι λες και αγκαλιάζω τον κόσμο όλο. Οι άνθρωποι θα το νοιώσουν και σωματικά ακόμα». Θα προκαλέσει, έτσι. μια διαισθητική, εγκάρδια ανταπόκριση στο μήνυμα του. Ταυτόχρονα, στο εξωτερικό, φυσικό πεδίο, θα πραγματοποιηθούν εκατοντάδες χιλιάδες θαυματουργές ιάσεις σε όλο τον πλανήτη. Με αυτούς τους τρεις τρόπους θα γνωρίσουμε ότι ο Μαϊτρέγια είναι ο Παγκόσμιος Δάσκαλος, για όλες τις ομάδες, για τις θρησκευόμενες και για τις μη-θρησκευόμενες, παρόμοια.
Η ανταπόκρισή μας σε αυτή την εμπειρία θα προσδιορίσει ολόκληρο το μέλλον αυτού του πλανήτη. Ο Μαϊτρέγια θα μας παρουσιάσει την εξής επιλογή: είτε συνεχίζουμε όπως είμαστε τώρα, με τους παλιούς, άπληστους, εγωιστικούς, ευδαιμονικά εφησυχασμένους τρόπους του παρελθόντος, με αποτέλεσμα τότε να αυτοκαταστραφούμε, είτε αποδεχόμαστε την αρχή της συμμοιρασιάς, αποδεχόμαστε ότι είμαστε ένα, και έτσι να ξεκινήσουμε την δημιουργία ενός πολιτισμού τέτοιου που αυτός ο κόσμος δεν έχει ποτέ μέχρι τώρα δει. Ο Μαϊτρέγια γνωρίζει ήδη την απάντησή μας. Έχει πει: «Η καρδιά μου, μου λέει την απάντησή σας, την εκλογή σας, και χαίρεται».
Το μέλλον
Με την έμπνευση και την καθοδήγηση του Μαϊτρέγια και των Δασκάλων, η ανθρωπότητα θα έχει την ευθύνη να οικοδομήσει ένα νέο πολιτισμό που θα εξασφαλίζει τα βασικά για μια βιώσιμη ζωή για τον καθένα τροφή, ρουχισμό, στέγαση, περίθαλψη υγείας και παιδεία. Η τεχνολογία θα κάνει προόδους πέρα από τις προσδοκίες και των πιο μεγάλων οραματιστών-μελλοντολόγων μας. Μορφές ενέργειας και μεταφορικά μέσα που δεν θα προξενούν καθόλου μόλυνση θα είναι διαθέσιμα σε όλους. Οι χειρωνακτικές εργασίες θα αυτοματοποιούνται όλο και περισσότερο. Οι αρρώστιες θα εξαλειφθούν. Και, ελευθερωμένοι από το φόβο της λιμοκτονίας, της οδύνης και της υλικής στέρησης, οι άνθρωποι παντού θα έχουν το χρόνο ν' ανακαλύψουν τα ταλέντα που είναι γεννημένοι για να εκφράσουν.
Από New World Order-Wake Up



Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

3 σχόλια :

  1. ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
    23 Δεκεμβρίου, 1993
    http://www.tlig.org/el/messages/830/
    Δάσκαλε, η συκιά θα αρχίσει να σχηματίζει τα σύκα της,
    και τα αμπέλια θα αρχίσουν να βλασταίνουν.
    Όχι, νύφη Μου, η συκιά έχει κιόλας σχηματίσει τα σύκα της και τα αμπέλια έχουν κιόλας βλαστήσει. Κόρη Μου, δεν μπορείς να δεις; Δεν πρόσεξες το Σημείο Μου στον ουρανό; 1 Άκου και γράφε: γενεά, συνεχώς σου έστελνα και ακόμη σου στέλνω τους αγγέλους Μου 2 , για να συνάξουν τους εκλεκτούς Μου από τους τέσσερις ανέμους - από τη μια άκρη του ουρανού στην άλλη - για να βρίσκονται σε ετοιμότητα γιατί ο Νυμφίος σύντομα θα κατέβει από τον ουρανό και θα είναι μαζί σας. Ο σημερινός σας κόσμος γρήγορα θα φθαρεί. Σας στέλνω τους αγγέλους Μου για να συγκεντρώσουν τους εκλεκτούς Μου, τον λαό Μου, για να ανανεώσουν την Εκκλησία Μου. Δεν το προσέξατε; Δεν καταλάβατε; Ακόμη δεν διακρίνετε το Σημείο Μου;
    Σήμερα το Άγιο Πνεύμα Μου αρπάζει τον ένα από τους δύο, τον τυλίγει με την λαμπρή Φλόγα Του και τον στέλνει έξω για να γίνει μάρτυρας του Υψίστου. Το Άγιο Πνεύμα Μου ανυψώνει τον ένα ενώ αφήνει τον άλλο πίσω στο χώμα, ανάμεσα στο χώμα, έναν παίρνει, άλλον αφήνει. Το Άγιο Πνεύμα Μου, σαν άνεμος, πνέει όπου θέλει - ακούς τον ήχο του αλλά δεν μπορείς να καταλάβεις από πού έρχεται ή πού πηγαίνει. Το Άγιο Πνεύμα Μου, σαν Νυμφίος, φανερώνεται στις μέρες σας για να σας ελκύσει, να σας σαγηνεύσει και να σας νυμφευθεί. Το Άγιο Πνεύμα Μου τοποθετείται σαν πολύτιμος ακρογωνιαίος λίθος μέσα στην καρδιά σας για να γίνει ο θεμέλιος λίθος της πίστης σας, της αγάπης σας και του ζήλου σας για Μένα τον Θεό σας. Το Άγιο Πνεύμα Μου, στις μέρες σας, πνέει πάνω σας, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. Η Πνοή Του είναι σαν ποτάμι που ρέει προς κάθε κατεύθυνση, και όπου κυλάει αυτό το ποτάμι, φυτρώνουν καρποφόρα δένδρα με φύλλα που ποτέ δεν μαραίνονται αλλά είναι θεραπευτικά, και όποιος τρώει απ' αυτά θεραπεύεται.
    Ναι, το Άγιο Πνεύμα Μου είναι μια ζωοδότρια πηγή, η εσωτερική Δύναμη της Βασιλείας Μου, που αναδεικνύει μαθητές της Σοφίας. Το Άγιο Πνεύμα Μου οικοδομεί, ανανεώνει και ομορφαίνει, αλλά ο Απατεώνας καταστρέφει και χτυπάει μέχρι θανάτου ό,τι είναι άγιο. Πώς δεν μπορείτε να διακρίνετε το εκθαμβωτικό Φως του Αγίου Μου Πνεύματος; Όπως το φως επτά ημερών συγκεντρωμένο σε μια, λάμπει σήμερα το Άγιο Πνεύμα Μου στον ουρανό - τούτο το Σημείο του Υιού του Ανθρώπου που φανερώνεται στον ουρανό 3 δεν σας είναι αρκετό; Σαν τον βοσκό που συγκεντρώνει το κοπάδι του, το Άγιο Πνεύμα Μου συνάζει και σώζει το σκορπισμένο κοπάδι. Σας αποκαλύπτω πράγματα κρυφά και άγνωστα για σας, γενεά, στον κατάλληλο καιρό, σας αποκαλύπτω αυτά τα πράγματα. Είτε δεξιά είτε αριστερά στραφείτε, θα δείτε το εκθαμβωτικό Σημείο του Αγίου Μου Πνεύματος στον ουρανό και τ' αυτιά σας θ' ακούσουν:
    Εγώ Είμαι! 4 Ο Ων είναι μαζί σας στην καρδιά. Ο Ων είναι εδώ για να χτίσει τις ελπίδες σας, τη δύναμή σας, την πίστη σας και την αγάπη σας. Παιδί Μου, "Κούμι!" Σήκω τώρα εσύ που έχεις από καιρό χαθεί. Σήκω τώρα, παιδί Μου, και πάρε τη θέση σου. Εδώ βρίσκεται ένα ποιμαντικό ραβδί - θα κατευθύνω την ψυχή σου για να δεχθεί οδηγίες. Πήγαινε έξω τώρα και ψάξε για τα υπόλοιπα χαμένα Μου πρόβατα. Μην αποκάνεις Εγώ θα σε μεταφέρω στους Ώμους Μου. Σήμερα, Εγώ ο Ίδιος θα συγκεντρώσω τα πρόβατά Μου...
    Αχ, γενεά, πώς μπορείς να ζητάς περισσότερα σημεία, περισσότερα από το Σημείο του Υιού του Ανθρώπου που σου φανερώνω σήμερα; Ποιος άνθρωπος δεν μπορεί, πράγματι, να δει τις προθέσεις Μου; Λέω την Αλήθεια κι όμως δεν πιστεύετε ότι είμαι Εγώ αυτός που μιλάει - πώς γίνεται να μην διακρίνετε την Φωνή Μου; Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς ίσιωσαν οι δρόμοι αυτών που ζούσαν στο χώμα; Αναρωτηθήκατε ποιος ήταν αυτός που άνοιξε τα στόματα των βουβών και έδωσε στους αμαθείς λόγο Σοφίας; και ποιος ήταν αυτός που δίδαξε τους πτωχούς στο πνεύμα, τους ταλαίπωρους, όπως τους αποκαλείτε;
    Δεν έχετε ακούσει ότι το Άγιο Πνεύμα Μου είναι πράγματι ο Ζωοδότης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν είναι ο "Μεγάλος Δάσκαλος" δε χρειάζεται δορυφορική σύνδεση για να επικοινωνήσει με όλο τον κόσμο ταυτόχρονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΕΡΑΓΕΙΕ ΥΠΕΡΔΑΣΚΑΛΕ ΜΕΤΡΕΓΙΑ ΜΑΣ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΣΟΥ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ Ο STELIOS TOMANOGLOY ΥΠΕΡΑΓΕΙΑ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΕΦΤΑΣΕ ΜΗΝ ΚΑΘΗΣΤΕΡΕΙΤΕ ΑΛΛΟ,ΑΝΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΓΚΩΣΜΙΟ ΗΓΕΤΗ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΚΑΤΑΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΥΠΕΡΑΓΕΙΕ ΜΕΤΡΕΓΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΔΙΚΙΕΣ!ΣΗΜΕΡΑ 29/04/15 ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΠΑΛΙ ΕΓΩ Ο STELIOS TOMANOGLOY ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΩ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΜΟΥ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ! ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ!!ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΡΙΑΜΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]