Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Τι δε μας λέει η ανακοίνωση του ΓΕΝ για το συμβάν με την Κ/Φ «Αρματωλός»



Σε κατάσταση "κόκκινου" συναγερμού τέθηκε μετά τις τέσσερις τα ξημερώματα το Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων του Ελληνικού Πενταγώνου λόγω της επακούμβησης της Κανονιοφόρου του Πολεμικού μας Ναυτικού "Νικηφόρος" από το Τουρκικό εμπορικό πλοίο ΚΑRΜΑΤΕ στη θαλάσσια περιοχή νοτιανατολικά της Λέσβου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΓΕΝ: «Πρώτες πρωινές ώρες Παρασκευής 04 Μαΐου 2018, εμπορικό πλοίο ΚΑRΜΑΤΕ, σημαίας Τουρκίας, προσέγγισε και επακούμβησε με την κανονιοφόρο ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ, στη θαλάσσια περιοχή νοτιοανατολικά ν. Λέσβου...

Μετά το συμβάν το εμπορικό πλοίο αύξησε ταχύτητα και απομακρύνθηκε, κινούμενο προς τις πλησιέστερες ακτές της Τουρκίας, χωρίς να απαντήσει στις κλήσεις ασυρμάτου της κανονιοφόρου ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ.Του συμβάντος έχουν επιληφθεί οι αρμόδιες Λιμενικές Αρχές.

Το συμβάν έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια προγραμματισμένης περιπολίας της κανονιοφόρου ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ στο πλαίσιο συμμετοχής στη Συμμαχική επιχείρηση “AEGEAN ACTIVITY”, για την αντιμετώπιση των μεταναστευτικών ροών στο Αιγαίο Πέλαγος».

Εύλογα ερωτήματα...

Η παραπανω ανακοίνωση, όμως, περιγράφει το «μισό» συμβάν. Δεν αναφέρει τι προηγήθηκε της «εφακούμβησης». Τι ενέργειες έκανε το πλήρωμα της κανονιοφόρου για να σταματήσει το εμπορικό πλοίο πριν την προσεγγίσει. Ένα σχετικά μεγάλο εμπορικό πλοίο δεν είναι δυνατόν να μην έγινε αντιληπτό. Ή μήπως όχι;
 
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, η Κανονιοφόρος συμμετείχε σε ΝΑΤΟϊκή άσκηση, επομένως ήταν σε πλήρη επιφυλακή. Ενημέρωσε άμεσα τον ΝΑΤΟϊκό υπεύθυνο της άσκησης; Ζήτησε οδηγίες από αυτόν ή/και το ΓΕΝ; Τι οδηγίες έλαβε για τον χειρισμό του θέματος;
 
Μήπως το όλο συμβάν ήταν ακόμη ένα σενάριο της άσκησης «EFES 2018» που διεξάγεται ταυτόχρονα στις τουρκικές ακτές; Το ότι το περιστατικό συνέβη κοντά στη Μυτιλήνη, όπου χθες είχε επισκεφθεί ο Έλληνας πρωθυπουργός, έχει κάποιο ιδιαίτερο συμβολισμό;
 
Και το πιο σημαντικό: γιατί μετά το συμβάν περιορίστηκε σε «κλήσεις ασυρμάτου» αντί να προσπαθήσει να το καταδιώξει και να το σταματήσει. Σίγουρα μία Κανονιοφόρος είναι ταχύτερη και πιο ευέλικτη από ένα εμπορικό πλοίο. Ή μήπως έλαβε οδηγίες να παραπέμψει το όλο συμβάν στις Λιμενικές Αρχές, οι οποίες έκαναν τι;

Ελπίζουμε πως στην πορεία της ημέρας κάποια από τα παραπάνω εύλογα ερωτήματα θα απαντηθούν με πειστικό τρόπο...

Τάσος Τσιπλάκος - Σύμβουλος Στρατηγικής
C4I Strategy Consultants

BankingNews



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου



Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]