Η πείνα δεν αντέχεται
Οι πολίτες απολαμβάνουν μια φαινομενική ελευθερία. Η χώρα μας είναι (στα χαρτιά) ανεξάρτητη και κυρίαρχη. Επισήμως οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης και εκείνες που συμμετέχουν στο ΝΑΤΟ είναι σύμμαχοί μας και εταίροι. Το κράτος υποτίθεται ότι εισπράττει φόρους για να δαπανά τα αντίστοιχα κονδύλια σε κοινωφελείς σκοπούς και για να εξασφαλίζει την επιβίωση του έθνους στο μέλλον.
Ετσι έχουν οι τύποι και θα μπορούσε κάποιος να βασιστεί σε αυτούς, αν δεν είχε καμία επαφή με την ουσία των πραγμάτων. Αυτή η ουσία έχει πιο δυσάρεστη όψη απ' όσο θέλουν να πιστεύουμε όσοι θησαυρίζουν από τη φτώχεια των πολλών.
Μέσα σε ένα δεκαπενθήμερο «υποβλήθηκαν 120.726 αιτήσεις από ενδιαφερομένους που θέλουν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα αντιμετώπισης της ανθρωπιστικής κρίσης.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του υπουργείου Εργασίας, από το σύνολο των αιτήσεων σχεδόν μία στις τρεις, δηλαδή 44.391, αφορούν την επιδότηση σίτισης».
Επίδομα σίτισης στην Ελλάδα του 21ου αιώνα! Ο αριθμός των πεινασμένων, που αυξάνονται σε καθημερινή βάση, είναι ανατριχιαστικός. Ειδικά αν συνυπολογιστούν όλοι όσοι χρειάζονται το επίδομα αλλά δεν υπέβαλαν αίτηση - ο καθένας για τους δικούς του λόγους.
Δεν υπάρχει ανεξαρτησία, όταν η πείνα, η ανέχεια, η ανεργία και η απελπισία έχουν καθυποτάξει μια κοινωνία. Το μόνο που υπάρχει είναι η ανάγκη και ένα κράτος, το οποίο δεν μπορεί να ανταποκριθεί.
Μια σειρά εγκληματικών λαθών και σκόπιμων ενεργειών υπονόμευσης της πορείας της χώρας οδήγησε τους υπερήφανους Ελληνες στην ουρά για τα συσσίτια της Εκκλησίας, στις ουρές των ΚΕΠ για υποβολή αιτήσεων για επιδότηση σίτισης και γενικά στο έλεος των συγκυριών και της καλής ή κακής προαίρεσης των ισχυρών αυτού του τόπου.
Μια από τις εξοργιστικές παραμέτρους αυτής της υπόθεσης είναι ότι εκείνοι που φτωχοποίησαν τον λαό μας και σκόρπισαν αφειδώς την πείνα στην Ελλάδα σιτίζονται ακόμα από το πρυτανείο και δεν έχουν τιμωρηθεί για τις πράξεις και τις παραλείψεις τους.
Πηγή "Δημοκρατία"
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Ετσι έχουν οι τύποι και θα μπορούσε κάποιος να βασιστεί σε αυτούς, αν δεν είχε καμία επαφή με την ουσία των πραγμάτων. Αυτή η ουσία έχει πιο δυσάρεστη όψη απ' όσο θέλουν να πιστεύουμε όσοι θησαυρίζουν από τη φτώχεια των πολλών.
Μέσα σε ένα δεκαπενθήμερο «υποβλήθηκαν 120.726 αιτήσεις από ενδιαφερομένους που θέλουν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα αντιμετώπισης της ανθρωπιστικής κρίσης.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του υπουργείου Εργασίας, από το σύνολο των αιτήσεων σχεδόν μία στις τρεις, δηλαδή 44.391, αφορούν την επιδότηση σίτισης».
Επίδομα σίτισης στην Ελλάδα του 21ου αιώνα! Ο αριθμός των πεινασμένων, που αυξάνονται σε καθημερινή βάση, είναι ανατριχιαστικός. Ειδικά αν συνυπολογιστούν όλοι όσοι χρειάζονται το επίδομα αλλά δεν υπέβαλαν αίτηση - ο καθένας για τους δικούς του λόγους.
Δεν υπάρχει ανεξαρτησία, όταν η πείνα, η ανέχεια, η ανεργία και η απελπισία έχουν καθυποτάξει μια κοινωνία. Το μόνο που υπάρχει είναι η ανάγκη και ένα κράτος, το οποίο δεν μπορεί να ανταποκριθεί.
Μια σειρά εγκληματικών λαθών και σκόπιμων ενεργειών υπονόμευσης της πορείας της χώρας οδήγησε τους υπερήφανους Ελληνες στην ουρά για τα συσσίτια της Εκκλησίας, στις ουρές των ΚΕΠ για υποβολή αιτήσεων για επιδότηση σίτισης και γενικά στο έλεος των συγκυριών και της καλής ή κακής προαίρεσης των ισχυρών αυτού του τόπου.
Μια από τις εξοργιστικές παραμέτρους αυτής της υπόθεσης είναι ότι εκείνοι που φτωχοποίησαν τον λαό μας και σκόρπισαν αφειδώς την πείνα στην Ελλάδα σιτίζονται ακόμα από το πρυτανείο και δεν έχουν τιμωρηθεί για τις πράξεις και τις παραλείψεις τους.
Πηγή "Δημοκρατία"
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Η πείνα είναι ο τρόπος να εξοντωνεις ανθρώπους, και να μην τούς δίνεις για να κρατηθούν στην ζωή τα στοιχειώδη. Αλλά να κρατάς το λιγοστό χρήμα για να το μοιράζεις στους εγκάθετους της πολιτικής συμμορίας του κόμματος πού πληρώνεσαι. Αδιαφορώντας για τους ανέργους το εκατομμύριο και ,όλοι τουιδιωτικού τομέα. Αυτοί πού μέχρι Χθες τάιζε-συντηρούσε όλους του δημοσίου τομέα, αν και όσοι είχαν χάσει την δουλεια τους,γίνονται προσπάθεια να ξανά μπούνε στο δημόσιο. Θα τούς πληρώνουν πάλι οι ανεργοι,γιατί οι λίγοι πού εργάζονται δεν μπορούν να συντηρηθούν ούτε οι ίδιοι. Τα χρήματά για τούς δημόσιους βρίσκονται από δανεικά. Και τα χρέη αυξάνονται. Ούτε την ανωμαλία μεταξύ εργαζομένων και συνταξιούχων δεν αναφέρονται ούτε εντυπωσιάζει. Ένα έθνος για σκουπίδια λόγω άκρατου φασισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΩΣΤΟΣ
ΔιαγραφήΚώστας Βάρναλης
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα 4 Λάθη <>.
Πρώτο σου λάθος : από κούνια να σαι δούλος.
Δεύτερο δούλος σε κατάδουλη εποχή.
Τρίτο, δεν ήσουν μόνο δέρμα, αλλά ψυχή.
Τέταρτο, δεν πουλήθηκες στον ξένο μούλος.
Αν ήσουν ως τα κόκκαλα ραγιάς και σάπιος,
δεν θα σουν τώρα σκοτωμένος άλλα <>.
Κι ο τελευταίος δεν θα σουν <> μπατίρης,
μα πρώτος και γνωστός, ακόμα και βεζίρης .
Μήδε θα σε κορόιδευαν οι λαοπλάνοι,
Ντόπιοι και ξένοι, μ’ ένα ψεύτικο στεφάνι
μα δήμιος του λαού και μαύρος με τους μαύρους ,
θα κολυμπούσες τώρα στους μεγαλοστάβρους.
Ο ποιητής καταφέρνει να δημιουργεί αφαιρώντας από τον γραπτό λόγο τα περιττά ,τελευταία έχω κουράσει ακόμη και τον εαυτό μου με πολυλογίες στα σχόλια μου.
Έτσι λοιπόν επέλεξα να κρυφτώ πίσω από το ποίημα του Κώστα Βάρναλη.
Μέρος λοιπόν από την αισχρή σημερινή κατάντια της υποτιθέμενης πολιτείας μας η οποία δήθεν σέβεται τους νεκρούς της με μνημεία παρελάσεις, και στεφάνια, έρχεται ο ποιητής και μας θυμίζει ότι «Κι ο τελευταίος δεν θα σουν <> μπατίρης, μα πρώτος και γνωστός, ακόμα και βεζίρης» .
Τσακμακίδης Πέτρος
Για κάποιον άγνωστο για εμένα ψηφιακό λόγο οι λέξεις που ήταν εντός τον αποσιωποιιτικών δέν αποτυπώνονται στο σχόλιο μου 15 Μαΐου 2015 - 11:07 π.μ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο καταθέτω ξανά χωρίς καθόλου αποσιωποιιτικά .
Κώστας Βάρναλης
Τα 4 Λάθη ,του άγνωστου.
Πρώτο σου λάθος : από κούνια να σαι δούλος.
Δεύτερο δούλος σε κατάδουλη εποχή.
Τρίτο, δεν ήσουν μόνο δέρμα, αλλά ψυχή.
Τέταρτο, δεν πουλήθηκες στον ξένο μούλος.
Αν ήσουν ως τα κόκκαλα ραγιάς και σάπιος,
δεν θα σουν τώρα σκοτωμένος άλλα ,Κάποιος.
Κι ο τελευταίος δεν θα σουν άγνωστος μπατίρης,
μα πρώτος και γνωστός, ακόμα και βεζίρης .
Μήδε θα σε κορόιδευαν οι λαοπλάνοι,
Ντόπιοι και ξένοι, μ’ ένα ψεύτικο στεφάνι
μα δήμιος του λαού και μαύρος με τους μαύρους ,
θα κολυμπούσες τώρα στους μεγαλοστάβρους.
Ο ποιητής καταφέρνει να δημιουργεί αφαιρώντας από τον γραπτό λόγο τα περιττά ,τελευταία έχω κουράσει ακόμη και τον εαυτό μου με πολυλογίες στα σχόλια μου.
Έτσι λοιπόν επέλεξα να κρυφτώ πίσω από το ποίημα του Κώστα Βάρναλη.
Μέρος λοιπόν από την αισχρή σημερινή κατάντια της υποτιθέμενης πολιτείας μας η οποία δήθεν σέβεται τους νεκρούς της με μνημεία παρελάσεις, και στεφάνια, έρχεται ο ποιητής και μας θυμίζει ότι «Κι ο τελευταίος δεν θα σουν άγνωστος μπατίρης, μα πρώτος και γνωστός, ακόμα και βεζίρης» .
Τσακμακίδης Πέτρος