Νέο τουρκικό αποβατικό αυξάνει την τουρκική επιθετικότητα
Ξεκινά κατασκευή του νέου τουρκικού αμφίβιου πλοίου τύπου (LST)
Μετάφραση - Απόδοση Γ. Μοτσάκος
Ειδικός σε Θέματα Άμυνας και Ασφάλειας Πληροφοριών
Σύμφωνα με το τουρκικό πρόγραμμα κατασκευής αποβατικών πλοίων τύπου (LST), θα σχεδιαστούν και θα κατασκευασθούν δύο πλοία αυτού του τύπου, τα οποία θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των τουρκικών Ναυτικών Δυνάμεων.
Η νέα γενιά αποβατικών πλοίων του τουρκικού ναυτικού, θα είναι στην ουσία ταχύτατα αμφίβια σκάφη άνω του μεσαίου μεγέθους με ισχυρό οπλισμό, ο οποίος θα παίζει καθοριστικό ρόλο προβολής ισχύος κατά την μεταφορά ισχυρών αμφίβιων δυνάμεων με την απαραίτητη υποστήριξη πυρός στους πεζοναύτες, προκειμένου να διεξάγουν αμφίβιες επιχειρήσεις. Επίσης θα δρα και ως ένα πλοίο «επίδειξης της τουρκικής σημαίας» και σκάφος τεχνικής υποστήριξης.
Η ευθύνη του σχεδιασμού, της κατασκευής, της ολοκλήρωσης συστημάτων, των επιδόσεων και της έγκαιρης παράδοση αποτελούν αποκλειστική ευθύνη της Anadolu Deniz İnşaat Kızakları Sanayi ve Ticaret A.Ş., καταλήγει το δημοσίευμα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ
Πρωτοβάθμια Λειτουργία:
Αμφίβιες επιχειρήσεις για την μεταφορά στρατευμάτων.
Δευτεροβάθμια:
Πλοίο μεταφοράς ανθρωπιστικής βοήθειας και διάσωσης καθώς και μεταφορικό
Περιγραφή:
Το Πλοίο είναι ένα σκάφος μονού - κύτους, από χάλυβα, σχεδιασμένο για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αποστολής του διατηρώντας την ευελιξία και την σταθερότητα πλεύσης. Αναμενόμενη διάρκεια ζωής, 40 χρόνια.
Χωρητικότητα: 7125 τόνοι
Μήκος (ολικό): 138.75 m
Μήκος (LWL): 130.80 m
Πλάτος: 19,60 m
Βύθισμα: Λιγότερο από 2,0 m προς τα εμπρός, λιγότερο από 5,0 m προς τα πίσω σε πλήρες φορτίο
Κινητήρας: 4 κύριοι κινητήρες diesel x 2880 kW ο καθένας,
Ταχύτητα (max): 18 + knots σε πλήρη μετατόπιση φορτίου.
Πλήρωμα:
Πλοίου: 12 αξιωματικοί, 51 υπαξιωματικοί, 66 ναύτες
Πεζοναύτες: 350
Επίσης το Πλοίο θα δύναται να μεταφέρει 1.180 τόνων τεθωρακισμένα οχήματα στο ανοικτό κατάστρωμα σε πλήρη απόδοση, καθώς θα διαθέτει και ένα ελικόπτερο.
Ηλεκτρικά:
4x785 kW γεννήτριες ντίζελ με σύστημα Power Management 380 V, 3 φάσης, 50 Hz.
Σχόλιο: Τόσο η ύπαρξη εκατοντάδων τουρκικών μεταφορικών ελικοπτέρων όσο και η μικρή απόσταση δια θαλάσσης που χωρίζει την τουρκική αποβατική δύναμη από τα νησιά μας αφήνει ελάχιστα χρονικά περιθώρια στην Ελληνική πλευρά, σε περίπτωση πιθανής σύγκρουσης. Σκοπός των Τουρκικών δυνάμεων είναι η ταυτόχρονη μεταφορά στρατευμάτων δια θαλάσσης και αέρος καθώς και ο συνεχής βομβαρδισμός του τουρκικού πυροβολικού που ευρίσκεται σε κοντινές αποστάσεις, σύμφωνα με τα σενάρια που εκτελούνται κατά κόρον από τον τουρκικό στρατό σε διακλαδικές ασκήσεις.
Μετάφραση - Απόδοση Γ. Μοτσάκος
Ειδικός σε Θέματα Άμυνας και Ασφάλειας Πληροφοριών
Σύμφωνα με το τουρκικό πρόγραμμα κατασκευής αποβατικών πλοίων τύπου (LST), θα σχεδιαστούν και θα κατασκευασθούν δύο πλοία αυτού του τύπου, τα οποία θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των τουρκικών Ναυτικών Δυνάμεων.
Η νέα γενιά αποβατικών πλοίων του τουρκικού ναυτικού, θα είναι στην ουσία ταχύτατα αμφίβια σκάφη άνω του μεσαίου μεγέθους με ισχυρό οπλισμό, ο οποίος θα παίζει καθοριστικό ρόλο προβολής ισχύος κατά την μεταφορά ισχυρών αμφίβιων δυνάμεων με την απαραίτητη υποστήριξη πυρός στους πεζοναύτες, προκειμένου να διεξάγουν αμφίβιες επιχειρήσεις. Επίσης θα δρα και ως ένα πλοίο «επίδειξης της τουρκικής σημαίας» και σκάφος τεχνικής υποστήριξης.
Η ευθύνη του σχεδιασμού, της κατασκευής, της ολοκλήρωσης συστημάτων, των επιδόσεων και της έγκαιρης παράδοση αποτελούν αποκλειστική ευθύνη της Anadolu Deniz İnşaat Kızakları Sanayi ve Ticaret A.Ş., καταλήγει το δημοσίευμα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ
Πρωτοβάθμια Λειτουργία:
Αμφίβιες επιχειρήσεις για την μεταφορά στρατευμάτων.
Δευτεροβάθμια:
Πλοίο μεταφοράς ανθρωπιστικής βοήθειας και διάσωσης καθώς και μεταφορικό
Περιγραφή:
Το Πλοίο είναι ένα σκάφος μονού - κύτους, από χάλυβα, σχεδιασμένο για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αποστολής του διατηρώντας την ευελιξία και την σταθερότητα πλεύσης. Αναμενόμενη διάρκεια ζωής, 40 χρόνια.
Χωρητικότητα: 7125 τόνοι
Μήκος (ολικό): 138.75 m
Μήκος (LWL): 130.80 m
Πλάτος: 19,60 m
Βύθισμα: Λιγότερο από 2,0 m προς τα εμπρός, λιγότερο από 5,0 m προς τα πίσω σε πλήρες φορτίο
Κινητήρας: 4 κύριοι κινητήρες diesel x 2880 kW ο καθένας,
Ταχύτητα (max): 18 + knots σε πλήρη μετατόπιση φορτίου.
Πλήρωμα:
Πλοίου: 12 αξιωματικοί, 51 υπαξιωματικοί, 66 ναύτες
Πεζοναύτες: 350
Επίσης το Πλοίο θα δύναται να μεταφέρει 1.180 τόνων τεθωρακισμένα οχήματα στο ανοικτό κατάστρωμα σε πλήρη απόδοση, καθώς θα διαθέτει και ένα ελικόπτερο.
Ηλεκτρικά:
4x785 kW γεννήτριες ντίζελ με σύστημα Power Management 380 V, 3 φάσης, 50 Hz.
Σχόλιο: Τόσο η ύπαρξη εκατοντάδων τουρκικών μεταφορικών ελικοπτέρων όσο και η μικρή απόσταση δια θαλάσσης που χωρίζει την τουρκική αποβατική δύναμη από τα νησιά μας αφήνει ελάχιστα χρονικά περιθώρια στην Ελληνική πλευρά, σε περίπτωση πιθανής σύγκρουσης. Σκοπός των Τουρκικών δυνάμεων είναι η ταυτόχρονη μεταφορά στρατευμάτων δια θαλάσσης και αέρος καθώς και ο συνεχής βομβαρδισμός του τουρκικού πυροβολικού που ευρίσκεται σε κοντινές αποστάσεις, σύμφωνα με τα σενάρια που εκτελούνται κατά κόρον από τον τουρκικό στρατό σε διακλαδικές ασκήσεις.
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...