Πιέζουν για ανεξάρτητη τουρκική παιδεία στη Θράκη!
Τα τραγικά λάθη του παρελθόντος στοιχειώνουν την Ελληνική Παιδεία στην Θράκη. Λάθη, που έγιναν μέσα στο πνεύμα δημιουργίας μίας κάποιας ελληνοτουρκικής φιλίας, η οποία μέχρι σήμερα έχει αποδώσει μηδενικά αποτελέσματα στην Ελλάδα, ενώ χρησιμοποιείται από τις τουρκικές κυβερνήσεις για να συζητά θέματα που "όλως τυχαίως" προκύπτουν...! Επιπρόσθετα, η μηδενική πολιτική βούληση για μία επί της ουσίας κρατική παρέμβαση στην εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων, έχει μετατρέψει την Θράκη σε περιοχή άσκησης εκβιαστικής πολιτικής από την Άγκυρα, αφού γίνεται κατορθωτό να αποκρύπτεται η καταστροφική διείσδυση της τουρκικής γλώσσας στην έως σήμερα παρεχόμενη παιδεία προς τους μουσουλμάνους που κατοικούν στην Ελληνική Θράκη.
Η τουρκική θρασύτητα στηρίζεται εν πολλοίς στην (σχεδόν) μηδενική διάθεση παρέμβασης του ελληνικού υπουργείου Παιδείας, με αποτέλεσμα όχι μόνο να αυξάνονται τα προβλήματα στην εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων, αλλά και να προστίθενται νέες αξιώσεις (υπό το βάρος απειλών εκ μέρους των καλοπληρωμένων μαριονετών του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής) προς τις Ελληνικές κυβερνήσεις.
Μία τέτοια περίπτωση επαναλαμβάνεται σήμερα, ακολουθώντας το γνωστό μοτίβο της «γκρίζας απειλής» για «περαιτέρω δράσεις», για «γενική αντίδραση των μουσουλμάνων» και άλλα φληναφήματα που από καιρού εις καιρόν επαναφέρουν στην επιφάνεια όλοι εκείνοι που ζούνε με τις αναθυμιάσεις του βόθρου που αναδύεται από το τουρκικό προξενείο Κομοτηνής και δη τις προσωπικές «περδεύσεις» του εκάστοτε προξένου…
Έτσι, θρασύτατα, ένας σύλλογος που αυτοπροσδιορίζεται ως «Ένωση Τούρκων Δασκάλων Δυτικής Θράκης», διαμαρτυρόμενος για απόφαση της Ελληνικής κυβέρνησης που αφορά ενσωμάτωση του Συντονιστικού Γραφείου Μειονοτικής Εκπαίδευσης στις Πρωτοβάθμιες και Δευτεροβάθμιες Διευθύνσεις των νομών Ξάνθης και Ροδόπης…
«Σύμφωνα με την απόφαση το Συντονιστικό Γραφείο Μειονοτικής Εκπαίδευσης στο οποίο υπάγονται τα μειονοτικά σχολεία – εντάσσεται στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας. Τα γυμνάσια και λύκεια Ξάνθης και Κομοτηνής, τα σχετικά με τους μεντρεσέδες Κομοτηνής και Εχίνου θέματα, εντάσσονται στις αρμοδιότητες των διευθυντών μέσης εκπαίδευσης. Τα σχετικά με τα μειονοτικά δημοτικά σχολεία θέματα θα είναι στις αρμοδιότητες των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας Ξάνθης και Ροδόπης».Διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους οι λακέδες του τουρκικού προξενείου, επειδή εφαρμόζεται το αυτονόητο, δηλαδή η μη διαφοροποιημένη διαχείριση των εκπαιδευτικών θεμάτων των μειονοτικών σχολείων (δημοτικών, γυμνασίων και Λυκείων). Οι «φωστήρες» της μειονοτικής εκπαίδευσης, οι προκλητικά αυτό-προσδιοριζόμενοι (κατά παράβαση της συνθήκης της Λοζάνης) «τούρκοι» δάσκαλοι, δεν επιθυμούν την ύπαρξη μίας αμιγώς παρεχόμενης και διαχειριζόμενης εκπαίδευσης, επειδή στην πραγματικότητα επιθυμούν την δημιουργία ανεξάρτητης «τουρκικής εκπαίδευσης» μέσα στην Ελλάδα. Όμως και κάποιοι άλλοι "φωστήρες" (π.χ. Δραγώνα, Φραγκουδάκη) μέσα από "ειδικά προγράμματα τουρκικής εκπαίδευσης" έχουν συνεισφέρει τα μέγιστα προς την κατεύθυνση καταστροφής της εκπαίδευσης των μουσουλμανοπαίδων...
Αφού έπεισαν για το κλείσιμο της ΕΠΑΘ (ειδική σχολή όπου φοιτούσαν μουσουλμάνοι και στη συνέχεια αναλάμβαναν διδασκαλικά καθήκοντα στα μειονοτικά σχολεία) και αφού είχαν ξεκινήσει να αφήνουν διάφορες δηλώσεις για τουρκικό πανεπιστήμιο στην Κομοτηνή (ανεξάρτητο από το ΔΠΘ), σήμερα στο πνεύμα της δημιουργίας μίας κάθετης ανεξάρτητης τουρκικής εκπαίδευσης (αυτός είναι και ο λόγος που φωνασκούν για την αναγνώριση μειονοτικών νηπιαγωγείων), μεστοί θράσους τολμούν να «απειλούν» με κινητοποιήσεις των μουσουλμάνων της Θράκης (χρησιμοποιώντας τη γνωστή μέθοδο «σάντουιτς», κατά την οποία με παραπληροφόρηση ή και με προσωπικούς εκβιασμούς εξαναγκάζουν μουσουλμάνους να εκτεθούν απέναντι στην ελληνική νομοθεσία, την οποία τα φερέφωνα του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής επιθυμούν να καταργήσουν «κατ’ εξαίρεση».
Εμείς θυμίζουμε πως όταν στο Κόσοβο υπήρξε καθετοποιημένη ανεξάρτητη αλβανική εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες, την επόμενη χρονιά άρχισε ένας πρωτοφανούς σκληρότητας πόλεμος, με τους αλβανούς του Κοσόβου να αιτούνται ανεξάρτητο κράτος…
Ποια είναι η σημερινή παρεχόμενη μειονοτική Παιδεία στη Θράκη;
Η κατάσταση στα μειονοτικά σχολεία είναι δραματική. Και αυτό το δράμα ξεκινά από τα μειονοτικά δημοτικά, όπου τα παιδιά δέχονται μία αδικαιολόγητη γλωσσική επίθεση (διδασκαλία τουρκικής). Κι αυτό, επειδή ενώ η Συνθήκη της Λοζάνης ορίζει με σαφήνεια πως η Ελλάδα είναι υποχρεωμένη να παρέχει εκπαίδευση στην τουρκική γλώσσα στους τουρκογενείς της Θράκης, οι ελληνικές κυβερνήσεις –για τους δικούς τους παρανοϊκούς λόγους- υπέκυψαν στο αίτημα της Άγκυρας να διδάσκεται η τουρκική γλώσσα σε όλα τα παιδιά των μουσουλμάνων της Θράκης (και δημιουργώντας την παγκόσμια πρωτοτυπία, να αναγνωρίζονται όλοι οι μουσουλμάνοι της Θράκης ως… Τούρκοι)!
Ενώ στην πραγματικότητα οι τουρκογενείς της Ελληνικής Θράκης δεν ξεπερνούν το 20% του μουσουλμανικού πληθυσμού (το υπόλοιπο 75% είναι Πομάκοι και 5% αθίγγανοι ROM), η πλειοψηφία των Πομάκων αλλά και οι αθίγγανοι εξαναγκάζονται να διδάσκονται την τουρκική γλώσσα!!! Αποτέλεσμα της βίαιης επιβολής πολυγλωσσίας στην εκπαίδευση, είναι η μη ικανή χρήση της τουρκικής αλλά, κυρίως, την ελληνικής γλώσσας. Τα παιδιά των μειονοτικών σχολείων που στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση ακολουθούν ελληνικά δημόσια σχολεία, αποδίδουν πολύ καλύτερα και πετυχαίνουν πολύ καλές βαθμολογίες στις εισαγωγικές εξετάσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το αντίθετο ακριβώς συμβαίνει (παρά τις τεράστιες προσπάθειες του ελληνικού διδασκαλικού προσωπικού) στα μειονοτικά γυμνάσια και Λύκεια, οι μαθητές των οποίων «πατώνουν» κυριολεκτικά στις πανελλήνιες εξετάσεις και κατορθώνουν να εισάγονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω ειδικής «ποσόστωσης»…
Αφού, λοιπόν, έχει διαπιστωθεί (το ομολογούν και οι μουσουλμάνοι γονείς) πως η παρεχόμενη εκπαίδευση από τα δημόσια εκπαιδευτήρια είναι κατά πολύ καλύτερη (μετρήσιμα αποτελέσματα), έρχονται οι λακέδες της Άγκυρας, οι «τούρκοι» δάσκαλοι, και χωρίς ντροπή, με μοναδικό σκοπό την εξυπηρέτηση της τουρκικής αλυτρωτικής πολιτικής, παραγνωρίζοντας την εκπαιδευτική τους ιδιότητα, θέτουν επί της ουσίας θέμα παράλληλης και ανεξάρτητης τουρκικής εκπαίδευσης μέσα στην Ελλάδα.
Ανθρώπινη "ασπίδα" του τουρκικού προξενείου οι αδαείς μουσουλμάνοι
Τολμούν, μάλιστα, οι θρασύδειλοι, να προτάξουν τους μουσουλμάνους της Θράκης απέναντι στο νόμο, προτρέποντάς τους «να ενεργήσουν δυναμικά» ώστε να μην εφαρμοστεί ο νόμος. Δηλαδή, όπως και στην προ ολίγων ημερών περίπτωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ζεϊμπέκ ο οποίος κάλεσε σε απείθεια τους μουσουλμάνους της Θράκης, διεγείρουν σε απείθεια τους μουσουλμάνους της Θράκης, δημιουργούν συνθήκες ανασφάλειας στην περιοχή, αλλά –λόγω της αδικαιολόγητης μη παρέμβασης της Δικαιοσύνης και των κυβερνήσεων των Αθηνών- παραμένουν ατιμώρητοι και συνεχίζουν ανεμπόδιστα την επίδειξη δύναμης της Τουρκίας μέσα στη Θράκη…
Σταθερό "μοτίβο" η μη αναγνώριση ελληνικών νόμων
Το φαινόμενο αυτό, της μη αποδοχής των νόμων του Ελληνικού κράτους δεν είναι σημερινό. Ακολουθείται πιστά –απαρέγκλιτα- από όλα τα παράκεντρα του τουρκικού παρακράτους που λειτουργεί στη Θράκη. Συνηθίζουν, μάλιστα, τα φερέφωνα του τουρκικού προξενείου, να κινούνται επί των άκρων, να προκαλούν, εκβιάζοντας την Ελληνική Πολιτεία πως αν δεν ικανοποιηθούν οι παραλογισμοί τους, τότε θα… προστρέξουν στα διεθνή φόρα (θα λειτουργήσουν άλλες καλοπληρωμένες ομάδες «χαριτωμένων» ευρωπαίων βουλευτών, που θα τρέξουν να συνδράμουν τις συκοφαντίες κατά του Ελληνικού κράτους) και θα εκθέσουν την Ελλάδα διεθνώς…
Ανεξάρτητη Παιδεία, λοιπόν, αιτούνται τα μίσθαρνα της Άγκυρας στη Θράκη. Δεν αναγνωρίζουν τις αποφάσεις των Ελληνικών υπουργείων, δεν υπακούουν στους νόμους του Ελληνικού Κοινοβουλίου, ενεργούν συνειδητά –με υποβολέα τον εκάστοτε τούρκο πρόξενο- προς την κατεύθυνση δημιουργίας θεμάτων τριβής επί των ελληνοτουρκικών σχέσεων και δεν έχει υπάρξει ΟΥΤΕ ένας υπουργός ή πρωθυπουργός, να αποφασίσει την άμεση απέλαση όλων εκείνων που ενεργούν συστηματικά εις βάρος των εθνικών συμφερόντων της Ελλάδας και αποτελούν εν δυνάμει κίνδυνο για την ειρήνη και την ασφάλεια των πολιτών της Θράκης (χριστιανών και μουσουλμάνων)…
Κωνσταντίνος
ΥΓ: Οι "φύλακες" έχουν γνώση. Ειδικοί επιστήμονες και κρατικοί υπάλληλοι της Ελλάδας, μεταφέρουν σε καθημερινή βάση, το κλίμα που δημιουργεί η Άγκυρα στην περιοχή, καθώς και τους παρακρατικούς μηχανισμούς που δημιουργούνται ως εργαλεία πίεσης προς την Ελλάδα. Η Αθήνα συνεχίζει να κωφεύει, ακολουθώντας την πολιτική των ήπιων τόνων ή των μηδενικών αντιδράσεων και με αυτό τον τρόπο αποθρασύνει το τουρκικό παρακράτος που συνεχώς επεκτείνεται. Μήπως, κάποιοι στην Αθήνα θα πρέπει να προχωρήσουν στα αυτονόητα, στην απαρέγκλιτη εφαρμογή των νόμων και την επιβολή της ισονομίας και της ισοπολιτείας στην Θράκη, αντί να δημιουργούν εξαιρέσεις οι οποίες -δυστυχώς- επιβεβαιώνουν τον κανόνα που θέλει την Ελλάδα να εγκαταλείπει τη Θράκη λόγω φοβικότητας, ανικανότητας -ή ποιός ξέρει τι άλλο- των κυβερνώντων εξ Αθηνών;
Τι έγραψε η τουρκόγλωσση εφημερίδα «Γκιουντέμ» για το θέμα, ο αρθρογράφος της οποίας εμμένει να παρανομεί και να χρησιμοποιεί τον όρο «τουρκικός» όταν αναφέρεται στους μουσουλμάνους της Θράκης:
Η φράση της απόφασης «ένταξη των μειονοτικών σχολείων στο γενικό εκπαιδευτικό σύστημα», γέννησε ερωτήματα σχετικά με την αυτόνομη δομή της μειονοτικής εκπαίδευσης. Σχετικά με το θέμα, η εφημερίδα Γκιουντέμ ρώτησε προέδρους εκπαιδευτικών συλλόγων της μειονότητας.
ΣΑΜΙ ΤΟΡΑΜΑΝ: «ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΙΑΣ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ»
Ο Σαμί Τοραμάν-πρόεδρος της Ένωσης Τούρκων Δασκάλων Δυτικής Θράκης ανέφερε πως το στάτους της μειονοτικής εκπαίδευσης της τουρκικής μειονότητας δυτικής Θράκης συνεχώς παραποιείται, και ότι σε αυτό το διάστημα δεν είδαν κάποια διαφορετική πρακτική. Ο Τοραμάν ανέφερε πως υπάρχουν θεμελιώδη στοιχεία τα οποία καθορίζουν την μειονοτική εκπαίδευση και συνέχισε λέγοντας : «Επικεφαλής αυτών φυσικά έρχεται η συνθήκη της Λωζάννης. Επίσης υπάρχουν νόμοι που βγήκαν μετά από ελληνοτουρκικές πολιτιστικές συμφωνίες και πρωτόκολλα. Αλλά μέχρι σήμερα παρά την συνθήκη της Λωζάννης και παρά την βούληση της μειονότητας, εφαρμόστηκαν πολλοί νόμοι και αποφάσεις. Δεν πρόκειται για πρώτη φορά. Αυτά έγιναν παρά την συνθήκη της Λωζάννης. Κατά την άποψη μας το σημείο θραύσης των σχετικών με την μειονοτική εκπαίδευση νομικών ρυθμίσεων ήταν οι νόμοι 694 και 695 του 1977. Οι δύο αυτοί νόμοι επέφεραν μεγάλο χτύπημα στην μειονοτική εκπαίδευση. Οι νομικές εκείνες ρυθμίσεις αφαίρεσαν από τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων το δικαίωμα να καθορίζουν τους δασκάλους. Σε αυτή την επέμβαση που έγινε στην μεταχουντική περίοδο δεν υπήρξε φωνή αντίδρασης. Κάποια τμήματα επειδή τους συνέφερε δεν αντέδρασαν. Αλλά από τότε μέχρι τώρα βαθμηδόν συνεχώς γίνονται επεμβάσεις στην δομή της μειονοτικής εκπαίδευσης. Αυτοί οι οποίοι δεν αντέδρασαν τότε δεν σκέφτηκαν πως μια μέρα ίσως και οι ίδιοι θα συνθλιβούν κάτω από αυτή την πέτρα. Εάν μέχρι σήμερα η αυτονομία της μειονοτικής εκπαίδευσης αφαιρέθηκε τμήμα-τμήμα, με αυτή την απόφαση η διαδικασία αυτή ολοκληρώνεται. Όλα αυτό δείχνουν. Η σημερινή κατάσταση είναι αποτέλεσμα μιας μακράς διαδικασίας. Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί το ότι η αυτονομία της μειονοτικής εκπαίδευσης δέχτηκε και συνεχίζει να δέχεται χτυπήματα. Εγώ δεν πιστεύω πως θα σταματήσει αυτό εδώ. Σε αυτό το σημείο επιθυμώ να τονίσω το εξής. Το στάτους της μειονοτικής εκπαίδευσης καθορίζεται με διεθνείς συνθήκες. Αυτό σημαίνει πως όλες οι ρυθμίσεις που παραβιάζουν την αυτονομία της μειονοτικής εκπαίδευσης γίνονται κατά παράβαση του διεθνούς δικαίου».
«ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»
Ο Τοραμάν εξέφρασε την πίστη του πως η τουρκική μειονότητα δυτικής Θράκης πρέπει να αντιδράσει σε αυτή την κατάσταση, λέγοντας «Αλλά οι άνθρωποι που πρέπει να αντιδράσουν πρέπει να επιδείξουν αυτή την αποφασιστικότητα. Αυτό αποτελεί όρο. Ποιος λοιπόν θα εμφανίσει αυτή την αντίδραση ; Φυσικά και πρέπει να αντιδράσουν οι μειονοτικοί φορείς, αλλά την πραγματική αντίδραση πρέπει να την επιδείξουν οι γονείς των μαθητών και το διδακτικό προσωπικό των σχολείων μας. Αυτή η αποφασιστικότητα πρέπει να επιδειχθεί. Εμείς ως Ένωση Τούρκων Δασκάλων Δυτικής Θράκης είμαστε έτοιμοι να στηρίξουμε κάθε κίνηση και κάθε προσπάθεια που θα γίνει υπέρ της μειονοτικής εκπαίδευσης».
ΝΟΥΡΕΤΙΝ ΚΙΓΙΤΖΙ: «ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΟΛΗ Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ»
Ο Νουρετίν Κιγιτζί-πρόεδρος του Συλλόγου Αποφοίτων της ΕΠΑΘ Ξάνθης δήλωσε πως οι σύλλογοι αποφοίτων ΕΠΑΘ από Κομοτηνή και Ξάνθη, ενημέρωσαν το υπουργείο Παιδείας πως είναι αντίθετοι σε αυτή την ρύθμιση, και είπε: « Αλλά δυστυχώς βλέπουμε πως αυτή η προειδοποίηση των συλλόγων μας δεν λήφθηκε υπόψη».
Συνέχισε λέγοντας : «Δεν πρόκειται για νέο περιστατικό. Και παλιότερα μερικές φορές είχε τεθεί τέτοιο θέμα. Τώρα με την τελευταία υπουργική απόφαση ο συντονισμός της μειονοτικής εκπαίδευσης πέρασε στην Διεύθυνση Περιφερειακής Εκπαίδευσης. Τώρα εάν μετά από αυτή την αλλαγή θα εμφανιστούν και άλλες αλλαγές, αυτό θα το δούμε όλοι μαζί. Αλλά κατά την άποψη μας οι δύο σύλλογοι άργησαν πολύ να κινητοποιηθούν για αυτό το σημαντικό θέμα. Η μειονότητα ένα τόσο σημαντικό θέμα το άφησε στην πρωτοβουλία των δύο συλλόγων. Οι τρεις μας βουλευτές ενημερώθηκαν ή όχι; Που ήταν οι φορείς και οι οργανώσεις μας; Το ήξεραν ή όχι;
Αναρωτιέμαι. Διότι η μειονοτική εκπαίδευση είναι το πιο σημαντικό θέμα της κοινότητας μας. Αυτό μόνο όλοι μαζί ως κοινότητα μπορούμε να το πάμε μπροστά. Να μην ξεχνάμε πως σε αυτό το μειονοτικό πλοίο πορευόμαστε όλοι μαζί. Εάν βουλιάξει το πλοίο μας όλοι θα υποστούν ζημία ή όλοι μας θα βουλιάξουμε. Η εκπαίδευση δεν μπορεί να συνεχίσει και δεν μπορεί να σταθεί όρθια μόνο με τους δασκάλους και τους μαθητές. Εάν μια κοινότητα θέλει να συνεχίσει να υπάρχει, πρέπει το σύνολο της να στηρίξει την εκπαίδευση».
«ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ»
Ο πρόεδρος Κιγιτζί ανέφερε πως ερωτήματα σχηματίζονται στα μυαλά των ανθρώπων σχετικά με την αυτονομία της μειονοτικής εκπαίδευσης και δήλωσε : «Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα αντιμετωπίσουμε σε αυτό το θέμα. Μαζί θα δούμε την εφαρμογή. Μακάρι σε αυτά τα θέματα να λαμβανόταν υπόψη οι απόψεις της μειονότητας. Για παράδειγμα δεν ελήφθησαν υπόψη οι προειδοποιήσεις των δύο συλλόγων μας. Στην πραγματικότητα πάλι δεν είναι αργά. Εάν υπάρξει μαζική κινητοποίηση σίγουρα κάτι θα επιτευχθεί».
Εφ. Γκιουντέμ 13/1/2014
Διαβάστε επίσης: Project Θράκη - Το τουρκικό σχέδιο ανεξαρτητοποίησης της Θράκης
αγαπητε φιλε καλησπερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακολουθω-οχι απο κοντα-το θεμα απο τοτε που σαν οπλιτης γιατρος στη χουντα ειχα στη ευθυνη μου ολους τους''τουρκους'' στρατιωτες με ασχημη διαχειρηση. Ενας απο αυτους ηταν ο Σαντικ αμετ Σαντικ) μετεπειτα βουλευτης κ παραδοξως αποθανων. Απο τις συζητησεις με αυτους αρχισα να πιανω ενα στοιχειο κατω απο το χαλι του παραπανω σαφους μεγαλου αρθρου το οποιο εστιαζει σε φαινομενα-συμπτωματα...πχ ''λαθη,''παραληψεις'' ''στενοκεφαλοι''. Αυτα τα κατανοω οταν εχω μια παροδικη σταση μιας παλιοδιαχειρησης...αλλα οχι σαν μια ΣΤΑΘΕΡΑ πολιτικη γραμμη απο το '50 εως σημερα, Εδω νομιζω οτι κατι υπαρχει απο κατω που εκτελεστρια ειναι η καθε Δραγωνα κλ.Παντα δεν εχουμε εφιαλτες ...στους υπνους.??..Κατι σαν ρεπουση δηλαδη...Εαν νομιζετε οτι ο συλλογισμος μου οδηγει καπου, θα χαρω για οποιο σχολιο.
φιλικα κωστας σταμπουλοπουλος
Η δημιουργία αυτοτελών οικονομικών και κοινωνικών δομών - με βασικό πυλώνα την εκπαίδευση - εντάσσεται στο πλαίσιο δημιουργίας ενός αμιγούς τουρκικού εποικοδομήματος στη Θράκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως αναφέρω στο βιβλίο μου Η ΘΡΑΚΗ ΣΤΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, "Στόχος αυτής της πολιτικής είναι η λειτουργική αυτονόμηση της μειονότητας σε όσο το δυνατόν περισσότερα επίπεδα, ώστε σταδιακά να ωριμάσουν οι συνθήκες για τη διεκδίκηση και της πολιτικής της αυτονομίας."
Αναστάσιος Λαυρεντζος