Συνεχίζουν την απεργία τους οι μεταφορείς
Μετά από συνεχείς διαβουλεύσεις και αφού τελικά ψήφισαν, οι μεταφορείς αποφάσισαν την συνέχιση των απεργιακών τους κινητοποιήσεων. Συγκεκριμένα, τη συνέχιση των κινητοποιήσεών τους αποφάσισαν οι μεταφορείς, με 74 ψήφους υπέρ και 6 κατά.
Η απόφαση αυτή των μεταφορέων κρίνεται απολύτως φυσιολογική, παρά τις συντονισμένες πιέσεις που δέχτηκαν τις τελευταίες ημέρες, για να σταματήσουν έστω και για μία εβδομάδα την απεργία τους. Η κυβέρνηση, χρησιμοποιώντας την "Κοινωνική Μηχανική" αναμένεται το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να εκθέσει τον κλάδο των μεταφορέων, ενώ προηγουμένως έχει φροντίσει να τους μηδενίσει την επαγγελματική τους περιουσία, με το νομοσχέδιο (περί μεταφορών) που ψηφίσθηκε πριν λίγες μόνο ημέρες.
Η "κρίση" της αγοράς, τα άδεια ράφια των πολυκαταστημάτων και η "πείνα" που πρόκειται να επικαλεστούν οι κυβερνώντες απέναντι στους πολίτες, είναι κάτι δεδομένο και αναμένεται να ξεκινήσει από τα σημερινά δελτία ειδήσεων. Η μέθοδος του στρουθοκαμηλισμού, της αποφυγής των κυβερνητικών ευθυνών, είναι πάγια τακτική της κυβέρνησης του μνημονίου και του ΔΝΤ. Και αυτή ακριβώς η μέθοδος πρόκειται να επιχειρήσει να στρέψει τους πολίτες κατά των απεργών. Η ήδη υπάρχουσα κρίση επάρκειας αγαθών εικάζεται πως είναι εν μέρει τεχνητή, αφού πληροφορίες αναφέρονται σε γεμάτες αποθήκες εκείνων των σούπερ μάρκετ που εμφανίζονται με άδεια ράφια...
Τα πρώτα δείγματα της λειτουργίας της "Κοινωνικής Μηχανικής"
Την ίδια ώρα σήμα κινδύνου εκπέμπει ο εμπορικός κόσμος, καθώς η αγορά έχει περιέλθει σε ασφυκτικό κλοιό μετά τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις των μεταφορέων, με τις ελλείψεις προϊόντων να είναι πλέον εμφανείς.
Για σοβαρά προβλήματα στον ανεφοδιασμό της αγοράς έκανε λόγο ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου ΕΣΕΕ , Βασίλης Κορκίδης. Με δηλώσεις του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας, που τις προηγούμενες ημέρες είχε μεσολαβήσει για την εξομάλυνση της κατάστασης, τόνισε ότι τα προβλήματα πολλαπλασιάζονται, αφού στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, παραμένουν καθηλωμένα περισσότερα από 10.000 κοντέινερ και πλέον δεν υπάρχει άλλος χώρος για να ξεφορτώσουν τα πλοία. «Αυτό μας βάζει σε άλλες περιπέτειες, μας αναγκάζει να πάμε σε άλλα λιμάνια της περιοχής και να ξεφορτώσουμε εκεί, ανεβάζοντας το κόστος της μεταφοράς», σημείωσε.
Σημαντικά προβλήματα τροφοδοσίας παρατηρούνται σύμφωνα με τον ίδιο και στα νησιά και κυρίως στις Κυκλάδες, όπου οι ελλείψεις σε βασικά προϊόντα, όπως γάλα και νερό, είναι μεγάλες. Προβλήματα αντιστοίχως εντοπίζονται και στην Κρήτη, όπου μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες αντιμετωπίζουν έλλειψη αγαθών για την εξυπηρέτηση των τουριστών.
«Η αγορά εφοδιάζεται με το σταγονόμετρο», ανέφερε ο κ. Κορκίδης και έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για κερδοσκοπικά φαινόμενα, εξαιτίας των συνεχιζόμενων κινητοποιήσεων.
Την ανησυχία του εξέφρασε και ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), κ. Αντώνιος Ζαΐρης, ο οποίος υπογράμμισε ότι η κατάσταση στην αγορά τείνει να εξελιχθεί εκτός ελέγχου, «εξαιτίας της μεσοσταθμικής μείωσης των πωλήσεων κατά 15%. Αν –όπως είπε εξάλλου- προστεθεί και η πτώση των πωλήσεων κατά 15%, εξαιτίας της κρίσης, «τότε μιλάμε για μια συνολική ζημιά της τάξης του 30%».«Από την κινητοποίηση των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων ζημιώνονται οι πολίτες και όχι η κυβέρνηση», πρόσθεσε ο κ. Ζαΐρης.
ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ:Η ΑΙΧΜΗ ΤΟΥ ΔΟΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε κάλπη αυτή την φορα και με ψήφους 74 ναί και 6 οχι ήτοι με δημοκρατικέςδιαδικασίες οι φορτηγατζήδες αποφάσισαν την συνέχιση του αγώνα τους για το δικαίωμα στην ζωή.
Αυτή την φορά θα πρέπει να γίνει κατανοητό οτι είναι απαραίτητη η συμπαράταξη όλων των δυνάμεων που αντιτίθενται στην λαίλαπα λιτότητας που προσπαθούν να επιβάλλουν τα τσιράκια της παγκόσμιας κυβέρνησης.
Πρέπει να τους στηρίξουμε γιατι αλλοιώς θα έρθει η σειρά μας
ΑπάντησηΔιαγραφή