Top Social Icons

Menu Right

Left Sidebar
Left Sidebar
Featured News
Right Sidebar
Right Sidebar

12 Αυγ 2009

Για λόγους οικονομίας κάνουμε μεγάλες κρατικές παραγγελίες από την Τουρκία!!!

Αγοράζουμε τουρκικά λεωφορεία

ενώ την ίδια στιγμή κλείνει η ΕΛΒΟ!

Η εθνική πολιτική δεν είναι ένα θέμα που μένει μόνο στους εξοπλισμούς οπλικών συστημάτων και στην άσκηση εσωτερικής και εξωτερικής πολιτικής, αλλά αφορά και την οικονομία και τον τρόπο διαχείρισης του διαθέσιμου εθνικού – κρατικού χρήματος.
Η σημερινή κυβέρνηση παραβίασε ΚΑΙ αυτόν τον τομέα, μείζονος εθνικής σημασίας, ιδιαίτερα, αφού έχει να κάνει με παραγγελία της οποίας ανάδοχος (στο μεγαλύτερο μέρος) κρίθηκε μία τουρκική εταιρεία κατασκευής και όχι κάποια υπάρχουσα ελληνική!!!
Έτσι, παραγγείλαμε ως κράτος 160 λεωφορεία από τη ΜΑΝ και αυτή ήταν ομολογουμένως μία αρκετά μεγάλη παραγγελία, με αρκετά υψηλό κόστος, η οποία και σαφέστατα έπρεπε να προσεχθεί ιδιαίτερα. Δυστυχώς όμως, από το σύνολο της παραγγελίας, μόνο τα 25 κατασκευάστηκαν στη Γερμανία ενώ τα υπόλοιπα 135 κατασκευάστηκαν… μαντέψτε... στην Τουρκία!!!
Και μετά θέλουμε να υπάρχει ανάπτυξη στον τόπο μας, όταν εταιρείες σαν την ΕΛΒΟ και πολλές άλλες είναι στα πρόθυρα χρεωκοπίας, εξαιτίας μηδαμινών παραγγελιών από τις Ελληνικές κυβερνήσεις.
Τι συμβαίνει αλήθεια στο βασίλειο της Δανιμαρκίας; Γιατί συνεχίζεται αυτό το χάλι των πολιτικών αποφάσεων; Μήπως θα έπρεπε να ψάξει κανείς για πιθανές «παρεκτροπές» στη διαδικασία της παραγγελίας; Μήπως το σκάνδαλο Siemens τελικά ήταν απλά η κορυφή ενώ το παγόβουνο εξακολουθεί «να ζει και να βασιλεύει»;
Η εθνική πολιτική η οποία στηρίζει την οικονομία της επιθετικά κείμενης προς την χώρα μας Τουρκίας, μήπως τελικά είναι εθνική πολιτική μειοδοσίας και χαρακτηρίζεται ως άκρως επικίνδυνη; Γιατί, δεν είναι δυνατόν και δεν μπορεί να το συλλάβει νους ανθρώπου, πως είναι δυνατόν να στηρίζεις οικονομικά εκείνον ο οποίος σε απειλεί ευθέως και μάλιστα σε καθημερινή βάση και με κάθε τρόπο και μέσο. Όποιος ακολουθεί αυτόν τον τρόπο σκέψης εάν δεν είναι εθνικά επικίνδυνος μόνο ως ηλίθιος μπορεί να χαρακτηρισθεί…
Και σύμφωνα με τα γενόμενα, η χώρα βρίθει από ηλιθίους…
Κωνσταντίνος

Υ.Γ.: Μήπως για λόγους οικονομίας θα ήταν καλύτερα για κάποιους να δώσουν ένα μέρος της Ελλάδας, για να μην κάνουν περιττά έξοδα; Έχω πάψει προ καιρού να είμαι της άποψης πως οι επικίνδυνα ηλίθιοι ή οι επικίνδυνοι θα πρέπει να απομακρύνονται... Νομίζω πως, επειδή έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι, θα πρέπει να φυλακίζονται εφ' όρου ζωής με ατιμωτικούς όρους και με την αμετάκλητη κατηγορία του "εθνικά άκρως επικίνδυνου"...
Υ.Γ.: Ευχαριστώ για τις πληροφορίες το πολύ καλό ιστολόγιο "Τα Πάντα είναι Ελλάδα"

2 σχόλια:

  1. Κωνσταντίνε, καλό θα είναι να βάζεις και την πηγή.
    φιλικά, http://everythingisgreece.blogspot.com/2009/08/blog-post_3757.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το ίδιο έχει πράξει και θα ξανα πράξει και η Ελληνική αστυνομία μια και αυτοκίνητα που προμηθεύεται τα τελευταία χρόνια είναι τουρκικής κατασκευής , του κουμπάρου είναι αλλιώτικο όπως λέει και ο σοφός λαός μας ( τώρα ποσό σοφός , αυτό είναι άλλη κουβέντα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...