Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Ο Ομπάμα ορκίστηκε δύο φορές: Την πρώτη έκανε σαρδάμ και την δεύτερη χωρίς την Βίβλο!!!

Ο Ομπάμα (ευλογημένος) δεν ορκίσθηκε!!!

Κοσμάς ο Αιτωλός: "Να φοβάστε αυτόν που χωρίς να το ξέρετε θα τον φωνάζετε ευλογημένο αλλά δεν θα έχει καθόλου την ευλογία του θεού (ορκίστηκε χωρίς τη βίβλο)

Κι όμως, η τελετή ορκωμοσίας του νέου προέδρου των ΗΠΑ δεν ήταν τέλεια. Η τυπικότητα που επιβάλει η περίσταση ανάγκασε τον Μπαράκ Ομπάμα να ορκιστεί για δεύτερη φορά!
Η ανακολουθία σε μια από τις λέξεις του όρκου που έδωσε στην επίσημη τελετή ο πρόεδρος των ΗΠΑ έγινε αιτία για να επαναληφθεί η διαδικασία.
Αυτή τη φορά ο πρόεδρος του Ανώτατου Δικαστηρίου Τζον Ρόμπερτς διάβασε τον όρκο ενώπιον των δημοσιογράφων.
Ο Ομπάμα αντιμετώπισε το «λάθος» μ' ένα πλατύ χαμόγελο.
Όπως ανέφερε η ανακοίνωση του Λευκού Οίκου «ο Ομπάμα ορκίστηκε για δεύτερη φορά "προληπτικά" και από "υπερβολική τυπικότητα" επειδή κατά την πρώτη ορκωμοσία ο δικαστής Ρόμπερτς έκανε λάθος σε μία λέξη».

Ο εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου Ρόμπερτ Γκιμπς, επικαλούμενος τον δικηγόρο του Λευκού Οίκου, δήλωσε: «Πιστεύουμε ότι διαβάστηκε σωστά την Τρίτη αλλά ο όρκος εμφανίζεται στο ίδιο το Σύνταγμα και, από υπερβολική τυπικότητα, επειδή δεν υπήρχε ακολουθία σε μια λέξη, ο πρόεδρος του Ανώτατου Δικαστηρίου, Τζον Ρόμπερτς, τον ανέγνωσε για δεύτερη φορά».
Ωστόσο τη δεύτερη φορά δεν υπήρχε Βίβλος. "Κανείς δεν σκέφτηκε να τη φέρει και ο Ομπάμα αποφάσισε να προχωρήσει χωρίς Βίβλο", γράφουν χαρακτηριστικά οι Τάιμς του Λονδίνου.
Νομικά, δεν υπάρχει πρόβλημα. Το Σύνταγμα δεν αναφέρεται σε Βίβλο. Μάλιστα, σύμφωνα με το Σύνταγμα- σημειώνουν οι Los Angeles Times-, ο Ομπάμα έγινε πρόεδρος μόλις λίγα λεπτά πριν βάλει το χέρι του πάνω στη Βίβλο, που είχε χρησιμοποιηθεί και από τον Αβραάμ Λίνκολν το 1861.
Πολιτικά, όμως, η απουσία του ιερού βιβλίου ίσως αποδειχτεί αγκάθι για τον νέο πρόεδρο αφού οι πλέον αφοσιωμένοι υποστηρικτές του ασκούν με πιστή ευλάβια τα θρησκευτικά τους καθήκοντα.
Δεν έχει γίνει σαφές αν αναμενόταν από τον Ρόμπερτς να φέρει μαζί του τη Βίβλο.
"Είστε έτοιμος για τον όρκο;", ρώτησε ο δικαστής.
"Ναι, είμαι", απάντησε ο Ομπάμα και ζήτησε "αυτή τη φορά η διαδικασία να πραγματοποιηθεί πολύ αργά".



Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

9 σχόλια :

  1. Δεν πάτε καθόλου καλά εσείς οι ακροδεξιοί ρε!! Τι σχέση έχει ο Παισιος με το ότι έγινε λάθος στην ορκωμοσία του Ομπάμα?? Ό,τι να 'ναι... Έχετε μια μοναδική ικανότητα πάντως να συνδέετε άσχετα μεταξύ τους γεγονότα και να συνομωσιολογείτε ακατάπαυστα..Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιός σου έμαθε να χαρακτηρίζεις "φοιτητάκο"; Ο ακροδεξιοί ψάξτο στις παρέες σου, με τις φασίζουσες νοοτροπίες. Όχι εδώ πάντως... Οι ταμπελίτσες μπαίνουν από τους φασίστες. Τέτοιος είσαι; Δεν το πιστεύω...
    Όσο για τον Παΐσιο, άστο... διάβασε πρώτα γι αυτόν και μετά πες το όνομά του... δεν σου ταιριάζει, κατάλαβες; Όταν θα διαβάσεις γι αυτόν και γι αυτά που πραγματικά είπε, τότε ίσως να έχεις διαφορετική προσέγγιση σε αυτά που σκέφτεσαι, αλλά και σε αυτά που λες... Και όσο για τις ικανότητες, δεν νομίζω να είναι στους ακροδεξιούς μόνο. Παντού βρίσκονται ικανοί. Όπως εσύ για παράδειγμα. Που έχεις μία μοναδική ικανότητα, να μην αντιλαμβάνεσαι τίποτε... είναι κι αυτό κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Blogger Ο/Η φοιτητής είπε...

    Τώρα δεν μπορώ να καταλάβω ….πως εγώ μια κομουνίστρια, διαβάζω ‘ακροδεξιούς’ και δεν συνεχίζομε? Αν δεν μπορείς να βρεις συσχετισμό , τι να σου κάνει ο ‘ακροδεξιός’?
    Πολλα λάθη γίνονται τελευταία? Σερβία, Ιράκ, Αφγανιστάν, Παλαιστίνη, μακρύς κατάλογος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @vardarska

    Φίλε μου συγγνώμη αλλά δεν κατάλαβα την πρόταση σου...

    @Κωνσταντίνος

    Μη μου πουλάς πνεύμα σε παρακαλώ πολύ! Είπα ακροδεξιός γιατί μόνο αυτοί έχoυν την τάση να κινδυνολογούν περί των εθνικών θεμάτων... Όσο για τον Παϊσιο,ξέρω αρκετά πράματα,πίστεψε με...Με αυτά που λες πάντως μην περιμένεις να του μοιάσεις! Διαβάζω το ιστολόγιο σου με πολλή προσοχή,αλλά δεν μπορώ να δεχτώ την ακατάσχετη συνωμοσιολογία και να χρησιμοποιείται ο Παίσιος για τέτοιους σκοπούς..Αν έχω καταλάβει λάθος,ζητώ ειλικρινά συγγνώμη! Πάντως επειδή είχα πρόσφατα ένα θάνατο στην οικογένεια μου,επηρεάστηκα πολύ και πλέον με αυτά που είδα από κείνη τη στιγμή και μετά,έχω σιχαθεί και έχω την τάση να απομακρύνομαι από την Εκκλησία..Δυστυχώς,μέχρι και ο θάνατος είναι επιχείρηση..Οι παπάδες "γλείφουν" για να μπούνε με μέσο στα νεκροταφεία για να βγάζουν λεφτά,ο δήμος τα αρπάζει,οι καντηλανάφτες τα αρπάζουν,κι εσύ μου λες για Ορθοδοξία??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δηλαδή όποιος ορκίζεται σ' ένα βιβλίο, τη Βίβλο, που μέσα στις σελίδες της γράφει, "Εγώ δε λέγω υμίν μη ομώσαι όλως", παραβαίνοντας προκλητικά την εντολή του Χριστού που είπε "Εγώ δε σας λέγω μην ορκίζεστε καθόλου, ας είναι ο λόγος σας 'ναι', 'ναι' ή 'όχι', 'όχι'", είναι "ευλογημένος";

    Όποιος ορκίζεται σ' ένα βιβλίο, τη Βίβλο, στις σελίδες του οποίου αναφέρονται τρομερά εγκλήματα που έγιναν εν ονόματι του Θεού, τάχα κατόπιν εντολής του, είναι "ευλογημένος";

    Φίλε "φοιτητή", καλά τα λες. Έχεις δίκιο! Συμμερίζομαι την αγανάκτησή σου για την τόση υποκρισία της Κακο-Ορθοδοξίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επέμεινα στην αντίθεσή μου στο ακροδεξιός, επειδή το συγκεκριμένο ιστολόγιο απέχει παρασάγγας από την ακροδεξιά και σαν στόχο έχει μόνο την κατάθεση απόψεων προς συζήτηση.
    Όσον αφορά την Ορθοδοξία, είναι άλλο πράγμα από την εκκλησία των ιερέων... για να το ξεκαθαρίζουμε... αυτά που γράφονται σε διάφορα βιβλία για τον Παΐσιο έχουν ψήγματα μόνο αυτών που έλεγε ο γέροντας και τα έλεγε για να προετοιμαζόμαστε ψυχικά για το μόνο φυσικό και βέβαιο πράγμα στην ζωή μας, τον θάνατο. Έρχεται άλλες φορές αργά και οδυνηρά, άλλες πάλι έρχεται απότομα. Όπως και να έχει όμως, μας φέρνει σε μία πρωτόγνωρη κατάσταση, σύγχυσης που χωρίς την ηρεμία και την αυτοκριτική διάθεσή μας, γίνεται απλά μία οδός για να μας αποδιώξει από την πραγματικότητα, που είναι επίσης κάτι πολύ απλό: είμαστε ένα τίποτε, που προσπαθούμε μάταια να γίνουμε κάτι... ο θάνατος απλά μας το υπενθυμίζει... Για τους ιερείς, μαζί σου είμαι... αλλά για εκείνους (και δυστυχώς συνεχώς αυξανόμενους) που είναι κατά επάγγελμα και όχι κατά συνείδηση ιερείς... Νομίζω ότι καταλαβαίνεις τι λέω... Κάποτε ήμουν στο Όρος και στο μοναστήρι που συχνά πηγαίνω ήταν να γίνει γιορτή. Το τυπικό όμως επιβάλλει την ύπαρξη αρχιερέα (δηλαδή επίσκοπο) να παρίσταται στην εορταστική λειτουργία. Ένας μοναχός, γνωστός μου, μου ζήτησε να τραβάω από ψηλά, με την κάμερα που είχα μαζί μου, την πομπή καθώς θα έμπαινε με την ακολουθία του ο επίσκοπος, ενώ ο ίδιος θα έβγαζε κάποιες αναμνηστικές φωτογραφίες (για την ίδια την μονή). Όταν λοιπόν έφτασε ο επίσκοπος και άρχισε η κουστωδία να εισέρχεται στον περίβολο της μονής (μπροστά ήταν ο ηγούμενος με τον επίσκοπο, ακολουθούσαν ιερείς και μοναχοί, καθώς και απλοί πολίτες-κοσμικοί), άρχισα να τραβάω με την κάμερα... Άκουσα τότε έναν μοναχό που ήταν δίπλα μου, επίσης γνωστός μου, να λέει ψιθυριστά "φυσικά, γιορτή χωρίς ψαλτάδες, παπάδες και νταβάδες δεν γίνεται..."! Αυτή είναι η άποψη και των αγνών, των καθαρών και των κατά συνείδηση μελών της Εκκλησίας, για μέλη της, τα οποία δυστυχώς δεν ανταποκρίνονται στις ευθύνες των θέσεών τους. Και δεν είναι μόνο επίσκοποι, αλλά και πολλοί ιερείς... αν σκεφθούμε ότι μόλις τρία χρόνια πριν το 3ο κατά σειρά δημοφιλέστερο επάγγελμα στην Ελλάδα ήταν ο ιερέας, καταλαβαίνουμε και κατά πόσο καλύφθηκαν θέσεις ιερέων από άξιους ανθρώπους, που πρώτα πιστεύουν και έπειτα ακολουθούν αυτά που πιστεύουν κάνοντάς τα πράξη, για να γίνονται ζωντανά παραδείγματα για όλους εμάς...
    Αυτά, και αν και σε κούρασα, πρέπει να σου πω ότι με στεναχώρησε ο ισχυρισμός περί "ακροδεξιού"... Εξάλλου έχω δημοσιεύσει τοοοοόσα πολλά κείμενα της αριστεράς, που είναι υπέρ της πατρίδας και όχι των προσώπων...
    Σε ευχαριστώ πάντως, που έγινες αφορμή να συζητηθεί κάτι που ήθελα να το ξεκαθαρίσω εδώ και πολύ καιρό... δηλαδή την πολιτική τοποθέτηση του ιστολογίου, αλλά και την τοποθέτησή του απέναντι στα Εκκλησιαστικά δρώμενα και στα θέματα της Ορθοδόξου πίστης... Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ουαί ημίν γραμματείς και φαρισαίοι, υποκριτές.
    Οι Φαρισαίοι, μαζί με τους Γραμματείς, κρατούσαν στα χέρια τους τη θρησκευτική ηγεσία του λαού Ισραήλ.
    Οι Φαρισαίοι, που ήταν η πολυαριθμότερη θρησκευτική μερίδα των ημερών του Κυρίου Ιησού, ισχυρότερη και με τη μεγαλύτερη επιρροή, έμεναν αυστηρά προσηλωμένοι στο Νόμο και τηρούσαν αυστηρά το γράμμα και τους τύπους του, αλλά και τις παραδόσεις. Ασφαλώς υπήρχαν ανάμεσά τους ειλικρινείς και ευσεβείς άνθρωποι, όμως στην πλειοψηφία τους ήταν γνωστοί για την απληστία, την σκληροκαρδία, την αυτοδικαίωση και την υποκρισία.
    Γραμματείς λέγονταν οι αντιγραφείς των Γραφών. Χάρη στη λεπτολόγο γνώση του Νόμου, που τους χαρακτήριζε, κατέληξαν ν' αναγνωρίζονται ως αυθεντίες. Άλλοτε πάλι τους ονόμαζαν Νομικούς. Οι πιο φημισμένοι από αυτούς σχημάτιζαν γύρω τους σχολές που έπαιρναν το όνομά τους.
    Στο 23/κγ' κεφάλαιο του Ματθαίου παρακολουθούμε τον Κύριο Ιησού να αναφέρεται στους ανθρώπους αυτούς, τους οποίους απερίφραστα κατηγορεί ως ``υποκριτές'' και ιδιαίτερα για τη μάσκα του θρησκευόμενου που προσπαθούσαν να προβάλλουν. Αφού λοιπόν μίλησε γιΆ αυτούς προς το κοινό, στη συνέχεια ο Κύριος στρέφεται κατευθείαν στους ίδιους, για να απευθύνει τις πιο σκληρές καταγγελίες, που συμπεριλαμβάνονται σε επτά προτάσεις που αρχίζουν με ένα καυστικό "Ουαί". Τα λόγια αυτά, που ο Κύριος Ιησούς τούς απηύθυνε, αποτελούν την πιο πικρή καταγγελία που βγήκε από τα χείλη Του, καθώς τους αποκαλεί ``όφεις'' και ``γεννήματα εχιδνών'' (Ματθ. κγ/23/33).
    Δεν γνωρίζουμε αν με τον αριθμό επτά ο Ματθαίος χρησιμοποιεί την συμπαθή σΆ αυτόν μέθοδο των επτάδων, επειδή είναι γνωστό πως και σε άλλα σημεία του Ευαγγελίου του χρησιμοποιεί αυτή την ταξινόμηση, όπως π.χ. επτά δαιμόνια (12/ιβ/45), επτά παραβολές (17/ιγ'), επτάκις και εβδομηκοντάκις επτά για τη συγχώρεση (18/ιη/21-22), επτά αδελφοί (22/κβ/ 25), επτά μακαρισμοί (5/ε/3-9) και επτά αιτήματα μέσα στην Κυριακή Προσευχή (6/ς/9-12). Οπωσδήποτε ο αριθμός επτά μέσα στις σελίδες των Αγίων Γραφών φανερώνει την πληρότητα - και στο προκείμενο την πληρότητα της κακίας. Προφανώς αυτά τα "Ουαί" χρησιμοποιούνται ως εισαγωγή στην προαγγελία της τελευταίας τιμωρίας. Ένας παραλληλισμός με τα πολλά "Ουαί" του Ησαΐα δεν θα ήταν άσκοπος.
    1. ``Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί^ διότι κλείετε την βασιλείαν των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων^ επειδή σεις δεν εισέρχεσθε, ουδέ τους εισερχομένους αφίνετε να εισέλθωσιν'' (εδ. 13).
    Έτσι ακριβώς συμβαίνει με τους θρησκευτικούς ηγέτες. Καθώς τους απορροφά το σύστημα και ο θρησκευτικός τύπος, μετατρέπουν τελικά τον σκοπό της λατρευτικής ζωής των πιστών από οδό επικοινωνίας του ανθρώπου με τον Θεό, σε δουλικό σύστημα εθελοθρησκείας που τον απομακρύνει από τα άνω.
    2. ``Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί^ διότι κατατρώγετε τας οικίας των χηρών, και τούτο επί προφάσει ότι κάμνετε μακράς προσευχάς^ διά τούτο θέλετε λάβει μεγαλητέραν καταδίκην'' (εδ. 14).
    Η θρησκεία, σε όλες τις χώρες και όλες τις εποχές, συνδέθηκε με την αμοιβή των εκπροσώπων της. Καθώς ο πονηρά σκεπτόμενος άνθρωπος επιχειρεί πάντοτε να "εξαγοράζει" τους ομοίους του για να έχει την εύνοιά τους, το ίδιο προσπάθησε και προσπαθεί να κάνει με τον Θεό. Επειδή όμως ο Θεός δεν παρουσιάζεται αυτοπροσώπως, τα δώρα τους οι άνθρωποι τα προσφέρουν σε υποτιθέμενους εκπροσώπους της θρησκείας. Καθώς όμως ο μαμωνάς διαφθείρει τον άνθρωπο ακόμα και όταν προέρχεται από θρησκευτικές θυσίες, η πλεονεξία δεν αρκείται μόνο στην αποδοχή των αυτοπροαίρετων προσφορών, αλλά προχωρεί στο να απαιτήσει ακόμη και ``τας οικίας των χηρών''. Μια ματιά στους πίνακες της εκκλησιαστικής περιουσίας κάθε θρησκευτικής ομάδας αρκεί, για να δει κανείς το φαινόμενο να εξελίσσεται ίδιο και απαράλλακτο ως τις ημέρες μας...
    3. ``Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί^ διότι περιέρχεσθε την θάλασσαν και την ξηράν, διά να κάμητε ένα προσήλυτον^ και όταν γείνη, κάμνετε αυτόν υιόν της γεέννης διπλότερον υμών'' (εδ. 15).
    Άλλο στοιχείο χαρακτηριστικό του φαρισαϊκού πνεύματος είναι η προσπάθεια εξασφάλισης ``προσηλύτων''. Για το σκοπό αυτό καταναλώνονται οι περισσότερες δυνάμεις και μέσα των διαφόρων θρησκευτικών κινημάτων και σήμερα. Αντί δε οι άνθρωποι να ωθούνται να πλησιάσουν και να γνωρίσουν ακόμη περισσότερο τον Θεό, κατευθύνονται να λειτουργούν ως ``αγρευτές'' οπαδών για το σύστημα. Όντας κενοί ουσίας οι ``κήρυκες'', αυτονόητο πως και οι μαθητές τους θα εξελιχθούν πολύ χειρότερα για να γίνουν άξιοι ``γεέννης διπλότερον'' από τους δασκάλους τους.
    4. ``Ουαί εις εσάς, οδηγοί τυφλοί, οι λέγοντες, Όστις ομώση εν τω ναώ, είναι ουδέν^ όστις όμως ομώση εν τω χρυσώ του ναού, υποχρεούται. Μωροί και τυφλοί, διότι τις είναι μεγαλήτερος, ο χρυσός, ή ο ναός ο αγιάζων τον χρυσόν; Και, Όστις ομώση εν τω θυσιαστηρίω, είναι ουδέν^ όστις όμως ομώση εν τω δώρω τω επάνω αυτού, υποχρεούται. Μωροί και τυφλοί, διότι τι είναι μεγαλήτερον, το δώρον ή το θυσιαστήριον το αγιάζον το δώρον; Ο ομόσας λοιπόν εν τω θυσιαστηρίω ομνύει εν αυτώ, και εν πάσι τοις επάνω αυτού. και ο ομόσας εν τω ναώ, ομνύει εν αυτώ, και εν τω κατοικούντι αυτόν. Και ο ομόσας εν τω ουρανώ, ομνύει εν τω θρόνω του Θεού, και εν τω καθημένω επάνω αυτού'' (εδ. 16-22).
    Τούτη η ``Ουαί'' είναι η μεγαλύτερη σε έκταση και λεπτομέρειες και καλύπτει έξι ολόκληρα χωρία, στα οποία αναλυτικά εκτίθενται μία μία διάφορες περιπτώσεις της ανοησίας τους, που δίκαια τους καθιστούσε ακατάλληλους για την καθοδήγηση των ανθρώπων, ``οδηγούς τυφλούς'' που δεν γνώριζαν ούτε οι ίδιοι πού κατευθύνονταν. Ο λόγος εδώ θυμίζει μια άλλη δήλωση του Ιησού, όταν είπε στους μαθητές Του για τους Φαρισαίους: ``Αφήσατε αυτούς^ είναι οδηγοί τυφλοί τυφλών^ τυφλός δε τυφλόν εάν οδηγή, αμφότεροι εις βόθρον θέλουσι πέσει'' (Ματθ. 15/ιε/12-14).
    Πόσοι και πόσοι δεν παρουσιάστηκαν μέσα στους αιώνες, και εξακολουθούν και σήμερα να παρουσιάζονται στους ανθρώπους, ως ``φωτισμένοι'', ``δάσκαλοι'', ``γκουρού'' κ.λπ., επιχειρώντας να γίνουν ``οδηγοί''! Κάθε άλλος ``δρόμος'' ή ``οδηγός'', πέρα από Εκείνον που Μόνος στην ιστορία δήλωσε: ``Εγώ είμαι η οδός, και η αλήθεια, και η ζωή^ ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα, ειμή διΆ εμού'' (Ιωάν. 14/ιδ/6), είναι καταδικασμένος να οδηγήσει τους ακολούθους του σε ``βόθρο'', δηλαδή στην απώλεια και την καταστροφή, στην οποία τελικά θα πέσει και ο ίδιος ο οδηγητής.
    5. ``Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί^ διότι αποδεκατίζετε το ηδύοσμον, και το άνηθον, και το κύμινον^ και αφήκατε τα βαρύτερα του νόμου, την κρίσιν και τον έλεον και την πίστιν^ ταύτα έπρεπε να πράττητε, και εκείνα να μη αφίνητε. Οδηγοί τυφλοί, οίτινες διϋλίζετε τον κώνωπα, την δε κάμηλον καταπίνετε'' (εδ. 23-24).
    Άλλο ξεχωριστό χαρακτηριστικό του φαρισαϊκού πνεύματος είναι η προσκόλληση στο γράμμα των εντολών, κι η ταυτόχρονη απομάκρυνση από το πνεύμα του Νομοθέτη. Για τούτο σε αντίστοιχη περίπτωση ο Κύριος είπε στους Φαρισαίους: ``Υπάγετε και μάθετε τι είναι, `Έλεον θέλω, και ουχί θυσίαν' ^ διότι δεν ήλθον διά να καλέσω δικαίους, αλλά αμαρτωλούς εις μετάνοιαν'' (Ματθ. 9/θ/13), παραπέμποντας στον προφητικό λόγο του Θεού: ``Έλεος θέλω, και ουχί θυσίαν^ και επίγνωσιν Θεού μάλλον παρά ολοκαυτώματα'' (Ωσηέ 6/ς/6).
    Επίσης συστηματικά και επιδέξια απομακρύνονται από ``τα βαρύτερα του νόμου'' και το βαρύτερο δεν είναι να θυσιάζουμε από τα χρήματα και τα υπάρχοντά μας, αλλά από τον εαυτό μας και τις επιθυμίες μας, εφαρμόζοντας πίστη στον Θεό ότι θα αποδώσει τη δικαιοσύνη Του στον κατάλληλο καιρό.
    6. ``Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί^ διότι καθαρίζετε το έξωθεν του ποτηρίου και του πινακίου, έσωθεν όμως γέμουσιν εξ αρπαγής και ακρασίας. Φαρισαίε τυφλέ, καθάρισον πρώτον το εντός του ποτηρίου και του πινακίου, διά να γείνη και το εκτός αυτών καθαρόν. Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί^ διότι παρομοιάζετε με τάφους ασβεστωμένους, οίτινες έξωθεν μεν φαίνονται ωραίοι, έσωθεν όμως γέμουσιν οστέων νεκρών, και πάσης ακαθαρσίας. Ούτω και σεις έξωθεν μεν φαίνεσθε εις τους ανθρώπους δίκαιοι, έσωθεν είσθε πλήρεις υποκρίσεως και ανομίας'' (εδ. 25-28).
    Αυτή η διπλή ''Ουαί`` αποκαλύπτει την αλήθεια των πραγμάτων, παραμερίζοντας την ψεύτικη πρόσοψη της ευσεβοφάνειας. Λόγια όμορφα, κτήρια πλούσια, τελετουργίες εντυπωσιακές, εικόνα συγκινητική που πίσω της κρύβονται ``έχθραι, έριδες, ζηλοτυπίαι, θυμοί, μάχαι, διχοστασίαι, αιρέσεις, φθόνοι'' και άλλα ``έργα της σαρκός'', για τα οποία το Πνεύμα του Θεού βεβαιώνει ότι ``οι τα τοιαύτα πράττοντες βασιλείαν Θεού δεν θέλουσι κληρονομήσει'' (Γαλ. 5/ε/19-21).
    7. ``Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί^ διότι οικοδομείτε τους τάφους των προφητών, και στολίζετε τα μνημεία των δικαίων^ και λέγετε, Εάν ήμεθα εν ταις ημέραις των πατέρων ημών, δεν ηθέλομεν είσθαι συγκοινωνοί αυτών εν τω αίματι των προφητών. Ώστε μαρτυρείτε εις εαυτούς, ότι είσθε υιοί των φονευσάντων τους προφήτας'' (εδ. 29-31).
    Άλλη πρακτική των Φαρισαίων που ακολουθεί τους υποκριτές ανά τους αιώνες, είναι η προσπάθεια απόσεισης των ευθυνών του παρελθόντος. Εκείνοι έκαναν τα λάθη, εμείς κάνουμε τα ορθά. Μη έχοντας όμως καμία επαφή με το Πνεύμα του Θεού -το μόνο που μπορεί να γεννήσει αγαθό- αναλώνονται να επαναλαμβάνουν τα ίδια σφάλματα, ακόμα και τα ίδια θρησκευτικά εγκλήματα, δημιουργώντας νέους μάρτυρες της αγνής πίστης.
    Ο Ιησούς δεν μίλησε ποτέ άλλοτε στο λαό με παρόμοιο τρόπο, μα ούτε και προς τους αμαρτωλούς τελώνες! Ο Κύριος ήταν ο πιο γνήσια ευσεβής άνθρωπος που έζησε ποτέ πάνω στη γη. Όμως η ψυχή Του αηδίαζε τη θρησκευτική προσποίηση και την υποκρισία. Δυστυχώς, άνθρωποι με τέτοια χαρακτηριστικά, όπως περιγράφονται σΆ αυτό το κεφάλαιο του Ματθαίου, δεν έλειψαν ποτέ.
    Εντούτοις, ποτέ οι ανάξιοι αυτοί θρησκευτικοί ηγέτες δεν βρέθηκαν χωρίς οπαδούς. Μάλιστα τις περισσότερες φορές, όπως θα γράψει ο Παύλος, δυστυχώς οι άνθρωποι αρέσκονται ν' ακολουθούν τέτοιους δασκάλους, ``κατά τας ιδίας αυτών επιθυμίας, γαργαλιζόμενοι την ακοήν'' (Β' Τιμ. 4/δ/3), κι είναι για τούτο υπεύθυνοι και αυτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προφανως ο φοιτητης ειναι μικρος ακομα και ζει σ'εναν κοσμο ομορφα αγγελικα πλασμενο...δεν εξηγειται διαφορετικα το οτι αποκαλει "ακροδεξιους" και "κινδυνολογους' οσουν τολμανε και σκεφτονται περα απ'το κουτοχορτο που μας ταιζουν τα μμε,προκειμενου να μη χαλασουμε με τιποτα τη νιρβανα μας!

    Μαθε λοιπον φοιτητη,οτι οι τουρκοι ΕΦΤΑΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΟΥΝΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ!!!Οχι,δεν το λενε ουτε φασιστες ουτε κινδυνολογοι,αλλα ειναι ΓΕΓΟΝΟΣ!Μαθε επισης τις αμαρτωλες σχεσεις του Ομπαμα με Σιωνιστες και λοιπους Νεοταξιτες και τα ξαναλεμε...μεχρι τοτε,κρατα τις ταμπελες σου για τον εαυτο σου,γιατι εκτος των αλλων υποδεικνυουν και ελλειψη επιχειρηματων.

    Οσο για τη Μαρια,απαξιω να απαντησω.Βαλτη ειναι απο γνωστα αντιδραστικα στοιχεια,γνωστα στο διαδικτυο και οχι μονο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριε "dim79", Καλημέρα σας!
    Μια και γνωρίζετε όσα εγώ δεν γνωρίζω, σας παρακαλώ κάντε μια τελευταία παραχώρηση στις αρχές σας, και ενημερώστε με από ποια "γνωστά αντιδραστικά στοιχεία" είμαι "βαλτή";
    Αν μη τι άλλο, θα μάθω κι εγώ ότι υπάρχουν κάποιοι που συμμερίζονται τις απόψεις μου, και δεν θα νιώθω την απέραντη ιδεολογική μοναξιά που νιώθω.
    Αλλά, βεβαίως, είναι εύκολο να πετάτε συκοφαντικές ρουκέτες κρυβόμενος πίσω από την ανωνυμία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]