Τον εκτουρκισμό της Θράκης μέσω της Παιδείας στηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ
- Με τη βοήθεια του ΣΥΡΙΖΑ ροκανίζουν τη συνθήκη της Λοζάννης οι τουρκόφρονες
- "Αποφασίζομεν και διατάσσομεν" του υπουργού Παιδείας, θέτει τις βάσεις για νέες παράλογες απαιτήσεις της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής
- Η εκπαίδευση των μουσουλμάνων της Θράκης γίνεται πολιτικό παίγνιο μίας σαφέστατης διαπραγμάτευσης που αποτέλεσμα θα έχει τον περαιτέρω εκτουρκισμό των νέων μουσουλμάνων της Θράκης
Η χρονική περίοδος που διανύει η χώρα και η κρισιμότητα των αποφάσεων για την επομένη ημέρα της πατρίδας μας έχουν στρέψει το ενδιαφέρον του συνόλου των ελλήνων πολιτών. Την ίδια όμως στιγμή, σε απολύτως παράλληλο χρόνο, εξελίσσονται διαδικασίες που επιεικώς μπορούν να χαρακτηριστούν ως «προβληματικές», αν και ενέχουν κινδύνους που δύνανται να διατρανώσουν τα ήδη υφιστάμενα προβλήματα που δημιουργούν οι τουρκικοί μηχανισμοί που λειτουργούν εντός της Ελληνικής Θράκης.
Η παύση δραστηριοτήτων των τουρκοφρόνων (πολιτικών και όχι μόνο) που επεκράτησε (στην πραγματικότητα επιβλήθηκε) τους τελευταίους μήνες στην Ελληνική Θράκη, θύμιζε την ηρεμία πριν την καταιγίδα. Ήταν κοινό μυστικό πως ήταν αποτέλεσμα της προεκλογικής συμφωνίας – πολιτικής σύμπραξης των ανθρώπων του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής με τον πυρήνα του ΣΥΡΙΖΑ. Και ήταν αυτή η ησυχία που προβλημάτιζε έντονα όλους όσους κατανοούν πως η τουρκική πλευρά ποτέ δεν δίνει εάν δεν εξασφαλίσει πολλαπλάσια οφέλη για την ίδια.
Έτσι, προγραμματίζονται πια τα επόμενα βήματα (πάγιες επιδιώξεις και θέσεις των τουρκοφρόνων της Θράκης) σχετιζόμενα με την Παιδεία των ελλήνων μουσουλμανοπαίδων στην Θράκη. Παιδεία η οποία αργά αλλά σταθερά μετακινείται πέρα από τα όρια του εκτουρκισμού – γενιτσαρισμού, με τις ελληνικές κυβερνήσεις να την χρησιμοποιούν ως «εργαλείο» πολιτικής συνδιαλλαγής επί της κάλπης.
Φυσικά, η γνωστή για την εθνική της πολιτική κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, με εντολή του ίδιου του υπουργού Παιδείας κ. Μπαλτά και μέσω του δικού της ανθρώπου, Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Μακεδονίας - Θράκης, Παναγιώτη Κεραμάρη (ο οποίος αξίζει να τονίσουμε ότι επέλεξε να τηρήσει το γράμμα του νόμου έως της στιγμής που του ήρθε υπουργική εντολή που παραβίαζε τον υφιστάμενο νόμο), υποβοηθά την τουρκική στόχευση και συμβάλει στην δημιουργία μίας ακόμη «κατάκτησης» προς την κατεύθυνση εκτουρκισμού των ελλήνων μουσουλμάνων της Θράκης, παγώνοντας προηγούμενη απόφασή του να γίνεται κλήρωση για εγγραφές στα μειονοτικά Γυμνάσια και Λύκεια της Θράκης και επιτρέποντας –δια της σιωπής- τις εγγραφές πλέον του αριθμού που ορίζει ο νόμος, δημιουργώντας έτσι, με ευθύνη της ελληνικής πολιτείας, απαγορευτικές συνθήκες εκπαίδευσης, με μαθητικά τμήματα των 40 και πλέον μαθητών… σε κτίρια που κανείς δεν γνωρίζει πότε ήταν η τελευταία φορά που ελέγχθηκαν από ειδικούς του υπουργείου Παιδείας.
Μήπως οι πολιτικές αυτές λύσεις είναι προϊόν μίας άτυπης προεκλογικής συμφωνίας του ΣΥΡΙΖΑ με τους ανθρώπους του τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής και σχετίζονται με τα εκλογικά αποτελέσματα;
Η ερώτηση, όσο αφελής και αν φαντάζει, αλλά και οι εξελίξεις (που δρομολογήθηκαν την στιγμή που όλη η Ελλάδα έχει στραμμένο το βλέμμα της στην κρισιμότατη διαπραγμάτευση με την Ευρώπη) με την αιφνίδια κινητοποίηση του συνόλου των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ (σε Ξάνθη και Κομοτηνή), συμπεριλαμβανομένου και του κ. Γιαννακίδη (πρώην γραμματέα του γνωστού μουσουλμάνου βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Χουσεΐν Ζεϊμπέκ), δημιουργούν πλείστες όσες αρνητικές εντυπώσεις και εντείνουν τις υποψίες για υλοποίηση μίας προσυμφωνημένης ενέργειας που κρίνεται ως επιθετική προς την Ελληνική Παιδεία, αλλά και ως καταστροφική για τους έλληνες μουσουλμάνους μαθητές και μαθήτριες, που επιλέγουν την εκπαίδευση σε μειονοτικό γυμνάσιο ή λύκειο (να σημειώσουμε πως πρόκειται για ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα στα οποία υπάρχει χρηματικό αντίτιμο – δίδακτρα από την πλευρά των μαθητών) μετά από πιέσεις (οικονομικές, ψυχολογικές, θρησκευτικές, κοινωνικές κ.α.) που δέχονται οι γονείς των μαθητών.
Να σημειώσουμε επίσης πως δια της πλαγίας οδού οι μουσουλμάνοι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ θέτουν θέμα μετακίνησης μέρους των μειονοτικών σχολείων και σε άλλες έτοιμες εγκαταστάσεις, παραβιάζοντας έτσι την συνθήκη της Λοζάννης, αφού είναι απολύτως βέβαιο πως οι "έτοιμες εγκαταστάσεις" θα πολλαπλασιαστούν και στη συνέχεια θα αιτηθούν την επίσημη αναγνώριση νέων μειονοτικών σχολείων ή την αναγνώριση υποκαταστημάτων των ήδη υπαρχόντων μειονοτικών Γυμνασίων και Λυκείων (επαναλαμβάνουμε ότι είναι ιδιωτικά σχολεία).
Αφού ρωτήσουμε τον υπουργό Παιδείας εάν τα μειονοτικά σχολεία υπάγονται στο υπουργείο Παιδείας και είναι υποχρεωμένα να λειτουργούν με τους όρους λειτουργίας που θέτει το υπουργείο στο οποίο προΐσταται, δηλαδή στην ελληνική νομοθεσία, πως εξηγεί την διαφοροποίηση από το νόμο που ο ίδιος επιβάλλει (με προσωπική του απόφαση προτρέπει σε παραβίαση του υφιστάμενου καταστατικού λειτουργίας των σχολείων που λειτουργούν εντός της Ελλάδας)... Τι επιδιώκει, που αποσκοπεί και τι πιστεύει ότι θα επιφέρει ως αποτέλεσμα η προσωπική του παρέμβαση στην προσφερόμενη -υπό την αιγίδα του Ελληνικού υπουργείου Παιδείας- παροχή Παιδείας προς τους νέους Έλληνες μουσουλμάνους της Θράκης.
Ας διαβάσουμε, όμως και το δημοσίευμα της τουρκόγλωσσης εφημερίδας Μιλλέτ (24/6/2015) το οποίο μεταφράστηκε από τα «Τουρκικά Νέα»
Η τυραννία των εγγραφών στα μειονοτικά γυμνάσια με βάση την κλήρωση σταμάτησε προς το παρόν
Πριν από μέρες ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Μακεδονίας-Θράκης Παναγιώτης Κεραμάρης, είχε αναφέρει πως σε περίπτωση που οι εγγραφές στα μειονοτικά γυμνάσια-λύκεια Κομοτηνής και Ξάνθης ξεπερνούσαν κάποιο νούμερο, τότε οι εγγραφές των μαθητών θα γινόταν βάσει κλήρωσης . Η μειονότητα είχε αντιδράσει πολύ σε αυτή την δήλωση. Σύλλογοι είχαν αντιδράσει λέγοντας πως η εγγραφή με βάση την κλήρωση είναι μια αντιδημοκρατική και μεσαιωνική πρακτική.
Μετά από τις αντιδράσεις της μειονότητας κινητοποιήθηκαν οι βουλευτές της μειονότητας. Συζήτησαν το θέμα με τον υπουργό παιδείας Αριστείδη Μπαλτά. Του ανέφεραν πως το μέτρο των εγγραφών μετά από κλήρωση είναι λάθος, ανοίγει τον δρόμο για αδικίες, δεν επιφέρει λύση στο θέμα της ανεπάρκειας των μειονοτικών γυμνασίων και σηματοδοτεί την συνέχιση του προβλήματος.
Ο υπουργός Αριστείδης Μπαλτάς μετά από την συνάντηση με τους βουλευτές επικοινώνησε με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Αν. Μακεδονίας και Θράκης και έδωσε εντολή να σταματήσει η πρακτική των εγγραφών με κλήρωση. Με αυτή την προσπάθεια των βουλευτών μας ειπώθηκε ένα ΣΤΟΠ σε αυτή την τυραννική πρακτική σε βάρος της μειονοτικής εκπαίδευσης.
Έτσι την ώρα που οι γονείς των μαθητών ετοιμαζόταν να αρχίζουν να συγκεντρώνουν υπογραφές για το θέμα, μετά από προσπάθειες των μειονοτικών βουλευτών και του βουλευτή Ξάνθης Στάθη Γιαννακίδη, η πρακτική αυτή των αρμόδιων της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, μπήκε στο ράφι.
Οι βουλευτές της μειονότητας σχολίασαν στο ραδιόφωνο του 91,8 Τσινάρ FM το σταμάτημα αυτού του μέτρου. Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Ροδόπης Μουσταφά Μουσταφά και Ξάνθης Χουσείν Ζεϊμπέκ, αλλά και ο Αχμέτ Αρίφ-πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων του μειονοτικού Γυμνασίου-Λυκείου Τζελάλ Μπαγιάρ, μιλώντας τηλεφωνικά στις 23/6/2015 στην εκπομπή των δημοσιογράφων Ραμαντάν Μολλά και Νετζάτ Αχμέτ ανέφεραν σχετικά με το σταμάτημα αυτού του μέτρου τα εξής:
Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ροδόπης Μουσταφά Μουσταφά:
Όπως ξέρετε η Περιφερειακή Διεύθυνση Παιδείας της Αν. Μακεδονίας και Θράκης, στις 8 Ιουνίου είχε δημοσιεύσει έγγραφο με βάση το οποίο το μειονοτικό Γυμνάσιο Κομοτηνής Τζελάλ Μπαγιάρ θα μπορούσε να εγγράψει 105 μαθητές και το μειονοτικό Γυμνάσιο Ξάνθης Μουζαφέρ Σαλίχογλου 70 μαθητές. Είδαμε πως τις περασμένες μέρες έγιναν 168 εγγραφές στο μειονοτικό Γυμνάσιο Τζελάλ Μπαγιάρ. Μάθαμε πως μετά από αυτό το νούμερο, η Περιφερειακή Διοίκηση Παιδείας της Αν. Μακεδονίας σκέφτηκε να στραφεί στην μέθοδο της κλήρωσης και κάναμε τις δικές μας προσπάθειες.
Έτσι στις 23 Ιουνίου 4 βουλευτές, από την Κομοτηνή εγώ και ο Καραγιουσούφ και από την Ξάνθη ο Χουσέιν Ζεϊμπέκ και ο Στάθης Γιαννακίδης συναντηθήκαμε με τον υπουργό Αριστείδη Μπαλτά. Τον ενημερώσαμε για τις εξελίξεις. Του είπαμε πως η μέθοδος της κλήρωσης επαναφέρει πολύ σκληρές στιγμές στην μνήμη της μειονότητας. Του θέσαμε την άποψη πως πρέπει να διαφυλαχτεί ως κόρη οφθαλμού η πραγματικότητα πως όλα τα παιδιά μας πρέπει να συνεχίσουν την εκπαίδευση τους είτε στα δημόσια λύκεια είτε στα μειονοτικά λύκεια. Αναφέραμε πως η κλήρωση θυμίζει στην μειονότητα άσχημες περιόδους και είπαμε πως είναι μια μέθοδος που δεν πρέπει να εφαρμοστεί.
Μετά από τον αμοιβαίο διάλογο και τις εξηγήσεις μας και ο υπουργός είπε πως πραγματικά πρόκειται για μια μέθοδο που δεν πρέπει να εφαρμοστεί. Μετά από τις επαφές που έκανε, μας είπε πως μέχρι να βρεθεί μια λύση η μέθοδος της κλήρωσης δεν θα εφαρμοστεί. Και είπε πως έδωσε και την δέουσα εντολή για να μην εφαρμοστεί.
Εμείς στις συναντήσεις μας με τους εκπαιδευτικούς και με τους συλλόγους κηδεμόνων των μειονοτικών λυκείων Τζελάλ Μπαγιάρ και Μουζαφέρ Σαλίχογλου, διαπιστώσαμε πως το πρόβλημα φέτος μπορεί να ξεπεραστεί με την προσθήκη 1-2 κοντέινερ. Περιγράψαμε στον κύριο υπουργό αυτή την πραγματικότητα.
Στην συνάντηση μας με τον δήμο, μας είχε ειπωθεί πως θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν στο θέμα της υποδομής, κάτι που επίσης μεταφέραμε στον υπουργό. Παρακολουθούμε το θέμα. Πιστεύω πως το συντομότερο με την προσθήκη δύο κοντέινερ που θα μπορούν να καλύψουν τους μαθητές στην αυλή του Τζελάλ Μπαγιάρ, θα διασφαλίσουμε να μην φύγει κανένα παιδί με μάτια δακρυσμένα¨.
Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης Χουσεΐν Ζεϊμπέκ:
¨Την Παρασκευή πραγματοποιήσαμε στο γραφείο μια συνάντηση με τον σύλλογο οικογενειών του σχολείου και με την διοίκηση του σχολείου. Ανταλλάξαμε απόψεις σχετικά με το τι μπορεί να γίνει και με το τι μπορούμε να προτείνουμε. Είδαμε πως δεν είχαμε πολλές επιλογές. Ξέρετε πως και πέρσι είχαμε το ίδιο πρόβλημα του χώρου.
Για πρώτη φορά δύο τμήματα της πρώτης τάξης άρχισαν μεσημεριανό ωράριο. Έτσι περιμέναμε λύση πέρσι. Φέτος όμως δεν επιθυμούν (σ.σ.: εννοεί τους μαθητές) ιδιαίτερα το μεσημεριανό ωράριο. Απέμεινε μόνο μια λύση.
Όπως ξέρετε στην Κάτω Συνοικία έχουμε ένα αθλητικό κέντρο που ανήκει στο σχολείο μας. Εκεί υπάρχουν κάποια προκατασκευασμένα κτίρια.
Yπάρχει μια αίτηση του 2005 που ζητά την μεταφορά τμήματος του λυκείου εκεί την οποία θέσαμε υπόψη του υπουργείου ζητώντας την στήριξη για τις δομές εκεί. Εγώ την αίτηση εκείνη και τα σχετικά σχέδια τα έδωσα σε φάκελο στον υπουργό.
Αυτή είναι η οδός επίλυσης προς το παρόν για το πρόβλημα χώρου που υπάρχει στο σχολείο.
Πέραν τούτου μια άλλη εναλλακτική είναι να αποδοθεί στην Διεύθυνση Εκπαίδευσης ένα κτίριο κατάλληλο για εκπαίδευση. Αυτό κατά την γνώμη μου είναι μια πολύ δύσκολη εκδοχή.
Εν ολίγοις στα χέρια μας έχουμε δύο δυνατότητες. Η μία είναι η συνέχιση της εκπαίδευσης σε μεσημεριανό ωράριο και η άλλη η μεταφορά τμήματος του λυκείου στο αθλητικό συγκρότημα.
Είμαστε σε συνεχή επαφή με τον σύλλογο γονέων και με την διοίκηση του σχολείου. Αυτοί μας ενημερώνουν. Εμείς προς το παρόν περιμένουμε την απόφαση που θα μας δώσει το υπουργείο. Την απόφαση που θα έρθει θα την εκτιμήσουν ο σύλλογος γονέων και η διοίκηση του σχολείου.
Στις 24 Ιουνίου 4 βουλευτές επισκεφτήκαμε τον υπουργό Παιδείας. Του αναφέραμε πως σύμφωνα με βάση την συνθήκη της Λοζάννης το πιο φυσικό δικαίωμα των παιδιών της μειονότητας είναι να λάβουν μειονοτική εκπαίδευση.
Άκουσαν τις απόψεις και τις ιδέες μας. Η επείγουσα σύγκλιση επιτροπών για κλήρωση δεν είναι μια μέθοδος επινοημένη στις δημοκρατικές κοινωνίες. Ο υπουργός δέχτηκε τα αιτήματά μας και σταμάτησε αυτή την πρακτική.
Tώρα μακάρι να βρούμε ικανοποιητικές λύσεις και για την Ξάνθη και για την Κομοτηνή. Στην Ξάνθη υπάρχει και ένα άλλο θέμα. To κτίριο είναι ένα παλιό κτίριο. Στόχος μας είναι να βρεθεί μια προσωρινή λύση. Μετά από την εξεύρεση προσωρινής λύσης να βρεθεί και μια μόνιμη. Για να μπορέσει να παρασχεθεί μια καλή παιδεία στην Ξάνθη μας, χρειάζεται ένα σύγχρονο κτίριο¨.
Αχμέτ Αρίφ: Πρόεδρος Επιτροπής Κηδεμόνων Μειονοτικού Γυμνασίου Τζελάλ Μπαγιάρ:
Καταρχήν ευχαριστώ τους τρεις βουλευτές μας. Από την πρώτη μέρα αυτού του περιστατικού μας στήριξαν. Από την ώρα που άρχισαν οι εγγραφές και ο Μουσταφά Μουσταφά και ο Αϊχάν Καραγιουσούφ, προσωπικά ήρθαν στο σχολείο μας και ενημερώθηκαν σχετικά με το μέτρο της κλήρωσης και από εμάς και από την διεύθυνση του σχολείου.
Εμείς άλλωστε χρόνια τώρα ζητάμε ένα πρόσθετο κτίριο. Το 2002 κατασκευάστηκε ένα κτίριο. Εμείς ως κηδεμόνες είχαμε παραδώσει στον δήμο αίτημα ζητώντας την κατασκευή ενός ακόμη. Μπήκε μάλιστα στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ. Αλλά λόγω των οικονομικών δυσκολιών του κράτους μας δεν ήταν εύκολο να προλάβουμε.
Υπάρχει όμως μια πραγματικότητα, εάν η μειονότητα θέλει να σπουδάσει τα παιδιά της στα δικά της μειονοτικά σχολεία και το κράτος μας το επιτρέψει, τότε εμείς ως επιτροπή κηδεμόνων μπορούμε να κάνουμε το σχολείο μας. Με την στήριξη από τον κόσμο μας μπορούμε να το κάνουμε. Αλλά πρώτα το ζητάμε από το κράτος μας.
Ερχόμενος τώρα στο θέμα σχετικά με την μέσω κλήρωσης εγγραφή, το θέμα αυτό έτρεξε τόσο γρήγορα που χτες οι δύο βουλευτές ήρθαν στο σχολείο μας. Είμαστε ενάντιοι σε αυτή την κατάσταση, αρκετά δεινά υπήρχαν 15 χρόνια πριν. Οι βουλευτές μας αμέσως επενέβησαν στο θέμα. Είπαν πως εμείς την Τρίτη θα συναντηθούμε με τον υπουργό Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά. Και ενώ οι βουλευτές μας πήγαιναν να συναντηθούν με τον υπουργό, ο εδώ Διευθυντής Περιφερειακής Εκπαίδευσης Κεραμάρης και η ομάδα του, κινήθηκαν γρήγορα, έστησαν επιτροπή κλήρωσης και είπαν πως αύριο θα γίνει η κλήρωση. Προσπάθησαν δηλαδή να το περάσουν σαν τετελεσμένο. Eν προκειμένω υπάρχει ένα παιχνίδι. Οι βουλευτές μας θα συζητήσουν αυτά με τον υπουργό, ενώ αυτοί κινήθηκαν γρήγορα. Τι γίνεται ; Δεν μπορεί να θεωρείται τόσο ανόητος ο κόσμος της μειονότητας. Για αυτό ακριβώς ο κόσμος της μειονότητας υπερασπίζεται το βάση της συμφωνίας της Λοζάννης, του ελληνικού συντάγματος και των διμερών πολιτιστικών συμφωνιών δικαίωμα και λέει πως θέλω να σπουδάσω το παιδί μου σε μειονοτικά σχολεία. Και αν δεν υπάρχει χώρος, δώστε μου έναν (σ.σ.: παραβιάζοντας τη συνθήκη της Λοζάννης).
Την Τρίτη 14:30 αναζητήσαμε τους βουλευτές μας. Τους είπαμε πως εσείς θα δείτε τον υπουργό αλλά εμάς μας ήρθε έγγραφο πως συστάθηκε στην Διεύθυνση Παιδείας η σχετική επιτροπή και πως αύριο θα γίνει η κλήρωση. Στις 18:00 μετά από την συνάντηση με τον υπουργό ενημερωθήκαμε πως σταμάτησε αυτό το μέτρο. Αλλά το σημείο στο οποίο στέκομαι εγώ είναι το εξής. ¨όπως μας ήρθε έγγραφο πως συστάθηκε επιτροπή και θα γίνει κλήρωση, κατά τον ίδιο τρόπο πρέπει να μας έρθει έγγραφο από την Διεύθυνση Παιδείας πως έχει σταματηθεί αυτό το μέτρο. Εάν μετά από αυτή την απόφαση για σταμάτημα αυτού του μέτρου, οι υπεύθυνοι για την Παιδεία στην περιοχή επιχειρήσουν να παίξουν κάποιο θέατρο σκιών, τότε εμείς θα καλέσουμε όλους τους γονείς και θα πάμε όπου πρέπει διεκδικώντας τα δικαιώματα μας¨.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Ο κ Καμμένος και ο πατριώτης κ Κουίκ που ήταν και υποψήφιος περιφερειάρχης τι κάνουν για αυτό. Ακόμα θα στηρίζουν την εθνομηδενιστική κυβέρνηση των συνιστωσών του ΤΣΥΡΙΖΑ. Μετά το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια καταρρέει και άλλη κόκκινη γραμμή. Δεν δικαιώνονται επειδή απλώς καταψήφισαν το νομοσχέδιο. Τις επιπτώσεις της εφαρμογής του πως θα τις ανατρέψει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοτέ και κανένας δεν ειχε κόκκινες γραμμές .
ΔιαγραφήΚόκκινες γραμμές εχουν οι Λεωνιδες και οι Αλεξανδροι . Τουτοι δω ειναι τα πουταναρια του πιτσιρίκα Ελληνοφωνου που παριστάνει τον πρωθυπουργό και οπως λέγαμε πριν τις εκλογες οτι ποτε σκλάβοι δεν λευτερωθηκαν ψηφίζοντας ( ποσο μαλλον αλλοφυλους και αλλόθρησκους ) και οτι τουτοι κουβαλούν τάφοπετρες .
Μην ρωτάμε λοιπον τι κάνουν οι ¨ καλοι ¨ της νέας μορφής δια κυβερνήσεως που ελεγε και η άλλη στην γλάστρα . Αυτο που τους διατάζουν κάνουν . Μας μουλωνουν .
Κωνσταντίνε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για το, όπως πάντα, εμπεριστατωμένο σου άρθρο, αλλά επίτρεψέ μου μία παρατήρηση.
Το έγκλημα στην Θράκη μας συντελείται από το 1952, αν η μνήμη μου δεν με απατά και απόδειξη αυτού το όνομα του σχολείου: Τζελάλ Μπαγιάρ (!). Πότε ήταν αυτός πρωθυπουργός στην Τουρκία;
Η Αθήνα έχει πάψει προ πολλού να ενδιαφέρεται για την Θράκη μας κι έχει αποδεχτεί το ιδιότυπο καθεστώς συγκυβέρνησης. Τα Χριστούγεννα του 2005 δεν ήταν που περιόδευε ο Μπαμπατζάν, λες και βρισκόταν στην Τουρκία και προσφωνούσε "Τούρκους" τους μουσουλμάνους;
Πότε κατεδιώκετο η Δασκάλα (με δέλτα κεφαλαίο) Χαρά Νικοπούλου (αλήθεια, πού είναι αυτή τώρα;) από την Δραγώνα και το σινάφι της; Πότε την ξυλοκόπησαν κι έγιναν όσα απίστευτα έγιναν στο Δέρειο (σωστά θυμάμαι;) ;
Ο ΣΥΡΙΖΑ ουδέποτε έκρυψε τι φρονεί για όλα αυτά και όχι μόνο. Τα εθνικά μας θέματα, βλέπε Κύπρος, Β. Ήπειρος, "Μακεδονία" κλπ. ουδέποτε ήταν το φόρτε του.
Οι άλλοι, όμως, που έκαναν τους πατριώτες (τρομάρα των!);
ΥΓ: Παρακαλώ να μην εκληφθεί αυτό ως υποστήριξη στο απόκομμα, που λόγω συγκυριών και ανικανότητας των άλλων, κατάφερε να γίνει κόμμα και μάλιστα κυβέρνηση και να στείλει την Ελλάδα μία ώρα αρχύτερα στην κόλαση.
Αγαπητέ Μιχαήλ, καταγράφω τα τελευταία 8 χρόνια με συνέπεια τα εντός της Θράκης τεκταινόμενα. Έχεις δίκιο σε όσα γράφεις, αλλά εγώ σήμερα επιμένω και καταδεικνύω με μεγαλύτερη ένταση την εγκατάλειψη (στα όρια της προδοσίας) της Θράκης από την Αθήνα και τους καρεκλοκένταυρους εξουσιαστές μας. Και σήμερα επιμένω περισσότερο, επειδή κυβέρνηση είναι ένα κόμμα εθνομηδενιστικό, ως εκ τούτου λίαν επικίνδυνο για τα εθνικά ζητήματα - προβλήματα και αιτήματα που προβάλουν οι γείτονές μας. Μας κυβερνά ένα κόμμα απάτριδων πατριδοκάπηλων (το δημοψήφισμα είναι το μεγαλύτερο παράδειγμα των χαρακτηρισμών που προσδίδω) λίαν επικίνδυνων για την δημιουργία ισχυρών κινδύνων στο εσωτερικό της χώρας (που δεν αφορούν το εμφυλιοπολεμικό κλίμα που εισήγαγαν ελαφρά τη καρδία για λόγους κομματικής διάσωσης και πολιτικής σκοπιμότητας). Όσο θα έχω την υγεία μου και θα μπορώ να πληρώνω την χρήση του διαδικτύου, θα καταγράφω τα κακώς κείμενα αναμένοντας και την στιγμή της επαναφοράς στα αυτονόητα της πατρίδας που τόσο απερίσκεπτα κάποιοι κατέστρεψαν και καταστρέφουν για να ικανοποιήσουν από βιοτικές έως κομματικές ανάγκες παραγράφοντας τις εθνικές αναγκαιότητες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο που στεναχωριέμαι, επειδη οι πατριδοκάπηλοι της κυβέρνησης χειραγώγησαν τους πατριώτες κάνοντας χρήση του θυμικού (συναισθήματος και ηθικών αξιών που οι "για πρωτη φορά αριστερά" δεν έχουν) για να στηρίξουν στη συνέχεια την εφαρμογή των εθνομηδενιστικών τους σχεδίων για τη χώρα (η εισαγωγή τους έγινε με το νόμο περί ιθαγένειας αλλά και με το άνοιγμα των συνόρων για όλους της γης τους λαθρομετανάστες). Αυτή η χειοραγώγηση, η στυγνή εκμετάλλευση εθνικών αξιών που οι ίδιοι μετά βδελυγμίας αποκηρύττουν και ενίοτε καταδιώκουν, είναι που με στεναχωρεί. Γιατί, στον πόλεμο που καλούν τους αγνούς πατριώτες στρατιώτες σαν στρατιώτες, οι ίδιοι ως στρατηγοί έχουν διαφορετική άποψη για τη διαχείριση της νίκης, ενώ, κι εδώ βρίσκεται το τραγικό, δεν έχουν καν σχέδιο για την επικείμενη σύγκρουση. Αναμένουν απλά την ηρωοποίησή τους μέσα από τις θυσίες άλλων. Τέλος, τονίζω πως όταν ο στρατηγός έχει άλλες αξίες και στοχεύσεις από τους στρατιώτες, τότε το μόνο βέβαιο είναι πως επέρχεται ήττα. Ήττα σκληρή για εκείνους που θα παλέψουν με νύχια και με δόντια και όχι όπως άλλοι με αστακούς στα σαλόνια...
ΔιαγραφήΦίλε Κωνσταντίνε,
ΔιαγραφήΈχεις απόλυτο δίκιο σε όσα γράφεις, συμφωνώ και είμαι κι εγώ εξίσου ανήσυχος για τα επερχόμενα δεινά.
Η παρέμβασή μου είχε μόνο στόχο να θυμίσω ότι οι σημερινοί εθνομηδενιστές βρήκαν έδαφος στρωμένο για τα τεκταινόμενα στην Θράκη και το εκμεταλλεύονται στο έπακρο.
Το ότι είναι κάπηλοι και αλήτες φαίνεται ακριβώς από την εκμετάλλευση του θυμικού, που κάνουν, όπως σωστά παρατηρείς. Πάνε να ταυτίσουν το δικό των άνευ νοήματος και ουσίας "ΟΧΙ" με τα ηρωικά "ΟΧΙ" άλλων εποχών, στα οποία αυτοί προφανώς θα έλεγαν "ΝΑΙ". Πιο πρόσφατο παράδειγμα το προ 11 ετών "ΝΑΙ" στην πλεκτάνη Ανάν για την Κύπρο μας.
Ο Θεός να σού δίνει δύναμη και υγεία να γράφεις, αρκεί να μην αρχίσουν να φιμώνουν φωνές σαν την δική σου, γιατί τούς έχω για όλα ικανούς.
Μην νομίζεις ότι δεν το επιχείρησαν. Όχι η μία πλευρά, όχι μία φορά και όχι με έναν τρόπο
ΔιαγραφήΔεν είσθε μόνος, κ.Τερζή, σας το έχω ξαναγράψει. Είμαστε πολλοί, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ, και κανείς δεν μπορεί να μας φιμώσει.
Διαγραφή