Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Όταν η Ελληνική σημαία θα κυματίσει ξανά στην Πόλη των Ρωμιών

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Δημοσιογράφος - Συγγραφέας - Τουρκολόγος


Έτος 1919. Η Κωνσταντινούπολη είναι υπό την κυριαρχία των συμμαχικών δυνάμεων της Ατάντ. Ανάμεσα τους και ένα ελληνικό απόσπασμα.

Η εντυπωσιακή μοναδική αυτή φωτογραφία που προβλήθηκε από ένα ανήσυχο Τούρκο, είναι από την αρχή του Γαλατά σε μια παράταξη των συμμαχικών δυνάμεων. Ο δρόμος που οδηγεί προς τα πάνω, προς την πλατεία Ταξίμ, είναι γεμάτος από ελληνικές σημαίες που κυματίζουν πάνω από τους παραταγμένους Εγγλέζους στρατιώτες.

Η συγκίνηση του ελληνικού στοιχείου της Πόλης είναι μεγάλη καθώς μετά από τόσους αιώνες η σημαία των Ελλήνων, η σημαία της Ρωμιοσύνης, κυματίζει ξανά στα άγια χώματα της Βασιλεύουσας.

Πόσο κράτησε το όνειρο αυτό; Μόνο μέχρι την μικρασιατική καταστροφή το 1922. Η Ρωμιοσύνη όμως παρά τα τόσα βάσανα της παρέμεινε στην Πόλη.

Σήμερα, μετά από τόσα χρόνια από εκείνη την καταστροφή η Τουρκία τρίζει εκ θεμελίων. Έχει προφητευτεί ότι ένας τρελός ηγέτης της θα γίνει η αιτία του θανατηφόρου διαμελισμού της. 
Ήδη μεγάλες ομάδες στο εσωτερικό απεργάζονται την οριστική της δυάλυση.
Ήδη καταρτίζονται στρατηγικά σχέδια για τον σύγχρονο μεγάλο ασθενή και τον επιθανάτιο ρόγχο του!

Οι προφητείες λένε και για την κάθοδο στο νότο του μεγάλου ξανθού γένους, ομόδοξου των Ρωμιών. Το πρώτο βήμα ήδη έχει γίνει και έχει την σφραγίδα της Κριμαίας, ένα σημάδι που έχει ανησυχήσει έντονα την Τουρκία.

Οι προφητείες λένε πως τότε θα αποδώσουν την Βασιλεύουσα ξανά στον φυσικό της κυρίαρχο.

Άμποτε η Ελλάδα της μνημονιακής συμφοράς θα εκλείψει και τα οράματα, οι προφητείες, θα γίνουν πραγματικότητα.

Οι προδότες τότε θα βυθιστούν στο χάος της προδοσίας τους και η Βασιλεύουσα θα ξαναγίνει Βασιλεύουσα, γιατί έχουν αυτοί τα σχέδια τους, αλλά έχει και ο Θεός τα δικά Του!

Πηγή ΝikosΧeiladakis


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 


Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

9 σχόλια :

  1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΞΙΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ .ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΚΛΕΦΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΦΙΛΕ.ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΚΛΕΦΤΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ

      Διαγραφή
    2. Φίλε ....ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ .
      ΜΕΧΡΙ τοτε ομως πλήρωσε τα κατοχικα χαράτσια και περίμενε το βασιλοπουλο ...ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΘΕΙ .
      Απο εμας εξαρτάται πόσοι Ελληνες θα χαθουν ...οσο τους κοιτάμε τοσο οι κΥνοβουλευτικοι θα παίρνουν κεφαλια με τους φιλους τους τα διποδα που ακομη φέρνουν για να μην τολμήσουμε και αντισταθούμε .
      Αποχη ...εχεις μέζεα να σταματήσεις να ταΐζεις το τέρας με τα 300+1 κεφάλια πριν σε καταβροχθίσει ;

      Διαγραφή


  2. "Όταν η Ελληνική σημαία θα κυματίσει ξανά στην Πόλη των Ρωμιών."

    Ρωμιοί από το "Ρωμαίοι" αποκαλούντο στο Ανατολικό τμήμα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας (αυτό που ΜΕΤΑ την άλωση της Πόλης ονομάστηκε "Βυζάντιο"), οι ορθόδοξοι στο θρήσκευμα κάτοικοι του.

    Στο "Βυζάντιο" κατοικούσαν πάνω από πενήντα (50) λαοί και εθνότητες.
    Μεταξύ αυτών και ελληνικής καταγωγής που ήταν μικρή μειοψηφία, το 2 έως 3% του συνολικού πληθυσμού. Επόμενο ήταν η μικρή αυτή κοινότητα να αφομοιωθεί και φυλετικά από το 97% του πληθυσμού της αυτοκρατορίας.

    Κοινό γνώρισμα η ελληνική (ελληνιστική ακριβέστερα) γλώσσα, που ομιλείτο όμως
    επαρκώς από την ανωτέρα τάξη, κυρίως τους κατοίκους της πρωτεύουσας.
    Η πλειονότητα όμως των κατοίκων ομιλούσε λίγο ή καθόλου την ελληνική. Ακόμα και αυτοκράτορες, όπως ο Μέγας Κωνσταντίνος αγνοούσαν την ελληνική. Πολύ διαδεδομένες γλώσσες, ιδίως τους πρώτους αιώνες, υπήρξαν η λατινική, οι σλαυικές γλώσσες, η αρμενική.

    Το να ομιλούν την ελληνική δεν σημαίνει και ελληνική εθνικότητα.
    Αφού εστερούντο ελληνικής παιδείας, η οποία, τους πρώτους αιώνες,
    ήταν όχι μόνον απαγορευμένη αλλά και υπό διωγμόν.

    Το βυζαντινό κράτος υπήρξε θεοκρατικό και η επίσημη παιδεία ιουδαιοχριστιανική.

    Διαβάζοντες τον τίτλο του άρθρου σας κ.Χειλαδάκη, οι απόγονοι όλων αυτών των λαών και εθνοτήτων που κατοικούσαν το αχανές "Βυζάντιο",
    σίγουρα θα γελάνε.

    Γιατί δίπλα στην ελληνική σημαία, θα έπρεπε χάριν της ιστορικής αλήθειας, να κυματίζουν πολλές δεκάδες άλλες σημαίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα επιχειρηματα σου ειναι ατοπα ,ανιστορητα κι επικινδυνα:

      Στην Ανατολικη Αυτοκρατορια ,το ρωμαϊκο στοιχειο ηταν μια μεοψηφια ενω το στοιχειο που

      υπερτερουσε ηταν το ελληνικο.

      Οι Ρωμαίοι εδωσαν το 212 μ.Χ. στους Ελληνες τη ρωμαϊκη υπηκοοτητα και την προσωνυμια

      «Ρωμαιοι» για λογους φορολογικους και στρατολογικους, σεβαστηκαν, ομως, την ελληνικη

      τους συνειδηση που ηταν αλληλενδετη με το εθνικο τους ονομα και δεν επιχειρησαν να την

      αλλοιωσουν.

      Ρωμαϊκη πολιτιστικη επιρροη υπηρχε μονο βορειως της ιδεατης «Γραμμης Jirecek» η

      οποια εκτεινεται απο την πολη Laçi της σημερινης Αλβανιας και περνωντας απο τη Σοφια

      καταληγει στον Εύξεινο Πόντο.

      Νοτιως της γραμμη αυτης ο Ελληνισμός επικρατεί από τον 4ο κιόλας αιώνα.

      Ό,τι «ρωμαϊκο» ειχε απομεινει στο Βυζαντιο ήταν η κρατικη συγκροτηση, η οποια, ομως,

      οφειλε πολλα στα ελληνικα δανεια, καθως οι Ρωμαιοι Καισαρες ειχαν υποστει μεγαλη

      επιδραση από τις ελληνιστικες μοναρχιες, στη βαση των οποιων υπηρχαν θεσμοι Ελληνικοι.

      Γράφει χαρακτηριστικά ο H. G. Wells:

      «Περί του Ανατολικού ή Βυζαντινού αυτού κράτους ομιλούν γενικώς ως εάν επρόκειτο περί συνεχίσεως της ρωμαϊκής παραδόσεως, ενώ εις την πραγματικότητα αυτό ήτο ανανέωσις της παραδόσεως του Αλεξάνδρου.
      Το Ανατολικόν κράτος, αφότου εχωρίσθη από το Δυτικόν, ωμιλούσε την ελληνικήν γλώσσαν, αποτελούσε δε συνέχειαν, αν και όχι εντελώς αγνήν, της ελληνικής παραδόσεως (…). Tο κράτος αυτό ήτο ελληνικόν και όχι λατινικόν. Oι Ρωμαίοι είχον έλθει και είχον φύγει πάλιν»

      (Παγκόσμιος Ιστορία, Βίβλος, Αθήναι 1952, τόμος Α΄)


      Επιπλεον οπως γράφει ο Διον Ζακυθηνός:
      «Τα ονόματα του Αριστοτέλους, του Πλάτωνος και του Ευκλείδου ήσαν γνώριμα εις ευρυτάτας μάζας του πληθυσμού του (Βυζαντίου ), η παιδεία του ήτο αποκλειστικώς ελληνική, όλαι δε αι πνευματικαί του εκδηλώσεις, ταπειναί ή γενναιότεραι, υπεβλήθησαν μονομερώς είς την πειθαρχίαν των Ελλήνων»

      Κατά τους Ν. H. Baynes-H.St.L.B. Moss:

      «Η παιδεία του ελληνιστικού κόσμου που αναπτύχθηκε στα βασίλεια των διαδόχων του Μεγάλου Αλεξάνδρου συνεχίζεται και επηρεάζει βαθιά τα επιτεύγματα του Βυζαντίου. Γιατί οι Βυζαντινοί είναι χριστιανοί Αλεξανδρινοί. Στην τέχνη ακολουθούν τα ελληνιστικά πρότυπα˙ κληρονομούν τη ρητορική παράδοση, την φιλομάθεια, το θαυμασμό για το μεγάλο αιώνα της κλασσικής Ελλάδος, χαρακτηριστικά που διέκριναν τους μελετητές της εποχής του βασιλείου των Πτολεμαίων»

      ( Byzantium, An Introduction to East Roman Civilization)
      (ελλ. μτφρ.Δ. Σακκά,  Βυζάντιο, Εισαγωγή στο Βυζαντινό Πολιτισμό)

      «Ο όρος Ρωμαίος (...) δεν σημαίνει ότι οι Βυζαντινοί θεωρούσαν τους εαυτούς τους ως απογόνους των Λατίνων. Αντιθέτως, είχαν απόλυτη συνείδηση της ελληνικής τους καταγωγής (…).Υπάρχουν (…) επιστήμονες που συνεχίζουν να υιοθετούν ακραίες απόψεις, υποστηρίζοντας ότι οι Βυζαντινοί ήταν μάλλον "ελληνόφωνοι Ρωμαίοι" (…). Προφανώς, αυτοί οι επιστήμονες δεν έχουν κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο ο όρος "Ρωμαίος" και τα παράγωγά του χρησιμοποιούνταν στη Βυζαντινή Αυτοκρατορία»

      (Αλέξιος Γ. Κ. Σαββίδης & Βenjamin Ηendrickx, Εισαγωγή στη Βυζαντινή Ιστορία.)

      «Το Βυζάντιο, αν και παραμένει πάντα σταθερά προσκολλημένο στις ρωμαϊκές πολιτικές ιδέες και παραδόσεις, μεταβάλλεται σε ένα μεσαιωνικό ελληνικό κράτος»,
      γράφει ο Ostrogorsky.

      «Βυζαντινό είναι το εκχριστανισθέν ρωμαϊκό κράτος του ελληνικού έθνους»

      θα πει ο Aug. Heisenberg.

      «Ελληνική Αυτοκρατορία της χριστιανικής Ανατολής», θα χαρακτηρίσει το Βυζάντιο η Γλύκατζη-Αρβελέρ.

      «Ρωμαίος εσήμαινε, εν τέλει τον Έλληνα» και «Την ηγεμονία διετήρησαν τα ελληνικήν έχοντα την γλώσσαν εθνικά στοιχεία, αδιάφορον αν εις τας φλέβας των έρρεε μία σταγών περισσότερο ή ολιγώτερον αίματος αρχαίου ελληνικού», θα τονίσει ο Krumbacher.

      «Υπάρχει συνέχεια (στην ελληνική ιστορία) τόσο στο θέμα της φυλετικής καταγωγής, όσο και σε ό,τι αφορά τη γλώσσα και τον πολιτισμό. (...) Παρά το γεγονός ότι οι κάτοικοι έφτασαν στο σημείο να αυτοαποκαλούνται Ρωμαίοι, παρέμειναν αναμφισβήτητα Έλληνες», θα προσθέσει ο Dοuglas Dakin.

      ΓΜ

      Διαγραφή
    2. Και πώς επέζησε η ελληνική γλώσσα και οι παραδόσεις - που αποδεδειγμένα έχουν συνέχεια μέχρι σήμερα - αν δεν υπερτερούσε το ελληνικό στοιχείο στη συνείδηση των κατοίκων του Βυζαντίου;

      Διαγραφή
  3. Ο κ. Χειλαδάκης έχει μπερδέψει την επιστήμη με τις προφητείες. Τόσο καιρό τον διάβαζα θεωρώντας ότι έχει επιστημονικές τεκμηριώσεις σε αυτά που έλεγε. Τώρα κατάλαβα ότι είναι απλά ένας δημοσιογράφος. Τόσο καταλαβαίνει τόσο λέει. Δυστυχώς στην Ελλάδα η επιστήμη ήρθε 2η, 3η, ..... ενώ η θρησκεία 1η. Οι Ελληνες γέννησαν την επιστήμη αλλά ακολούθησαν τις θρησκείες. Κρίμα γιατί αν είχαμε ακολουθήσει την επιστήμη δεν θα είμαστε εδώ τώρα να ακούμε τον κάθε πικραμένο να λέει ό,τι του κατέβει και δη προφητείες εκατοντάδων χρόνων.
    Αλλά ας μείνουμε στις προφητείες και επιτρέψτε μου να κάνω και εγώ μία: "Έτσι όπως πάει η κατάσταση όχι μόνο δεν θα πάρουμε την Πόλη αλλά αν κρατησουμε την Πελλοπόνησο και την Στερεά Ελλάδα θα είμαστε πολύ τυχεροί.
    Με τιμή

    Γιώργος Τσεκούρας
    Καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ὃ φίλος ΓΜ ἔχει ράμματα για τις γούνες κάποιων ,«καλοθελητάδων»,ἀλλά ἡ Ρωμανία (Ἀνατολική Ρωμαϊκή Αὐτοκρατορία και μετά θάνατον και Βυζάντιον καλουμένη),δέν ἦταν εἰδυλλειακή ἐποχή για τον Ἑλληνισμό,και μας κληροδότησε μία δισυποστασία με τάσεις ἐκτροπῆς σε διχοστασία.
    Ὑποφέρουμε ἀκόμη σήμερα ἀπό ἀγκυλώσεις ἑλληνοεθνικές και ἀντίστοιχες ἑλληνορθόδοξες,στίξεις ἀντιδιασταλτατικές και και ἀλληλοαποκλειόμενες:Ἑλλάς ἀπ᾿ἐδῶ,Ρωμηοσύνη ἀπ᾿ἐκεί,παραβλέποντας,(και ἅρα ἀπλουστεύοντας) ὅτι ἑνδιάμεσα ὑπήρξε και ἐποχή που ὁ Ἑλληνισμός,ἑλληνόφωνος και ἑλληνοσπουδαγμένος,διετέλεσε ἀχθοφόρος της ρωμαϊκῆς κατακτήσεως,ἀλλά και καθηγητής αὐτῆς ,ὅχι ὅμως προς ἴδιον ὄφελος.
    Θα μποροῦσε ἴσως ἀρκετά νωρίς να ἐπανελληνισθεί ἡ Νέα Ρώμη,ἀλλά τέλος πάντων ἡ διαδικασία ἀπεδείχθη ἀργἠ και ὀδυνηρή.
    Θα παραθέσω την δήλωση του Γεννάδιου,μετά τον διορισμό του ἀπό τον Μωάμεθ Β΄ στο ἀξίωμα του Πατριάρχη:
    "Έλλην ων τήι φωνήι, ουκ αν ποτέ φαίην Έλλην είναι, δια το μη φρονείν ως εφρόνουν ποτέ οι Έλληνες' αλλ' από της ιδίας μάλιστα θέλω ονομάζεσθαι δόξης. Και ει τις έροιτό με τις ειμί, αποκρινούμαι χριστιανός είναι"
    Και πρίν προστρέξει ὁ ἀναμενόμενος ἀντίλογος,σπεύδω να διευκρινήσω ὅτι αὐτή ἦταν ἡ «ἄνωθεν» ἐπιβεβλημένη πολιτική ὁρθότης της ἐποχῆς,και μόλις μετά την πρώτη ἄλωση ἀπό τους Φράγκους ἄρχισε να ἀποδομείται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφού το ρίξαμε στις προφητείες, θα πει ότι πιάσαμε πάτο. Η κατάσταση αυτή θυμίζει το τέλος τής ρωσικής αυτοκρατορίας.

    Απίστευτες ανοησίες, που δεν θα έπρεπε να έχουν θέση σ' ένα τόσο σοβαρό ιστολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]