Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Ουκρανικά μαχητικά κατέρριψαν το Η17, καταγγέλλει γερμανός πιλότος

Στηρίζει την ανάλυσή του στο διάτρητο πιλοτήριο από βολίδες αντι-τάνκ των μαχητικών SU 25

Το εντυπωσιακό άρθρο του πιλότου-εμπειρογνώμονα Peter Heisenko, στην Ιστοσελίδα του, anderweltonline.com, αναφέρει τα εξής (σε μετάφραση Μ. Στυλιανού, από τη Global Research):

“Η τραγωδία του Μαλαισιανού ΜΗ17 εξακολουθεί να διατηρείται μακριά από το φως της σαφήνειας.
Οι ηχογραφήσεις πτήσεως βρίσκονται στην Αγγλία υπό εξέταση. Τι μπορεί να προκύψει από αυτή; Ίσως περισσότερα από όσα μπορείτε να υποθέσετε.
Ειδικώτερα οι ηχογραφήσεις φωνής θα έχουν ενδιαφέρον, όταν εξετάσετε την εικόνα του θραύσματος του πιλοτηρίου. Ως εμπειρογνώμονας της αεροπορίας, εξέτασα με μεγάλη προσοχή τις φωτογραφίες κομματιών του αεροπλάνου που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.

Πρώτα, μου έκανε κατάπληξη πόσο λίγες φωτογραφίες μπορούμε να βρούμε στο Google από τα θραύσματα του αεροπλάνου. Όλες είναι χαμηλής ανάλυσης, εκτός από μία: Το θραύσμα του πιλοτηρίου κάτω από το παράθυρο, στην πλευρά του πιλότου. Αυτή ωστόσο η εικόνα συγκλονίζει. Στην Ουάσιγκτoν μπορείς τώρα να ακούσεις απόψεις πως επρόκειτο για  «ενδεχομένως ένα τραγικό λάθος/ατύχημα».
Αυτό δεν με εκπλήσσει καθόλου, κατόπιν αυτής της εικόνας του πιλοτηρίου.

Τρύπες εισόδου και εξόδου βολίδων  στην περιοχή του πιλοτηρίου.

Συνιστώ να  κάνετε κλικ στην μικρή φωτογραφία στα αριστερά. Μπορείτε να την δείτε σε καλή ανάλυση. Αυτό είναι απαραίτητο γιατί θα σας βοηθήσει να καταλάβετε ό,τι περιγράφω εδώ. Τα γεγονότα κραυγάζουν και βρίσκονται πέρα από το πεδίο των υποθέσεων: Το πιλοτήριο παρουσιάζει ίχνη κανονιοβολισμού! Μπορείτε να δείτε ότι τα χείλη από ένα μέρος των οπών είναι λυγισμένα προς τα μέσα. Αυτές είναι οι μικρότερες τρύπες, στρογγυλές και καθαρές, που δείχνουν τα σημεία εισόδου, πιθανώτατα βλήματος διαμέτρου 30 χιλιοστών. Τα χείλη των άλλων, των μεγαλύτερων και κάπως ξεφτισμένων τρυπών εξόδου δείχνουν σχίσματα εξέχοντος μετάλλου που προκλήθηκαν από βλήματα του ίδιου διαμετρήματος.
Επιπλέον, είναι φανερό ότι σε αυτές τις τρύπες εξόδου του εξωτερικού στρώματος του διπλού αλουμινίου της ενισχυμένης δομής τα άκρα είναι σχισμένα ή λυγισμένα -προς τα έξω! Επιπλέον
είναι ορατά  μικροκοψίματα, όλα λυγισμένα προς τα έξω, γεγονός που δείχνει ότι θραύσματα βγήκαν από το εξωτερικό περιτύλιγμα από μέσα από το πιλοτήριο. Τα ανοιγμένα σημεία καρφώματος είναι επίσης λυγισμένα προς τα έξω.

Εξετάζοντας αλληλοδιάδοχα τις διαθέσιμες φωτογραφίες ένα πράγμα επιβάλλεται στην προσοχή: Όλα τα κομμάτια του αεροπλάνου των τμημάτων πίσω από το πιλοτήριο είναι σε μεγάλο βαθμό άθικτα, εκτός βέβαια του ότι μόνο θραύσματα του αεροπλάνου απέμειναν.
Μόνο το τμήμα του πιλοτηρίου δείχνει αυτά τα περίεργα σημάδια της καταστροφής. Αυτό αφήνει στον εξεταστή ένα σημαντικό ίχνος.

Αυτό το αεροπλάνο δεν χτυπήθηκε από πύραυλο στο κεντρικό τμήμα του. Η καταστροφή είναι περιορισμένη στην περιοχή του πιλοτηρίου. Τώρα πρέπει να προσθέσετε στα δεδομένα ότι αυτό το τμήμα είναι κατασκευασμένο από ειδικά ενισχυμένο υλικό. Και τούτο επειδή η μύτη οποιουδήποτε αεροπλάνου πρέπει να αντέχει στην σύγκρουση με ένα μεγάλο πουλί σε υψηλές ταχύτητες. Μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία ότι σε αυτή την περιοχή έχουν τοποθετηθεί πολύ ισχυρότερα μείγματα αλουμινίου από ότι στο υπόλοιπο του κελύφους του αεροσκάφους.

Στην συντριβή του αεροπλάνου της Παναμέρικαν στο Λόκερμπυ, ένα μεγάλο τμήμα του πιλοτηρίου διασώθηκε ενιαίο, ακριβώς λόγω αυτής της ειδικής δομής. Στην περίπτωση του Μαλαισιανού ΜΗ17 είναι σαφέστατο ότι και σ΄αυτό επίσης σημειώθηκε έκρηξη μέσα στο αεροπλάνο.

Πυρομαχικά προορισμένα για την καταστροφή τάνκς.

Τι επομένως μπορεί να έχει συμβεί;
Η Ρωσία δημοσίευσε πρόσφατες καταγραφές ραντάρ που επιβεβαιώνουν την παρουσία τουλάχιστον ενός ουκρανικού καταδιωκτικού SU25 πολύ κοντά στο ΜΗ7. Αυτό συμπίπτει με την μαρτυρία του -τώρα αγνοούμενου- Ισπανού ρυθμιστή εναέριας κυκλοφορίας (Κάρλος), ο οποίος επεσήμανε δύο ουκρανικά μαχητικά κοντά στο Μαλαισιανό επιβατικό.

Αν τώρα εξετάσουμε τον εξοπλισμό του αντιπροσωπευτικού SU25, μαθαίνουμε ότι: Είναι εξοπλισμένο με ένα δίκαννο πυροβόλο 30 χιλιοστών, τύπου GSh-302/AO-17A, εφοδιασμένο με γεμιστήρα 250 εμπρηστικών βολίδων και εκρηκτικών βολίδων ντουμ-ντούμ αντι-τάνκ, τοποθετημένων σε εναλλασσόμενη σειρά. Το Πιλοτήριο του  ΜΗ17 δέχθηκε σαφώς πυρά και από τις δύο πλευρές :οι τρύπες εισαγωγής και εξαγωγής εμφανίζονται στο ίδιο θραύσμα τμήματος του πιλοτηρίου.

Τώρα ας εξετάσουμε τι συμβαίνει όταν μια ριπή από εμπρηστικές και
εκρηκτικές βολίδες αντιτάνκ πλήξουν το πιλοτήριο. Πρόκειται για βλήματα σχεδιασμένα να καταστρέψουν ένα σύγχρονο τανκ. Οι εμπρηστικές βολίδες αντιτάνκ διέσχισαν το πιλοτήριο και βγήκαν από την άλλη πλευρά του ελαφρά παραμορφωμένες. Προορισμός τους είναι άλλωστε να διατρήσουν την ισχυρή θωράκιση ενός τανκ. Επίσης οι εκρηκτικές βολίδες θραυσμάτων, χάρις στα πολυάριθμα σημεία κρούσεως τους, προκαλούν μαζικές εκρήξεις μέσα στο πιλοτήριο, αφού αυτό προορίζονται να κάνουν. Δεδομένων των ταχύρρυθμων βολών του πυροβόλου GSh-302, θα προκαλέσει ταχεία σειρά εκρήξεων μέσα στο πιλοτήριο, μέσα σε πολύ σύντομο χρόνο. Που –θυμηθείτε το- κάθε μια τους προορίζεται να καταστρέψει ένα τάνκ.

Τι είδους «λάθος» διαπράχθηκε έτσι –και από ποιόν;

Επειδή το εσωτερικό των  αεροπλάνων της πολιτικής αεροπορίας είναι ερμητικά κλειστός θάλαμος υπό πίεση, οι εκρήξεις, σε κλάσμα του δευτερολέπτου, θα αυξήσουν την πίεση στο εσωτερικό της καμπίνας σε σημείο ρήξεως. Ένα αεροπλάνο δεν είναι εφοδιασμένο γι΄αυτό, θα σκάσει σαν μπαλόνι. Αυτά εξηγούν ένα εύλογο  σενάριο.

Τα σχεδόν ατόφια θραύσματα των πίσω τμημάτων του αεροσκάφους διερράγησαν στα ασθενέστερα σημεία της δομής, πιθανώτατα κάτω από εξαιρετική εσωτερική πίεση αέρος. Οι εικόνες της ευρείας διασποράς των συντριμμάτων και ο βάναυσος τραυματισμός του πιλοτηρίου ταιριάζουν αρμονικώτατα. Επιπλέον ένα τμήμα πτέρυγας δείχνει ίχνη ξυστής βολής, της οποία προέκταση οδηγεί στο πιλοτήριο. Και είναι ενδιαφέρον ότι ανακάλυψα πως τόσο η φωτογραφία υψηλής ανάλυσης του διάτρητου από σφαίρες τμήματος του πιλοτηρίου όσο και το τμήμα της γδαρμένης πτέρυγας έχουν στο μεταξύ εξαφανισθεί από τις εικόνες του Google. Ουσιαστικά, δεν μπορείτε πια να βρείτε φωτογραφίες θραυσμάτων, εκτός από τα πολύ γνωστά καπνίζοντα ερείπια του αεροπλάνου.

Εάν ακούτε τώρα τις φωνές από την Ουάσιγκτoν που μιλούν για ένα πιθανό τραγικό λάθος/ατύχημα», αυτό που απομένει είναι το ερώτημα ποια ήταν η φύση αυτού του «λάθους» που διαπράχθηκε εδώ. Δεν προτίθεμαι να περιπλανηθώ στο πεδίο των υποθέσεων, αλλά θα ήθελα να προσκαλέσω και άλλους να εξετάσουμε το εξής: Το ΜΗ17 έμοιαζε, στον τρίχρωμο σχεδιασμό του με το αεροπλάνο του Ρώσου προέδρου Πούτιν, το οποίο βρισκόταν «κοντά» στο Μαλαισιανό. Στους αεροπορικούς κύκλους «κοντά» θεωρείται κάπου ανάμεσα στα 150 με 200 μίλια. Επίσης ας λάβουμε υπόψη μας σχετικά και την κατάθεση της κ.Γιούλιας Τιμοσένκο, που ήθελε να εκτελέσει τον πρόεδρο Πούτιν με ένα Καλάσνικοφ.

Αλλά αυτά παραμένουν σκέτες εικασίες. Οι ριπές βλημάτων όμως στο πιλοτήριο του Μαλαισιανού ΜΗ17 ασφαλώς δεν είναι εικασίες”.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

6 σχόλια :

  1. Οσοι παρακολουθουμε στενα τα τεκταινομενα στην περιοχη αλλα και τα βρωμικα παιχνιδια της Δυσης με τις ''κατασκευασμενες'' πληροφοριες και ενδειξεις για παραπλανηση της κοινης γνωμης, οποτε θελουν να εισβαλλουν σε μια χωρα (ας θυμηθουμε το Ιρακ και........οχι μονον.........), δεν πιστεψαμε ουτε στιγμη οτι μπορει ο Πουτιν να εδωσε τετοια εντολη η να ειχε η Ρωσια οποιαδηποτε αναμειξη στην ριψη του αεροσκαφους. Ειχαμε και εξακολουθουμε να εχουμε την απολυτη βεβαιοτητα οτι το συμβαν ηταν προβοκατσια στημενη των δυτικων, ωστε να στρεψουν την διεθνη κοινη γνωμη εναντιον της Ρωσιας & του Πουτιν για να επισπευσουν τα σκοτεινα σχεδια τους στην περιοχη, χωρις να εχουν την διεθνη κατακραυγη αλλα μια ''επισημη'' επιπλεον δικαιολογια, με τις περισσοτερες δυνατες συμμαχιες μαζι τους. Ομως ο κοσμος εχει ξυπνησει αρκετα, δεν καταπινει αμασητα τα ''δηθεν'' περι ''ανθρωπινων δικαιωματων'' και ''προστασιας'' που πουλανε οι Αμερικανοι τοσα χρονια για να εισβαλλουν σε διαφορες χωρες προκειμενου να απομυζησουν προς ωφελος τους τα πολυτιμα προ'ι'οντα (πετρελαιο, μεταλλα, κ.α) που παραγουν οι χωρες στοχοι τους. Προσωπικα, συγχαιρω και θαυμαζω τον Πουτιν για την ψυχραιμια που διατηρησε στα απανωτα υπουλα χτυπηματα που δεχθηκε ''κατω απο την ζωνη'' γιατι μαλλον γνωριζει την βρωμικη παγια τακτικη των αντιπαλων του και ως ΓΝΗΣΙΟΣ ΗΓΕΤΗΣ δεν βαζει με ευκολια τον λαο του και την χωρα του σε περιπετειες. Αποδεικνυεται συνεχως και εμπρακτως ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ στην πολυπλοκη σκακιερα με τους ηθικους αυτουργους και τα πιονια τους απεναντι του.............Ευχομαστε να κρατησει και να τους κατατροπωσει, για να εχουμε ως πολιτες σε ολον τον πλανητη ΕΛΠΙΔΑ για ενα καλυτερο ΑΥΡΙΟ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ ΠΙΛΟΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΤΡΙΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΟΥΚΡΑΝΩΝ & ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βλαδιμηρε Πουτιν κρατα γερα τα ηνια, η δικαιωση σου πλησιαζει, οι απλοι πολιτες ειμαστε μαζι σου γιατι θελουμε ειρηνη και αξιοπρεπη διαβιωση με αλληλοσεβασμο αναμεσα στους λαους του κοσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γενικα η παραπληροφορηση απο τα ΜΜΕ καλα κρατει...Δειχνουν εικονες λεηλασιων στην Αργεντινη απο το 2001 ενω ο κοσμος σημερα εχει βγει με σημαιες και πανηγυριζει! Κλειστε τις τηλεορασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχως αντιληφθηκα πριν χρονια τι προσπαθουν να κανουν στο μυαλο, την ψυχη και την κριτικη μας ικανοτητα τα ΜΜΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ πριν πολλα χρονια και πεταξα την τηλεοραση το 2004. Διαβαζω, παρατηρω, συζητω, κρινω, σκεπτομαι............. Αρνουμαι να τους επιτρεπω να με υποτιμουν και να με θεωρουν ενα ακομη αβουλο θυμα στα διχτυα τους!!!

      Διαγραφή
  5. Συμφωνω με τους σχολιαστες και μπραβο στον γερμανο πιλοτο για την αναλυση. Εμενα με βαζει σε υποψιες και προβληματισμο οτι ηταν δυο τα μαλαισιανα αεροπλανα που χαθηκαν τον τελευταιο καιρο και υπο περιεργες συνθηκες και τα δυο. Ομολογω οτι δεν πιστευω στις ''συμπτωσεις.........Μηπως συμβαινει κατι και με την Μαλαισια;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]