Έρχεται το χριστιανόσημο! Κυκλοφόρησαν τα πρώτα σενάρια
Του Στρατή Μαζίδη
Έρχεται λοιπόν το χριστιανόσημο και ήδη άρχισαν να ακούγονται διάφορες προτάσεις για το νέο αυτό φορολογικό τομέα από τον οποίο το κράτος προσδοκά σημαντικά οφέλη.
Κατ' αρχήν, τα νέα είναι ευχάριστα για τους κατ’ όνομα χριστιανούς. Δηλαδή αυτούς που έχουν βαπτιστεί αλλά δεν έχουν καμία σχέση με την Εκκλησία. Αρχικά ακούστηκαν σκέψεις περί πλήρους απαλλαγής, αλλά τελικώς για να αποφευχθεί το ενδεχόμενο ακόμη και οι βαπτισμένοι να μη δηλώσουν χριστιανοί φαίνεται να προκρίνεται το σενάριο ενός ελάχιστου τέλους κοντά στο 1 τοις χιλίοις επί του δηλωθέντος εισοδήματος.
Από κει και πέρα, τα πράγματα ζορίζουν όσο ανερχόμαστε θρησκευτικά επίπεδα. Όσοι δηλαδή πάνε στην εκκλησία Χριστούγεννα και Πάσχα, κατ’ανάγκη (κηδείες και μνημόσυνα) ή κατόπιν πρόσκλησης (γάμοι και βαπτίσεις). Αν και όσον αφορά την πρώτη κατηγορία διατυπώνονται απόψεις να εξαιρεθεί.
Μεγάλη όμως αναμένεται να είναι η επιβάρυνση για όσους εκκλησιάζονται κάθε Κυριακή και πολύ περισσότερο για τις πιστές που προσκομίζουν ζυμωτά πρόσφορα, νάμα και λάδι. Αυτό θα εκλειφθεί ως επιπλέον τεκμήριο διαβίωσης με πολλαπλασιασμό των αντίστοιχων συντελεστών.
Επίσης αναμένεται αυτοτελής φορολόγηση τόσο σε περίπτωση διαβάσματος φανουρόπιτας καθώς συνηθίζεται μετά από τάμα και ανταπόκριση του Αγίου Φανουρίου σε φανέρωση είτε αντικειμένων είτε λύσεων στα προβλήματα των ανθρώπων όσο και σε δωρεά ή αγιογράφηση.
Έρχεται λοιπόν το χριστιανόσημο και ήδη άρχισαν να ακούγονται διάφορες προτάσεις για το νέο αυτό φορολογικό τομέα από τον οποίο το κράτος προσδοκά σημαντικά οφέλη.
Κατ' αρχήν, τα νέα είναι ευχάριστα για τους κατ’ όνομα χριστιανούς. Δηλαδή αυτούς που έχουν βαπτιστεί αλλά δεν έχουν καμία σχέση με την Εκκλησία. Αρχικά ακούστηκαν σκέψεις περί πλήρους απαλλαγής, αλλά τελικώς για να αποφευχθεί το ενδεχόμενο ακόμη και οι βαπτισμένοι να μη δηλώσουν χριστιανοί φαίνεται να προκρίνεται το σενάριο ενός ελάχιστου τέλους κοντά στο 1 τοις χιλίοις επί του δηλωθέντος εισοδήματος.
Από κει και πέρα, τα πράγματα ζορίζουν όσο ανερχόμαστε θρησκευτικά επίπεδα. Όσοι δηλαδή πάνε στην εκκλησία Χριστούγεννα και Πάσχα, κατ’ανάγκη (κηδείες και μνημόσυνα) ή κατόπιν πρόσκλησης (γάμοι και βαπτίσεις). Αν και όσον αφορά την πρώτη κατηγορία διατυπώνονται απόψεις να εξαιρεθεί.
Μεγάλη όμως αναμένεται να είναι η επιβάρυνση για όσους εκκλησιάζονται κάθε Κυριακή και πολύ περισσότερο για τις πιστές που προσκομίζουν ζυμωτά πρόσφορα, νάμα και λάδι. Αυτό θα εκλειφθεί ως επιπλέον τεκμήριο διαβίωσης με πολλαπλασιασμό των αντίστοιχων συντελεστών.
Επίσης αναμένεται αυτοτελής φορολόγηση τόσο σε περίπτωση διαβάσματος φανουρόπιτας καθώς συνηθίζεται μετά από τάμα και ανταπόκριση του Αγίου Φανουρίου σε φανέρωση είτε αντικειμένων είτε λύσεων στα προβλήματα των ανθρώπων όσο και σε δωρεά ή αγιογράφηση.
Πηγή: Free Pen
Μέχρι τώρα από τους φόρους μου δεν πλήρωναν τους ιερείς; Θέλω μείωση, αφού δε θα έχουν αυτό το έσοδο και να πληρώνω το χριστιανόσημο ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Γιατί δεν τους εμπιστεύομαι!
ΑπάντησηΔιαγραφή