Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Στέφανος Χίος: Αν πετύχω τον Τατσόπουλο, θα φάει πολύ ξύλο...


Mε τον κ. Τατσόπουλο, δεν γνωρίζομαι προσωπικά. Και δεν επιθυμώ. Τέτοιοι τύποι δεν είναι του γούστου μου. Εγώ μεγάλωσα αλλιώς. Στις αλάνες της επαρχίας, κοντά στη φτωχολογιά, στην εργατιά και στην ανάγκη, με πατέρα βιοπαλαιστή που μέτραγε και το πενηνταράκι για να το αποδώσει στην υπηρεσία του (εάν τύχαινε και το έχανε για να το βάλει από την τσέπη του), με άλλους δασκάλους, με άλλη ιστορία, με άλλους θεούς, παπάδες και ευαγγέλια. Έμαθα να τιμώ τους ήρωες του 1821, να γονατίζω στο μεγαλείο και την γενναιοφροσύνη των Μαυρομιχαλαίων και του Κολοκοτρώνη, να συγκινούμαι στο άκουσμα του εθνικού ύμνου της Ελλάδος, να δακρύζω μόλις βλέπω το Χριστό στο Σταυρό. Είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος ακόμα κι αν αποφεύγω συνέχεια να σταυροκοπιέμαι, συγκινούμαι όταν ακούω τη φωνή του Χριστόδουλου (παρά το γεγονός ότι γνωρίζω τις συνθήκες θανάτου του), κλίνω το γόνυ όταν αναπολώ την «θυσία» του καθηγητή Λιαντίνη που αναζητά τις χαμένες πατρίδες της Ελλάδος στα «δικά» μου βουνά του Ταΰγετου. Την Κωνσταντινούπολη την επισκέφτηκα πρώτη φορά πέρσι τον Μάρτιο. Έκλαψε η ψυχή μου μόλις μπήκα στην Αγιά Σοφιά, μάτωσε η καρδιά μου όταν επισκέφτηκα τα γκρεμισμένα σπίτια των Ρωμιών. Τώρα λοιπόν που σκέφτομαι τύπους σαν τον Τατσόπουλο (με τέτοια βιώματα που μου΄χει δώσει η πατρίδα μου και η οικογένεια μου), με πιάνει εκείνη η σιχαμερή ναυτία του καραβιού, του αεροπλάνου, κάθε φορά που ζαλίζομαι και μου' ρχεται να ξεράσω. Όπου βρω...

Είναι πολύ εύκολο (και εξίσου επικίνδυνο) να χρησιμοποιήσω το δικό σας μέσο ενημέρωσης (το makeleio.gr) ή την δική σας εκπομπή έκφρασης (το ΜΑΚΕΛΕΙΟ 3) για να βγάλω τα απωθημένα μου και να βρίσω, να ξεφτιλίσω, να πατήσω στο λαιμό σαν σκουλήκι(πιθανώς όπως αξίζει)ένα πολιτικό υποκείμενο σαν τον Τατσόπουλο. Μάταιος πόνος και κόπος. Η Ελλάδα είναι γεμάτη πια «Τατσόπουλους». Φυτρωμένοι στο σβέρκο μας σαν τις τσούχτρες στην θάλασσα που μας ρουφάνε το αίμα. Και αυτές τις σιχαμένες τσούχτρες εμείς τις βάλαμε εκεί που- κάποτε- πρέπει να μπούμε και να τους πετάξουμε όλους έξω σαν τα κουνάβια. Ένα κουνάβι του κοινοβουλίου είναι ο θλιβερός Τατσόπουλος. Που μυρίζει χωματίλα και κατάθλιψη. Τσίπρα και οσμή από Σόρο. Βερέμη και Ρεπούση. Μειοδοσία και προδοτισμό. Εμείς είμαστε υπεύθυνοι για τα φαινόμενα των διάφορων «Τατσόπουλων». Σύγχρονων Εφιαλτών που καταδίδουν ήρωες, προγόνους, παλληκάρια, λεβέντες της πατρίδας που έχυσαν αίμα για να είναι όλοι αυτοί οι χαμερπείς ελεύθεροι να βρίζουν, να χύνουν χολή, να δηλητηριάζουν τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας.

Με τον πολιτικό, βουλευτή, στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, Τατσόπουλο, θα τα πούμε από το μετερίζι του αποκαλυπτικού ρεπορτάζ. Και από εκεί έχουμε πολλά να πούμε την Πέμπτη στο ΜΑΚΕΛΕΙΟ 3.

Με τον άνθρωπο Τατσόπουλο όμως πολύ φοβάμαι ότι εάν τον πετύχω πουθενά, θα λειτουργήσω όπως λειτουργούσα στις αλάνες της Σπάρτης 15 χρόνων. Όσες φάω κι όσες ρίξω, λέγαμε τότε. Το ζήτημα πια είναι προσωπικό. Προειδοποιώ απλώς τους αστυνομικούς που τον συνοδεύουν να είναι πολύ προσεκτικοί γιατί τους πληρώνω από το υστέρημα μου. Και εγώ δεν έχω σωματοφύλακες.

Στην πατρίδα μου, δεν συγχωρούμε τις προσωπικές προσβολές. Το ξύλο σίγουρα βγήκε από τον παράδεισο. Εγώ απλώς θα κάνω αυτό που έπρεπε ήδη να έχουν κάνει 10.000.000 Έλληνες (ας πούμε ότι είμαστε τόσοι) σε 300 γαϊδούρια που τα πληρώνουμε για ανθρώπους(αν και υπάρχουν και έντιμοι βουλευτές).

Έχει περιθώριο 48 ωρών, να ζητήσει συγγνώμη. Aυτός έχει ασυλία. Εγώ δεν έχω. Τέλος πια με τους κοντοπίθαρους και τα ψευτοκουτσαβάκια, με τα αντράκια και τους μαλθακούς. Το σύστημα θέλει ξερίζωμα από τα μαλλιά. Είναι σάπιο και θέλει πέταμα. Δεν υπάρχουν μα και ξεμά. Ας κάνουμε την αρχή. Με ελικόπτερο ή με καράβι, δεν έχει σημασία. Αρκεί να ξεκουμπιστούν. Είναι τόσο φοβισμένες λινάτσες που στο πρώτο αντάμωμα θα φύγουν από τη χώρα. Μια αρχή ψάχνουν όλοι...

Με σέβας
Στέφανος Χίος

Η απάντηση του Τατσόπουλου

Την δική του απάντηση στον δημοσιογράφο Στέφανο Χίο, ο οποίος είπε πως όπου τον πετύχει θα τον κάνει μαύρο στο ξύλο, δίνει ο Πέτρος Τατσόπουλος.
Σε ανάρτησή του στο Facebook, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, αναφέρει:

"Μόλις με ενημέρωσαν από τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών ότι ο κύριος Στέφανος Χίος απειλεί, στο σημερινό πρωτοσέλιδο της Espresso, ότι θα με κάνει μαύρο στο ξύλο, όπου και αν με πετύχει. Κατέρρευσα. Οι καλοί αστυνομικοί με διαβεβαίωσαν ότι μπορούν να μου στείλουν πάραυτα τέσσερις διμοιρίες για να με προστατεύσουν, αλλά τους διαβεβαίωσα κι εγώ με τη σειρά μου ότι θα είναι μάταιο".

Και συνεχίζει, λέγοντας πως "κανένας δεν θα μπορέσει να σταματήσει τον Στέφανο Χίο -χώρια που είναι σφόδρα πιθανό, όπως δηλώνει και ο ίδιος, οι διμοιρίες να μην πάνε κόντρα στο λαϊκό αίσθημα, να ενώσουν τις δυνάμεις τους μαζί του και να με σαπίσουν ο Στέφανος Χίος + Τέσσερις Διμοιρίες".

"Ως εκ τούτου, μου συνέστησαν από τη ΓΑΔΑ να ζητήσω ταπεινά συγνώμη, παρ' όλο το πολιτικό κόστος. Σπεύδω να ζητήσω. Δηλώνω υπεύθυνα ότι ο Στέφανος Χίος είναι πρότυπο ηθικής και ακεραιότητας, αληθινό στολίδι της δημοσιογραφίας κι επειδή τυχαίνει να έχω κάποια κονέ και στο BBC World, θα μεσολαβήσω για να προσληφθεί εκεί από τον Ιανουάριο και να τον χαίρεται όλη η υφήλιος".

Στέφανε, έλεος. Μη δείρεις έναν εθνομηδενιστή ομοφοβικό ομοφυλόφιλο με δύο παιδιά. Όλοι γνωρίζουν ότι είναι piece of cake για σένα. Δώσε τόπο στη δίκαιη οργή σου", καταλήγει.
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]