Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Ιατρόπουλος: Έκκληση στους συνέλληνες


Σας παρακαλώ, τραβήξτε την κουρτίνα. Ανοίξτε τα παραθυρόφυλλα της Ιστορίας μας, να περάσει μέσα ο ήλιος. Σπάστε τις αμπάρες, κόψτε τα σκοινιά, διαρρήξτε τις μπουκαπόρτες, τινάξτε τα παλιά σκεπάσματα, φωνάξτε επιτέλους την αλήθεια, έρχονται χρόνια βαριά, έρχονται χρόνια κατακόκκινα, όχι από σημαίες και τοματοχυμούς, αλλά από αίμα.

Σας παρακαλώ, ξυπνήστε, δεν πάει άλλο, φτάνει πια, ο δρόμος τελειώνει, η πατρίδα τελειώνει, το όνειρο τελειώνει, όλα πάνε προς το τέλος, το χιόνι βρωμίστηκε από τα πατήματά τους, ο αέρας μολύνθηκε απ' την ανάσα τους, τα λόγια γίνονται σφικτήρες και πνίγουν το μυαλό, οι σκέψεις ταξιδεύουν σαν τραυματισμένες καρακάξες σ ένα άδειο τοπίο...

Σας παρακαλώ, κρατήστε όρθιες τις ιδέες, μην παραδίδεστε στις εικόνες, σταθείτε απέναντι από το ύποπτο ρεύμα, μην αφήνετε να περπατήσει στο σώμα σας το τρεμούλιασμα του πανικού, μην αποχωρείτε, μην φεύγετε, μην αραιώνετε τις γραμμές, πρέπει να είμαστε όλοι εδώ, πρέπει να γίνουμε όλοι μαζί Κάτι Μεγάλο, πρέπει και πρέπει και πρέπει...

Σας παρακαλώ, μην ξεγελάτε το θυμό σας με υποψίες συμβιβασμού, μην ανατρέπετε την αγανάκτηση σας, μην προδίδετε το πρώτο βήμα της άνοιξης, μην διστάζετε, κρατηθείτε όρθιοι, το κύμα θα περάσει, η μπόρα θα καταντήσει ψιλοβρόχι αν εμείς περάσουμε από μέσα της μ’ ένα λοστό στο βλέμμα κι ένα σκληρό χαμόγελο στο ξεραμένο στόμα μας…

Σας παρακαλώ, δεν έχετε το δικαίωμα να σταματήσετε να σκέφτεστε! Μας κοιτάζουν από το συμπαντικό θεωρείο τους οι Αγέννητοι ΄Ελληνες! Ζητάνε μια καθαρή χώρα να γεννηθούν κι ένα ζωντανό τοπίο να μεγαλώσουν. Ζητάνε μια σπίθα αγάπης να φωτίσει τον καινούργιο δρόμο τους. Αλλιώς, αν δεν τους πείσουμε, δεν θα κατεβούν, θα ορφανέψει ο τόπος μας, θα αρχίσει να σβήνεται από το χάρτη του κόσμου, μην το επιτρέψετε αυτό…

Σας παρακαλώ, δεν έχω άλλη δύναμη να φωνάξω, τόσα χρόνια, σέρνω κι εγώ την ταπεινή μου φωνή σ όλους τους τόνους, δεν έχω άλλες κοφτερές λέξεις να τινάξω στον άνεμο, να σας βρουν κατακούτελα, είμαι κι εγώ ένας από σας, φταίω για πάρα πολλά, όμως το παιδί που διανυκτερεύει μέσα μου, δεν θα γιορτάσει πια, κανείς δεν του κάνει ένα δώρο, το ίδιο κι εσείς νιώθετε το ξέρω, το βλέπετε, αρνούμαι ακόμα και να παίξω με τις λέξεις μου.
Δεν μου φτάνουν πλέον τα ποιήματα, τα λόγια μας βαρύνανε σαν τις ψυχές μας, όχι, μην αφήσουμε να κλείσει η πόρτα…

Σας παρακαλώ, μην αφήσουμε να μπει ο δικός μας θάνατος ανάμεσά μας, δικάστε τους μέσα σας πρώτα, εις θάνατον, εις θάνατον, εις θάνατον, όλοι τους, όλοι όσοι μας πούλησαν, μας πρόδωσαν, μας ξευτέλισαν, μας γονάτισαν, μας απέσυραν στις γωνιές της αγωνίας, εις θάνατον σας παρακαλώ, όλοι τους λοιπόν…

Σας παρακαλώ, δεν έχω πρόσκληση, δεν έχω πρόκληση, δεν χτυπάω κανένα κουδούνι, κανένα καμπανάκι, οι καμπάνες σιγούν σ’ όλη τη χώρα, οι ποιητές μου βουρκώνουν από τα βάθη της ιστορίας μας, οι παππούδες κι οι γιαγιάδες μας, μας τραβάνε το αυτί αυστηρά, δεν μπορεί να μην το βλέπετε, δεν μπορεί να πέσατε όλες κι όλοι, Αδελφές κι Αδελφοί μου, σε μαύρη νάρκη, σε ύπουλο ύπνο, σε βαριά αφασία, δεν μπορεί, δεν είναι δυνατόν να πηγαίνετε αμίλητοι με σκυφτό το κεφάλι προς το τέλος του δρόμου...

Σας παρακαλώ, μέσα σας τουλάχιστον, κρεμάστε τους, τουφεκίστε τους, κόψτε τους τις γλώσσες, πετάξτε τα κεφάλια τους στο βάραθρο, διαλύστε τα ίχνη τους στον καραβοριά…

Σας παρακαλώ, δεν έχουμε τίποτε να σώσουμε πια, παρά μόνο Εμάς. Κι αυτό είναι πάρα πολύ…

Σας παρακαλώ, ακούστε με, σας μιλά ο τελευταίος των τελευταίων ανάμεσά σας, με λόγια απλά, δίχως στολίδια, όμως η βαριά ευθύνη μας, ας βγει στον ελεύθερο αγέρα. Ο αγέρας αυτός είναι δικός μας, ακόμη… Ανεβείτε μέσα του και πετάξτε ψηλά, πιο ψηλά κι απ’ το φόβο, πιο ψηλά κι από το θάνατο...

Σας παρακαλώ, ακούστε με..



Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

26 σχόλια :

  1. Ακούμε καλλητέχνη, αλλά μέχρι την εφαρμογή αυτών που παρακαλάς έχουμε καιρό, δυστυχώς πολύ καιρό... 300 χρόνια και βάλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήταν κάποτε δύο κλέφτες όπου μετά την ληστεία κάθισαν σε ένα τραπέζι να μοιράσουν τα λεφτά. Αρχισε ο πρώτος λοιπόν να μοιράζει: Ένα εγώ ένα εσύ, ένα εγώ ένα εγώ, ένα εγώ ένα εσύ, ένα εγώ ένα εγώ...ό δεύτερος λοιπόν μετά από λίγο του στέλνει ένα φιλάκι. Τον βλέπει ο πρώτος αλλά συνεχίζει: ένα εγώ ένα εσύ, ένα εγώ ένα εγώ...δεύτερο φιλάκι ο ριγμένος στην μοιράσια και αυτο συνεχίστηκε για ώρα μέχρι που δεν άντεξε ο πρώτος και ρωτάει τον "συνάδελφο" του:_Καλά ρε φίλε, εγώ σε "ρίχνω" τόση ώρα στη μοιρασιά και εσύ μου στέλνεις φιλάκια??...και του απαντάει ο δεύτερος: Ναι, γιατί μετά που θα σε γ@μίσω, θέλω να έχει και αίσθημα... ο νοών νοείτω και ο Έλληνας δεν κοιμάται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μπορούν να κάνουν απέναντι σε έναν λαό, ο οποίος αγωνίζεται για την επιβίωσή του και είναι προφανές ότι δεν έχει τα χρήματα για να τους ξοφλήσει;

    Τι μπορούν να κάνουν απέναντι σε έναν λαό, που, όταν αγωνίζεται, έχει τη συμπάθεια των άλλων λαών, ακόμα κι όταν αυτοί είναι οι ίδιοι οι δανειστές του;

    Αυτό ακριβώς είναι η εθνική ασυλία, την οποία απολαμβάνουν τα κράτη.

    Αυτή η ασυλία δεν είναι κάτι το περίεργο.

    Είναι η ανθρώπινη ασυλία, που απολαμβάνουν οι άνθρωποι όταν χρωστάνε και δεν έχουν να ξεπληρώσουν.

    Υπάρχει νόμος, ο οποίος να επιτρέπει σε κάποιον δανειστή να διεκδικεί το συκώτι του δανειολήπτη, επειδή το ανθρώπινο συκώτι έχει μεγάλη αξία στην αγορά των μοσχευμάτων;
    Όχι βέβαια.
    Οι διεκδικήσεις σταματάνε εκεί όπου ξεκινάνε τα ανθρώπινα δικαιώματα.

    Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τα κράτη. Διεκδικείς από αυτά μέχρι εκεί που ξεκινάνε τα εθνικά κυριαρχικά δικαιώματα.

    Διεκδικείς χρήματα και τιμαλφή από τα κράτη, αλλά όχι μέρος της επικράτειάς τους.

    Αυτή είναι η εθνική ασυλία.

    Αυτή η ασυλία θα μπορούσε να προστατεύσει την Ελλάδα από τις απαιτήσεις ακόμα και των λαών και αυτή η ασυλία ήταν ανεπιθύμητη από τους τοκογλύφους. Άρα; Άρα έπρεπε να την παρακάμψουν.

    Αυτή η παράκαμψη περιγράφεται στο εγκληματικό μνημόνιο, το οποίο πέρασε η κυβέρνηση του προδότη μέσα από τη Βουλή των τριακοσίων ηλιθίων.

    Το μνημόνιο, εξαιτίας του οποίου η Ελλάδα αποδέχεται το δεδομένο να στερηθεί των θεμελιωδών δικαιωμάτων της σ' ό,τι αφορά την ασυλία της ως χώρα.

    Γι' αυτόν τον λόγο τα πάντα τοποθετούνται προς ερμηνεία με βάση το αγγλικό δίκαιο. Το πιο "ανοικτό" δίκαιο στον κόσμο.

    Το δίκαιο της αποικιοκρατίας, όπου οι λαοί δεν προστατεύονται από κανένα δικαίωμα.

    Το δίκαιο του ισχυρού, όπου τα πάντα αποτιμώνται σε χρήμα και τα πάντα πωλούνται.

    Μόνον αυτό το δίκαιο επιτρέπει την απειλή ζωτικών εθνικών συμφερόντων για ασήμαντους λόγους …όπως είναι τα χρήματα και τα χρέη.

    Αυτό είναι το δίκαιο, το οποίο επέτρεψε στις ΗΠΑ να αγοράσει και όχι να κατακτήσει ένα μεγάλο μέρος της εθνικής της επικράτειας.

    Αγορασμένη είναι η Καλιφόρνια ή η Αλάσκα και κάποιοι προφανώς ονειρεύονται αγοραπωλησίες και στο Αιγαίο.

    -------------------------------------
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΙΑΝΟΥ
    Το κόλπο των 2,5 δις της οικογένειας Παπανδρέου!
    Αρχηγός του ΕΑΜ Β’
    διαβάστε ολόκληρο το κείμενο και ΔΙΑΔΏΣΤΕ ΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ╔═════ஜ۩۞۩ஜ═════╗
    |~HAPPY NEW YEAR!|
    ╚═════ஜ۩۞۩ஜ═════╝
    ╔═════ஜ۩۞۩ஜ═════╗
    |~ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!~|
    ╚═════ஜ۩۞۩ஜ═════╝
    ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΕΊΝΑΙ ΌΛΟΙ ΕΣΕΊΣ ΠΟΥ ΒΓΕΝΑΤΕ ΣΤΟ ΓΥΑΛΊ ΚΑΙ ΚΟΡΌΙΔΕΒΑΤΕ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ ΜΕ ΜΕΓΆΛΑ ΛΌΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΊΕΣ ΤΟΥ @@@@@@ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσύ εννοείς ότι ο Ιατρόπουλος έβγαινε (κι όχι έβγενε) στην τηλεόραση και κορόϊδευε τον κόσμο, (ο Ιατρόπουλος)με μεγάλα λόγια και με τις ελευθερίες του κώλου;
    Αυτό θέλεις να πεις χριστιανέ μου;
    Από πού το βγάζεις το συμπέρασμα αυτό για τον Ιατρόπουλο;
    Έχεις να μας θυμίσεις κάποια εκπομπή ας πούμε που να βγήκε και να πούλαγε μεγάλα λόγια με τις ελευθερίες, που ακόμη δεν καταλάβαμε τι εννοείς με αυτές;
    Ας προσέχουμε λοιπόν, πριν πετάξουμε ο καθένας την κουβεντούλα του.
    Αν έχεις να πεις κάτι πάνω στο κείμενο του ανθρώπου, να μας το πεις να το κουβεντιάσουμε.
    Αλλά αυτό το παραμύθι, κάθε φορά που βγαίνει κάποιος και δίνει τη δική του μάχη,και μάλιστα και για δικό μας λογαριασμό,να του χυμάμε έτσι για πλάκα,μάλλον κόμπλα δείχνει φίλε μου κι όχι σοβαρή τοποθέτηση.
    Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά για την πατρίδα μας και ο Ιατρόπουλος,(και κάθε Ιατρόπουλος)καλώς ή κακώς,δίνει τη δικιά του άποψη.
    Να δίνουμε κι εμείς τη δικιά μας άποψη,όχι μπλα-μπλα απαξιωτικά,έτσι για την πλάκα μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. XRYSH AYGH NA XEVROMISEI O TOPOS APO OLOUS AYTOYS KAI TOYS DHTHEN.
    XAIRETISMOYS APO GALLIA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Χρονιά σε όλους καταρχήν, και στον κ.Ιατρόπουλο προσωπικά.Περισσότερο όμως κι απ'το άρθρο του, για μένα υπηρξε πηγή προβληματισμού και μηνυμάτων, το σχόλιο 'ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΕΊΝΑΙ ΌΛΟΙ ΕΣΕΊΣ ΠΟΥ ΒΓΕΝΑΤΕ ΣΤΟ ΓΥΑΛΊ ΚΑΙ ΚΟΡΌΙΔΕΒΑΤΕ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ ΜΕ ΜΕΓΆΛΑ ΛΌΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΊΕΣ ΤΟΥ @@@@@@ ΣΑΣ'.Γιατί αποκαλύπτει το αποτέλεσμα της δουλειάς που έκανε το μέσο, όλα αυτά τα χρόνια και τι εισέπραττε τελικά ο χρήστης απ'την παρουσία όσων με αφέλεια πίστεψαν ότι τους έδινε την ευκαιρία να βγούν και να πουν την αλήθεια, απο ένα ..ψεύτικο βήμα.Πως εισέπρατε ο κόσμος, τα 'Μάκη μου' και 'Νίκο μου', σ'ένα περιβάλλον διαπλοκής όπου το μέσο πρωτοστατούσε.Δεν αντιλήφθηκε κανείς εκ των αγνά προτιθέμενων την παγίδα, κι ότι το μέσο ήταν μια μηχανή του κιμά που αποδομούσε το λόγο τους, εν μέσω αβρών χαριεντισμών με σαπιοκρέατα και διαφημίσεων για την προώθηση της κατανάλωσης, καθιστώντας τον άλλο ένα εμπορικό προιόν που απευθύνεται στα χαμηλότερα ένστικτα του χρήστη καταναλωτή, αφου αυτή είναι η μόνη δίοδος επικοινωνίας που διατηρεί το μέσο με το δέκτη.Κι εκεί ακριβώς, ήταν το λάθος του κ.Ιατρόπουλου κι όσων αγαπούν ακόμα την αλήθεια:Οι άνθρωποι, δεν ακούνε την αλήθεια με τ'αυτιά τους, δε φτάνει άρα ένα μικρόφωνο, ούτε η ένταση του ήχου ενός δέκτη τηλεόρασης.Την ακούν με την ψυχή και το μυαλό κι αυτά η τηλεόραση φρόντισε και το πέτυχε νάναι κλειστά στις μεταδόσεις των προγραμμάτων της.Βγείτε ξανά στους δρόμους και μιλήστε με το έργο σας, ξυπνήστε τις ψυχές και το μυαλό μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αποδέχεσαι ή δεν αποδέχεσαι αυτά που γράφει.
    Τα όποια αρνητικά σχόλια δείχνουν μόνο μικρότητα, απίστευτο κόμπλεξ και αδυναμία του να καταλάβεις τι θέλει να πει ο... ποιητής...
    Αγαπητέ μου Δημήτρη Ιατρόπουλε, αγαπητέ μου Συνέλληνα:
    ΝΑΙ ήδη τους έχω κρεμάσει ΟΛΟΥΣ μέσα μου και περιμένω την ώρα που ένα μικρό, απρόσμενο γεγονός θα μας βγάλει στους δρόμους για να κάνουμε αυτό που οφείλουμε απέναντι στην Ιστορία και στα αγέννητα παιδιά αυτού του τόπου... Κι΄αν χρειαστεί με το αίμα μας...
    Δημήτρης Βασιλείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενναία η απάντησή σου στον Κ.Ιατρόπουλο.

      Το κείμενό του Φανταστικό με Αλήθειες που Σφάζουν....

      Κ. Ιατρόπουλε τα Σέβη μου.!!!

      Διαγραφή
  9. 'Ενας λαός που έχει υποστεί λοβοτομή είναι αστείο να περιμένουμε να τον σώσουν οι λοβοτόμοι του,και τέτοιος είναι κατά την γνώμη μου και ο Ιατρόπουλος.Καταρχήν ο άνθρωπος είναι παιδί της εσπερίας[Δύσης],μακριά από τον λαό,εισηγητής της μπουάτ των απόνερων του μάη'68 στην ελληνική νεολαία γαλουχημένος στα παρίσια, με ψευτοσυναισθηματισμούς θέλει και τώρα να 'εχει λόγο. Ε οχι κύριε γιά μένα είσαι ύποπτος.Και επειδή το παίζει και νεοπαγανιστής θα του θυμίσω ότι το περιοδικό των παγανιστών Δαυλός είχε πει για το νέο κύμα ότι εισήγαγε το "αχόρευτον", στο τραγούδι με απλούε θεατές δηλ στις μπουάτ και οχι συμμετέχοντες,κάτι δηλ σαν το "κίνημα" των αγαναχτισμένων...προσοχη λοιπόν στος προβατόσχημους λύκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν πηδιεσαι ρε εθλιε εβραιοπροσκυνημενε που θα μιλησεις για τον Ιατροπουλο και τον Ελληνικο πολιτισμο. Πισω στον βοθρο σου ο γιαχωβας σε καλει. καταραμενοι εβραιοσκατοψυχοι ρημαξατε την χωρα μου. Τωρα που ολα βουλιαζουν "ισως" βαλουμε τα πραγματα στην θεση τους, και εσας τους εβραιοπηδημενους στα παλουκια

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμε 4:43
    Μπορείς να έχεις τους ενδοιασμούς σου όμως το να παραμένεις ανώνυμος είναι περισσότερο "ύποπτο" δεν νομίζεις;;;
    Τουλάχιστον ο Ιατρόπουλος δεν κρύβεται!
    Δημήτρης Βασιλείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπαίνω στο Γκούγκλ κι αυτή τη στιγμή όλο το ελληνικό διαδίκτυο αναδημοσιεύει το κομμάτι αυτό που πρώτα εδώ το έδωσε ο Δημήτρης,όπως και τα περισσότερα του εδώ και δύο χρόνια.
    Από ότι βλέπω όμως, ορμήξανε και πάλι οι πρασινοκαλόγεροι μια ζωή του ορμάνε,τι λέτε ρε για το φίλο μας, ποιά Παρίσια ρε, και τι σας φταίνε οι μπουάτ,εμείς με τις μπουάτ μεγαλώσαμε,μέσα στη χούντα.
    Ποιος δεν είναι κοντά στο λαό ρε φίλε,πλάκα μας κάνεις; Υπάρχει πιο λαϊκός άνθρωπος από το Δημήτρη; Πού τον ξέρεις εσύ και λες τέτοια ψέμματα;
    Και στιςτηλεοράσεις καλά έκανε κι έβγαινε,τρεις άνθρωποι όλοι-όλοι σηκώσανε στις πλάτες τους τη διαμαρτυρία και την κριτική στο σύστημα,ο Ραφαηλίδης,η Μαλβίνα κι ο Δημήτρης.
    Άντε ρε,σας βαρεθήκαμε πια, από σας φτάσαμε ως εδώ, τους ψευτοαναλυτές και τα πρακτοράκια.
    Ουστ από δώ,ψεύτη και ύπουλε.Αν έχεις άποψη ρε,να την πεις,αλλά τι άποψη να έχεις,εσύ "δουλειά" κάνεις..

    Δημήτρης Κοντέας,Γιάννης Φλέσσας,Διονύσης Γιοκαλής.
    Και καλά σου λέει ο κύριος Βασιλείου παραπάνω.
    Δώσε μας το ονοματάκι σου ντέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ!

    Η «στρατηγική» της ελληνικής επικαιρότητος είναι απολύτως σαφής και όποιος την παραβλέπει ή προβοκάτορας είναι ή ηλίθιος!

    Κατά την παρούσα στιγμή μία δοτή κυβερνητική συμμορία , χωρίς λαϊκή εντολή και χωρίς καμία νομιμότητα, προσπαθεί να αποτελειώσει τον Ελληνικό Λαό μετά την ουσιαστική έκπτωση λόγω των τεραστίων λαϊκών διαδηλώσεων του 2011, του τελευταίου εκλεγμένου προδότη Γ. Α. Παπανδρέου.

    Το πιόνι της αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής Γ. Α. Παπανδρέου, κυριολεκτικώς βαλλόμενος και καταδιωκόμενος από τη μαζική λαϊκή οργή, αφού διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να συνεχίσει, πλέον, το εθνικό ξεπούλημα, «πασάρισε» την εξουσία στο δοτό ανδρείκελο Λουκά Παπαδήμο ο οποίος υπήρξε ένας από τους αφανείς μεν, αλλά και ουσιαστικούς ενόχους της σύγχρονης οικονομικής χρεωκοπίας της Ελλάδος.

    Διχάζοντας τον Λαό με τη βοήθεια των κομματικών μηχανισμών που συνεχίζουν να λειτουργούν, οι καταδιωκόμενοι από τη λαϊκή οργή τελευταίοι εκλεγμένοι προδότες, κατάφεραν να παραβιάσουν ωμά το Σύνταγμα αναθέτοντας σε μη εκλεγμένους τον σχηματισμό «κυβερνήσεως» και την άσκηση «εξουσίας» προκειμένου να συνεχίσουν και ολοκληρώσουν τη «μνημονιακή» προδοσία την οποία άφησε ημιτελή ο Γ. Α. Παπανδρέου και οι περί αυτόν. Έτσι, οι δραπετεύσαντες προδότες της τελευταίας κυβερνήσεως του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κατάφεραν και πήραν «παράταση χρόνου» και, κυρίως, απέφυγαν τη κρεμάλα που απείχε ελάχιστα από τα πόδια τους. Και, στο σχηματισμό της παράνομης, αντισυνταγματικής, «κυβερνήσεως», εκτός των καταλοίπων του ΠΑ.ΣΟ.Κ., δέχθηκαν να αναμιχθούν και τα γνωστά αμερικανόδουλα τσιράκια της Ν.Δ. και του ΛΑ.Ο.Σ. εκτελώντας το σενάριο της δήθεν «ενότητας» των …συνενόχων!

    Την στιγμή αυτή, για την Πατρίδα και το Λαό προέχει η άμεση εκδίωξη και παραπομπή σε παραδειγματική κρεμάλα των δοτών συνενόχων της εξουσίας, η κατάλυση του διεφθαρμένου κράτους του μνημονίου (με όλες τις υποστηρικτικές δομές του) και η ανάληψη της εξουσίας από αδιάφθορες προσωπικότητες οι οποίες δεν αναμίχθηκαν ποτέ προηγουμένως στην πολιτική και δεν έχουν εκφράσει υποστήριξη σε κανένα, μέχρι σήμερα, πολιτικό κόμμα. Και για να γίνει αυτό πρέπει σύσσωμος ο Λαός να εξεγερθεί, να αναλάβει τα όπλα κατά των καταπατητών της συνταγματικής νομιμότητας και να παραπέμψει τους ενόχους πολιτικούς σε νόμιμη δίκη πριν τους εκτελέσει! Και για να γίνει αυτό, προϋποτίθεται ο Λαός να κινηθεί σύσσωμος, ακομμάτιστος κι απροσωπόληπτος, με μόνη «σημαία» τον Πατριωτισμό και την αποκατάσταση της νομιμότητας!

    Τούτη τη στιγμή δεν επιτρέπονται και δε συγχωρούνται κομματικές, ιδεολογικές, σεχταριστικές «κορώνες» από κανέναν Πολίτη, εκτός κι αν είναι προβοκάτορας ή προδότης! Τούτη τη στιγμή όλοι οι Έλληνες είμαστε σε κοινό «χαράκωμα» εναντίον των δοτών κυβερνητικών προδοτών μέχρι να τους ανεβάσουμε στη κρεμάλα! Από κει κι ύστερα, έχουμε όλο το περιθώριο να προβούμε στον απολογισμό μας και να δούμε ποιος είναι ο πραγματικός εχθρός μας ώστε να μη του ξαναδώσουμε την ευκαιρία να μας φέρει στο σημερινό τραγικό, για τη Χώρα κι εμάς, σημείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δημήτρη, σε ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολιτικό σατυρικό ποίημα από τον Κ. Διαμαντή

    ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ

    άτιμα, πολιτικά λαμόγια
    που συχνάζουν σε κατώγια
    μπούφοι, όρνια και χαζοί
    μας χρεώσαν στους ναζί
    και η χώρα ζει δε ζει

    ο Γιωργάκης μ’ ένα ντου
    έφερε το Δου Νου Τού
    τραπεζίτες τον διατάζουν
    φόρους μάστιγες μας βάζουν
    σπίτια και μισθούς αρπάζουν

    λάμιες , κάργιες στη βουλή
    πήραν πάγια εντολή
    που τροϊκανοί τους δίνουν
    έναν- έναν να μας «γδύνουν»
    ρέστοι οι Έλληνες να μείνουν


    βδέλλες στην πολιτική
    με τροτέζας ηθική
    αφαιμάζουν ολοένα
    του λαού τα κεκτημένα
    που με αίμα είναι φτιαγμένα

    κυβερνήτες σκέτα ψώνια
    μας δεσμεύουνε αιώνια
    με τους νόμους που ψηφίζουν
    την Ελλάδα εγκλωβίζουν
    κόκαλα προγόνων τρίζουν

    της βουλής τα τρωκτικά
    γύπες και αρπακτικά
    σάρκες τρώνε απ’ την Πατρίδα
    που χει άγγιγμα του Μίδα
    μα δεν έχει Λεωνίδα

    του λαού εκπρόσωποι
    σαν τον Ιανό διπρόσωποι
    τα αρχαία μας μνημεία
    μπιρ - παρά στη Γερμανία
    πα να δώσουν, μάμα μία


    κόρακες πολιτικοί σαν πίσσα
    για ΑΟΖ «ποιούν τη νύσσα»
    για πετρέλαιο , εξορύξεις
    ούτε καν κάνουνε νύξεις
    κι ας υπάρχουνε ενδείξεις


    στης βουλής μας το μαντρί
    φίδια με φαρμακερό κεντρί
    κόλπο κάναν τριαρχία
    που θα φέρει δυστυχία
    πείνα ,φτώχια, κακουχία

    στις πολιτικές μας πίστες
    Κολοτούμπες αριβίστες
    μας δουλεύουνε γαζί
    φούνταραν το μαγαζί
    λεν τα φάγαμε μαζί

    βρήκαν δανειστές δυνάστες
    που μας πάνε μετανάστες
    τα παιδιά μας ξεμακρύνουν
    και τη χώρα τους αφήνουν
    πιάτα στην Αμερική να πλύνουν

    με τις «Αγορές» πλακάκια
    τα εκάνατε τσιράκια
    και μας βάλατε ένα φέσι
    που μας έφτασε ως τη μέση
    έ ρε ξύλο που θα πέσει


    οι πολιτικές χλαπάτσες
    παν γυρεύοντας για μπάτσες
    Έλληνα αν τους αφήσεις
    και στον καναπέ καθίσεις
    σίγουρα θα μαρτυρήσεις

    κάλπη έβγαλες τσογλάνια
    πουν της κόλασης καζάνια
    μα εμείς είμαστε αλάνια
    και θα βγούμε στα μεϊντάνια
    με σπαθιά και γιαταγάνια

    βρώμα κόπρος του Αυγεία
    βλάπτει την πολιτική υγεία
    Ηρακλής σιμά θ’ αρχίσει
    τους δοτούς να καθαρίσει
    η βουλή να ξεβρομίσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ιατρόπουλε κατάφερες με τήν ευαισθησία σου και πέρασες κάτω από τη "μούχλα του περιβάλλοντος, με συγκίνησες.. Αλλά Θα στο χαλάσω,δυστυχώς δεν έχουμε πιά ούτε Εμάς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για ψάξε μέσα σου να δεις...
    Δεν έχουμε ούτε εμάς;
    Είναι να μην σου πατήσουν τον κάλο.
    Είναι να μην αρχίσει να θολώνει το μάτι,
    είναι καιρός να πεις:
    Είναι να μαζέψεις γύρω σου όλο τον αέρα και να ουρλιάξεις.
    ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ.
    ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ.
    Λοιπόν μη το χαλάς.
    Έχεις τη δύναμη να λες,
    ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΑΣ.
    Έχουμε τη δικιά μας ιδιόμορφη ιστορία που μας σπρώχνει μπροστά.
    Είτε το θέλουμε, είτε όχι.
    Έτσι ήταν πάντα.
    Μη το ξεχνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δυο είναι στους χαλεπους καιρούς που ζούμε τα "αναγεννητικά" αναχώματα που θα μας επιτρέψουν να διασώσουμε ότι είναι δυνατόν...η καθαρή ελληνική γλώσσα-διαβατήριο για τα δικαιώματα μας στην ιστορία μας και ένα οικονομικό σύστημα ΤΩΡΑ που θα μας επιτρέψη να αντικρύζουμε, όσοι αισθανόμαστε Ελληνες, αλλήλους χωρίς κρυψινοιες και κοινωνικοοικονομικές δολοπλοκίες...τα πολλά άλλα θα έλθουν μόνα τους...Βεβαίως εντός της σημερινής ΕΕ αυτό καθίσταται αδιανόητο.
    Το μεγάλο πρόβλημα όμως είναι άλλο...οι σύγχρονοι νεοέλληνες έμαθαν-τους έμαθαν... να εξοδεύουν πολλές ώρες είτε στα γραφεία είτε στα καταστήματα... παράγοντας μηδέν σχεδόν ΑΕΠ ελληνικό και πολύ ΑΕΠ εισαγόμενο ξένο- οι νοούντες..νοείτωσαν.
    Αυτό μόνο με "ανάταξι" της έννοιας της χειρωνακτικής εργασίας θεραπεύεται (αναλαμβάνουμε την εργασία καθαριότητας στο σπίτι μας, στην αυλή μας, στο κεφαλόσκαλό μας, στην κουζίνα μας, κάνουμε τις μικροεπιδιορθώσεις μας, δουλεύουμε στους αγρούς μας, στα ενοικιαζόμενα δωμάτια μας και τέλος πάντων σε όλα όσα εναποθέτουμε σήμερα στους "δούλους" μας, που μέλλει όπως πάμε να μας αντικαταστήσουν προσεχώς, δεδομένου ότι σε μία μη κυρίαρχη καπιταλιστική χώρα-στόχο η παραγωγική εργασία τελικώς υποσκάπτει το όποιο απροστάτευτο, θεσμικώς,καταφορολογούμενο μικροκεφάλαιο.
    Η επόμενη σκέψι είναι...πόσοι Έλληνες σήμερα μπορούν να "επιστρατευθούν" στην απόφασι ...παίρνουμε τα "κλειδιά" της χώρας μας αλλά κοπιάζουμε και ιδρώνουμε όπως οι παππούδες μας προκειμένου να είμαστε υπερήφανοι σαν αυτούς, έστω και χωρίς άιποντ, πολύλιτρα αυτοκίνητα, τουρισμό στο εξωτερικό και άλλα γκαζετάκια!!...πολλοί οι κλητοί ολίγοι οι εκλεκτοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ο παπαφλεσας πρην ξεκηνησει η επανασταση που ειχε φωτια και τσαγανο ελεγε σε ολους λογια λογια λογια ποτε ξεκηναμε να τους φαμε για να ελευτοροθουμε το αθρο καλο και με σκοπο και κεντρι και απο το καστελοριζο που εκανε την προδωδια τους εχουμε δηκαση σε θανατο αλλα δεν βλεπουμε να θανατονονται πεθενουν μονο ελληνες που ηταν νοικοκυρεοι και πεθενουν οιζωες μας αγραφιωτης κωννος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Του κύκλου τα γυρίσματα που ανεβοκατεβαίνουν
    και του τροχού που ώρες ψηλά,κι ώρες στα βάθη πηαίνουν,
    αυτά να με κινήσασι τη σήμερον ημέρα
    ν αναθιβάνω και να πω, τα κάμαν και τα φέραν.."

    Βιντσέντζος Κορνάρος, οι πρώτοι στίχοι από τον Ερωτόκριτο..
    Να τους ακούμε τους Ποιητές,πάντα κάτι περισσότερο νιώθουν από τους πολλούς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το πρώτιστο, σε μια πορεία αναλύσεων, δικαιωμάτων και υποχρεώσεων κρατών και πολιτών, είναι να καθορισθή κατ' αρχάς ποιοί έχουν τους "τίτλους" ιδιοκτησίας των χωρών, όπως αντιστοίχως οι πάντες έχουν τους ιδιωτικούς τους τίτλους στα υποθηκοφυλακεία.
    Εάν δικαιούχοι είναι οι λαοί (που εδημιούργησαν τα κράτη, τα υπερασπίσθηκαν διαχρονικώς και τα επρόκοψαν-πολυ ή λίγο) είναι τελείως διαφορετικό ζήτημα με τις απαιτήσεις από "πιστωτικά" δικαιώματα που αποκτούν οι παραγωγοί χρεωγράφων, χρηματοπιστωτικών υπερτοκοφόρων παραγώγων, τραπεζιτικών "ανταλλακτικών" προιόντων... εκ του μηδενός στο άπειρον, επεκτατικών υπερκαταναλωτικών προτύπων, επενδυτικών πολιτιστικών-αθλητικών- μιντιακών-διαφημιστικών και καλλιτεχνικών μορφωμάτων κλπ κλπ.
    Όλα τα τελευταία αφορούν εύκολα κέρδη που βασίζονται στην εκμετάλευσι των πολλών, σκληρώς εργαζομένων, από τους ολίγους "συσσωρευτές" κεφαλαίων και τους πολυάριθμους γραφειοκράτες απασχολουμένους τους , που μπορεί μεν να κουράζονται και αγχώνονται όμως ζουν παρασιτικώς εις βάρος της πραγματικής οικονομίας την οποία επιβαρύνουν με τις περιττές, για την παραγωγική διαδικασία, αμοιβές τους.
    Έτσι το θέμα είναι κυρίως πολιτικό- σε παγκόσμιο επίπεδο και τοπικό, και η κυβερνητική επικέντρωσι "δικαιώσεως" της μίας ή της άλλης οικονομικής ομοταξίας θα καθορίζη το κατά πόσο λειτουργεί το σύστημα υπέρ των οικονομικών μεσολαβητών, μονοπωλιακής κομπραδόρικης νοοτροπίας -πωλητών ουτοπικών ονείρων, ή υπέρ των "αφελών" αλλά αγαθών πολιτών που οι καθημερινές δραστηριότητες τους δημιουργούν αναγκαία αγαθά και υπηρεσίες άνευ των οποίων η τάξι των ευνοημένων και των αυλοκολάκων τους δεν μπορεί να επιβιώση ( χωρίς τον βίαιο καταναγκασμό ή εκμαυλισμό των σύγχρονων δούλων).
    Η όποια διανόησι έχει απομείνει, οφείλει να αναδείξη αυτά τα θεμελιώδη προβλήματα με ψυχραιμία και ακαταμάχητη λογική και τελικώς να νικήση- όχι στο πεδίο βεβαίως της οικονομικοστρατιωτικής αντιπαραθέσεως, εφόσον όλους τους "άσσους" τους κατέχει ανέκαθεν το σύστημα!! αλλά στο λογικό "στρίμωγμα" της διαπλεκόμενης εξουσίας που έτσι θα παραδεχθή ότι δεν υπάρχει δημοκρατία... ότι αυτό που ζούμε ως εκλογικό δικαίωμα είναι φάρσα και επομένως, έστω και με την απελπιστική παραδοχή των εκλογέων ότι τα πάντα είναι εκτός του ελέγχου των και αυτοί ευρίσκονται υπό καθεστώς οιονεί δουλείας, να πάψουν οι ψηφοφόροι να εξευτελίζονται θεωρώντας ότι με την εκλογή ενός εκατομμυριούχου και μεγαλοεπίθετου, κατ' επιλογήν, ηγέτη θα αλλάξουν την ζωή τους.
    Μπορεί κάποιος να είναι δούλος των άλλων και να μη το αντιλαμβάνεται ή να το αντιλαμβάνεται και να είναι κύριος του εαυτού του ..είναι τεράστια η διαφορά, που συν τοις άλλοις διατηρει και το ζώπυρον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Περί διαγραφής χρέους το ανάγνωσμα.
    Για να γίνει απλά κατανοητή η ανοησία της διαδικασίας διαγραφής χρέους (PSI) με ένα παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι κάποιος οφείλει στην τράπεζα του το ποσόν των 3 χ €, χωρίς να έχει καμία υποθήκη και χωρίς να υπάρχει φόβος κατασχέσεως της περιουσίας του (εθνική κυριαρχία, όσον αφορά μία χώρα κλπ, δηλ το δίκαιο που αφορούσε το 90% του χρέους της χώρας εως το 2009). Στα πλαίσια αυτά, η τράπεζα του μειώνει το χρέος κατά χ €, έναντι υποθήκης στο σπίτι του και του παραχωρεί νέο μακροχρόνιο δάνειο εξυπηρετήσεως για την νέα τοκοχρεολυτική διαφορά . Εάν για το νέο υπόλοιπο, τον υποχρεώνει να υποστή υφεσιακές πολιτικές, που καταστρέφουν και τις όποιες εγχώριες παραγωγικές δομές εχουν απομείνει, ή θα μπορούσαν να δημιουργηθούν, ενώ οι εισαγωγές διατηρούνται χωρίς δασμολογικές επεμβάσεις, έτσι ώστε η υποκατανάλωσι του στα ανύπαρκτα πλέον εγχώρια βιομηχανικά προιόντα και η αντίστοιχη έλλειψι φορολογικών εσόδων να δημιουργεί φαύλο κύκλο με περαιτέρω υφεσιακές τροχιές... φόρους, βαρλίκια κοκ. το αποτέλεσμα θα είναι η αδυναμία αποπληρωμής των δόσεων του δανείου του. Ο τελικός επίλογος είναι φυσικά να χάσει το σπίτι του – όπου, εν προκειμένω, είναι μάλλον αδιάφορο εάν το χάσει για 3χ € ή για 2χ €!! συν ότι θα χάση και πολλά άλλα!!
    Σημασία δεν έχει τόσο το απόλυτο ύψος του χρέους, σε σχέση με το ΑΕΠ, όσο οι δυνατότητες αποπληρωμής του, τα επιτόκια και ο ρυθμός ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ανάπτυξης. Εάν λοιπόν τα επιτόκια ήταν χαμηλότερα από το ρυθμό αναπτύξεως και τα πρωτογενή πλεονάσματα του προϋπολογισμού εκάλυπταν τόκους και χρεολύσια, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ (και ικανός παραγωγικός ιστός δεν θεωρείται η εφ' άπαξ κατασκευή δημόσιων έργων από μεγαλοεργολάβους, με απ' ευθείας αναθέσεις και ξένα μεροκάματα, ούτε η επένδυσι ξένου κεφαλαίου σε μεγαλοεμπορικές-μεγαλοξενοδοχιακές τζογοδραστηριότητες, ούτε οι πολιτικομεσιτικές νεοτεχνολογίες χωρίς αναλογιστικές μελέτες- αλλά με σίγουρο αισθητικό τραυματισμό μιας χώρας που το ατού της είναι το περιβαλλοντικό κάλος της κλπ κλπ... όλα αυτά εξάγουν περισσότερο χρήμα παρά εισάγουν), τότε λοιπόν θα ήταν σχετικώς αδιάφορο το ποσοστό του χρέους, σε σχέση με το ΑΕΠ, απλούστατα διότι θα εξυπηρετείτο αυτοδυνάμως. Αυτό όμως ήταν το διακύβευμα περι το τέλος του 2009 που έπρεπε "με το πιστόλι στο τραπέζι" να προταθή και επιτευχθή ως εθνικός στόχος...πράγμα που δεν έγινε!!
    Επελέγη αντ' αυτού, επιμηκύνοντας τη εξόφλησι του δημόσιου χρέους εντόκως, να μεταθέτουμε τις νυν υποχρεώσεις στο μέλλον...συνυπολογιζομένου δε και του κουρέματος το μόνο που κάνουμε είναι να εξαγοράζουμε οικονομικό χρόνο εις βάρος των παιδιών μας δηλ. να αναβάλλουμε την "εγχείρησι", που αφορά εμάς τους υπεύθυνους, με μόνιμη αναπηρία της επόμενης γενεάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το οικονομικοπολιτικό σύστημα υποφέρει εκ γενετής!!
    Με νόμους όπως 1846, 1266 κλπ θεσμοθετήθηκε η εμπλοκή των αποθεματικών των ταμείων στην άτοκη δέσμευση, με αγορά κρατικών ομολόγων- που χρηματοδοτούσαν έμμεσα τις τράπεζες για τις μεταπρατικές μεγαλοεισαγωγικές πρακτικές (άρα τροχιά χρεοκοπίας με καταστροφή των τοποθετήσεων όπως έγινε άλλωστε και στα νοσοκομεία του ΕΣΥ που ήταν υποχρεωμένα να διατηρούν τα αποθεματικά τους στη τράπεζα της Ελλάδας και κύριος είδε τι απέγιναν!) και αργότερα επίσης με την εμπλοκή τους στό αεριτζήδικο, με εικονικούς "ορκωτούς" ελέγχους, χρηματιστήριο και ακόμη αργότερα με το δικαίωμα να παίρνουν σύνταξη ξένοι βαλκάνιοι επειδή δούλεψαν τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα...και με την γενική επιβάρυνση του ΕΣΥ από την δωρεάν περίθαλψη των αλλοδαπών!!.
    Όταν οι σορτάκηδες "εκτοξεύονται" με τ3 που γίνεται τ10, όταν το 70% και πλέον του ΑΕΠ υπολογίζεται απο την κατανάλωση, αρα ειναι μαιμού ΑΕΠ που συντηρείται μόνο από ξένο δανεισμό...και έσσεται ήμαρ...
    Επί πλέον όταν γενικά οι τράπεζες μπορούν να προσφέρουν ρευστότητα, από το μηδέν, τιτλοποιώντας τις απαιτήσεις και θέτοντας αυτές στην παγκόσμια κυκλοφορία αξιογράφων, έτσι ώστε το λογιστικοποιημένο και χρηματιστηριακό "χρήμα" κατά Γκαλμπρέηθ να είναι υπερπολλαπλάσιο του παγκόσμιου ΑΕΠ δηλ. αέρας κοπανιστός, συν την φοβερή μόχλευση παραγωγής χρήματος και την νόμιμη τραπεζική του κτήση με 1% που προσφέρεται μετά στο κράτος με κερδοφόρο εκάρ....όλος δε αυτός ο "τεχνητός" εσμός οικονομικών αξιώσεων εάν μετατραπει σε ταυτόχρονες απαιτήσεις- ή πλησιάζει να γίνει, εφόσον δεν αντιστοιχεί σε πραγματικές αξίες...ε.. κάποια στιγμή σκαει η φούσκα!!... και φυσιολογικά επέρχεται "εκκαθάριση" και ο καθένας μένει με τις πραγματικές του, χωρίς βάρη, αξίες (ακίνητα, παραγωγικές ανταγωνιστικές μονάδες, αναγκαίος κεφαλαιουχικός και λειτουργικός εξοπλισμός, διάφορα χειρωνακτικά παραγόμενα προιόντα, απαραίτητη εξειδικευμένη και μη εργασία προκειμένου να λειτουργήση το σύστημα στην νεα του ισορροπία κλπ κλπ)
    Όμως δεν αφήνεται, με τά σύγχρονα παγκόσμια μέτρα, να καθαρθή φυσιολογικά το σύστημα..απεναντίας!! προκρίνεται η δια της βίας, έναντι των πραγματικών παραγωγικών τομέων, συντήρηση των εικονικών τομέων της χρηματοπιστωτικής οικονομίας -που συντηρούν όμως ένα τεράστιο παρασιτικό διαπλεκόμενο συρφετό, ΥΨΗΛΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ, ώστε να γίνεται η απαράδεκτη, για ορθολογική οικονομική ανάλυση, βίαια εισοδηματική αναπροσαρμογή σε βάρος των "παραγωγών" και υπέρ των χαρτοβασιλέων "μεσαζόντων", δεδομένης επιπλέον και της συντριπτικής πίεσης των αμοιβών των εργαζόμενων απο την είσοδο λαθρομεταναστών που ως νεόδουλοι στηρίζουν την ευμάρεια των "προσαρμοσμένων".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ορε ευγε πολυ καλο το αθροσου τωρα σημανε η ωρα να τους ντουφεκισουμε τους λυκανρθωποβρυκολακες και να τους τελιωσουμε τους ουνους και μετα να αρχησει το κρεμασμα του φουσκα του μπαρουφα του μπετουγια και του αρχηπροδωταρου του τραπεζητη της τ ε πυο λουφαξε και δεν μηλα καθολου γιατι ετσι του ειπαν η ροτσηλντ και οι μοργκαν και να τους διαγραψουμε απο τον νουμας και να ψηφησουμε για την λευτεριαμας ορε μην κιοτευετε πρεπει νααπαλαγουμε απο τα αφηρματα και να το φως που ζηταγαμε στο σκοταδη μας το δωσαν μωνητους σκοτωστετους τον ιουνι να φυγουν οι ουνοι καμενο και συριζα ορε χηροτερα δεν παμε κωννος αγραφιωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]