Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Η Αννούλα των σκανδάλων... ξαναχτυπά


Τελικά, η Αννούλα του υπουργείου Παιδείας φαίνεται πως έχει βάλει στόχο πέρα από την ισοπέδωση της Παιδείας και την τακτοποίηση των ημετέρων, αφού ο κομματικός στρατός δεν πρέπει επ' ουδενί να νιώσει πως εγκαταλείπεται, αφού σε μία τέτοια εξέλιξη τα κομματόσκυλα θα καταβροχθίσουν εν ριπή οφθαλμού την κυβέρνηση Παπανδρέου. Έτσι, η Αννούλα εργάζεται πυρετωδώς για την εξασφάλιση των "πράσινων παιδιών". Μόνο, που, τίποτε δεν κρύβεται και όλα αποκαλύπτονται, έστω και... καθυστερημένα, για να αποδειχθεί έτσι, για μία ακόμη φορά πως το κομματικό κράτος του ΠΑΣΟΚ γιγαντώνεται εν καιρώ λιτότητας και απολύσεων. Εκπαιδευτικοί ανακάλυψαν το σκάνδαλο και φρόντισαν για την δημοσιοποίησή του.

Η επιστολή των εκπαιδευτικών που αποκαλύπτει σκάνδαλο του υπουργείου Παιδείας. Διαβάστε την!

«Εν μέσω οικονομικής κρίσης κι ενώ εκατοντάδες οικογένειες εκπαιδευτικών «διαμελίστηκαν», λόγω της περιορισμένης ικανοποίησης των αιτήσεων για απόσπαση, το Υπουργείο έδειξε ότι το φαύλο κράτος στην Ελλάδα έχει πολύ βάθος ακόμη…

Παρά τις εξαγγελίες της Υπουργού Παιδείας κας Διαμαντοπούλου περί αξιοκρατικών αποσπάσεων με μοριοδότηση, βρέθηκε πάλι ο τρόπος να μπουν απ’ το παράθυρο οι «ημέτεροι». Το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δ/βάθμιας Εκπ/σης (ΚΥΣΔΕ) με μια….σκανδαλώδη απόφαση τοποθέτησε «κατά προτεραιότητα» εκπαιδευτικούς σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης μετά από ένα e-mail-πρόσκληση για αιτήσεις της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής που εστάλη στις 6/9/11 με καταληκτική ημερομηνία την 9/9/11, ΜΟΝΟ στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στους Περιφερειακούς Διευθυντές, ΔΙΧΩΣ να αναρτηθεί στο διαδίκτυο, ούτε καν στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου!

Προφανώς, το έγγραφο αυτό που αφορούσε πολλούς εκπαιδευτικούς, πέρασε απαρατήρητο με αποτέλεσμα να αποσπασθούν εκπαιδευτικοί με λιγότερα τυπικά προσόντα στην Ειδική Αγωγή από άλλους που δεν το αντιλήφθηκαν. Η δυσάρεστη συνέπεια της πράξης αυτής είναι τα σχολεία της Ειδικής Αγωγής (και κατ’ επέκταση οι μαθητές που φοιτούν σε αυτά), που θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται με περισσότερη ευαισθησία από τη Διοίκηση του Υπουργείου, να γίνονται χώρος κομματικών εξυπηρετήσεων.

Επίσης, υπό αμφισβήτηση τίθεται η νομιμότητα της απόφασης του ΚΥΣΔΕ, καθώς στις αρμοδιότητές του είναι να αποσπά εκπαιδευτικούς στα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΔΕ) κι όχι σε συγκεκριμένα σχολεία ή ειδικές κατηγορίες σχολείων.

Τέλος, το «κατά προτεραιότητα» που επικαλείται η 21/23-9-2011 Πράξη του Κεντρικού Συμβουλίου, σύμφωνα με την εγκύκλιο των αποσπάσεων του Υπουργείου, αφορά μόνο σε σοβαρά προβλήματα υγείας των ίδιων των εκπαιδευτικών, στην περίπτωση που είναι σύζυγοι στρατιωτικών και λοιπών ενστόλων, στη περίπτωση που είναι αιρετοί σε ΟΤΑ ή είναι σύζυγοι δικαστικών λειτουργών. Στη συγκεκριμένη Πράξη τι άραγε να σημαίνει;

Και ερωτούμε:

- Που είναι κα Υπουργέ η διαφάνεια;

- Που είναι οι ίσες ευκαιρίες;

- Δε θα έπρεπε η τοποθέτηση να γίνει με ανοιχτή διαδικασία ώστε να επιλεγούν οι πιο καταρτισμένοι για τα παιδιά μας;

- Τι λέει για τα παραπάνω ο Πρόεδρος του ΚΥΣΔΕ κ. Ζαφειρακίδης κι ο αιρετός της πλειοψηφίας κ. Σακαλίδης;

Αν έχετε την ελάχιστη ευαισθησία θα πρέπει να ακυρώσετε τον Πίνακα και να επαναλάβετε τη διαδικασία με διαφάνεια και ανοιχτή πρόσκληση για αιτήσεις.

Ομάδα Εκπαιδευτικών»



Παιδεία, με πράσινα μέτρα και... σταθμά...

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

3 σχόλια :

  1. Kάτι που το κάνεις 35 χρόνια δεν γίνεται να το ξεχάσεις. Έχει γίνει καθεστώς, έξη, δεύτερη φύση. Είναι σαν να ζητάμε ξαφνικά από έναν δεξιόχειρα να κόψει ψωμί με το αριστερό. Δεν τη βολεύονται τη διαφάνεια και τη δικαιοσύνη γιατί δεν την άσκησαν ποτέ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να λέμε ρε παιδιά, στον χώρο (και) της εκπαίδευσης τα έχουν ξεσκίσει όλα, εντελώς!
    Δεν είναι μόνο η εθνομηδενιστικές επιταγές τους για την γραμμή των σχολείων, δεν είναι η απαξίωση των εκπαιδευτικών θεμάτων και η πλήρης παρακμή των σχολικών μονάδων, δεν είναι η κατάργηση των θέσεων των υπευθύνων σε θέματα σχολικών δράσεων, όπως αυτών ας πούμε που είχαν να κάνουν με τον πολιτισμό και που γινόντουσαν ανάλογες δράσεις στα σχολεία (καλλιτεχνικές κλπ) λόγω αυτών των θέσεων, πλέον αυτό θα εκλείψει, είναι και η απόλυτη παρανομία και οι έκνομες ενέργειες των επιτροπών επιλογής συγκεκριμένων θέσεων σε τομείς της εκπαίδευσης. Όλα έχουν γίνει με τέτοια αδιαφάνεια και με τόση ρεμούλα, που είναι απορίας άξιο πως συνεχίζουν να βρίσκονται στις θέσεις τους...
    Μιλάμε για την απόλυτη ξεφτίλα της εκπαίδευσης από μια χούφτα κομματόσκυλων, τιποτένιων και αγραμμάτων που διορίστηκαν σε πράσινες επιτροπές για να καθορίσουν ποιοι θα περάσουν που...
    Και ασφαλώς από μια τέτοια υπουργό παιδείας, η οποία έχει πάρει εντολές από τα αφεντικά της, να δώσει το τελειωτικό χτύπημα σε μια ετοιμόρροπη εκπαίδευση, δεν μπορείς να περιμένεις και τίποτα άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί η λεγάμενη υπουργός της φωτοτυπίας έχει κάνει μέχρι σήμερα και κάτι θετικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]