Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Λίγη σάτυρα ποτέ δεν βλάπτει

Η σπέσιαλ πατάτα το αεροπλάνο F35!

Σατιρίζοντας την επικαιρότητα; Όχι αν και το γέλιο λείπει από την ζωή μας!

Ε γκειά σου έλληνας τη χαμπάρια που λέτε και στο ελλάντα! Ωχ αυτός μου έλειπε τώρα ο θείος Σαμ! Τι να γυρεύει πάλι για να είμαστε προσεχτικοί.

Έλα εγκώ αγκάπαει εσένα! Ναι το ξέρω σαν το φίδι στον κόρφο σου έρχομαι!

Έλα εγκώ έχω κάλο πράμα για σένα! Ναι σίγουρα δηλητήρια σε κάλο μπουκαλάκι έρχομαι.

Έλα το καλύτερο βρε θα κάνω εγκώ στουσ έλληνες, γιατί τους αγκαπάω εγκώ!

Ωχ καήκαμε! Άμα βάλει το χεράκι του αυτός, δηλαδή όποτε το έβαλε καταστραφήκαμε!

Λέγε μπαρμπα Σαμ!

Όχι μπαρμπα, θείο Σαμ έχω καλό αερόπλανως! Πάρε αερόπλανως πρώτο πράμα το καλύτερως να νικάτε τους τούρκους στο αίγαιως!

Αιγαίο μπαρμπα Σαμ, έτσι το λένε χιλιάδες χρόνια τώρα!

Άσε τώρα ιστορίας πάρε αερόπλανως, καλό πράμα τεφαρίκι που λέτε και στο ελλάντας! Πάρε μπρε καχύποπτος έλληνας πάρε και θα στο δώσω σε καλή τιμή για σένα σχεδόν χάρισμα!

Δηλαδή τσάμπα μπαρμπα Σαμ;

Όχι τσάμπας τανκς πήρες, Μ113 πήρες, τεθωρακισμένα πήρες, ΑΑV7 πήρες, τομα θα πάρεις, ελικόπτερα θα σου ντώσω, πλοία θα σου ντώσω, πλοία σου έντωσα όλα τσάμπας! Βάλε το χέρι στην τσέπες καβούρια μου φαίνεται πως έχεις μέσα; Όλα τσάμπας θα τα πάρεις;

Είπα και εγώ εσύ για να μου κάνεις τέτοιες εξυπηρετήσεις και να μου λες πως με αγαπάς κάτι θέλεις άντε μωρέ φέρε να δω το αερόπλανως

Καχύποπτος έλληνας αγαπάει εσένα, πάρε πρώτο πράμα.

Άντε να πάρω αλλα να δω πρώτα τι μου κουβαλάς F16 60;

WHAT F16; Mow παλιό πατάτες καλύτερος ανώτερος αερόπλανως στελθ!

Τότε F18;

What F18 Now; καλύτερος βρε έλληνος είπαμε!

Τότε F15;

What F15; Παλιαντζούρες που λέτε στο ελλάντα! Μπρε στελθ αερόπλανως σου φέρνω!

F22;

Όχι έλληνας F 22, now αυτός μόνο Άμερικα! F35 σου έφερα βρε γκρινιάρη από αυτά που θα πάρουν και οι τούρκοι! Πάρε μπρε που το κοιτάς στα δόντια γκάινταρος είναι; Πάρε είναι καλώ σου λέω μα γκιαντι δεν με πιστεύεις;

Αφού είναι τόσο καλό όπως λες θα σου κάνω 5 ερωτήσεις, τεχνικά πράγματα θα ρωτήσουμε για το αερόπλανως που λες.

Ότι θέλετε όλα θα σας τα πω μπαγάσιδες έλληνες, όλα.

Γεια έλα εδώ μικρέ ήρωα και ρώτησε τον Μπάρμπα Σαμ για το F35.

What micros hroas now! Όχι πάλι αυτός κάτι ξέρει αυτός, πονηρό μάτι έχει έλληνας. Θα ρωτήσω τα αφεντικά μου στο άμερικα όχι!

Ρώτα και αποφάσισε εξάλλου σιγά εσύ τη φοβάσαι τους έλληνες, εσύ όλα τα ξέρεις!

Καλά ας μιλήσει να φέρει τα τετράδια του και τα μολύβια του να του τα εξηγήσω!

Τετράδια και μολυβιά μπαρμπα Σαμ στην εποχή της τεχνολογίας;

Ε τότες ας φέρει το IPAND ή το LAPTOP του, μα αυτός γιατί έρχεται μόνος του;

Αυτός τα ξέρει όλα απέξω μπαρμπα Σαμ

Απέξως τι έκει IQ ραντικίου που λετε στο ελλάντα; Ή IQ κατσικιού;

Ε γιατί σήκωσες το χέρις έλληνας αγκρίεψας

Για να σε χαϊδέψει μπαρμπα Σαμ

Μα κάτι μου θυμίζει αυτός που τον ξέρω; Μανχάταν;

Γεια σου φίλε μου τη χαμπάριας που λέτε στο αμερικας; μπαμ και έπεσε η πρώτη σφαλιάρα!

Σιγά έλληνας βαρύ χέρι έχεις πονάει σβέρκος μου!

Χα σκληρός αμερικάνος κάνει αστείος, μπαμ αλ καπόνε!

Σιγά έλληνας με τάραξες στης φάπας. Μα που τον ξέρω εγώ κάτι μου θυμίζει αυτός, λέγε έλληνας ρωτάς τι θέλεις να μάθεις για το F35, τεχνικά χαρακτηρίσθηκα όλα εδώ τα εχω. Γκιατί γελάει έλληνας μα που τον ξερω; θα του ντείξω εγκώ

Άσπρα μυαλά έλληνας χα, χα στην κεφαλή, χρειάζεται βιάγκρας το πουλί χα, χα!

Να του την πω τώρα; Δεν το λένε έτσι μωρέ μπαρμπα Σαμ στο ελλάντα.

Και πως το λέτε στο ελλάντα;

Άσπρα μαλλιά στην κεφαλή, φουστανέλα χρειάζεται για να παίρνει αέρα το πούλι! Μπαμ!

Σιγά έλληνας βαρύ χέρι έχεις φουστανελάς; WHAT;

Αέρας βρε αέρας να αερίζετε.

Α κατάλαβες αέρας, βοσκός, εξοχή. Άντε ρώτα τώρας αλλά μην ρωτήσεις απόρρητος!

Θα σου κάνω 5 ερωτήσεις μπαρμπα Σαμ αλλά αμφιβάλω αν απαντήσεις στης δυο.

Τι ντυο; σε όλες! Όλα τα λέμε σε φίλο ελλάντα! Ρώτας!

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το F35 σε αποστολή βομβαρδισμού εγγύς υποστήριξης;

Μπορείς, μπορείς καλό αερόπλανως.

Δηλαδή μπορώ να του βάλω 7,500 κιλά βόμβες που παίρνει το Α7 και να το στείλω σε αποστολή βομβαρδισμού;

What! Παίρνεις μέσα καλά όπλας πύραυλους σκοπεύει καλά, είναι στελθ!

Βρε τι ρώτησα; Να το φορτώσω με 7,500 κιλά με απλές σιδερένιες βόμβες 500αρες και να το στείλω να βομβαρδίσει τον εχθρό.

Δεν μπορώ απαντήσει απόρρητος!

Το F18 το κάνει όμως, εξάλλου πως θα χτυπήσω το εχθρικό πεζικό με πυραύλους; Θα ρίξω πυραύλους στα χαρακώματα;

Εσύ πονηρός μάτι έχεις έλληνας, όχι καλό F18 λέγε παρακάτως!

Όταν μπαίνει από την στεριά στην θάλασσα, δεν επηρεάζετε στιγμιαία το στελθ του αεροπλάνου και η υγρασία γενικά δεν το επηρεάζει. Δηλαδή το διαφορετικό περιβάλλων υγρασίας, αν περνάει από σημεία με πολύ διαφορετική υγρασία;

Μα αερόπλανως για ναυτικό καλό. Εξάλλου θα το πάρει και το US NAVY! Πονηρά πράγματα ρωτάς.

Βρε μπαρμπα Σαμ δεν σου είπα τι γίνεται όταν είναι μέσα στην θάλασσα, εγώ άλλο σε ρώτησα, καλά θα συνεχίσω!

Όταν πετάει το F35 σαν στελθ δεν πετάει χωρίς την χρήση μετακαυστήρα με υποηχητική ταχύτητα; Χωρίς την χρήση ραντάρ για να μην εντοπιστεί;

Συνέχισας παρακάτως.

Θέλεις να συνεχίσω ε; Ωραία λοιπόν πετάει το F35 αποστολή στελθ μεταφέροντας πυραύλους ASRAAM. Πως θα χτυπήσει το εχθρικό αεροπλάνο; Άμα ανοίξει την θυρίδα για να ρήξη τους πυραύλους ASRAAM δεν θα εντοπιστεί; Άμα ανοίξει το ραντάρ δεν θα εντοπιστεί; Άμα βάλει τον μετακαυστήρα δεν θα εντοπιστεί;

Ντεν κατάλαβας συνέχισας.

Ώστε δεν κατάλαβες ε; Μην μου κάνεις τον κουτό εμένα δεν πετάει το F35 υποηχητικά; Πετάει γιατί αλλιώς δεν είναι στελθ. Και ένα υποηχητικό αεροπλάνο για να χτυπήσει ένα αεροπλάνο που πετάει υπερηχητικά. Πρέπει να πλησίαση κοντά στα 40 χιλιόμετρα για να ρήξη τους πυραύλους του, αλλιώς δεν θα βρούνε στόχο. Αν και μπορεί να είναι και 30 χιλιόμετρα η απόσταση, εξαρτάτε από την ταχύτητα του εχθρικού αεροπλάνου. Άμα ανοίξει το ραντάρ για να στοχεύσει το F35 και επιταχύνει με την χρήση μετακαυστηρα, θα εντοπιστεί αμέσως από το άλλο αεροπλάνο. Που μπορεί να του ρίξει πρώτο πύραυλο πριν καν άνοιξη την καταπακτή, πριν προλάβει να επιταχύνει αρκετά το F35 και να γυρίσει και να φύγει και να γλιτώσει! Το F35 να δούμε πως θα την γλιτώσει;

Πονηρός έλληνας πολύ πονηρός, απόρρητος στοιχείος. Μα καλά ποιος στα είπε αυτά;

Όλα απόρρητα μου τα βγάζεις να σε ρωτήσω κάτι άλλο κάθε πότε θέλει το F35 αλλαγή μπογιάς;

Πονηρό άνθρωπο είσαι πολλά ρωτάς απόρρητος στοιχείος!

Έτσι είναι ή γιατί δεν ξέρεις να μου πεις; Γιατί δεν το έχετε υπολογίση ακόμα, δεν το ξέρετε ούτε εσείς οι ίδιοι!

Ε, τι, πως, δεν άκουσα καλά.

Τώρα θα μου πεις πόσο στελθ είναι το F35 μετά από κάθε αποστολή που εκτελεί. Δηλαδή πόσο στελθ είναι μετά από έναν μήνα, πόσο μετά από δυο μήνες, πόσο μετά από τρεις!

WHAT; τι ρωτάς ντεν καταλαβαίνει!

Δεν καταλαβαίνεις ε; Τότε γιατί μου τα κουβάλησες όλα αυτά και δεν τα έχεις ανοίξει καθόλου; Εγώ σε ρωτάω να μου πεις πόσο κοστίζει η αλλαγή της βαφής, κάθε ποτέ πρεπει να την αλλάζω; Και πόσο χάνει από την αποτελεσματικότητα της. Δηλαδή μετά από 100 αποστολές πόσο έχει χάσει από την ικανότητα στελθ, το 5% το 10%

Που τα ξέρεις εσύ αυτά! Αυτά δεν τα λένε τα βιβλίας, ούτε κυκλοφορούν στο ιντερνετ. Εσύ πολλά ξέρεις δεν είσαι καλός άνθρωπος. πολύ πονηρός είσαι για συνέχισε να δούμε τι θα πεις

Ρε μπαρμπα Σαμ, η βαφή αεροπλάνου στελθ δεν συμβάλει στην μείωση του ίχνους του αεροπλάνου; Την ακτινοβολία ενός ραντάρ που χτυπάει το F35, ένα μικρός μερος την εκτρέπει σε άλλες κατευθύνσεις και απορροφά ένα πολύ μεγάλο μερος της ακτινοβολίας του ραντάρ! Με το καιρό όμως μπουκώνει και χάνει την αποτελεσματικότητα της! Βέβαια υπάρχει ειδικό σύστημα πλυσίματος του αεροπλάνου που απορροφάει ένα μέρος αλλά όχι όλη, έτσι το αεροπλάνο είναι όλο και λιγότερο στελθ!

Τι με κοιτάς σαν χάνος δεν τα ξέρετε αυτά στο Άμερικας; Κατάλαβα τίποτα δεν ξέρετε ή μάλλον νομίζετε πως στο ελλάντα τίποτα δεν ξέρουμε!

Πονηρός έλληνας, μα που τα ξέρεις όλα αυτά που τα διάβασες, κακός άνθρωπος.

Εγώ είμαι κακός μπαρμπα Σαμ; Να το πάρουμε το αεροπλάνο σου δεν μας είπες όμως πόσο στοιχίζει, ούτε το κόστος συντήρησης;

Τι; Όσο το ευρωμαχητικο να το πληρώσω; Και μου στοιχίζει το ίδιο στην συντήρησης του; Δεν έχω λεφτά!

Εσύ για φίλος των γάλλων μου φαίνεσαι, θέλεις να πάρετε το ραφαλ!

Εγώ είμαι φίλος της πατρίδας μου έξω έπεσες. Αλλά να σε ρωτήσω κάτι τελευταίο να το πάρω το F35, θα μου δώσεις όμως 300 τομαχωκ και 100 χαρπτουν.

Τι; Όχι; Ποτέ θα ανατραπεί η ισορροπίας, θα στενοχωρηθούν οι φίλοι μας οι τούρκοι! Τότε γιατί να μη πάρω ραφαλ μπρε μπαρμπα Σαμ που μου δίνουν και 300 σκαλπ και 100 εξοσετ; Αλλά μην φοβάσαι τίποτες δεν θα πάρω. Όπως μου τα κάνανε οι πολιτικοί που μας βάλατε επάνω, ούτε ψωμί δεν θα υπάρχει να φάμε όχι αερόπλανως!

Ντιλαντι σκα-τάς τα κάνανε, τα ξέρει.

Τα ξέρεις πάνε αεροπλανως, βρες αλλού κοροιδος να τους πουλήσεις.

Ε γιατί φεύγεις; Έλα εδώ. Μπαρμπα Σαμ γύρνα πίσω!

Να ντω τι θα κάνετε στο ελαντα, όταν τα παρουν οι τούρκοι τα αερόπλανως τα F35 τα στελθ; Θα σας λειώσουν και ο μπαρμπα Σαμ δεν θα βοηθήσει!

Θα παρουμε αντί στελθ ραντάρ μπαρμπα Σαμ!

Δεν θα σας ντωσω αντί στελθ ραντάρ!

Καλά φύγε θα πάρουμε από αλλού και θα τα βάλουμε στα F16!

WHAT από αλλού; Αδύνατον!

Άμα γυρίσεις πίσω θα σου πω, έλα εδώ μπρε έλα θα σου πω απόρρητος στοιχείος!

Λέγε να δω τι κουταμάρες θα πεις, μήπως το ξανά σκέφτηκες; Έλα και θα σου κάνω καλύτερη τιμή θα σου δώσω ακριβώς όσα δίνω στους τούρκους!

Σιγά μην κατά ξοδεύεσαι, υπάρχει λύση μπαρμπα Σαμ και είναι πολύ φτηνή 1 εκατομμύριο το ραντάρ, συνολικά θα κοστίσει 1,5 εκατομμύρια το αεροπλάνο.

WHAT τόσος φτηνά, οι άτιμοι οι ρώσοι φταίνε!

Χέσε με και συ με του ρώσους μπαρμπα Σαμ, για δική μας λύση λέμε ελληνική!

WHAT ελληνική;

Ναι! Βάζεις στα F16 στα ακροπτερύγια, σε χώρο όσο οι πύραυλοι ASRAAM ραντάρ μπάντας L. Στο ένα ακροπτερύγιο τον πομπό, στον άλλο το δεκτή και τροποποιείς την οθόνη κατάδειξης να εμφανίζει τα στίγματα με άλλο χρώμα. Έχει εμβέλεια 55-60 χιλιόμετρα, από τα 50 χιλιόμετρα το βλέπει το F35! Μην ανησυχείς θα στο πουλήσουμε και σε σένα, έλα και θα σου κάνουμε καλή τιμή!

Έλα εδώ βρε γιατί φεύγεις;

Τι να κάνω στο ελλάντας πάει αλλού! Ένα θέλω μάθει

Που τα ξέρεις εσύ όλα αυτά;

Άμα πας στα βουνά και τα λαγκάδια καθαρίζει το μυαλό σου. Είμαι στοχαστής, φιλόσοφος, μαθητικός λίγο από όλα;

Καταλαβαίνει αρχαίος Έλληνας ξύπνιος, όχι σαν σημερινούς κουτούς φεύγει!

Βρε έλα μαζί μου να πάμε στα βουνά και στα λαγκάδια, να πάρουμε τον αέρα μας. Έλα θα βάλουμε την φουστανέλα, θα πάρω την γκλίτσα μου την φλογερά μου. Έλα εκεί είναι καλά ηρεμείς και δουλεύει το μυαλό σου. Έλα μπρε καλά θα περάσουμε μπαμ.

Όχι φεύγει με τάραξες στης φάπας, μόνος πάει έτσι;

Γιατί να πάω μόνος μου εκεί;

Γιατί αν πάνε όλοι έλληνας ξυπνήσουν και εμείς τους θέλουμε κουτούς!

Πονηρός έλληνας δεν είπας πως σε λένε;

Μικρός ήρωας Δικαίος Γεώργιος

Γκεώρκιος, μπαρμπα Γιώργης, NOW τον καραγκιόζη τι τον έχεις;

Ανιψιό;

WHAT! Εσύ με τάραξες στο ξύλο της προάλλες φευγκω!

Κάτσε θειε Σαμ εγώ σε αγαπαω να σε βοηθήσω έλα εδώ βρε ότι θέλεις!

Εγκώ πάω βρει άλλως κοροίντος πούληση αερόπλανως

Και για την αντιγραφή

Μικρός ήρωας

Δικαίος Γεώργιος


Γεια σας φεύγω για διακοπές, θα πάω στα βουνά και στα λαγκάδια να πάρω τον αέρα μου. Θα βάλω την φουστανέλα, θα πάρω την γκλίτσα μου, την φλογέρα μου. Έλα εκεί είναι καλά, θα ηρεμήσω να δουλεύει το μυαλό μου. Ελάτε μαζί μου κορόιδα που τη βγάζετε στης παραλίες, ελάτε να ξυπνήσετε και λίγο να γυρίσετε στης παραδόσεις σας! Ελάτε και μετά θα είσαστε πολύ διαφορετικοί, γνήσιοι αρχαίοι Έλληνες! Ελάτε μαζί μου κορόιδα και αφήστε της παραλίες, με την ζεστή και της μπόμπες που σας σερβίρουν. Θα την βρούμε με παρεήτσα, κιθαρίτσα, στέρεο, μπύρα, απλό φαγητό, πολύ συζήτηση, τραγούδι και ξενύχτι και χορό! Θα κάνουμε και φιλοσοφικές και θεολογικές αναζητήσεις, θα πούμε για τα χάλια της χώρας μας θα δώσουμε και λύσεις!


ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΥ - Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Η καταστροφή της πολεμικής βιομηχανίας της χώρας!

Καταστρέψτε την Ελλάδα με κάθε τρόπο, μην αφήσετε κανέναν να προκόψει σε αυτή την χώρα!

Μην δώσετε ευκαιρίες σε ανθρώπους με γνώσεις, αγνοήστε τους, κάντε πως δεν υπάρχουν!

http://epirus-ellas.blogspot.com/2011/05/blog-post_3529.html

http://hellenicrevenge.blogspot.com/2011/03/blog-post_1616.html


ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΥ

Στο κείμενο αυτό θα μπούνε περιληπτικά, όλες οι μελέτες μου από το 1980 μέχρις σήμερα. Έχουν ομαδοποιηθεί μερικώς και δεν είναι με την απόλυτη σειρά ακριβώς. Δηλαδή τη χρονική στιγμή που έγιναν για οικονομία χρόνου και χώρου, δηλαδή κειμένου.

Μπείτε και διαβάστε άμα θέλετε είναι 41 σελίδες.

Ο Δικαίος Γεώργιος είναι ηλεκτρονικός. Ασχολείται με τα όπλα από το 1978
και σχεδιάζει όπλα από το 1982! Από το 1993 προσπαθεί να συγκινήσει της πολεμικές βιομηχανίες της χώρας το υπουργείο εθνικής άμυνας και τους υπουργούς υφυπουργούς στέλνοντας εκατοντάδες φαξ και EMAIL αλλά μέχρι τώρα δεν τα έχει καταφέρει. από το 1994-95 σχεδιάζει όπλα που δεν υπάρχουν. Δηλαδή ασχολείται σε τομείς που δεν έχουν ασχοληθεί άλλοι. Μέχρι σήμερα και έχει φτιάξη περισσότερες από 200 μελέτες και έχει περισσότερες από 300 πατέντες, βρει -ανακαλύψει για να δουλέψουν τα σχέδια του..

Δεν θα πω πολλά λόγια για μένα μόνο τρία πράγματα έγραψα ότι το υποβρύχιο πανικολής 214 δεν μπορεί να πέσει η κλήση κάτω από της 17-18 μοίρες 7 με 8 μήνες πριν το ανακοινώσει η κατασκευάστρια εταιρία. Την μελέτη για τα ραντάρ L στα φτερά περισσότερο από ενάμιση χρόνο πριν το ανακοινώσουν οι ρώσοι. Για το αδύνατο σημείο του Έβρου και την δυνατότητα να χάσουμε έναν πόλεμο τα λέω από το 1993 υπάρχουν καταγεγραμμένα στο ιντερνέτ περισσότερο από ενάμιση χρόνο πριν ανακοινωθεί το σχέδιο βαριοπούλα

Ένα μεγάλο μέρος από της μελέτες μου μπορείτε να της δείτε εδώ:
http://www.defencenet.gr/forum/index.php?topic=6752.0

Οι παλιές μου μελέτες.

http://www.defencenet.gr/forum/index.php?topic=839.50

και σχόλια μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

http://www.defencenet.gr/forum/index.php?topic=843.0

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. Δυστυχως παρατηρω μια απιστευτη τραγωδια και αλλη μια προδοσια των πολιτικαντηδων μας!
    Αν υπαρχει η δυνατοτητα εξελιξης και αναπτυξης οπλικων συστηματων απο επιστημονες,και μαλιστα Ελληνες,με στοχο την ακομα μεγαλυτερη αποτρεπτικη ισχυ της χωρας μας,αυτη θα πρεπει να την εκμεταλλευτουμε στο επακρο!
    Οσο για τον Εβρο,καπως θορυβηθηκα!!


    ΓΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]