Ο Κεμαλικός ρατσισμός στην εκπαίδευση των μουσουλμάνων στη Θράκη
Ποιος θα το πίστευε, πως μέσα στην Ελληνική Επικράτεια, η επιβολή του Κεμαλισμού θα έφτανε σε τόσο υψηλά επίπεδα, ελέω Σπηλιωτόπουλου ή οποιουδήποτε άλλου που ισχυρίζεται πως εργάζεται για την Παιδεία στην Ελλάδα…
Κι επειδή, όλοι μας έχουμε περάσει από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση (τουλάχιστον) γνωρίζουμε πως σήμερα αυτό το πράγμα που λέγεται Παιδεία, πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο.
Η πληροφορία παλιά, αλλά έπρεπε να την διασταυρώσουμε και αυτό δεν ήταν κάτι τόσο εύκολο, επειδή το γεγονός που θα σας αναφέρουμε διαδραματίστηκε μέσα σε μειονοτικό σχολείο και ως εκ τούτου, τα στόματα των περισσοτέρων είναι ερμητικά κλειστά… και δυστυχώς, τα στόματα των έντιμων Ελλήνων μουσουλμάνων πολιτών κλείνουν από φόβο. Από εκείνο τον φόβο που τους επιβάλλεται από τους γνωστούς – αγνώστους παρατρεχάμενους των επίσημων πρακτόρων της Τουρκίας στην Άγκυρα, δηλαδή από τους ανθρώπους του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής.
Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος, για το τέλος της σχολικής περιόδου αποφασίσθηκε η διοργάνωση κάποιας εκπαιδευτικής γιορτής στο μειονοτικό σχολείο της Χρύσας Ξάνθης. Η γιορτή αυτή θα περιελάμβανε και κάποιο θεατρικό ανάμεσα σε παραδοσιακούς χορούς, τραγούδια και ομαδικά παιχνίδια των νεαρών μουσουλμάνων μαθητών. Αφού αποφασίστηκαν όλα και ορίστηκαν και οι πρωταγωνιστές του θεατρικού (μαθητές και δάσκαλοι), τα πράγματα πήραν ξαφνικά μια ακατανόητη εξέλιξη τη στιγμή που προτάθηκε από μια δασκάλα το θεατρικό που θα ανεβάσουν οι επίδοξοι μικρούληδες ηθοποιοί να είναι ένα έργο του Αριστοφάνη…
Τότε, λοιπόν, κάποια «κυρία» η οποία προφανώς από λάθος εκτελεί χρέη προέδρου της σχολικής εφορείας, υπερπηδώντας την λογική και τον γονεακό της ρόλο, πρότεινε απολύτως αυθαίρετα και αμετάκλητα, τα ονόματα των ηθοποιών του Αριστοφάνη να είναι στα Τούρκικα!!!
Εμφανής η υποκίνηση που έγινε από όλο τον συρφετό των ψευτομουφτήδων και των άλλων πρακτορίσκων του Προξενείου προς την «κυρία πρόεδρο» που αποφάσισε να παραβιάσει κάθε λογική και να δημιουργήσει ένα τεράστιο πρόβλημα στην μαθητική γιορτή. Με λίγα λόγια, αυτή η κυρία ζήτησε ο Αριστοφάνης να λέγεται Χασάν και η Ιφιγένεια… Χαντισέ!!!
Παρά τις έντονες διαμαρτυρίες των παριστάμενων μουσουλμάνων γονιών, η «κυρία πρόεδρος» παρέμεινε αμετάπειστη στην πρότασή της. Εξάλλου, εντολές εκτελούσε η «πρόεδρος», εντολές* που είχαν στρατιωτικό χαρακτήρα και δεν έδειχνε καμία απολύτως διάθεση να αλλάξει την πρότασή της.
Σαν αποτέλεσμα αυτής της απαράδεκτης και αδιάλλακτης πρότασης της «κυρίας προέδρου» υπήρξε η ακύρωση τόσο της θεατρικής παράστασης όσο και της σχολικής γιορτής!!! Αυτό που κατάφερε τελικά να κάνει η «πρόεδρος» ήταν να στερήσει την χαρά από τα νεαρά μουσουλμανόπαιδα. Αυτό άραγε της υπαγόρευε ο ρόλος της μητέρας; Ή μήπως οι υπαγορεύσεις που δέχθηκε ήταν ισχυρότερες και από το μητρικό της ένστικτο;
Το ερώτημα που μένει, μετά από αυτή την εξευτελιστική κατάσταση, που μόνο σε ανθρώπους με σοβαρά προβλήματα νοημοσύνης μπορεί να συναντηθεί, είναι ένα πελώριο γιατί…!
Ποιός νόμος δίνει το δικαίωμα σε αυτή την κυρία να παρεμβαίνει στο εκπαιδευτικό έργο; Τι δικαιώματα είναι αυτά κύριε Σπηλιωτόπουλε; Και γιατί αφήνετε πρόβατα να οδηγούν πρόβατα; Αυτή η κυρία ανήκει σε κάποιο κοπάδι, υποκινούμενο και μεταφέρει την δική της άγνοια και μάλιστα την επιβάλει, σε άλλους ανθρώπους, απλούς, που απλά θέλουν τα παιδιά τους να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι. Πώς επιτρέπεται η ανοησία του ενός να επιβάλλεται στην πρόοδο των πολλών και μάλιστα μέσα σε εκπαιδευτικούς χώρους;
Εάν προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε τα αίτια και τα αιτιατά, γρήγορα θα καταλήξουμε σε πολύ απλά, αλλά ταυτόχρονα και τραγικά, συμπεράσματα, τα οποία εν μέρει αφορούν κι εμάς, δυστυχώς. Και τις πληροφορίες μας, επαναλαμβάνω, τις πήραμε μέσα από τους μουσουλμάνους που παρευρίσκονταν στο… γεγονός και που ένιωσαν πολύ άσχημα όταν έζησαν αυτή την παρέμβαση στην μέχρι εκείνη τη στιγμή ομαλή λειτουργία του σχολείου.
Η κυρία που κατέθεσε την παράλογη αυτή πρόταση, έχει μαύρα μεσάνυχτα από εκπαίδευση και ταυτόχρονα ανήκει σε ομάδα ανθρώπων που εργάζονται συστηματικά προκειμένου να εξαναγκάσουν τους μουσουλμάνους να γυρίσουν στην παραδοσιακή αυστηρή μειονοτική εκπαίδευση και τέλος, αμφισβητείται σοβαρά το επίπεδο της νοημοσύνης της αλλά και της κριτικής της ικανότητας για να αποφασίσει για τον ίδιο της τον εαυτό, πόσο δε μάλλον για το μέλλον των δικών της αλλά και των υπολοίπων παιδιών που φοιτούν στο συγκεκριμένο σχολείο.
Σε μία περίπτωση, λοιπόν, ακραίας και επικίνδυνης (για τους νεαρούς μαθητές) βλακείας και φανατικού ισλαμισμού – κεμαλισμού καλούνται οι γονείς των νέων παιδιών να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν και να βάλουν τέρμα στα βρώμικα παιχνίδια που παίζουν κάποιοι εις βάρος των αθώων παιδιών. Η ελεύθερη πρόσβαση στην μόρφωση πρέπει να είναι ο στόχος και όχι η μόρφωση υπό συνθήκες τουρκοποίησης. Οι γονείς, καλούνται να προσπαθήσουν για ένα καλύτερο αύριο των παιδιών τους, προκειμένου αυτά να γίνουν καλύτερα από τους ίδιους, αποφεύγοντας τα λάθη των πατεράδων τους.
Τέλος, γονείς και πολιτεία θα πρέπει να κόψουν επιτέλους τον δρόμο, να απομονώσουν και να διώξουν όλους εκείνους που αποφάσισαν να παίξουν πολιτικά και επικίνδυνα παιχνίδια μέσα στις σχολικές αίθουσες…
Κωνσταντίνος
* Να μην ξεχνάμε πως συστηματικά οι άνθρωποι της Άγκυρας προσπαθούν να δημιουργήσουν σημεία τριβής, αναταραχές και γενικότερα καταστάσεις τεταμένες στην περιοχή της Θράκης, προκειμένου να υπάρξει η κατάλληλη εκμετάλλευση από το Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής
Αν δεν υπηρχε αντιδραση απο το υπουργειο Παιδειας, ειναι σιγουρο πως θα επιχειρηθει στο μελλον παρομοιο περιστατικο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ηταν ο Γιωργακης υπουργος μπορει να εδινε και παρασημο στην συγκεκριμενη καθηγητρια!!
ΓΜ