Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Σήμερα απεργούν οι καταναλωτές και βάζουν κι εμένα μαζί τους!

Κι έλεγα να πάω να πάρω

εκείνη τη Mercedes...


Σε μποϋκοτάζ κατά της ακρίβειας καλεί τους καταναλωτές, σήμερα Πέμπτη, η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος.

Με ανακοίνωσή της ζητεί από τους πολίτες να μη διαθέσουν «ούτε ευρώ στην αγορά για να δείξουν την αντίθεσή τους στην ακρίβεια».

Αυτά διαβάζω στον Τύπο αλλά και σε πολλά blogs και απορώ: Καλά, εμένα, τον διπλανό μου, τον φίλο ή τον γείτονά μου, μας ρώτησε κανείς εάν έχουμε χρήματα για να αγοράσουμε;

Έτσι κι αλλιώς δεν θα αγοράζαμε τίποτε, ούτε σήμερα, ούτε αύριο. Γιατί; Όχι, δεν κάνουμε μποϋκοτάζ διαρκείας, αλλά κάνουμε αναγκαστική απομάκρυνση εξόδων λόγω πενίας!!! Επειδή εγώ δεν έχω χρήματα για αγορές…!!! Έτσι κι αλλιώς, απέχω από την αγορά εδώ και πολύ καιρό, λόγω… ανεργίας

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]