Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Ο εκτουρκισμός της Θράκης με τη βοήθεια ελλήνων εκπαιδευτικών!!!

Απίστευτο και όμως αληθινό

Οι συντονισμένες προσπάθειες εκτουρκισμού της Θράκης που καταβάλει του τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής είναι δεδομένες και εν πολλοίς έχουν αναλυθεί και αντιμετωπίζονται, σε όλα τα πιθανά “μέτωπα” που ανοίγει η επεκτατική τουρκική πολιτική στη Θράκη.
Ο βασικός κορμός λειτουργίας της τουρκικής προπαγάνδας απευθύνεται στις νέες ηλικίες των μουσουλμάνων και κατά το χρονικό διάστημα των τελευταίων (τουλάχιστον) δέκα ετών, η “πίεση” του εκάστοτε Τούρκου προξένου είναι προς τις το δυνατόν νεαρότερες ηλικίες, ακόμη και των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Μάλιστα, η “προπαγάνδα” ξεκινάει από την γνώση της τουρκικής γλώσσας και της χρησιμοποίησή της σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας των νέων (από κοινωνική συναναστροφή έως το παιχνίδι).
Είναι γνωστές οι “παρεμβάσεις” των τουρκοτσολιάδων που επιδιώκουν την δημιουργία τουρκόφωνων ή δίγλωσσων νηπιαγωγείων, προκειμένου να εκτουρκίσουν έστω και γλωσσικά ένα σημαντικό αριθμητικά πληθυσμιακό ποσοστό της Θράκης, τους Πομάκους. Το “παιχνίδι της γλώσσας”, από την πλευρά της Άγκυρας, αποσκοπεί ουσιαστικά στο να στηρίξει τους παραλογισμούς της τουρκικής προπαγάνδας περί ανυπαρξίας των Πομάκων, της γλώσσας τους και των ιδιαίτερων ηθών και εθίμων. Για τους τούρκους πράκτορες δεν υπάρχουν Πομάκοι, παρά μόνο “τούρκοι” οι οποίοι μιλάνε κάποια άλλη γλώσσα (ίσως με αυτό το σκεπτικό ένας μουσουλμάνος εσκιμώος είναι τούρκος που μιλάει κάποια άλλη γλώσσα)!!!
Η επικινδυνότητα του εγχειρήματος αφανισμού της Πομακικής γλώσσας, που επιδιώκει στον αφανισμό της διαφορετικότητας των Πομάκων και την ταυτόχρονη αφομοίωσή τους από τον συνεχώς ενεργούμενο (και όχι απαραίτητα επεκτάσιμο) τουρκισμό στην Θράκη, μέσω της παρεχόμενης Παιδείας από το ελληνικό κράτος, υποστηρίζεται δυστυχώς και από κάποιους(;) ανίκανους έλληνες εκπαιδευτικούς (δεν γίνεται αναφορά στον Σύλλογο Τούρκων Επιστημόνων)!!!
Σύμφωνα με αναμφισβήτητες πληροφορίες, στο Δημόσιο Λύκειο Γλαύκης (ορεινό Πομακικό χωριό του Ν. Ξάνθης), καθηγητής προτρέπει τους νεαρούς πομάκους μαθητές να μάθουν την τουρκική γλώσσα, λέγοντάς τους επακριβώς: “Γιατί μιλάτε Πομάκικα; Δεν πρέπει να μιλάτε Πομάκικα, επειδή είναι μία νεκρή γλώσσα, ανύπαρκτη, που δεν έχει ούτε γραφή. Θα πρέπει να μιλάτε Ελληνικά και Τούρκικα...”!!!
Είναι αδύνατον να κατανοήσει ο οποιοσδήποτε τι ακριβώς συμβαίνει με τον εγκέφαλο του συγκεκριμένου “εκπαιδευτικού”, ο οποίος προφανώς δεν κατανοεί την σημαντικότητα του λειτουργήματος που επιτελεί. Φυσικά, ο εν λόγω εκπαιδευτικός πληρεί τις προϋποθέσεις εκπαίδευσης που αντιλαμβάνεται η κυρία Δραγώνα και η “ομόσταυλή” της κυρία Κόκλα (περιφερειάρχης Αν. Μακεδονίας και Θράκης), αλλά ίσως κάποιοι φορείς ή και πρόσωπα θα έπρεπε να ασχοληθούν με την συγκεκριμένη προτροπή του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού, ο οποίος εργάζεται στο πνεύμα της γραμμής που επιθυμεί διακαώς η τουρκική προπαγάνδα (και οι μηχανισμοί της) να επιβάλει στην ελληνική εκπαίδευση. Μήπως κάποιος θα έπρεπε να ρωτήσει τον εν λόγω προφανώς αγράμματο, ανιστόρητο και παντελώς ανεύθυνο εκπαιδευτικό, γιατί να “νεκρωθεί” η Πομακική γλώσσα, αλλά και ποιός ο λόγος χρήσης της τουρκικής γλώσσας εντός της ελληνικής επικράτειας; Ή ο εκπαιδευτικός αυτός έχει την εντύπωση πως η Θράκη δεν βρίσκεται στην Ελληνική Επικράτεια; Μήπως έχει πληροφορίες πως η Θράκη θα πάψει να συμπεριλαμβάνεται εντός της ελληνικής επικράτειας και προσπαθεί να βοηθήσει τους Πομάκους μαθητές του ώστε να γνωρίζουν την επόμενη επίσημη γλώσσα της περιοχής;
Επειδή η γελοιότητα, ο (πολλές φορές επικίνδυνος) υποκειμενισμός και η παράλογες “εκπαιδευτικές παρεμβάσεις” έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τα επιτρεπτά όρια, μήπως θα έπρεπε σε κάποιες χαρακτηριστικές περιπτώσεις να παρεμβαίνει η Δικαιοσύνη ή οι αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους και να αποδίδονται οι ευθύνες σε εκείνους που μέσω της αφέλειας ή της επικίνδυνης αυτόβουλης προσωπικής τους παρέμβασης, λειτουργούν ως υπομόχλια του τουρκικού επεκτατισμού;
Απαράδεκτος εκπαιδευτικός χειρισμός
Στο ίδιο σχολείο, δυστυχώς συμβαίνουν και άλλα, που ντροπιάζουν το σύστημα εκπαίδευσής μας και που ίσως θα έπρεπε να απασχολήσουν σοβαρά όσους εργάζονται προς την κατεύθυνση της πραγματικής και ουσιαστικής εκπαίδευσης των μουσουλμάνων της Θράκης (Δραγώνα ακούει;).
Έτσι, παρατηρείται πως στο σχολείο-λύκειο αυτό δεν υπάρχουν έμπειροι εκπαιδευτικοί, επειδή όλοι τους αντικαταστάθηκαν από νεοπροσληφθέντες καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το φαινόμενο αυτό, επηρεάζει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και λειτουργεί αρνητικά για τα νεαρά μουσουλμανόπουλα (αγόρια και κορίτσια) που θα διεκδικήσουν φέτος την εισαγωγή τους σε ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας.
Έτσι, για παράδειγμα, ενώ στο Δημόσιο Γυμνάσιο, που στεγάζεται στον ίδιο χώρο, υπάρχει χημικός, δεν συμβαίνει το ίδιο και στο Λύκειο, του οποίου οι μαθητές που έχουν διαλέξει κατεύθυνση που συμπεριλαμβάνει την Χημεία δεν έχουν τον κατάλληλο καθηγητή για να τους διδάξει κι έτσι διδάσκονται το συγκεκριμένο μάθημα κατεύθυνσης από καθηγητή που δεν έχει την “ειδικότητα”!!! Την ίδια στιγμή, Χημικός καθηγητής υπάρχει στο ΕΠΑΛ Γλαύκης!!!
Η μόνη βοήθεια, που δέχονται οι έλληνες Πομάκοι μουσουλμάνοι μαθητές, είναι μέσω της ενισχυτικής διδασκαλίας (που γίνεται ευτυχώς από έμπειρους και κατάλληλους εκπαιδευτικούς) η οποία όμως κρίνεται επιεικώς ανεπαρκής λόγω του ελάχιστου χρόνου που διαρκεί η διδασκαλία αυτή. Κι έτσι, φτάνουμε σε ένα τραγικό (αλλά και απαράδεκτο) σημείο, οι μαθητές, που διψούν για μάθηση, να διαμαρτύρονται για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και η πολιτεία μέσω των οργάνων της (διευθυντής σχολείου, τοπική διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, υπουργείο Παιδείας) να αδρανεί, ανίκανη(;) να δώσει λύση στο απολύτως δίκαιο αίτημα των μαθητών...
Αν και το τελευταίο θέμα αποτελεί ένα γενικότερο πρόβλημα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, σε ολόκληρη τη χώρα, μήπως θα έπρεπε λόγω της ιδιαιτερότητας της περιοχής (Θράκη) η κυβέρνηση να κινήσει τα κατάλληλα νήματα και να τοποθετήσει τους κατάλληλους ανθρώπους, έτσι ώστε να μην συμβαίνει το παράδοξο, ένα ελληνικό σχολείο να κρίνεται ανεπαρκές και ταυτόχρονα κάποιοι που νομίζουν ότι είναι εκπαιδευτικοί, να αφελληνίζουν τους μαθητές, προτρέποντάς τους να μην μιλάνε την μητρική τους γλώσσα; Γιατί αυτό δεν συμβαίνει και σε μαθητές που είναι Πόντιοι, Σαρκατσάνοι, Ηπειρώτες, Κρητικοί κ.α.; Φυσικά (και είναι ιστορικά καταγεγραμμένο) δεν αποτελεί παράδοξο το φαινόμενο κατά το οποίο έλληνες μάχονται κατά του Ελληνισμού. Μην ξεχνάμε πως έλληνες αποτελούσαν τα κύματα κρούσης που χρησιμοποιούσε ο Μωάμεθ ο Πορθητής, όταν πολιορκούσε την Κωνσταντινούπολη... Αλλά εκείνοι ήταν μισθοφόροι και δεν συγκρίνονται με το σημερινό παράδοξο φαινόμενο, σύμφωνα με το οποίο το ελληνικό κράτος πληρώνει τους... "πολιορκητές" του...
Τι συμβαίνει στα δημόσια σχολεία της Θράκης, τα οποία “εκπαιδεύουν” έλληνες μουσουλμάνους μαθητές; Μήπως κάποιοι πήραν την απόφαση να βοηθήσουν το έργο του τούρκου πρόξενου της Κομοτηνής, πιέζοντας τα νεαρά πομακόπουλα προς την “αγκαλιά” της τουρκικής προπαγάνδας;
Κωνσταντίνος
Υ.Γ.: Ευελπιστώντας πως θα υπάρξει θετική εξέλιξη, δεν ανακοινώνεται το όνομα του “εκπαιδευτικού” που προτρέπει τους νεαρούς Πομάκους στην χρήση της τουρκικής γλώσσας. Εφεξής, θα παρουσιάζονται με ονοματεπώνυμο οι σύγχρονοι “εφιάλτες” της χώρας μας. Κι αυτό, επειδή υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία και αδιαμφισβήτητες και εξίσου ακλόνητες μαρτυρίες. Ήρθε ο καιρός να τοποθετείται ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του... έτσι, για να μαθαίνουμε σιγά-σιγά ποιοί και πως δρουν στην Θράκη και πως ο μοναδικός πράκτορας δεν είναι ο Σαρνίτς...

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

12 σχόλια :

  1. Ας μην κρυβομαστε πισω απ το δαχτυλο μας.
    Σε ολα τα σχολεια της Ελλαδας, ολοι οι αριστεροι εκπαιδευτικοι μαθαινουν στα παιδια ,εδω και 10ετιες , να μισουν την πατριδα τους, και τον εαυτο τους, τους κανουν μαρξιστικη κομουνιστικη αριστεριστικη προπαγανδα, τυπου λακιλαζοπουλου, πατριδα μας ολη η γη, δεν υπαρχουν πατριδες και εθνη, οι Ελληνες ειναι οι κακοι και οι Τουρκοι, Αλβανοι, Σκοπιανοι οι καλοι και τα τοιαυτα.

    Ο αδερφος μου ειναι εκπαιδευτικος χρονια τωρα,στα μειονοτικα στη Θρακη καιτο τι μας διηγειται ειναι απιστευτο.Δεν το χωραει ανθρωπινος νους...
    Τα ιδια και χειροτερα γινονται και στη Θρακη, συμφωνα μη τη γραμμη Φραγγιαδακη και Δραγωνα, απ τους αριστερους, ακραιους διεθνιστες εκπαιδευτικους ολων των βαθμιδων.
    Ειναι ενα θεμα το οποιο ειναι παρα πολυ σοβαρο και δεν εχει εντοπιστει ακομα απο κανεναν.
    Δηλαδη η αριστεριστικη εθνομηδενιστικη προπαγανδα που κανουν ολοι οι μαρξιστες εκπαιδευτικοι ,ολων των βαθμιδων, απο Νηπιαγωγειο μεχρι Πανεπιστημιο, στα Ελληνοπουλα, κανοντας τα μηδενιστες, διεθνιστες, και γενιτσαρους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρειάζεται να στηρίξουμετου κούρδους , και ποιο έντονα του Πομάκους.
    Αν χρειαστεί να γίνει μια ΜΚΟ για τα δικαιώματα τον Πομάκων και τον κούρδων , ζητώντας

    ΠΟΜΑΚΟ - Κουρδικό Προξενείο στην ΘΡΑΚΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο Λύκειο Γλαύκης, διευθυντής επί χρόνια ενώ κυβερνούσε το ΠΑΣΟΚ) ήτανε στέλεχος του ΠΑΣΟΚ (και πρώην υποψήφιος δήμαρχος Ξάνθης).
    Σήμερα το άτομο αυτό έχει συνταξιοδοτηθεί.

    Αυτός
    1)ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΠΕ να γίνονται παρελάσεις του σχολείου κατά τις εθνικές επετείους
    2)ΔΕΝ εορταζότανε οι εθνικές εορτές στο σχολείο (με το πρόσχημα ότι δεν υπήρχε κατάλληλη αίθουσα).

    Μάλιστα ο ίδιος υπερηφανευότανε παντού και διαλαλούσε ότι χρηματοδοτούνταν από την ΕΥΠ (για να καταλάβετε τι ρόλο παίζει η Υπηρεσία πληροφοριών της χώρας μας, η οποία κατ εντολή ΥΠΕΞ απεύφευγε κατηγορηματικά να ανακαινεί θέμα Πομάκων).

    Πιθανώς θα ανεβάσω στοιχεία που αποδεικνύουνε όλα τα παραπάνω (για τη δράση του δ/ντή αυτού) σε ιστολόγιο εθνικού προβληματισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ ανώνυμε αναγνώστη 12:54 π.μ., οποιοσδήποτε μπορεί να ισχυρίζεται ότι ενεργεί με χρηματοδότηση της ΕΥΠ. Οι λόγοι για κάτι τέτοιο μπορεί να είναι από ψυχολογικοί (καταλαβαίνεις τι εννοώ) έως προβοκατόρικοι (για να εμπλέξει μία υπηρεσία που μάλλον το αντίθετο έργο επιτελούσε και επιτελεί...). Φυσικό είναι να υπάρχουν άνθρωποι που λόγω της μικρότητάς τους ή της ανεπαρκούς εγκεφαλικής λειτουργίας τους, θέλουν να ξεχωρίσουν χωρίς να δύνανται να αντιληφθούν πως όχι μόνο στον τόπο κάνουν κακό, αλλά και τον ίδιο τους τον εαυτό εκθέτουν σε μεγάλους κινδύνους (που δεν προέρχονται από την δική μας πλευρά)... Θα χαρώ να δω τις καταγγελίες σου δημοσιευμένες και τεκμηριωμένες προκειμένου να αρχίσουμε σιγά-σιγά να "συμμαζεύουμε" το επικίνδυνο μπάχαλο που έχει δημιουργηθεί στη Θράκη. Έχουν γίνει πολλά λάθη, αλλά το μεγαλύτερο ήταν η έμπρακτη αμφισβήτηση (έως και άρνηση) που επέδειξαν σειρά κυβερνήσεων και "υπευθύνων" απέναντι στους Πομάκους, οι οποίοι σε αρκετές των περιπτώσεων στάθηκαν περισσότερο έλληνες από αρκετούς που επαγγέλλονται την ιδιότητα του έλληνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κωντσαντίνε,
    Τα περί παρότρυνσης για χρήση τς τουρκικής γλώσσας από καθηγητή του ΓΕΛ Γλαύκης είναι ανυπόστατα. Ο σύλλογος διδασκόντων και ο διευθυντής επιτελούν σημαντικότατο έργο (απ' όλες τις πλευρές) ακι είναι όλοι τους εξαιρετικοί δάσκαλοι. Φαίνεται από το άριστο κλίμα που επικρατεί στο σχολείο μεταξύ μαθητών, καθηγητών, διευθυντή και γονέων των μαθητών παρά το πρόβλημα που υπάρχει στην κτιριακή υποδομή.
    Συμφωνούμε ως προς το τυπικό μέρος του μαθήματος της Χημείας αλλά οδιδάσκων καθηγητής είναι εξαιρετικός στο μάθημά του. Εξάλλου αν δεν το γνωρίζεται οι καθηγητές της ειδικότητας ΠΕ04 στα δημόσια σχολεία επιβάλλεται να διδάσκουν όλα τα μαθήματα, Φυσική, Χημεία, Βιολογία ώστε να συμπληρώσουν το υποχρεωτικό τους ωράριο χωρίς να μπορεί να επεμβεί κανείς από τους διευθυντές , προϊσταμένους ή άλλους. Μόνο η ελληνική πολιτεία να αλλάξει το ισχύον καθεστώς.Το ίδιο συμβαίνει και σε πολλά άλλα σχολεία που έχουν μεγάλες επιτυχίες στις εξετάσεις λόγω της εργατικότητας των καθηγητών που συνεισφέρουν τα μέγιστα ακόμα και σε μαθήματα που δεν είναι η ειδικότητά τους.
    Κυριάκος Δημητριάδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ κύριε Δημητριάδη, η πηγή μου για παρότρυνση χρήσης της Τουρκικής και Ελληνικής με παράλληλη παύση της Πομακικής ως νεκρής γλώσσας, είναι αδιαμφισβήτητη και το εννοώ. Ίσως οι σχέσεις σας οι διαπροσωπικές ή οι επαγγελματικές να σας "επιβάλουν" την θέση που εκφράζετε και το κατανοώ απόλυτα. Αλλά στο συγκεκριμένο ζήτημα η πληροφόρησή μου είναι διασταυρωμένη και δυστυχώς πέρα ως πέρα αληθινή. Με λύπησε κι εμένα το γεγονός, αλλά δυστυχώς συνέβη. Δεν κατονομάζω τον υπεύθυνο, και κακώς αφήνετε εντυπώσεις (πιστεύω λανθάνουσες) για το πρόσωπό του. Γνωρίζω ότι κάποιοι επιτελούν μεγάλο έργο και πολλές φορές βρίσκουν κλειστές πόρτες από τους ανευθυνοϋπεύθυνους της πολιτείας, κάποιοι άλλοι, όμως, είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ας κάνουν τον κόπο οι καθηγητές του Εν.Λυκείου της Γλαύκης και ας δούνε στο "ΠΡΑΚΤΙΚΟ" του Συλλόγου των καθηγητών τι συνέβαινε μέχρι το έτος 1999-2000.

    Στην ανάθεση εργασιών θα έπρεπε να υπάρχει ορισμός υπευθύνων για την πραγματοποίηση των ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΟΡΤΩΝ.
    Επίσης πριν τις εθνικές εορτές πρέπει να γίνεται συνεδρίαση του συλλόγου που ορίζει ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟ και ΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ (ανάλογα με την βαθμολογία).

    ΕΡΩΤΗΜΑ 1:
    ΕΟΡΤΑΖΟΤΑΝΕ οι ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΟΡΤΕΣ στο Εν .Λύκειο της Γλαύκης μέχρι το 1999-2000 και πως;

    ΕΡΩΤΗΜΑ 2:
    ΕΓΙΝΕ ποτέ ΠΑΡΕΛΑΣΗ την ημέρα της εθνικής επετείου όπως προβλέπεται;

    Διευκρίνηση:
    Το Ενιαίο Λύκειο Γλαύκης είναι κανονικό ΔΗΜΟΣΙΟ σχολείο (όχι μειονοτικό) και συνεπώς δεν υπάρχει απολύτως ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ.

    Η γραμμή της ΕΥΠ ήταν (και δυστυχώς συνεχίζει να είναι-κατ εντολή ΥΠΕΞ):
    ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΜΑΚΟΥΣ, ΜΗΝ ΛΕΤΕ ΚΑΝ ΤΗ ΛΕΞΗ ΠΟΜΑΚΟΣ, γιατί διαμαρτύρεται το Τουρκικό Προξενείο.
    Και αυτή ακριβώς την γραμμή είχε και ο συγκεκριμένος δ/ντής.Γι αυτό δεν επέτρεπε να γίνονται παρελάσεις και εθνικές εορτές και πολλά πολλά άλλα.

    ΕΡΩΤΗΜΑ 3ο:
    Είναι αλήθεια ότι καθηγητής που ασχολήθηκε με ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ στο Εν.Λύκειο Γλαύκης και ανέδειξε χάρτες με την επωνυμία "ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΑ ΠΟΜΑΚΟΧΩΡΙΑ" κατέληξε την επόμενη χρονιά "εκτοπισμένος" μακρυά από τα πομακοχώρια (μετά από μία πολύ ωραία παγίδα που του έστησαν);
    Τίποτε δεν είναι τυχαίο.
    Και δυστυχώς παίζονται ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΤΥΧΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
    ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΕΙ ΕΣΥ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙΣ ΟΤΙ:
    ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΥΚΗΣ (ΤΗ ΣΜΙΝΘΗ)
    ΑΠΟ ΤΟ 2007-2008 ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΗΡΩΟΥ ΣΜΙΝΘΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.
    ΟΙ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΠΟΙΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Ή ΠΟΜΑΚΙΚΑ.
    ΛΙΓΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΑ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΓΕΛ ΓΛΑΥΚΗΣ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ.

    ΖΗΝΩΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επειδή κύριε Ζήνωνα δεν μου αρέσει το υφάκι του πολυξέρου, τότε θα σου πω το πολύ απλό, που απέφυγα να γράψω: Οι πηγές μου είναι γονείς και μαθητές και όχι εκπαιδευτικοί... κι εδώ το αφήνω να καταλάβει ο καθείς τι γράφεται σε αυτά τα σχόλια. Η υπομονή έχει και τα όριά της... Κι εγώ δεν αναφέρθηκα στην Μύκη (καλός ο εντυπωσιασμός, αλλά δεν πιάνει, αφού είναι γνωστό τι σημαίνει Μύκη... τουλάχιστον στους γνωρίζοντες είναι γνωστός ο ρόλος της Μύκης... μην το πιάνουμε γιατί πονάει). Και όσο γι αυτούς που γνωρίζουν καλά, μάλλον θα κρυβόντουσαν αν μπορούσα να βγάλω ονοματεπώνυμα, αλλά δεν γίνεται επειδή είναι γνωστή η "μνησικακία" των "εκπαιδευτικών" απέναντι σε μαθητές που τους "εκθέτουν"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ Κωνσταντίνε, διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον τα όσα έγραψες για τα όσα υποτίθεται ότι διαδραματίζονται στο ΓΕΛ Γλαύκης. Ωραία τα σχόλιά σας, αλλά από τη στιγμή που το άρθρο σας είναι ανυπόγραφο εκ μέρους σας, όλες οι "έγκυρες" πληροφορίες σας πάνε στον κάλαθο σκουπιδιών. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να διασταυρώνετε πρώτα τις πληροφορίες σας και μετά να πετάτε λάσπη στον ανεμιστήρα! Μπορείτε μάλιστα να ρωτήσετε τους "έγκυρους" πληροφοριοδότες σας πόσες εκθέσεις έχουν γράψει τα παιδιά στο Α΄ τετράμηνο και πόσες εργασίες έχουν εκπονήσει σε προγράμματα, πολιτιστικά, περιβαλλοντικά κι άλλα. Όσον αφορά τα περί "εκβιασμού' των παιδιών να μιλούν μόνο ελληνικά ή τουρκικά, αυτό μόνο ανυπόστατο και γελοίο μπορεί να θεωρηθεί από τη στιγμή που οι ίδιοι οι καθηγητές - το γνωρίζω κι από καθηγητές και πολύ περισσότερο από τους ίδιους τους μαθητές- πολλές φορές μέσα στην τάξη επιτρέπουν και παρακινούν τους μαθητές να χρησιμοποιούν και την πομακική για τη καλύτερη και ομαλότερη διεξαγωγή του μαθήματος. Δεν είναι λίγες οι φορές που οι μαθητές χρησιμοποίούν την πομακική για να διευκρινίσουν και να εξηγήσουν κάτι το οποίο δεν έγινε αντιληπτό εξ αρχής μέσα στην τάξη. Όσον αφορά τα "περί εμπειρίας και απειρίας" των νεοδιόριστων, πραγματικά έχεις μεγάλο δίκαιο! Έπρεπε να στείλουν καθηγητές άνω των εξήντα, για να έχουν και καλύτερη επαφή με τους μαθητές, μεγαλύτερη όρεξη για μάθημα και περισσότερες δυνάμεις για την εκπόνηση ποικίλων προγραμμάτων! Πάντως οι πληροφορίες μου λένε - από γονείς, μαθητές και καθηγητές - ότι πολλοί από τους "ανώριμους και άπειρους" εκαπιδευτικούς του ΓΕΛ Γλσύκης αφιερώνουν και ένα μεγάλο μέρος του προσωπικού τους χρόνου σε δραστηριότητες εκτός του σχολικού ωραρίου. Μάλιστα ένα πουλάκι μου είπε πως καθηγητές και μαθητές λύνουν τις διαφορές τους και στο γήπεδο κάθε Παρασκευή!Επομένως ο παιδαγωγικός ρόλος των εκπαιδευτικών του ΓΕΛ Γλαύκης δεν εξαντλείται εντός του σχολικού ωραρίου!
    ΥΓ.Όλοι οι εκπαιδευτικοί και κυρίως οι φιλόλογοι του σχολείου γνωρίζουν πολύ καλά την ισότητα μεταξύ προφορικού και γραπτού λόγου. Επομένως, το σχόλιό σας περί νεκρής γλώσσας είναι τουλάχιστον ανυπόστατο!
    Ο εντός εκτός και επί τα αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επειδή μόνο ως εκ του πονηρού μπορώ να εκλάβω το σχόλιο περί ανωνυμίας και την αντιπαραβολή αυτών που προσωπικά έχω ακούσει από τους ίδιους τους μαθητές, προτιμώ καλέ μου αναγνώστη να διατηρήσω στην ανωνυμία τους μαθητές που μου τα ανέφεραν, παρά να τους δώσω "βορά" στις διαθέσεις διαφόρων... Η φράση περί νεκρής γλώσσας είναι χαρακτηριστική και λέχθηκε από ΕΝΑΝ καθηγητή. Εάν εσύ δεν κάνεις τέτοιες προτροπές, σε τιμά... αλλά κάποιος άλλος δεν έχει την ίδια προσέγγιση με εσένα. Για να γεμίσουν οι "αράδες", καλά ήταν αυτά που έγραψες για εργασίες (αυτό έλειπε να μην γίνονται, όταν πραγματοποιούνται σε όλα τα σχολεία, εκτός και αν το βρίσκεις μεγάλη προσφορά εκ μέρους των εκπαιδευτικών), αλλά εάν μου παραθέτεις τα αυτονόητα προκειμένου να χαθούν τα ακατανόητα, λυπάμαι πολύ που δεν θα σε ακολουθήσω... Κι επειδή ασχολούμαι με την εκπαίδευση (από αυτήν ζω) γνωρίζω πολύ καλά την "κινητικότητα" των νέων εκπαιδευτικών... Μην το απλώσεις άλλο, θα σε εκθέσουν σχόλια άλλων αναγνωστών (όπως ήδη έχουν γίνει...) Εκτιμώ την παρέμβασή σου, στο επίπεδο εκείνο που αναφέρεις τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες, προκειμένου να γίνει γνωστό σε όλους πόσο προσπαθεί το ελληνικό κράτος να συμβάλει στην εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων Πομάκων. Κλείνοντας, θα σου γράψω το απλό: τα ονόματα τα δίνει ο Μάκης και παλιότερα κάποιοι που κέρδιζαν "δίνοντας ονόματα", μην περιμένεις από έναν πολίτη ευαισθητοποιημένο να "δώσει" και να εκθέσει ανθρώπους... Για εκείνη την περιοχή δεν θα σου έδινα ούτε το όνομα ενός σκύλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ Κωνασταντίνε, χαίρε και πάλι! Αν και το θέμα που ανακινείς είναι εκ του μη όντος και εφόσον μου απαντάς με επικριτικό το ύφος, θα ήθελα να μου απαντήσεις και στα εξής: α)Πώς και γιατί καταδικάζεις συλλήβδην τους εκπαιδευτικούς του ΓΕΛ Γλαύκης; Μήπως έχεις κάποιο προσωπικό συμφέρον από τα δηκτικά σχόλια εναντίον τους ή μήπως θα ήθελες να κατέχεις τη θέση τους και δεν την έχεις; β) Ισχυρίζεσαι ότι ασχολείσαι με την εκπαίδευση και ζεις από αυτή! Πολύ καλά και σε συγχαίρω, αν και νωμίζω πως περισσότερο ασχολείσαι με το διαδίκτυο απ΄ότι κατάλαβα! Καλός "δημοδιογράφος" μπορεί να είσαι, αλλά καλός εκπαιδευτικός δε γίνεται να είσαι, αφού την ώρα που έπρεπε να κάνεις τα αυτονόητα (συνεργασία με τους μαθητές και μάθημα υποθέτω) εσύ άδραξες την ευκαιρία και μου απάντησες μόλις σε 40 λεπτά! Άρα φαίνεται ότι δεν εργάζεσαι και πάρα πολύ, εφόσον παραφυλάς πάνω από το διαδίκτυο! γ) Όσον αφορά την ανωνυμία, δεν εννοώ την ανωνυμία των μαθητών. Αυτή έτσι κι αλλιώς είναι απαραβίαστη! Εννοώ την ανωνυμία τη δική σου, γιατί μπορείς να σπιλώνεις όποιον θέλεις και να στιγματίζεις όποια συμπεριφορά επιθυμείς, κρυπτόμενος πίσω από τα ανυπόγραφα άρθρα σου! δ) Όσον αφορά τα "αυτονόητα" που λες ότι κάνουν οι εκπαιδευτικοί σε πληροφορώ ότι κάνουν πολύ περισσότερα, όχι γιατί τους το επιβάλλει η υπηρεσία, αλλά επειδή το νοιώθουν ως εσωτερική επιταγή για τα Ελληνόπουλα αυτής της ακριτικής περιοχής της πατρίδας μας! ε) Απ΄ότι συμπεραίνω, φίλε Κωνσταντίνε, πρέπει να είσαι από τους "πάλιουρες" εκπαιδευτικούς και γι' αυτό τους νέους δεν τους πας και γι' αυτό τους κατηγορείς! στ) Εφόσον είσαι εκπαιδευτικός και ενδιαφέρεσαι τόσο πολύ για το "χάλι" στο σχολείο, πρέπει να έρθεις εσύ να βάλεις μία τάξη και να δώσεις επιτέλους τη γραμμή που πρέπει να ακολουθούν οι εκπαιδευτικοί!
    ΥΓ1: Ο τίτλος του άρθρου σου είναι τουλάχιστον ατυχής, γιατί από μία δήθεν προτροπή εκπαιδευτικού, τους καταδικάζεις όλους και τους ονομάζεις σύγχρονους "Εφιάλτες"! Βέβαια σε τιμά που αναγνωρίζεις τη δουλειά συναδέλφων, αλλά όπως πολύ καλά γνωρίζεις, ο τίτλος του άρθρου σου δε συνάδει με το θέμα! Από μία δήθεν φράση ανακινείς ένα θέμα που δεν υφίσταται!
    ΥΓ2: Αν ενδιαφερόσουν πραγματικά για τα τεκταινόμενα στον εκπαιδευτικό χώρο κι εφόσον δείχνεις ότι γνωρίζεις πρόσωπα μα όχι και καταστάσεις- , πολύ πιο ανδρίκειο θα ήταν να συνομιλούσες με το πρόσωπο που σε ενόχλησε και μετά να δημοσιεύσεις τα όσα ανυπόστατα έγραψες! Έτσι κι αλλιώς η δουλειά ενός εκπαιδευτικού βρίσκεται πάντα στο φως και υπόκειται σε κρίση συναδέλφων, μαθητών, κηδεμόνων!
    Με εκτίμηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]