Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Όπισθεν (από το ΓΕΣ) μετά τον σάλο για τον αλεξιπτωτιστή


Δικαιολογίες ότι δεν απεβλήθη, αλλά γίνεται ΕΔΕ για παραβίαση των κανόνων ασφαλείας

Βήματα προς τα πίσω έκανε τελικά το Γενικό Επιτελείο Στρατού (ΓΕΣ) μετά τη γενική κατακραυγή που δικαίως προκάλεσε η ακατανόητη αρχική απόφαση της αποβολής του στρατιώτη Εμμανουήλ Μπούχλη από τη Σχολή Αλεξιπτωτιστών Ασπροπύργου, επειδή τόλμησε να τραβήξει βίντεο τραγουδώντας το «Μακεδονία ξακουστή» την ώρα που πραγματοποιoύσε άλμα με αλεξίπτωτο από στρατιωτικό ελικόπτερο σε περιοχή του κάμπου της Λάρισας.

Συγκεκριμένα αναφέρει η ανακοίνωση που εξέδωσε: «Από το Γενικό Επιτελείο Στρατού ανακοινώνεται ότι ο Στρατιώτης (ΚΔ) Μ.Ε. κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής του στο Σχολείο Βασικής Εκπαίδευσης Αλεξιπτωτιστού (ΣΒΕΑ) της αντίστοιχης Σχολής φέρεται να παραβιάζει κανόνες που άπτονται της ασφάλειας των ρίψεων. Είναι σε εξέλιξη Απλή Διοικητική Εξέταση από τη Διοίκηση της Σχολής για τη διερεύνηση των συνθηκών, που άπτονται αποκλειστικά και μόνο στην παραβίαση των κανόνων ασφαλείας. Η Σχολή Αλεξιπτωτιστών διατηρεί μια μακρά παράδοση μηδενικού δείκτη ατυχημάτων την οποία οφείλει να συνεχίσει».


Υποκρισία

Πάντως, αξίζει να αναφερθεί ότι είναι τουλάχιστον υποκριτική η στάση του ΓΕΣ, όταν το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι γεμάτα από ανάλογα βίντεο νεαρών Ελλήνων στρατιωτών, με τους αρμοδίους να έχουν τηρήσει για αυτή τη «χαλαρότητα» των κανόνων ασφαλείας «σιγήν ιχθύος».

Παράλληλα ανακοίνωση σχετικά με το περιστατικό εξέδωσε και το υπουργείο Εθνικής Αμυνας, η οποία αναφέρει: «Διευκρινίζεται ότι ουδέποτε έχει απαγορευθεί ή έχει τεθεί θέμα απαγόρευσης ανάκρουσης του εμβατηρίου “Μακεδονία ξακουστή” από τις Στρατιωτικές Μουσικές των Ενόπλων Δυνάμεων και εξακολουθούν να ισχύουν όσα ίσχυαν μέχρι σήμερα». Η ανακοίνωση αυτή έρχεται ύστερα από καθυστέρηση που δείχνει προφανώς την αδυναμία του υπουργείου να διαχειριστεί το συμβάν και το γεγονός ότι ο νεαρός καταδρομέας δεν έχει κατεβάσει το βίντεο από τον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook.

Απάντηση του καταδρομέα: «Δεν ντρόπιασα κανέναν και ουδείς απειλήθηκε»

«Δεν ντρόπιασα κανέναν και ουδείς απειλήθηκε». Με αυτά τα λόγια -μεταξύ άλλων- ο καταδρομέας Εμμανουήλ Μπούχλης σχολιάζει, με μια μακροσκελέστατη ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό του στο facebook, τον σάλο που προκλήθηκε από το βίντεο το οποίο ο ίδιος ανήρτησε στα κοινωνικά δίκτυα, που τον εμφανίζει να τραγουδά το εμβατήριο «Μακεδονία ξακουστή» τη στιγμή που πραγματοποιεί άλμα με αλεξίπτωτο από στρατιωτικό ελικόπτερο.

Στην αρχή της ανάρτησής του, ο Σφακιανός καταδρομέας ευχαριστεί όλους όσοι του έστειλαν μηνύματα συμπαράστασης μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε. «Με συγκίνηση βαθιά και έντονα συναισθήματα, θέλω να πω σε όλους εσάς που στέλνετε τα μηνύματά σας προς το πρόσωπό μου ένα μεγάλο ''ευχαριστώ''. Ενα ''ευχαριστώ'' που μπορεί και κλείνει μέσα του όλα όσα νιώθω για τον τόπο μου, την Κρήτη, για την πατρίδα μου την Ελλάδα, για τους συνανθρώπους μου και για τους συντρόφους μου στις Ειδικές Δυνάμεις και στους τιμημένους αλεξιπτωτιστές».

Στη συνέχεια εκφράζει τον σεβασμό του στις Ενοπλες Δυνάμεις, αναφέροντας χαρακτηριστικά. «Σέβομαι και τιμώ τις Ενοπλες Δυνάμεις, σέβομαι και τιμώ τους αξιωματικούς και εκπαιδευτές μου, σέβομαι και τιμώ όλα όσα προσφέρουν στην πατρίδα, στην κοινωνία και την κάθε οικογένεια ξεχωριστά η ύπαρξη και το έργο των Ενόπλων Δυνάμεων σε όλα τα σώματα και τα όπλα. Ο σεβασμός αυτός είναι αποτέλεσμα των αρχών και των αξιών της οικογένειάς μου».

Σχολιάζοντας την πράξη του, τονίζει ότι «αφορούσε όλα όσα το ηθικό μου, η περηφάνια μου, η αφοσίωσή μου και το σθένος, το ηθικό μου ανάστημα μου υπαγόρευσαν», ενώ προσθέτει πως «αποδέχομαι την όποια τιμωρία από τους ανωτέρους μου, την όποια απόφασή τους, και είμαι στη διάθεση της πατρίδας μου για ό,τι μου αιτηθεί. Ενα μεγάλο ''ευχαριστώ'' και σε όσους αντιλαμβάνονται και επισημαίνουν πως η αγάπη για την πατρίδα, την Ιστορία και τις θυσίες των προγόνων μας δεν έχει καμία σχέση ούτε με φασισμό ούτε με ακραίες ιδεολογικές κατευθύνσεις».

Tέλος, ο νεαρός καταδρομέας κάνει επίσης γνωστό πως έχει ήδη λάβει το πτυχίο του αλεξιπτωτιστή, όπως και την «πουλάδα», αναγνωριστικό της εκπαίδευσής του. «Θέλω να σας ενημερώσω ότι η εκπαίδευσή μου έχει ολοκληρωθεί και μου έχουν απονεμηθεί τόσο το πτυχίο όσο και η ακριβή μας πουλάδα, το σήμα των αλεξιπτωτιστών» αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανάρτησή του.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. "«Διευκρινίζεται ότι ουδέποτε έχει απαγορευθεί ή έχει τεθεί θέμα απαγόρευσης ανάκρουσης του εμβατηρίου “Μακεδονία ξακουστή” από τις Στρατιωτικές Μουσικές των Ενόπλων Δυνάμεων και εξακολουθούν να ισχύουν όσα ίσχυαν μέχρι σήμερα»."



    Θα το δουμε την 25η Μαρτιου!!

    Αλλα δεν διευκρινιζεται κατι αλλο:

    Η πολιτικη ηγεσια το εχει απαγορεψει παρακαμπτοντας τις Ενοπλες Δυναμεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]