Ο ιδεολογικός φανατισμός στρέφεται και εναντίον της ελληνικής γλώσσας
Ο Φίλης και οι όμοιοί του αρνούνται τη συνέχεια του Έθνους, αγνοώντας πως χρησιμοποιούν άπειρες ομηρικές λέξεις στις καθημερινές συζητήσεις τους
Οι προσπάθειες αποκοπής των Ελλήνων από τον αρχαίο τύπο της γλώσσας μας, δεν είναι τωρινή ενέργεια, αλλά τώρα υλοποιείται και θεσμικά, και αναμφιβόλως δεν έχει κανέναν βελτιωτικό εκπαιδευτικό χαρακτήρα, παρά μόνον την αποκοπή των νεοελλήνων από τους αρχαίους. Ο Ν. Φίλης, υποστήριξε άλλωστε (όπως και η Ρεπούση, και ο Λιάκος και άλλοι ομοιο-ιδεοληπτικοί) ότι το ελληνικό έθνος είναι αστικό μύθευμα που έχει την απαρχή του στην Εθνεγερσία του 1821, χωρίς να υπάρχει συγγένεια με τους Έλληνες της παλαιάς εποχής.
Από την στιγμή επομένως, που έχει την δυνατότητα η παρέα του υπουργείου Παιδείας να νομοθετεί χωρίς αιδώ, τους δίνεται η ευκαιρία να ικανοποιήσουν τα απωθημένα που έχουν της μη αναγνώρισης της συνέχειας των Ελλήνων. Δεν έχει σημασία αν τα περί αντιθέτου επιχειρήματα μπορεί να τα κατανοήσει ακόμη και ο Φίλης. Σημαία έχει να υπηρετήσει την διεθνιστική ιδεολογία του, που εχθρεύεται το έθνος. Και είναι βέβαιο πως ο Φίλης και όλοι οι όμοιοί του, αγνοούν πως χρησιμοποιούν άπειρες ομηρικές λέξεις στις καθημερινές συζητήσεις τους, χωρίς να αναλογιστούν πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό όταν δεν υπάρχει συνέχεια;
Τον χώρο που σπάζονται οι πέτρες ο Φίλης δεν τον αποκαλεί ούτε «πετροτομείο» στην δημοτική, ούτε «λιθοτομείο» στην καθαρεύουσα, αλλά «λατομείο». Και τούτο διότι «λας, ή λάας» σημαίνει παρ’ Ομήρω την πέτρα. Ούτε αναρωτήθηκε γιατί το πλοίο κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας το ονομάζουμε «υποβρύχιο» (βρυξ, > βρύχιος είναι ο βυθός της θάλασσας, στην αρχαία μορφή της γλώσσας). Και βεβαίως χρησιμοποιεί για το ένδυμα την αρχαία λέξη «λώπη» όταν τον κλέφτη του πορτοφολιού τον αποκαλεί λωποδύτη (που «βουτάει» στο ένδυμα για να κλέψει το πορτοφόλι). Χιλιάδες τέτοιες λέξεις μπορώ να τού αναφέρω, που διασώθηκαν έως σήμερα σε σύνθετη μορφή τους.
Δεν καταργεί λοιπόν μια νεκρή γλώσσα (όπως είχε πει η Ρεπούση), ούτε καν άλλη γλώσσα, επειδή μία είναι η ελληνική, με διαφορετικούς τύπους. Ομηρική, κλασική, αλεξανδρινή, βυζαντινή, καθαρεύουσα, δημοτική, είναι τύποι - μορφές μιας γλώσσας. Πρόκειται επομένως για εμμονές (όπως και επί ΠΑΣΟΚ το 1984) προς υπηρέτηση μιας ανεθνικής ιδεολογίας, και μάλιστα και εναντίον του Καρλ Μαρξ, ο οποίος ήταν θαυμαστής της κλασικής παιδείας και μελετούσε απευθείας στα ελληνικά και λατινικά.
Για την επιχειρούμενη νέα κακοποίηση της γλώσσας ο τομέας Κλασικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών αντέδρασε, εκδίδοντας ανακοίνωση. Σ’ αυτήν εκφράζεται η έκπληξή του, γιατί 56 πανεπιστημιακοί προσυπέγραψαν την ιδεοληπτική απόφαση των Φίλη - Λιάκου - Ρεπούση, και οι οποίοι -όπως γράφει η ανακοίνωση- «στη συντριπτική πλειονότητα τους δεν έχουν σχέση με την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Φιλολογία, ή με την αρχαιογνωσία εν γένει...».
Επισημαίνεται επίσης ότι ζητούμενο για τη σωστή εκμάθηση της Νέας Ελληνικής πρέπει να είναι «η κατανόηση των πλευρών της που άπτονται της ιστορικής της διαχρονίας, πράγμα που επιτυγχάνεται μόνο με τη στέρεα γνώση των προγενεστέρων μορφών της ομιλούμενης σήμερα γλώσσας». Τονίζεται ακόμη ότι θα ήταν θλιβερό η Ελλάδα να καταργούσε τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών, όταν παρατηρείται έξαρση στην κίνηση επαναφοράς ή συνέχισης της διδασκαλίας τους στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση σημαντικών κρατών της ΕΕ.
Και επ’ αυτού είναι γνωστό τι συνέβη στην Γαλλία προ ολίγου χρόνου, όταν η εκεί υπουργός Παιδείας, θέλησε να καταστήσει προαιρετικά τα μαθήματα ελληνικών και λατινικών. Χιλιάδες Γάλλοι καθηγητές, γονείς και μαθητές συμμετείχαν στην 24ωρη απεργία, για να διαμαρτυρηθούν ενάντια στις προτεινόμενες αλλαγές στην Παιδεία.
Θεωρούν ότι οι αλλαγές αυτές θα παρακινήσουν τις μεσοαστικές οικογένειες να στείλουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά καθολικά σχολεία όπου διδάσκονται οι δύο γλώσσες, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο τον διαχωρισμό των τάξεων αντί να τον μειώνουν, όπως υποτίθεται είναι ο στόχος του υπουργείου.
Ο Φίλης και οι λοιποί, υλοποιούν πλήρως το σχέδιο των ισχυρών της γης, οι οποίοι αμέσως με την πτώση των κομμουνιστικών καθεστώτων -που ονειρεύεται ακόμη ο Φίλης-, μας εξήγησαν ότι τα εθνικά κράτη τελειώνουν. Αυτό πράττει η αριστερίστικη κυβέρνηση. Αποκοπή από την παράδοση, ρήξη της συνέχειας, και πολυεθνικό κράτος. Θα πληρώσει ακριβά ο ελληνισμός τις πράξεις και παραλείψεις των σημερινών κυβερνώντων, αγαπημένων και προστατευομένων από το σύστημα που υποτίθεται ότι παλεύουν εναντίον του.
Μακεδών
Πηγή Voria
Οι προσπάθειες αποκοπής των Ελλήνων από τον αρχαίο τύπο της γλώσσας μας, δεν είναι τωρινή ενέργεια, αλλά τώρα υλοποιείται και θεσμικά, και αναμφιβόλως δεν έχει κανέναν βελτιωτικό εκπαιδευτικό χαρακτήρα, παρά μόνον την αποκοπή των νεοελλήνων από τους αρχαίους. Ο Ν. Φίλης, υποστήριξε άλλωστε (όπως και η Ρεπούση, και ο Λιάκος και άλλοι ομοιο-ιδεοληπτικοί) ότι το ελληνικό έθνος είναι αστικό μύθευμα που έχει την απαρχή του στην Εθνεγερσία του 1821, χωρίς να υπάρχει συγγένεια με τους Έλληνες της παλαιάς εποχής.
Από την στιγμή επομένως, που έχει την δυνατότητα η παρέα του υπουργείου Παιδείας να νομοθετεί χωρίς αιδώ, τους δίνεται η ευκαιρία να ικανοποιήσουν τα απωθημένα που έχουν της μη αναγνώρισης της συνέχειας των Ελλήνων. Δεν έχει σημασία αν τα περί αντιθέτου επιχειρήματα μπορεί να τα κατανοήσει ακόμη και ο Φίλης. Σημαία έχει να υπηρετήσει την διεθνιστική ιδεολογία του, που εχθρεύεται το έθνος. Και είναι βέβαιο πως ο Φίλης και όλοι οι όμοιοί του, αγνοούν πως χρησιμοποιούν άπειρες ομηρικές λέξεις στις καθημερινές συζητήσεις τους, χωρίς να αναλογιστούν πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό όταν δεν υπάρχει συνέχεια;
Τον χώρο που σπάζονται οι πέτρες ο Φίλης δεν τον αποκαλεί ούτε «πετροτομείο» στην δημοτική, ούτε «λιθοτομείο» στην καθαρεύουσα, αλλά «λατομείο». Και τούτο διότι «λας, ή λάας» σημαίνει παρ’ Ομήρω την πέτρα. Ούτε αναρωτήθηκε γιατί το πλοίο κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας το ονομάζουμε «υποβρύχιο» (βρυξ, > βρύχιος είναι ο βυθός της θάλασσας, στην αρχαία μορφή της γλώσσας). Και βεβαίως χρησιμοποιεί για το ένδυμα την αρχαία λέξη «λώπη» όταν τον κλέφτη του πορτοφολιού τον αποκαλεί λωποδύτη (που «βουτάει» στο ένδυμα για να κλέψει το πορτοφόλι). Χιλιάδες τέτοιες λέξεις μπορώ να τού αναφέρω, που διασώθηκαν έως σήμερα σε σύνθετη μορφή τους.
Δεν καταργεί λοιπόν μια νεκρή γλώσσα (όπως είχε πει η Ρεπούση), ούτε καν άλλη γλώσσα, επειδή μία είναι η ελληνική, με διαφορετικούς τύπους. Ομηρική, κλασική, αλεξανδρινή, βυζαντινή, καθαρεύουσα, δημοτική, είναι τύποι - μορφές μιας γλώσσας. Πρόκειται επομένως για εμμονές (όπως και επί ΠΑΣΟΚ το 1984) προς υπηρέτηση μιας ανεθνικής ιδεολογίας, και μάλιστα και εναντίον του Καρλ Μαρξ, ο οποίος ήταν θαυμαστής της κλασικής παιδείας και μελετούσε απευθείας στα ελληνικά και λατινικά.
Για την επιχειρούμενη νέα κακοποίηση της γλώσσας ο τομέας Κλασικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών αντέδρασε, εκδίδοντας ανακοίνωση. Σ’ αυτήν εκφράζεται η έκπληξή του, γιατί 56 πανεπιστημιακοί προσυπέγραψαν την ιδεοληπτική απόφαση των Φίλη - Λιάκου - Ρεπούση, και οι οποίοι -όπως γράφει η ανακοίνωση- «στη συντριπτική πλειονότητα τους δεν έχουν σχέση με την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Φιλολογία, ή με την αρχαιογνωσία εν γένει...».
Επισημαίνεται επίσης ότι ζητούμενο για τη σωστή εκμάθηση της Νέας Ελληνικής πρέπει να είναι «η κατανόηση των πλευρών της που άπτονται της ιστορικής της διαχρονίας, πράγμα που επιτυγχάνεται μόνο με τη στέρεα γνώση των προγενεστέρων μορφών της ομιλούμενης σήμερα γλώσσας». Τονίζεται ακόμη ότι θα ήταν θλιβερό η Ελλάδα να καταργούσε τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών, όταν παρατηρείται έξαρση στην κίνηση επαναφοράς ή συνέχισης της διδασκαλίας τους στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση σημαντικών κρατών της ΕΕ.
Και επ’ αυτού είναι γνωστό τι συνέβη στην Γαλλία προ ολίγου χρόνου, όταν η εκεί υπουργός Παιδείας, θέλησε να καταστήσει προαιρετικά τα μαθήματα ελληνικών και λατινικών. Χιλιάδες Γάλλοι καθηγητές, γονείς και μαθητές συμμετείχαν στην 24ωρη απεργία, για να διαμαρτυρηθούν ενάντια στις προτεινόμενες αλλαγές στην Παιδεία.
Θεωρούν ότι οι αλλαγές αυτές θα παρακινήσουν τις μεσοαστικές οικογένειες να στείλουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά καθολικά σχολεία όπου διδάσκονται οι δύο γλώσσες, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο τον διαχωρισμό των τάξεων αντί να τον μειώνουν, όπως υποτίθεται είναι ο στόχος του υπουργείου.
Ο Φίλης και οι λοιποί, υλοποιούν πλήρως το σχέδιο των ισχυρών της γης, οι οποίοι αμέσως με την πτώση των κομμουνιστικών καθεστώτων -που ονειρεύεται ακόμη ο Φίλης-, μας εξήγησαν ότι τα εθνικά κράτη τελειώνουν. Αυτό πράττει η αριστερίστικη κυβέρνηση. Αποκοπή από την παράδοση, ρήξη της συνέχειας, και πολυεθνικό κράτος. Θα πληρώσει ακριβά ο ελληνισμός τις πράξεις και παραλείψεις των σημερινών κυβερνώντων, αγαπημένων και προστατευομένων από το σύστημα που υποτίθεται ότι παλεύουν εναντίον του.
Μακεδών
Πηγή Voria
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...