"Πάρε κόσμε"... 45 εκατ. μόνο ξεπουλήθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Με 300 εκατ. ευρώ την "ξεπουλούσε" ο Σαμαράς, με 45 εκατ. την χάρισε ο Αλέξης
Του Γιώργου Φιντικάκη
Τίμημα μόνο 45 εκατ. ευρώ θα εισπράξει το Δημόσιο από την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την οποία η κυβέρνηση Σαμαρά ζητούσε πριν από μια τριετία 300 εκατ. ευρώ, και είχε τότε κατηγορηθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ ότι ξεπουλούσε τη δημόσια περιουσία.
Του λόγου το αληθές επιβεβαιώνει ερώτηση που είχε καταθέσει στη Βουλή ο βουλευτής της τότε αξιωματικής αντιπολίτευσης Γιώργος Σταθάκης, καταγγέλοντας την κυβέρνηση Σαμαρά ότι «η σχεδιαζόμενη ιδιωτικοποίηση προωθείται σε προκλητικά χαμηλή τιμή (300 εκατ. ευρώ) με αποτέλεσμα να έχει αμελητέα ωφέλεια ως προς την εξυπηρέτηση του δημοσίου χρέους».
Μέσα σε τρία όμως χρόνια, τα «προκλητικά 300 εκατ. ευρώ», έγιναν τελικά 45 εκατ ευρώ, λόγω της επιδείνωσης της οικονομίας, και της απαξίωσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έπειτα από τις αλλεπάλληλες απεργίες.
Με άλλα λόγια, ανεξάρτητα, αν η τότε διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ έπιανε ποτέ την τιμή αυτή ή αν πράγματι ήταν υπερβολική, εντούτοις ο Γ. Σταθάκης είχε βρει «προκλητικά χαμηλό» το τίμημα των 300 εκατ. ευρώ. Άραγε, τι θα έχει να πει για τα σημερινά 45 εκατ. ευρώ.
Σημειωτέον ότι το σκεπτικό για το τίμημα που ζητούσε η τότε κυβέρνηση, ήταν ότι ο αυριανός αγοραστής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ παίρνει «προίκα» και ένα σταθερό εισόδημα 50 εκατ. ευρώ το χρόνο, ως επιδότηση για τις άγονες γραμμές.
Ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης, έπειτα από την ανακοίνωση της έγκρισης από το ΤΑΙΠΕΔ της πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σχολίασε σε ανάρτησή του στο Twitter «Και μετά ενοχλούνται όταν τους λέω πολιτικούς απατεώνες».
Ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας παραπέμπει επίσης σε δήλωση του Γ. Σταθάκη, ο οποίος χαρακτήριζε τον Ιούλιο του 2013 «προκλητικά χαμηλή» την τιμή των 300 εκατ. ευρώ, που προσφέρονταν τότε.
Πηγή Liberal
Σχόλιο ιστολογίου: Ο Αλέξης και η παρέα του στην κυβέρνηση ίσως θα πρέπει να αρχίσουν να αναρωτιούνται (από τώρα) πως ίσως κάποια στιγμή βρεθούν κάποιοι που θα θελήσουν να διερευνήσουν τι πραγματικά συνέβη κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησής τους. Και ίσως διερευνηθούν ακόμη και οι διαφορές στις τιμές πώλησης της δημόσιας περιουσίας, όπως συνέβη και στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ... (γι αυτούς που θα θεωρήσουν πως "χαϊδεύουμε" τον Σαμαρά, τους τονίζουμε πως ο Σαμαράς ΞΕΠΟΥΛΟΥΣΕ με 350 εκατ. ευρώ την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ ο Αλέξης Τσίπρας (και η παρέα του) ΧΑΡΙΣΑΝ την ΤΡΑΙΝΟΣΕ...).
Και όσο γι αυτούς που έχουν μάθει να προλαμβάνουν τις ό,ποιες εξελίξεις λέγοντας κατηγορηματικά πως "αυτά δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ", θα πρέπει να κατανοήσουν πως "ποτέ δεν πρέπει να λένε ποτέ", επειδή θα πρέπει πρωτίστως να κατανοήσουν ότι οι αλλαγές που επιβάλλονται στην χώρα δεν αφορούν μόνο στην οικονομία, αλλά και στην αντίληψη των πολιτών (και αυριανών πολιτικών) για την "ανταποδοτικότητα" που πρέπει να υπάρχει στο "πολιτικό έργο" ενός εκάστου πολιτικού που εξαπατά (και στις ημέρες μας ξεπουλά) τους πολίτες και την χώρα... Οι ημέρες της τιμωρίας με καταψήφιση στις κάλπες έχουν περάσει ανεπιστρεπτί... Το μόνο βέβαιο είναι πως ο Αλέξης Τσίπρας και οι επιβαλλόμενες πολιτικές ή ιδεοληπτικές του αντιλήψεις ενδεχομένως να συντείνουν σε μία "σεισμική αλλαγή" στο συνειδητό των πολιτών ως προς την "άρχουσα πολιτική τάξη"... Μία αλλαγή που αναμένεται να ξεσπάσει έντονα και με άγνωστες συνέπειες για τα χθεσινά και σημερινά πολιτικά εξαμβλώματα που άρχουν την Ελλάδα με όραμα την υποτέλεια και την καταστροφή...
Ως επίλογο. αξίζει να σημειώσουμε πως -σύμφωνα με πληροφορίες- το ελληνικό δημόσιο πούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 45 εκατ. ευρώ, αλλά είναι υποχρεωμένο να επιστρέψει στην Ε.Ε. 750 εκατ. ευρώ από την ευρωπαϊκή επιχορήγηση...
Του Γιώργου Φιντικάκη
Τίμημα μόνο 45 εκατ. ευρώ θα εισπράξει το Δημόσιο από την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την οποία η κυβέρνηση Σαμαρά ζητούσε πριν από μια τριετία 300 εκατ. ευρώ, και είχε τότε κατηγορηθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ ότι ξεπουλούσε τη δημόσια περιουσία.
Του λόγου το αληθές επιβεβαιώνει ερώτηση που είχε καταθέσει στη Βουλή ο βουλευτής της τότε αξιωματικής αντιπολίτευσης Γιώργος Σταθάκης, καταγγέλοντας την κυβέρνηση Σαμαρά ότι «η σχεδιαζόμενη ιδιωτικοποίηση προωθείται σε προκλητικά χαμηλή τιμή (300 εκατ. ευρώ) με αποτέλεσμα να έχει αμελητέα ωφέλεια ως προς την εξυπηρέτηση του δημοσίου χρέους».
Μέσα σε τρία όμως χρόνια, τα «προκλητικά 300 εκατ. ευρώ», έγιναν τελικά 45 εκατ ευρώ, λόγω της επιδείνωσης της οικονομίας, και της απαξίωσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έπειτα από τις αλλεπάλληλες απεργίες.
Με άλλα λόγια, ανεξάρτητα, αν η τότε διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ έπιανε ποτέ την τιμή αυτή ή αν πράγματι ήταν υπερβολική, εντούτοις ο Γ. Σταθάκης είχε βρει «προκλητικά χαμηλό» το τίμημα των 300 εκατ. ευρώ. Άραγε, τι θα έχει να πει για τα σημερινά 45 εκατ. ευρώ.
Σημειωτέον ότι το σκεπτικό για το τίμημα που ζητούσε η τότε κυβέρνηση, ήταν ότι ο αυριανός αγοραστής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ παίρνει «προίκα» και ένα σταθερό εισόδημα 50 εκατ. ευρώ το χρόνο, ως επιδότηση για τις άγονες γραμμές.
Ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης, έπειτα από την ανακοίνωση της έγκρισης από το ΤΑΙΠΕΔ της πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σχολίασε σε ανάρτησή του στο Twitter «Και μετά ενοχλούνται όταν τους λέω πολιτικούς απατεώνες».
Ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας παραπέμπει επίσης σε δήλωση του Γ. Σταθάκη, ο οποίος χαρακτήριζε τον Ιούλιο του 2013 «προκλητικά χαμηλή» την τιμή των 300 εκατ. ευρώ, που προσφέρονταν τότε.
Πηγή Liberal
Σχόλιο ιστολογίου: Ο Αλέξης και η παρέα του στην κυβέρνηση ίσως θα πρέπει να αρχίσουν να αναρωτιούνται (από τώρα) πως ίσως κάποια στιγμή βρεθούν κάποιοι που θα θελήσουν να διερευνήσουν τι πραγματικά συνέβη κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησής τους. Και ίσως διερευνηθούν ακόμη και οι διαφορές στις τιμές πώλησης της δημόσιας περιουσίας, όπως συνέβη και στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ... (γι αυτούς που θα θεωρήσουν πως "χαϊδεύουμε" τον Σαμαρά, τους τονίζουμε πως ο Σαμαράς ΞΕΠΟΥΛΟΥΣΕ με 350 εκατ. ευρώ την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ ο Αλέξης Τσίπρας (και η παρέα του) ΧΑΡΙΣΑΝ την ΤΡΑΙΝΟΣΕ...).
Και όσο γι αυτούς που έχουν μάθει να προλαμβάνουν τις ό,ποιες εξελίξεις λέγοντας κατηγορηματικά πως "αυτά δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ", θα πρέπει να κατανοήσουν πως "ποτέ δεν πρέπει να λένε ποτέ", επειδή θα πρέπει πρωτίστως να κατανοήσουν ότι οι αλλαγές που επιβάλλονται στην χώρα δεν αφορούν μόνο στην οικονομία, αλλά και στην αντίληψη των πολιτών (και αυριανών πολιτικών) για την "ανταποδοτικότητα" που πρέπει να υπάρχει στο "πολιτικό έργο" ενός εκάστου πολιτικού που εξαπατά (και στις ημέρες μας ξεπουλά) τους πολίτες και την χώρα... Οι ημέρες της τιμωρίας με καταψήφιση στις κάλπες έχουν περάσει ανεπιστρεπτί... Το μόνο βέβαιο είναι πως ο Αλέξης Τσίπρας και οι επιβαλλόμενες πολιτικές ή ιδεοληπτικές του αντιλήψεις ενδεχομένως να συντείνουν σε μία "σεισμική αλλαγή" στο συνειδητό των πολιτών ως προς την "άρχουσα πολιτική τάξη"... Μία αλλαγή που αναμένεται να ξεσπάσει έντονα και με άγνωστες συνέπειες για τα χθεσινά και σημερινά πολιτικά εξαμβλώματα που άρχουν την Ελλάδα με όραμα την υποτέλεια και την καταστροφή...
Ως επίλογο. αξίζει να σημειώσουμε πως -σύμφωνα με πληροφορίες- το ελληνικό δημόσιο πούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 45 εκατ. ευρώ, αλλά είναι υποχρεωμένο να επιστρέψει στην Ε.Ε. 750 εκατ. ευρώ από την ευρωπαϊκή επιχορήγηση...
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...