To ’21 του κυρίου Αριστείδη Μπαλτά
Ο νέος υπουργός Εθνικής Παιδείας, Αριστείδης Μπαλτάς, εξέδωσε μια ανακοίνωση προς τους καθηγητές των σχολείων, ενόψει της επετείου της 25ης Μαρτίου. Φοβούμενος μήπως η επέτειος φέρει «πλήξη» στους μαθητές, επεχείρησε να της προσδώσει ένα νέο νόημα. Και κατέληξε… στον Θάνο Βερέμη και τη θλιβερή σειρά «1821: η γέννηση ενός έθνους» του Σκάι…
Ο κύριος Μπαλτάς προσπάθησε να διασκεδάσει την πλήξη των μαθητών υποστηρίζοντας ότι η ελληνική Επανάσταση υπήρξε… ένα «τέκνο του Διαφωτισμού», ότι ζήτησε ισότητα, αδελφότητα και ελευθερία, ότι ήρθε σε ρήξη με την αυτοκρατορική και θεολογική τάξη του Μεσαίωνα (την «καθαγιασμένη καθεστηκυία τάξη»), ότι ο στόχος της ήταν, όχι βέβαια η εθνική απελευθέρωση αλλά η πολιτειακή αλλαγή… Να φύγει ο Σουλτάνος, δηλαδή, για να κυβερνήσει ο… «κυρίαρχος λαός»…
Κλασικός αστικός φιλελευθερισμός, λοιπόν, πασπαλισμένος με ολίγον πολυπολιτισμό και ανεκτικότητα (ως απαραίτητα, πλέον, συμπληρώματα του πρώτου). Είναι λογικό, πως, θέτοντας το ’21 σε ένα τέτοιο πλαίσιο, το μοναδικό παράλληλο γεγονός που θα μπορούσε να σκεφτεί ο κύριος Μπαλτάς ήταν η αμερικανική Επανάσταση. Το ίδιο, δηλαδή, που συνέβη και με τον κύριο Βερέμη, ο οποίος εμπνεύστηκε τη σειρά του Σκάι από την «αμφιλεγόμενη» αμερικανική ταινία «Birth of a nation»…
Υποθέτουμε πως ο κύριος Αριστείδης βρέθηκε μπροστά σε ένα δίλημμα. Είτε να εκφράσει ανοιχτά τις απόψεις των ιδεολογικών «συντρόφων» του και να καταγγείλει το ’21 ως μία επίθεση αιμοσταγών καθυστερημένων τσομπάνων ενάντια στην ανεκτική πολυπολιτισμική οθωμανική Αυτοκρατορία (κάτι το απαγορευτικό, καθότι είναι πλέον κυβέρνηση), είτε να μιλήσει για το πραγματικό ’21 του λαού: το ’21 της κλεφτουριάς, του Ρήγα και του Υψηλάντη, του κλήρου, το ’21 των δημοτικών τραγουδιών και των θρήνων της Άλωσης (επίσης απαγορευτικό, καθότι είναι ύποπτο κρυπτοεθνικισμού).
Το ’21 που συνέχιζε την επανάσταση του Διονύσιου Σκυλόσοφου, το 1610, τα Ορλωφικά, το 1770, τον Λάμπρο Κατσώνη, το 1792, την κλεφτουριά και τους Σουλιώτες, τους οποίους βέβαια δεν τολμά καν να αναφέρει για να μη δυσαρεστήσει τη φίλη του, κυρία Ψιμούλη (αυτή που θεωρούσε τις Σουλιώτισες συνωστισμένες στο Ζάλογγο).
Μπροστά σε αυτό το τρομακτικό ιδεολογικό δίλημμα, προτίμησε το ασφαλές λιμάνι του φιλελεύθερου αστικού καθωσπρεπισμού. Διαφωτισμός, ευρωπαϊσμός, δημοκρατία, ανεκτικότητα. Ρίχνει και τη φράση «we the people» και καθαρίσαμε. Θα μπορούσε να κλείσει το κείμενό του με την ατάκα του Θάνου Βερέμη: «Το ’21 ήταν ένα εκσυγχρονιστικό γεγονός», ώστε να καταστήσει πιο ξεκάθαρες τις πολιτικές συνεπαγωγές της ανακοίνωσής του.
Και όμως, οι άνθρωποι που τότε ήρθαν σε επαφή με τον ευρωπαϊκό Διαφωτισμό, όπως ο Ρήγας, τον οποίο αναφέρει, δεν έμειναν απλοί αντιγραφείς των ιδεολογικών ρευμάτων της Ευρώπης αλλά επιχείρησαν να τα συνθέσουν με την ελληνική παράδοση. Δεν έδωσαν στην Επανάσταση μόνο κοινωνικό ή μόνο εθνικό περιεχόμενο, αλλά και τα δύο ταυτόχρονα. Δεν περίμεναν να διώξουν τον Σουλτάνο για «να γίνουν λαός». Ήταν ήδη λαός και έθνος από τα χρόνια του Βυζαντίου και στις κοινότητες της Τουρκοκρατίας. Το ελληνικό έθνος δεν γεννήθηκε το 1821, όπως μας λέει ο κύριος Αριστείδης σε μια κυριολεκτικώς σκανδαλώδη συνηγορία του με το εθνομηδενιστικό ρεύμα. Διαβάζουμε στην εγκύκλιο του: «Όπως και με το πρώτο Σύνταγμα της Αμερικής, έτσι και τώρα, με το πρώτο σύνταγμα της επαναστατημένης Ελλάδας, ένας λαός ή ένα έθνος εγκαινιάζει την ύπαρξή του» (sic!).
Έτσι λοιπόν, το ελληνικό έθνος εγκαινιάζει την ύπαρξή του με την επανάσταση! Αυτά τα ακραία εθνομηδενιστικά μας προτείνει ο υπουργός Παιδείας «και θρησκευμάτων», κύριος Μπαλτάς.
Επί πλέον, αν ήθελε να αποφύγει «εθνικολαϊκές», όπως τις λένε οι φιλελεύθεροι, αναφορές στο 1821 και να αναφερθεί στη «διεθνιστική» του διάσταση, θα μπορούσε, αντί για τις Η.Π.Α., να αναφερθεί στη χώρα των απελεύθερων σκλάβων, Αϊτή, που πρώτη στον κόσμο αναγνώρισε επίσημα το νέο ελληνικό κράτος και έστειλε εθελοντές να πολεμήσουν στην Ελλάδα.
Θα μπορούσε να υπενθυμίσει πως το νέο αυτό κράτος έδωσε πολιτικό άσυλο σε όλους τους διωκόμενους επαναστάτες του 1848.
Θα μπορούσε να κάνει μία σύνδεση με άλλα εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα, όπως, στη γειτονιά μας, των Κούρδων. Να συνδέσει το Μεσολόγγι με το Κομπάνι. Όχι την Αθήνα με την Ουάσιγκτον.
Γιατί όμως δεν συγκρίνει την ελληνική Επανάσταση ούτε καν με τη Γαλλία ή τη γαλλική επανάσταση, όπως έκαναν μέχρι τώρα οι φίλοι του; Όχι μόνο διότι δείχνει ιδιαίτερη αγάπη στους Αμερικανούς, και είναι μία ακόμα ευκαιρία να τους γλείψει, αλλά διότι βέβαια και στη Γαλλία προϋπήρχε αδιαμφισβήτητα ο γαλλικός λαός και το γαλλικό έθνος, ενώ στην Αμερική μόλις συγκροτούνταν αυτό από ένα πλήθος μεταναστών.
Έτσι λοιπόν, το παλαιότερο έθνος της Δύσης, οι Έλληνες, ταυτίζεται με το νεώτερο, τους Αμερικανούς! Και η επανάσταση του παλιότερου έθνους ταυτίζεται με εκείνη του νεώτερου.
Στο κάτω-κάτω της γραφής, καθ’ ότι υπουργός Εθνικής Παιδείας, θα μπορούσε να κλείσει την επιστολή του με τη φράση του Πατροκοσμά του Αιτωλού:
Χρέος ἔχουν ἐκεῖνοι ὁποῦ σπουδάζουν, να μὴ τρέχουν εἰς ἀρχοντικὰ καὶ αὐλὰς μεγάλων καὶ να ματαιώνωσι τὴν σπουδὴν τους, διὰ νὰ ἀποκτήσουν πλοῦτον καὶ ἀξιώματα, ἀλλὰ νὰ διδάσκωσι μάλιστα τὸν κοινὸν λαόν, ὁποῦ ζῶσι μὲ πολλὴν ἀπαιδευσίαν καὶ βαρβαρότητα.Μια τέτοια παραίνεση θα ήταν ιδιαίτερα ταιριαστή στις σημερινές συνθήκες της παρακμής που βιώνουμε και σίγουρα πιο χρήσιμη στους νέους μαθητές από το «we the people» του αμερικάνικου Συντάγματος…
Κοσμᾶς Αἰτωλὸς*
Πηγή Άρδην-Ρήξη
Η τουρκική εκμετάλλευση της τηλεοπτικής σειράς "1821", την ίδια στιγμή που μέτοχος του καναλιού φυγαδεύεται (από την Τουρκία) στην κατεχόμενη Κύπρο
Δείτε την εμετική προπαγάνδα των Τούρκων στο έπακρο, με όπλο την σειρά «1821» του ΣΚΑΪ. Το συκοφαντικό δημιούργημα που θα ηταν απλά άλλο ένα «ψεκασμένο» συνωμοσιολογικό φιάσκο, εαν δεν γινόταν όπλο στα χέρια των γενοκτόνων.
Μιλάμε για τον ορισμό της παράνοιας με «πηγές» όπως ο ανύπαρκτος γάλλος ψυχίατρος που μεταμορφώθηκε σε ιστορικό με το τουρκικό αζημίωτο βεβαίως, για να μας πείσει ότι οι κακοί επαναστάτες έσφαξαν 5.000 Εβραίους στην Τρίπολη, όταν ο συνολικός πληθυσμός ήταν… 50!
Ότι ο Κολοκοτρώνης έσφαξε «τοπικούς μουσουλμανικούς πληθυσμούς» την ωρα που οι «τουρκικοί πληθυσμοί» στον Μοριά ήταν δερβίσηδες με χαρέμια και γενίτσαρους από τα παιδομαζώματα.
Όχι, για σφαγές εξωγήινων δεν έκανε λόγο αυτό το «αριστούργημα».
Το οτι ο απατεώνας καταζητούμενος μέτοχος του καναλιού προστατεύεται από τους Τούρκους φασίστες στα κατεχόμενα, είναι απολύτως συμπτωματικό. Τυχαία τον αγάπησαν.
Έτσι κάνουν οι τούρκοι τις δουλειές.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Δυστυχώς προωθείται συστηματική παραχάραξη της ιστορίας μας εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Στην προσπάθεια να ξεφύγουμε από τη μέγγγενη της εθνικοφροσύνης της δικτατορίας, προωθείται μέσω της κατεθυθυνόμενης από ξένα κέντρα εξουσίας νέας ιστοριογραφίας η συστηματική αποδόμηση της ιστορίας του ελληνικού έθνους και η διάσπαση της ιστορικής συνέχειας του (χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Ρεπούσιος ιστορία και φυσικά πολλών προβαλλόμενων παντοιοτρόπως από τα ΜΜΕ <> φιμώνοντας στην κυριολεξία οποιαδήποτητε αντιλογία ανάγοντας την αυτομάτως σε εθνικισμό-ρατσισμό-ναζισμό. Δυστυχώς δεν υπάρχει και πνευματική τάξη καθώς τα Πανεπιστήμια μας έχουν αλλωθεί από εκφραστές αυτής της εθνομηδενιστικής κουλτούρας και οπαδούς της πολυπολιτισμικότητας. Πλήτωντας την ιστορία την γλώσσα και τη θρησκεία αποδομούμε την ίδια την ύπαρξη ενός έθνους. Προσπαθούν να παρουσιάσουν ότι οι νεοέλληνες προέκυψαν από παρθενογέννηση το 1821 (διαγράφωντας την μεσαιωνική-βυζαντινή μας κληρονομιά και οσονούπω έπεται και η σταδιακή αποδόμηση της αρχαιοελληνικής μας κληρονομιάς). Κάτι αντίστοιχο προωθείται και στην Κύπρο με τη προσπάθεια δημιουργίας μιας νέας εθνότητας της <>.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνο με τον ανωνυμο..Εβαλαν τον λυκο να φυλλαξει τα προβατα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαποιος πρεπει να μιλησει σε αυτον τον ασχετο, που παριστανει τον υπουργο οτι προοδος δεν ειναι η παραχαραξη της Ιστορίας στα ιδεολογικά του μετρα.
http://math-telos-agras.pblogs.gr/2015/04/kyrie-ypoyrge-h-ellhnikh-epanastash-egkainiase-thn-yparxh-toy-et.html
ΑπάντησηΔιαγραφή