Σαμπιχά: Με «έκοψαν» επειδή με θεωρούν «μαύρη»
Ρατσισμός προς τη Σαμπιχά και φοβικότητα προς τους εκλεκτούς του τουρκικού προξενείου από το ΣΥΡΙΖΑ
"Με πολεμάνε επειδή δηλώνω Ελληνίδα. Εγώ δεν ντρέπομαι. Η ντροπή είναι δική τους"
Διαστάσεις τεράστιου πολιτικού θέματος λαμβάνει η αποπομπή της Ρομά Σουλεϊμάν Σαμπιχά από το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία είναι βραβευμένη για τη δράση της με τον Σύλλογο «Ελπίδα» στο Δροσερό Ξάνθης από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, επειδή αγωνίζεται προκειμένου να αποτρέψει τον εκτουρκισμό των Ρομά.
Επειδή ακριβώς παλεύει για να μην περάσουν τα σχέδια του τουρκικού προξενείου, που επιθυμεί να εκτουρκίσει ακόμα και με τη βία όλους τους Έλληνες μουσουλμάνους στην Ελληνική Θράκη χρόνια τώρα, η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ σε μια πρωτοφανή ρατσιστική και συνάμα αντεθνική απόφαση, έδιωξε από το ψηφοδέλτιο την τσιγγάνα υποψήφια επειδή δεν θέλει να είναι Τουρκάλα και επειδή αγωνίζεται για να μην παραδοθούν στις αγκαλιές της Άγκυρας οι Ρομά μουσουλμάνοι.
Πρωταγωνιστές σε αυτό το άθλιο πολιτικό παιχνίδι, που προσβάλλει τους Έλληνες μουσουλμάνους και στην ουσία τους παραδίδει απροστάτευτους στον τουρκικό εθνικισμό, ο γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Βίτσας και ο υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Χριστόπουλος, ο οποίος μάλιστα αρνήθηκε την ύπαρξη Πομάκων και Τσιγγάνων στη Θράκη και είπε ότι όλοι είναι Τούρκοι.
Δηλώσεις της Σαμπιχά
Είμαι περήφανη που είμαι τσιγγάνα. Ελληνίδα τσιγγάνα. Κάποιοι με θεωρούν «μαύρη», επειδή είμαι τσιγγάνα. Αυτοί οι κάποιοι είναι ρατσιστές. Είναι ο Καραγιουσούφ και ο Ζεϊμπέκ. Αυτοί δεν με εγκρίνουν, και με «έκοψαν» από το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ. Με αντικατάστησαν με έναν άλλον υποψήφιο, πομάκο μουσουλμάνο, τον Μεστάν Οζμάν Ουμίζ, που δουλεύει στο πολιτικό γραφείο του Ζεϊμπέκ…
Το παράξενο είναι πως ενώ η Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ με ενέκρινε, οι ντόπιοι «ειδικοί» με «έκοψαν. Δεν είναι η πρώτη φορά που δέχομαι επίθεση. Πριν από μερικά χρόνια δέχτηκα σωματική επίθεση από κάποιους που λένε ότι είναι τούρκοι…
Δεν με εγκρίνουν, επειδή δηλώνω Ελληνίδα. Έχω αρνηθεί στο να «τουρκέψω». Μουσουλμάνα ρομά Ελληνίδα. Φαίνεται πως ήθελαν υποψήφιο τουρκικής συνείδησης. Δεν παραιτήθηκα από το ΣΥΡΙΖΑ, αλλά μου ανακοίνωσαν πως με αντικαθιστούν, χωρίς να μου εξηγήσουν τον λόγο…
Με πολεμάνε από την ημέρα που δήλωσα ότι είμαι Ελληνίδα. Δεν με ξαφνιάζουν. Απλά, εξευτελίζουν το ΣΥΡΙΖΑ που δεν τολμάει να αντιδράσει στις πιέσεις τους.
Πέφτουν οι μάσκες στο ΣΥΡΙΖΑ που εκτελεί εντολές της Άγκυρας
Η όλη υπόθεση εξελίσσεται σε μείζον πολιτικό ζήτημα με την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ να πρέπει να απολογηθεί στον ελληνικό λαό γιατί ενστερνίζεται στη Θράκη τις γραμμές της Άγκυρας και αρνείται, η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού σε Τσιγγάνους και Έλληνες Πομάκους. Ειλικρινά είναι πρωτοφανές φαινόμενο στα παγκόσμια χρονικά «αριστερό» κόμμα να αποδέχεται ακραίες εθνικιστικές γραμμές ξένης δύναμης (της Τουρκίας) στο ελληνικό έδαφος και να συμμαχεί μαζί της στην πολιτισμική και εθνική γεονοκτονία πληθυσμών.
Νομίζουμε ότι τα «νταλαβέρια» του ΣΥΡΙΖΑ στην Θράκη ξεπερνούν τα στενά κομματικά του πλαίσια, είναι θέμα εθνικό, κι οφείλει όλος ο πολιτικός κόσμος να πάρει θέση.
Ιδιαιτέρως αποκαλυπτικός φέρεται να είναι με δηλώσεις του ο Δημήτρης Χριστόπουλος, υποψηφίος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος παινεύεται ότι «εγώ έκοψα την Σαμπιχά Σουλεϊμάν από το ψηφοδέλτιο», και που δήλωσε με ανιστόρητο θράσος, ως να είναι φερέφωνο της κεμαλικής προπαγάνδας και του τουρκικού εθνικισμού, «Βάλθηκαν να μας πουν ότι η μειονότητα δεν είναι ένα ενιαίο συμπαγές τούρκικο πράμα» και στη συνέχεια αρνήθηκε ότι υπάρχουν Τσιγγάνοι και Πομάκοι στη Θράκη λέγοντας, «Από τη στιγμή που η ελληνική πολιτική στη Θράκη άλλαξε και από πολιτική διακρίσεων έγινε «ισονομία – ισοπολιτεία» οι διάφοροι μηχανισμοί ελαφρού και βαθέως κράτους βάλθηκαν να μας πουν ότι η μειονότητα δεν είναι ένα ενιαίο συμπαγές τούρκικο πράμα αλλά δύο και τρεις εθνοτικές ομάδες, «πομάκων, τσιγγάνων και τουρκογενών».
Σε επιστολή της, που δημοσιοποίησε, η Σουλεϊμάν Σαμπιχά κατακεραυνώνει και βάζει πολλά πράγματα στη θέση τους:
Η επίθεση και οι συκοφαντίες που δέχθηκα με αφορμή την υπόδειξή μου ως υποψηφίας ευρωβουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ, δεν με ξαφνιάζουν.
Από τη στιγμή που οι γυναίκες Ρομά του Δροσερού αποφασίσαμε να αγωνιστούμε για τη μόρφωση και τη βελτίωση της ζωής των παιδιών μας, πριν από οκτώ περίπου χρόνια, δεχτήκαμε τις πιο εξωφρενικές επιθέσεις από πολλές πλευρές του τύπου, τουρκικού και ελληνικού, αλλά και των τοπικών αρχών της πόλης και του νομού.
Παρόλα αυτά δεν μετανιώνουμε που χάρη στο εκπαιδευτικό έργο που προσφέραμε υπερτριπλασιάστηκε ο αριθμός των Ρομά μαθητών και μειώθηκε δραστικά η σχολική διαρροή μεταξύ των μαθητών μας. Βοηθήσαμε έτσι στην δημιουργία και δεύτερου δημοτικού σχολείου καθώς και γυμνασίου.
Δεν μετανιώνουμε που, για πρώτη φορά στην ιστορία του οικισμού μας, τα παιδιά μας φοιτούν στο γυμνάσιο και στο Λύκειο.
Ευχαριστούμε όσους, από την κοινωνία της Ξάνθης αλλά και από όλη την Ελλάδα, όλα αυτά τα χρόνια, μας στήριξαν στο όνειρό μας.
Καθηγητές πανεπιστημίου, γιατρούς, μηχανικούς, δικηγόρους, φοιτητές, ενεργούς πολίτες της κοινωνίας της Θράκης, ιδρύματα με σπουδαία προσφορά στον τόπο που μας αγκάλιασαν με αυταπάρνηση και αγάπη. Ευχαριστούμε και τους θρακιώτες δασκάλους, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, καθηγητές και άλλους που στάθηκαν κοντά στα παιδιά μας, παράλληλα με τους εκπαιδευτικούς των σχολείων μας που δουλεύουν με πραγματική αυταπάρνηση.
Οι επιθέσεις, που λόγω της υποψηφιότητας μου, αναζωπυρώθηκαν και πάλι, οφείλονται πάντα στους ίδιους λόγους: είμαστε κάτοικοι του πιο υποβαθμισμένου τόπου της χώρας μας. Δεν έχουμε δικαίωμα να είμαστε πολίτες.
Στις ειλικρινείς τους εξομολογήσεις, πολλοί τοπικοί άρχοντες μιλούν για μπουλντόζες που θα πρέπει να μας ξεριζώσουν από το χωριό μας και να πάμε στο καλό. Οι μισοί κάτοικοι του χωριού μας, που ευρίσκεται στην Ξάνθη πριν από την προσάρτηση της Θράκης στην Ελλάδα, δουλεύουν εργάτες στα σπαράγγια, πωλούν λουλούδια και μπαλόνια σε όλη την χώρα, πεθαίνουν από τις κακουχίες πριν από τα 55 τους.
Δεν καταφέραμε δυστυχώς παρά τις προσπάθειές μας, να βάλουμε στο σχέδιο πόλεως τον οικισμό. Όλα τα σπίτια και τα υποτυπώδη καταστήματά μας είναι παράνομα. Είμαστε έτσι έρμαιο στους εκβιασμούς αυτοδιοικητικών παραγόντων και πολιτικών που μας θυμούνται πάντα πριν από τις εκλογές.
Δώσαμε στους συντοπίτες μας,το δικαίωμα να ονειρεύονται για τα παιδιά τους, τη δυνατότητα να νοιώθουν πολίτες αυτής της χώρας.
Δεν απαντώ στα περί ακροδεξιάς και δικτύων. Τα λέγουν όσοι δεν με γνωρίζουν. Με πληγώνει γιατί δεν είχα ποτέ μου σχέση με αυτόν τον πολιτικό χώρο, αλλά δεν θα απαντήσω.
Οι συμπολίτες μου αντιλαμβάνονται τη γελοιότητα του χαρακτηρισμού μιας τσιγγάνας ως ακροδεξιάς.
Καταλαβαίνουμε ότι με τη δράση μας φτιάξαμε τη δική μας κοινωνία πολιτών, βοηθήσαμε τους Δροσερίτες να καταλάβουν ότι έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις. Στον αγώνα μας αυτό βρεθήκαμε αντιμέτωποι όχι μόνο με τον απύθμενο ρατσισμό μερίδας του τοπικού τύπου, αλλά και με τα ενεργούμενα του τουρκικού προξενείου που μας πιέζουν, με νύχια και δόντια, να ομολογήσουμε τουρκική καταγωγή, από φόβο μήπως χάσει τη συσπείρωση και τη συνοχή της η μειονότητα.
Δυστυχώς, με δηλώσεις τους, δήθεν αριστεροί καθηγητές πανεπιστημίου μας μαλώνουν που επιμένουμε να αυτοπροσδιοριζόμαστε ως τσιγγάνοι. Δεν έχουν βέβαια πατήσει το πόδι τους στο Δροσερό. Σιχαίνονται να πιούν ένα καφέ στα γραφεία του συλλόγου μας. Προτιμούν την ασφάλεια του Κολωνακίου. Μας αντιμετωπίζουν ως αναλώσιμες μονάδες στα παιγνίδια εντυπώσεων που θέλουν να παίξουν. Πού ήταν όλοι αυτοί όταν πριν ένα χρόνο οι τοπικές αρχές με απροκάλυπτό ρατσιστικό μένος έκλειναν το μοναδικό κέντρο εκπαίδευσης και δημιουργικής απασχόλησης στον οικισμό που έδινε καθημερινά ένα πιάτο φαγητό, ζεστή αγκαλιά και φροντίδα για τα τσιγγανόπουλα του Δροσερού;
Τότε είχαμε την ευκαιρία να μετρήσουμε αυτούς που αληθινά νοιάζονται για μας, που δεν διστάζουν να σταθούν απέναντι στους μηχανισμούς που καταδυναστεύουν τον τόπο.
Με ενοχλεί που οι ιδέες τους περνούν για αριστερές. Ελπίζω πάντως, μετά την αδέξια, αλλά όντως συγκινητική προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ να γίνει αντιληπτή στην αριστερά η φωνή των τσιγγάνων της Θράκης, εμάς που είμαστε η μειονότητα της μειονότητας, εμάς των ταπεινών, να κατάλαβαν ότι υπάρχουμε.
Να γίνει κατανοητή από την αριστερά η δυναμική που προέρχεται από τους απλούς ανθρώπους του χωριού μας και σκοπεύει να γιατρέψει βαθιές πληγές που, δεκαετίες ανήθικης πολιτικής και συναλλαγής με το προξενείο, μας κρατούν στο απόλυτο περιθώριο της κοινωνίας και ομήρους των γνωστών υπηρεσιών της Τουρκίας.
Εύχομαι επίσης, κάποιοι «αριστεροί» που διέπρεψαν εναντίον μας τις τελευταίες ημέρες στα μέσα ενημέρωσης να προσπαθήσουν να συγκρατήσουν τον αβυσσαλέο τους ρατσισμό και την απέχθεια που νοιώθουν απέναντι σε αμόρφωτες τσιγγάνες, που τολμούν να κάνουν πολιτική για να βελτιώσουν τη ζωή των παιδιών τους και τις συνθήκες ύπαρξης των συγχωριανών τους. Ας αναρωτηθούν λοιπόν ποιους εξυπηρετούν με τους ψευδείς και συκοφαντικούς σε ορισμένες περιπτώσεις ισχυρισμούς τους σε βάρος μου όταν την ίδια επίθεση δέχτηκα από ακροδεξιές ομάδες στο διαδίκτυο.
Οι πανηγυρισμοί τους για την κατάληξη της υποψηφιότητάς μου μπορεί να προκαλούν προσωρινά θλίψη στους Ρομά της χώρας αλλά δεν μας απογοητεύουν. Νίκησαν μια γυναίκα τσιγγάνα που αγωνίζεται για τα δικαιώματα των Ρομά, αλλά δεν θα σταματήσουν τον αγώνα μας. Προτίμησαν να μην διαταράξουν τις σχέσεις τους με το τουρκικό προξενείο που είναι πιο σημαντικό από εμάς τους ασήμαντους τσιγγάνους της Θράκης.
«Ρομ νάι κολάι του τε αβές»
«Τσιγγάνος δεν είναι εύκολο να είσαι»
Αυτή είναι η δημοκρατία του ΣΥΡΙΖΑ;
Όταν μια τσιγγάνα δηλώνει
Ελληνίδα να την κόβουν από τις λίστες επειδή δεν δηλώνει Τουρκάλα;
Έτσι
σεβόμαστε το δικαίωμα του… αυτοπροσδιορισμού;
Ή μήπως κάποιοι κύριοι του
ΣΥΡΙΖΑ βρίσκονται πλήρως εναρμονισμένοι με τις βουλές του τουρκικού
εθνικισμού;
Στα περίεργα παιχνίδια του ΣΥΡΙΖΑ στη Θράκη πρέπει να λάβει άμεσα θέση όλος ο πολιτικός κόσμος. Ο ΣΥΡΙΖΑ με τους παρανοϊκούς χειρισμούς του στη Θράκη στρώνει περίεργους δρόμους που ίσως και να απειλήσουν την εδαφική ακεραιότητα της πατρίδας μας.
Πηγή Tribune
μπραβο κοπελα μου...συνχαρητηρια...και γω ειμαι περιφανος που εισαι μια μουσουλμανα ρομα Ελληνιδα...πες τα γιατι στην Αθηνα δεν εχουμε ιδεα τι συμβαινει στην Θρακη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια στην Σαμπιχά, επειδή χωρίς τα πανεπιστημιακά πτυχία που κραδαίνουν οι επικριτές της έχει το επίπεδο και την λεβεντιά να εκφράζεται για τα δικαιώματα της φυλής της με τόση σαφήνεια. Είμαστε στο πλευρό σου Σαμπιχά. Μη δίνεις αξία σε όλα αυτά τα σαπρόφυτα της πολιτικής που τα ξέρουν όλα και πουλάνε την ψυχή τους για λίγα ψηφαλάκια. Δυστυχώς, είμαστε κι εμείς τόσο χαϊβάνια που τους ανεχόμαστε. Πολύ φοβάμαι ότι όλοι αυτοί, με την εθελοτύφλωση τους, θα μας φέρουν στο σημείο να χρειάζονται τα παιδιά μου βίζα για να πάνε στην πατρίδα του πατέρα τους την Ξάνθη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καθηγητής και υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Χριστόπουλος, που βρέθηκε στο επίκεντρο με αφορμή την αντίθεσή του στην έτερη υποψήφια -ρομά- Σαμπιχά Σουλειμάν και τις δηλώσεις του ότι η μειονότητα είναι "ένα ενιαίο συμπαγές τούρκικο πράμα" έχει απασχολήσει και παλαιότερα τη δημοσιότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον Μάιο του 2009, πριν από πέντε χρόνια, αποκαλύφθηκε ότι ως επίκουρος καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου ο κ. Χριστόπουλος έβαλε ως εξεταστέο θέμα στους φοιτητές του Παντείου «τον Ιησού σε ερωτική περίπτυξη με λαϊκή τραγουδίστρια».
Το θέμα δόθηκε στους φοιτητές τον Φεβρουάριο εκείνης της χρονιάς στο πλαίσιο του μαθήματος «Τέχνη, ελευθερία και λογοκρισία».
Σύμφωνα με την ειδησεογραφία της εποχής, η πλειονότητα των φοιτητών αιφνιδιάστηκε από το θέμα, αλλά έπρεπε να συμμορφωθεί με τις υποδείξεις και τις φαντασιώσεις ίσως του καθηγητή.
Διαβάζοντας τα τρία θέματα που τους έδωσε προς εξέταση ο καθηγητής, διαπίστωσαν ότι και το τρίτο είχε να κάνει και πάλι με τον Ιησού Χριστό, αφού αφορούσε το βιβλίο του Αυστριακού σκιτσογράφου Γκέρχαρντ Χάντερερ στο οποίο μεταξύ άλλων ο Ιησούς εμφανίζεται να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών. Ο καθηγητής ζητούσε από τους εξεταζόμενους φοιτητές να σχολιάσουν στη συνέχεια τις διάφορες παραμέτρους που έθετε.
Συγκεκριμένα, το γραπτό θέμα που δόθηκε στους φοιτητές για γραπτές εξετάσεις στο μάθημα «Τέχνη, ελευθερία και λογοκρισία» ανέφερε τα εξής:
«1ο ΘΕΜΑ: Ενα έργο του εικαστικού καλλιτέχνη φίλου σας John Φιστίκη αποκαθηλώνεται από την έκθεση σε μια μικρή ελληνική πόλη διότι ο δήμαρχος της πόλης αυτής θεωρεί ότι το έργο αυτό “θίγει τα ιερά και τα όσια του λαού του”. Ο πίνακας αυτός αναπαριστά τον Ιησού σε στιγμή σεξουαλικής συνεύρεσης και ηδονής με μια λαϊκή τραγουδίστρια ντυμένη καλόγρια.
Ο φίλος σας, ανερχόμενος ζωγράφος -πλην όμως ακόμη πτωχός και άρα μη δυνάμενος να προσλάβει κάποιο γνωστό ποινικολόγο- έμαθε ότι φέτος παρακολουθήσατε στο Πάντειο το μάθημα “Τέχνη, ελευθερία και λογοκρισία” και ζητά να πάτε στη δίκη του ως μάρτυρας υπεράσπισης. Ο John διώκεται, ανάμεσα στα άλλα, για παραβίαση του άρθρου 198 του Ποινικού Κώδικα, το οποίο προβλέπει… πως με φυλάκιση μέχρι δύο ετών τιμωρείται όποιος δημόσια και κακόβουλα βρίζει με οποιονδήποτε τρόπο τον Θεό, και του επόμενου άρθρου 199 που προβλέπει πως “όποιος δημόσια και κακόβουλα καθυβρίζει με οποιονδήποτε τρόπο την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ή άλλη θρησκεία ανεκτή στην Ελλάδα τιμωρείται με φυλάκιση δύο ετών”. Ο John, όπως κάθε άνθρωπος, φοβάται να περάσει δύο χρόνια φυλακή.
Α. Αποφασίζετε ότι θα πάτε και ετοιμάζετε, την προηγούμενη της δικάσιμου, αυτά που πρόκειται να πείτε περιορίζοντάς τα στις 700-800 λέξεις το μέγιστο, καθώς ξέρετε ότι δεν θα σας δοθεί παραπάνω χρόνος.
Β. Αποφασίζετε ότι δεν θα πάτε επειδή δεν συμφωνείτε να υπερασπίσετε τον φίλο σας και του εξηγείται τους λόγους πάλι σε 700-800 λέξεις το μέγιστο. Να αναπτύξετε ή το Α ή το Β».
Αλλά και στο τρίτο θέμα, την ίδια μέρα, γινόταν αναφορά σ’ ένα κόμικς που είχε προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων αφού παρουσίαζε τον Ιησού Χριστό και ως χρήστη ναρκωτικών. Ο καθηγητής Δημήτρης Χριστόπουλος έθετε τους κάτωθι προβληματισμούς προς τους φοιτητές:
«3ο ΘΕΜΑ: Το βιβλίο “Η ζωή του Ιησού” του Αυστριακού Χάντερερ.
Α. Κατάσχεται σύμφωνα με απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών, διότι παρουσιάζει τον Χριστό να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών.
Β. Στη συνέχεια το Εφετείο αθωώνει τον συγγραφέα και τον εκδότη του βιβλίου επαναφέροντάς το στην κυκλοφορία.
Γ. Μετά την αθωωτική απόφαση ο εκδότης, για να διαφημίσει το έργο του, στήνει γιγαντοαφίσες έξω από τη Μητρόπολη Αθηνών, στις οποίες παρουσιάζεται ο Ιησούς στις επίμαχες σκηνές.
Σχολιάστε τα Α, Β και Γ».
Δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Απλά βάζουμε στη θέση του Χριστού τον Μωάμεθ, δημοσιεύουμε τα έργα σε ισλαμική χώρα και κανονίζουμε μια διάλεξη των "δημιουργών" σε δημόσιο χώρο...
ΔιαγραφήGreek history X.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι όχι του σινεμά, αλλά της πραγματικότητας.
Και αφου είσαι Ελληνίδα , το δουλεια έχεις με τους εχθρούς της Ελλαδος μας ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρεις τι ειναι συριζας ; Δεν σου θυμίζουν τους τελευταίους με τα φτυάρια που κλείνουν τον φρέσκο τάφο ;
Πως θα μιλούσες για Ελλάδα με δαύτους ; Αυτοι ειναι ορκισμενοι ανθελληνες σε κάθε τι Ελληνικό .
Ευτυχώς που σας τυφλωνει όλους και σας πέφτει ο ....φερετζες .
Και με ποιούς να πάει; Με τους ΠΑΣΟΚ - ΝΔ που καταδίωξαν τη Χαρά Νικοπούλου από τη Θράκη;
ΔιαγραφήΑυτό μας κατέστρεψε , αυτο ακριβώς που είπες .
ΔιαγραφήΠρέπει δηλαδη να παει με κάποιους απο τους εφιάλτες ;
Μάλλον θα περιμένεις και εσυ τις εκλογές να σε σώσουν ......
Εξ αλλου η γυφτισα , για την φυλη της αγωνίζεται . Το λέει .
Πάντως για παει με τους συριζαιους , ΣΊΓΟΥΡΑ δεν την ενδιαφέρει η Ελλάδα .